Gondolom a blokk alatt jön vissza a hatso sor kipuffcsöve a turbohoz, meg megy hatra a turbo utani kozos vastagabb?! Nincs veletlen fenykeped?!
Utana mi a helyzet?! Van meg katalizator stb benne, vagy csak az emlitett kicsi a turbo utan?!
Azaz a kipuffrendszer honnantól ugyan az mint a szivó?!
A progi miatt annyira nem aggódom, mert a légtömegmérő elvben tudja mérni a dolgokat és adja hozza automatikusan az extra benyát az ECU.
Alacsony nyomasu turboval tulkepp annyi történik mintha melyen a tengerszint alatt autoznek jó hidegben... szóval több (surubb) levegő jut be valamivel.
Amit elvileg le kell tudnia kezelni. Illetve kell ennyi ráhagyásnak lennie.
Nem akarok én sokszáz lóerőt. Picit passzió a dolog...a kihivas része izgat 50%-ban.
Ismerőst majd megkérdem h a táblázatok a befecs komputerben hogyan alakulnak.
Elbír-e még némi kivezérlést a levegő táblázatban, illetve az injektort lehet-e nyitni.
Injektor is erdekes kerdes.
3.0 / 3.2-be vegyesen szerelgettek ezt a ket tipusut:
0 280 150 701
0 280 156 038

Jólenne valami adatlap ezekről hogy mennyi az áteresztő képességük...miben mások...
Turbo lefujoszelep az teljesen mechanikus nálad?!
pl. pörög 5e-ret a motor es a turbo tultolt akkor folyamatosan sziszeg vagy
pont annyira van nyitva h a felesleget leszuszogja?
Intercooler hol van nálad? Melyik részen?