Az a helyzet, hogy a termosztát tövében van ugye egy fittyenfutty, az csatlakozós, és vízhőmérséklet.
Van hátul lent egy nagy benga, az az olajnyomás.
Aztán van a termosztát mögött egy olyasmi, amit mondasz, meg a gumicső alatt is. Azok saruval csatlakoznak egy drótra.
Holnap reggel a gyári számokról átváltom valami elérhetőre.
igen ilyen de végig menet és mondom 6-os menetű! Ezért nem találunk mi se ilyet már én is találtam! Vagy az enyém már mokolt lehet! az előző tulaja megmókolta volna! De a hengerfejet, remélem azt csak nem bántották volna!
Én 10 napja vettem meg ELI -tagunk V6TB jét :-) Van rajta mit csinálni esztétikailag, de szerintem elég jó vételt csináltam, persze majd az idő megmutatja mennyire....
Sokáig volt fen nem tudom hova tünt ilyen hirtelen amugy tag nálunk aki árulta! Szerintem a Tb lehet egy kalap alatt emliteni a 3.0 vagy 2.5 el és azok is ilyen 700-és 1.5mila között vannnak de sajna az a 1.5 ireálisan sok föleg a Ha-n lévökért
Sziasztok! most nem talalok fennt a neten elado 166 2.0V6Tb-t. meg tudna mondani valaki milyen aron futnak ezek mostansag. Volna egy szerintem eleg jo ajanlat es lehet ,hogy nem hagyom ki ha megeri. az auto Nuvola szinu , boros stb.. aranylag jo allapotu, de testkozelbol meg nem lattam. ma este vagy holnap neznem meg.Ja es 2000 es evjarat 158000km-el.
NEM A TURBO LÖVÖLDÖZ HANEM VALAMELYIK GYERTYAKÁBELED TETEJE HÚ ÁT A TAKARÓ DEKNIRE AZ ELSŐ HENGERSORNÁL. iDEIGLENESEN, DE AKÁR SOKÁIG IS ELÉG HA A GYERTYAPIPA TETEJÉT AHOL ÁTHÚZ BETEKERED VALAMILYEN JÓ MINŐSÉGŰ SZIGETELŐ SZALAGGAL. A GYÁRI KÁBEL KURVA DRÁGA, VAN MÁSIK LEHETŐSÉG IS AZT MAJD KÉSŐBB. HA MEGNÉZED A DEKNI BELSEJÉT OTT LÁTOD MELYIK KÁBEL HÚZ ÁT. SAJNOS SOK SZERELŐ KOMBINÁLT FOGÓVAL HÚZKODJA LE ÉS ÍGY MEGSZAKAD A GUMI. A LEGJOBB MIND A HÁRMAT MEGTEKERNI, KB. OLYAN 1 MILLIMÉTER VASTAGSÁGBAN.
Hi!
2.0 V6 Turbó komolyabb húzatásnál lövöldöz a turbó! Mitől lehet az.... Olyan mint amikor a régi autóknál szarul áll a gyujtás, de itt hallom, a lefojtó szelepet visszalőni!
Megoldások?
Na meg természetesen a sport dízeles parádé.
Itt még nem sejtettük, hogy hibát követünk el, ha a motortérben matatunk. Egyrészt mert csak műanyagot találunk, másrészt meg azonnal össze is kormoztuk a kezünket:
Kellett az ellenpont rögtön, nehogy mérgezést kapjunk:
Ehhez meg nem kell kommentár:
Na csak elődúrtam a laptopot... :DD
Szóval:
Reggel mindjárt az új nagyvad beavatásával kezdtünk:
A 3 elsőként érkező nagyvad (kivéve persze Charlie-t, akinek már korábban dolga volt, és egy igazi spór(t) dízel vezette fel a pályán):
Befutottak a többiek is persze:
Egy kis Alfa-történelem:
...és néhány portré:
:))))
Egy kissé hosszú lett a videó. Vágni kéne, vagy majd felírom neked. ;))) A képekből meg nam nagyon tudok újat feltenni, amit ne mutattatok volna már meg. De majd este a laptopon tüzetesebben körülnézünk. ;)))