Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2005-03-29 14:04:33 // 2871
+ van a lapka? Ha igen ragaszd nyugodtan vissza, az autó emelhető marad.
granturismo2005-03-29 14:03:01 // 2870
NEM TETSZIK? Jaj a próféta küldött téged! Milyen méretű felni az? A csúszka felújítókészelet kérdezed?
M-GEGE2005-03-29 13:59:06 // 2869
Jó a spoiler! Mennyi pénz egy ilyen? Nekem csak a hátsó szakasz kellene, amin még jó az emelési pont takaró-lapkája.
pb_2005-03-29 13:57:24 // 2868
Fejlemény az van, vagyis nincs, tehát előrehaladás 0. Viszont a múlkor említettél olyat, hogy van valami felújítókészlet(~3,5k), utána tudnál nlzni, hogy ez pontosan mit is tartalmaz? Felni pont ez az a garnitúra amelyik nem annyira tetszik, ezért van ezen a téli gumi, egyébként ilyan opelosnak tartom.
granturismo2005-03-29 13:49:03 // 2867
Viszont a felnijeid azok nagyon tetszenek. Nagyon illik rá. Olyan historizáló fazon:-)
granturismo2005-03-29 13:47:42 // 2866
Hát az enyémnek is van kis híja.... Féktémában fejlemény van?
pb_2005-03-29 13:40:56 // 2865
P4 küszönspojler? A hol járunk kérdésre, a válaszom kb. 100.
pb_2005-03-29 13:36:39 // 2864
Hát ja. Ez az nemcsak belül, hanem minden honnan hiányzik valami. Egyébként én is +sasszeroltam a tiedet múlt héten, ott állt a ház előtt. Emlékszel még a múltkori fékes témára?
Robesz72005-03-29 12:58:12 // 2863
a gumi burkolat nem tömít rendesen és úgy néz ki, hogy ott megy bele a víz... vmi kontakt spray-vel befújni kell? vagy csak szárítgassam? le kellene menni széthúzni a csatikat, hogy száradjon, de beteg vagyok és rossz fölkelni..
granturismo2005-03-29 12:55:50 // 2862
A vízen kóboráram keletkezik ami zárlatba viszi a 2 injektorvezetéket. Az a baj hogy a víz ilyenkor elektrolitként viselkedik és megindul az anyagvándorlás. Ezért az ilyen nedvesdő csatlakozóknál rohamos a korrózió. Ha belül vizes a csati az semmiképpen nem normális. Azt kéne megtudni, hogy hogyan kerül abba az injektorcsatiba víz. Szigetelője megvan? Nem repedt a csati? Rendesen felkattan a helyére?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-29 12:47:39 // 2861
Felpróbáltam az aljára az olasz csempészárut. :-)
Robesz72005-03-29 12:43:35 // 2860
attól, hogy vizes az injektorcsati, szerinted rángathat?
Robesz72005-03-29 12:42:57 // 2859
alapjáraton változik, érezhető, hogy leáll az a henger..... viszont a hibát is csak nagyobb gáznál produkálja.... ha csak hajszálnyit nyomom, akkor nem, de akkor sem tökéletes, de megy.... amúgy igazad van, most jut eszembe, hogy egy parkolóben ki is próbáltam, hogy 3 hengerrel nem megy rendesen, de nem is rángat... van vmi tipped, mitr csináljak? szárítgassam, vagy fújjam be vmivel....mi ilyenkor a legjobb?
granturismo2005-03-29 12:38:32 // 2858
Na akkor ha rángat akkor húzd le gyorsan a 4 henger injektorát. ha nem változik semmi akkor ott a bibi. De van kb 50 féle hiba amitól az injektor lámpa jelezhet.
granturismo2005-03-29 12:34:45 // 2857
pb Vasárnap kora reggel arra gurultam és megnéztem a boxidat jobban. Eléggé híja van belül...:-) Köszi a képet.
Robesz72005-03-29 11:50:59 // 2856
igen.... kipróbáltam, amit beszéltünk....: járó motornál egyenként locsolgattam a csatikat és figyeltem a hangját.... nem változott..... aztán brigéciol 2*, majd jó bő vízzel lemostam.... beindítottam, semmi baja.... este kivittem, kicsit rángatott, de megszűnt. Másnap kb 15 km múlva elkezdett rángatni, gondolom, akkor ért a vizes brigéciol a nem kívánt helyre... pár km múlva már világított a lámpa.... 140 km-t tettem meg, kics gázzal nem rángat, de a lámpa világít. egy csati volt gyanús, a 4-es henger injektoráé.. lehúztam a gumit róla (utazás közben kellet szerelni), kiöblítettem vízzel, kicsit szárítgattam, de vizes maradt..... semmi változás.... most itt tartok
pb_2005-03-29 11:47:49 // 2855


Ezeket csak úgy neked teszem fel, bár nincs szétszedve semmi sem.
granturismo2005-03-29 11:41:31 // 2854
ádidi Örülök hogy újjászületett a géposztályod. robesz A teljes befecskendező rendszer hibáját jelzi egy csomó részegyéget. Ez összefügg a múltkori beázásos hibával ugye?
Inner Circle2005-03-29 10:58:53 // 2852
A helyedben megint lehúzogatnám az injektor környéki csatikat és telefújnám őket WD40-nel összedugás előtt. Ugyan "halottnak a szenteltvíz" megoldás, de a hibaok is elég kis hülyeségnek tűnik...
Robesz72005-03-29 10:47:03 // 2851
az én problémámra nincs vmi ötleted? nem tudod, mit jelez az a lámpa? csak az injektort, vagy mást is?
Robesz72005-03-29 10:45:26 // 2850
reméljük egyszerű lesz megoldani..... amúgy én nyíregyen hallottam a hangját és akkor is volt már beene egy kis kattogás....... nekem is pont így kezdte..... igazad van, hogy először az egyszerűbbel kezdje...
pb_2005-03-29 10:42:33 // 2849
Azért írtam, mert azt 1szerűbb +nézni, mint a hajtórudat, + a dugót. Bár lehet csak, akkor fog látni valamit, ha az egészet ficnikre szedi.
Robesz72005-03-29 10:15:42 // 2848
ok...
Robesz72005-03-29 10:14:37 // 2847
ez igaz, de a leírtak alapján sztem hajtókar...... sajnos tapasztalat...nekem pontosan ezt csinálta....: mentem ezerrel, egyszercsak nem akart gyorsulni, mintha közben fékeztem volna.... csak nyomtam a gázt és éreztem, hogy szorul, de ez csak egy pár pillanat volt, majd csattanás és iszonyat kattogás....egyből leállítottam...hazahúz....otthon hibátlanul indúlt.....alapjáraton még tűrhető, csak kicsit kattog, aztán nagyon pici gáz és mintha kalapáccsal vernék a motort.... de lehet vezérlés is, csak nekem így történt..
pb_2005-03-29 10:01:15 // 2846
Sztem + a vezérlést kell +nézni, mielőtt neki áll lebontani a blokkot.
Scott2005-03-29 09:59:05 // 2845
Ok, akkor valamikor , ha úgy adódik. Kiváncsi vagyok a gépre :))
Robesz72005-03-29 09:51:36 // 2844
hello... leírásod alapján főtengelyes lett...pontosabban hajtókar csapágyas....szerintem....:-)))
Robesz72005-03-29 09:44:36 // 2843
scott elhiszem, hogy nem hihető a történet, de majd magad is konzultálhatsz a többi résztvevővel... amúgy video is van róla.... kaposújlakot nem ígérem, mert azért ha ott megdöglik vmi benne, nem egyszerű hazahozni.... meglátjuk....... ja...még annyit, hogy nem nyomtam le sem a vti-t, sem a celica-t, csak 95-nél előzött meg és indulásnál kaptak egy kocsit..... ez 200m-re kevés
Azmo2005-03-29 09:34:53 // 2842
hogy Giovanni csinálná meg a valakijét a ravatalon.....:( mé kell ezt egybe csinálni, hogy lehet valaki ennyire balfasz??!!!
pb_2005-03-29 09:26:00 // 2841
Körül kell járni a témát hátha szerencséd lesz. Asszem nekem is kellenénk ilyenek.
Azmo2005-03-29 09:21:04 // 2840
basszameg ez tényleg egybe van....hát főbe lövöm magam, ha viszkót kell vennem azokért a rohadt szilentekért....ill nem fogok venni...árrrg
pb_2005-03-29 09:19:49 // 2839
Azmo!



Csak az csapágy/szilent 1ik látszik. Erre gondolsz?
Robesz72005-03-29 09:11:34 // 2838
sziasztok.... kellene egy kis segítség! tegnapelőtt lemostam a motort a kocsimban és azóta szaggat és az injektor lámpa is folyamatosan világít. tudja e valaki, hogy az a bizonyos lámpa, az csak az injektort jelzi (mert akkor ott a hiba), vagy az egész elektronikát? már az összes csatit és gyújtókábelt széthúztam, mégsem javult meg...
pb_2005-03-29 08:28:59 // 2837
Hasonlót már én is láttam, asszem már 1x le is írtam. A következő volt, valaki/k, görgőket, hogy csak a csapágyakat cserélték ki. Talán az ötlet, még nem is lenne rossz. A baj csak az volt, hogy MGM Radax csapágyakat raktak bele, mint tudjuk ezek a csapágyak már az etz/simson és tsaiban is +álltak. Így nem csoda, ha ledobta a szíjat a gépezet.
Stee1462005-03-29 07:21:59 // 2836
Rendben kipróbálom!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-28 23:57:24 // 2835
a teszteléssel párhuzamosan megkezdtem a kikerült alkatrészek
mustráját/archiválását/kidobálását.

ezt a motorfelfüggesztőt pl. érdemes volt cserélni.
(repedt+csálé volt)
Paco2005-03-28 22:44:21 // 2834
Ha nekem jó 100 fokos olajnál hatezer300-nál :-P
Paco2005-03-28 22:43:43 // 2833
Vékony az neked.....
Paco2005-03-28 22:41:33 // 2832
Ha mégsem oldódna meg akkor a zárszerkezet magassága állítható a rögzítőcsavarokkal. Egy két milliméterrel állítsd feljebb.... 10-es kulcs kell hozzá.
VinceP4 (Il capitano)2005-03-28 19:19:17 // 2831
Szia bb! Na, neked aztán van egy autód!!!! Gratula.
bb182005-03-28 19:17:10 // 2830
szasz andorka ! hát itt is vagyok.
Andorka2005-03-28 16:57:53 // 2829
granturismo: a Zapatinas valóban a Subarunál van, eddigi művei miatt én leginkább a vonóhorogra akasztanám az embert és úgy csapatnék vele egyet a Hősök terén:( Sajnos teljesen márkaidegen elemeket akar a Subarura ráerőltetni, a kocepciói nagyon vacakok lettek. Jobban tette volna ha inkább a Seathoz szegődik, és nem a japánokhoz. Viszont a Subaru az egyetlen autómárka a világon, amit akkor is megvennének az ebmerek, ha tégla alakja lenne. A benne rejlő technika sokkal többet ér bizonyos vevői körnek, és ezt a hatcsillagosok nagyon jól tudják. Következő autónak egy 1800-as Leone-t szeretnék (eddig is az volt tervben, csak beleszólt a 33-as Alfa), majd kérek segítésget a restauráláshoz;)
VinceP4 (Il capitano)2005-03-28 16:54:28 // 2828
Jó lesz az nekem nyáron 100 fokos víznél, 6000-nél?
Scott2005-03-28 16:50:56 // 2827
Elvileg 10W40 kell bele gyárilag.
Stee1462005-03-28 16:46:54 // 2826
Én innen rendeltem Selenia-t nem tom van-e olcsóbb hely, de innen 2-3nap alatt meghozta a futár. Link Telefonon visszaigazolták a megrendelést stb... korrekt cég.
VinceP4 (Il capitano)2005-03-28 16:44:22 // 2825
Köszi. A Rácsing 10-60 nem jó?
M-GEGE2005-03-28 16:43:48 // 2824
WD40 Forever!!! :-)
Scott2005-03-28 16:40:55 // 2823
Selenia for Alfa 20k :

VinceP4 (Il capitano)2005-03-28 16:27:44 // 2822
Sziasztok! Mondjátok meg léci, milyen Seleniat is vegyek pontosan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak