Andorka2005-03-02 19:48:19 // 1871
ÁdidiGaga!
Lehet, hogy a lökőrúd eleget mozog, csak elkopott és ezért nem böködi eléggé az AC-t! Ladabütykölésben jártas ismerősöm már járt úgy, hogy tévedésből másfajta lökőrudat rakott a zsigába, és 130-nál nem ment többet, mert a lökőrúd volt rövid, és kevés benyát kapott a moci. Az Alfa lökőrúd cirka 1000HUF-ból kijön, ha jól tudom kettesével (vajon miért?) csomagolják.De lehet, hogy az olajszivattyú bütykös tengelyén kell a hibát keresni, elméletileg az is kophat. Ezt alulról lehet szerelni, tehát teknő le, pumpa ki, vizuálás 1000rel, csere.A lökőrúd cseréhez meg AC le...
M-GEGE2005-03-02 19:44:17 // 1870
Nem néztem még! De ma jöttem haza Pécsről, Leon ment előttünk, ha Alfával lettem volna megkergettem volna :-) Sajna csak a haver offos verdájával voltunk. Elég jól tolta kb 1 percig volt előttünk, utána 150el mentünk végig, de többet nem láttuk. :-D
Komolyra fordítva a szót, nincs igazán olyan hely errefelé ahol ki lehetne ilyesmit próbálni. Attól félek, hogy nagy sebességnél egy úthibán (van belőle pár) eldobom a kocsit.
A tegnapit meg beírtam hamarabb, de mikor ráklikkeltem, hogy elküld, kiírta, hogy az oldal nem található. Azt hittem azért elküldte, és csak később láttam, hogy nem.
De nem vagyok sértődös, haverokkal, egymás heccelésben egész durva szintig eljutunk. Aztán sokszor meglepődök, amikor más ismerősöm megsértődik amikor viccelek vele. :-)
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 19:27:17 // 1869
Cső Gege. Te nézted már a végét Gege? Egyébként a múltkor olyan ksokára jöttél ki a sulytólég kocsmával-ami egyébként nagyon ütős név-hogy aszittem megsértődtél a Szaronsörre. :))
Tőlem semmi ilyet ne vegyél komolyan! :))
M-GEGE2005-03-02 19:20:56 // 1868
Mindegyik tuning számlapon 260 van! és 8k a ford! Nem csak a tiéden! :-)
Ja és a fordulátszámot azt nem onnan veszi, ahonnan a km/h-t! (ezt nem neked, csak volt róla szó)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 16:24:41 // 1867
pb_ ,permanent!
csak szeretnétek!
aki nem hiszi,nézze meg "tuningszámlapjaimat" az oldalamon! :-D
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 16:09:14 // 1866
Oké, csináljuk azt, de akkor én veszek olyat, ami 260-ig van. :))
Az a sebességfényképezés csak egy móka lenne, amin a hozzáértőkkel nevetnénk, a süketeknek meg beadnám, hogy igaz. :))
pb_2005-03-02 16:06:08 // 1865
Na igen van benne vmi, ha a 33-as kategóriát vesszük, akkor az 1.7 16v a nyerő a maga 240-vel.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 16:00:20 // 1864
permanent
most már tudom!
végsebesség:ha már úgysem a reálisat mutatja az óra ,nem lenne egyszerűbb álló helyzetben megnézni egymás számlapjait,
kinek "mennyi van beleírva",mint gyerekkorunkban! :-D
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 15:57:53 // 1863
Csak annyit, hogy ha lesz pénz, lesz csip. Nem nagyon bírtam megjegyezni, hogy miket olvastam már róla, az a lényeg, hogy több féle módszer van, és mielőtt elkezdem, keresek én is egy hozzáértőt, aki felvilágosít. A ford számot olcsón, és egyszerüen ki tudják tolni 10%-al az tuti. Rendes csipet például az 1.5 IE-re nem is mindenki tud csinálni.
pb_2005-03-02 15:48:02 // 1862
A chip témáról tudsz bővebbet mondani?
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 15:40:09 // 1861
Ezt a gumit gyorsulási versenyekre teszem csak fel, de ahhoz, hogy gyorsuljak, le :)) kell jönnöm Pestre az avtopályán, szóval eszem ágában sincs száguldozni vele tartósan, és mivel tudom jól, hogy hülyeséget fog mutatni az óra, nem is verem át magam, (de azért titeket egy fényképpel megpróbállak majd) csak azért beszéltem erről, mert idekeveredett a téma.
Ja, és bőven 7e előtt szabályoz le nekem is. (de amint pénzhez jutok teszek rá egy csippet)
pb_2005-03-02 15:31:18 // 1860
De akkor így mi értelme a dolognak? Csak magadat csapod be vele sztem. Már akkor +tehetnéd azt is, hogy rajta hagyod az R14-eseket és az érdi lejtőn tolsz neki 1 padlót. Ott még a 240-et is átlépi, sőt ha szerencséd van alulról mutatja a 0-t
A ford.szám pedig csak, azért érdekes számomra, mert láttam már 6,5k fölött tiltani, 7k környékén, és láttam már olyat is, hogy 7k fölé forgott, sőt 8k-t is.
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 15:20:38 // 1859
Még szép, hogy többet fog mutatni, mert átmérőre 4 cm-mel kisebb lesz a 185/60 R14-nél. :)) Ezekkel a ford. szám adatokkal meg már teljesen elbizonytalanítottál, de legkésőbb márc. 27. -én kipróbálom, felírom, és nem hagyom magam. :PP
pb_2005-03-02 15:12:17 // 1858
Ja és még 1 dolog az R13-as biztos, hogy sokat fog mutatni.
pb_2005-03-02 15:08:46 // 1857
180 5,5k-n túl van? Akkor mennyinél van a tiltás?
Ja a viszkos témához, még 1 dolog lehet a kanyarban darálás, a viszko gumiágya(szilentje) ki van lágyulva. De sztem leginkább a 2 1ütt.
KisP2005-03-02 14:37:03 // 1856
Sziasztok!
Mint tegnap írtam, kilőtte a motor az olajsapkát.Ma már nem csinált ilyet.De azt észrevettem,hogy megállás után a sapkát levéve gőz? vagy kartergáz? áramlik ki a betöltőnyíláson,de nem sok.Arra gondoltam,hogy esetleg a kartergáz lehet,ami azért ott jött ki,mert a visszavezető nyílása eldugult? vagy ha gőz volt akkor valszeg víz került a motortérbe. Melyik a valószínűbb?
Van ilyen gáz visszavezető cső vagy vmi ilyesmi?és ha igen merre találom?
Üdv
VinceP4 (Il capitano)2005-03-02 14:21:57 // 1855
Ádigaga.
Tudod, hogy hétköznapokon Pesten baszom a fajtámat.
Paco.
Én a Palotához közel lakom, úgyhogy az jó.
pb_
Gumi :)))) 165/50 R13, úgyhogy ott csak az óra fog sokat mutatni :)) A sebesség indexét még nem néztem meg, de ha nem lesz min. 180-as ki sem próbálom. Terveim szerint ez Esztergom előtt pár nappal lesz. Ja, és ilyen száguldozásokat csak egyedül szeretek csinálni, egyébként megelégszem a 180-nal. (Mondjuk az nem rossz Bp.-Miskolc között tartósan, mert az nekem már 5500-on túl van) :))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 10:39:11 // 1854
pb_
igen,azért írtam!
IC/permanent
csak hogy tovább bonyolítsam:
ha permanent ide tudja adni nekem a héten,
nálam eldikózik,én meg felmegyek péntek este a
Palotaszállóba
beverem a telóval a nagykaput és átadom a csontrészeg
Paconak!
pb_2005-03-02 10:25:50 // 1852
A pálya alkalmasabb erre a cél, ez tény.
M-GEGE2005-03-02 10:13:37 // 1851
Nehéz ügy! Semmi jó terep. Csak a forgalmas, rendőröktől hemzsegő 6-os. Ráadásul Szigetvár Pécs között 4 lakott terület van a 36km-es szakaszon.
A múltkor is 3 percen múlott, hogy nem engem fogtak meg a "rajtrácson" a zsaruk, a péntek esti gyorsuláson :-)
Inner Circle2005-03-02 10:10:50 // 1850
Tükröket behajtottad? :)
Inner Circle2005-03-02 10:09:34 // 1849
Akkor jövő héten gyere kocsival :) Végső esetben van Felsőzsolca-IC járat keddenként, apám barátnője, de az tényleg csak végső esetben :DDD
pb_2005-03-02 10:00:06 // 1848
Asszem erről a témáról ismered már a véleményemet.
pb_2005-03-02 09:56:10 // 1847
Szilentet és a lengéscsill.-t tudom elképzelni leginkább. Vagy esetleg a futóműben meglazult vmi csavar. Leginkább aknából lehetne +nézni. Mondjuk a teló, ha kipuhul, akkor hintázhat az eleje.
norbee2005-03-02 09:48:41 // 1846
pb_
Azabaj, hogy nem tekereg, hanem érezhetően berezonál az egész autó. Egyenesfutása jó.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 09:45:53 // 1845
pb_
hehe!
tömítés már egy éve figyel a polcon!
legutóbbi olajcserénél (szerelőnél)
nagy naivan gondoltam a kötelező
gyakorlatok mellett leszedetem a
teknőt,kipucoljuk és új tömítés kerül bele!
aha,ahogy azt a Móricka elkérdezi! :-(
gondolom sejted: épp hogy az olajbetöltés nem maradt ki
idő hiányában :-(
pb_2005-03-02 09:44:32 // 1844
Akkor gyorsan ki kell próbálni.
pb_2005-03-02 09:43:07 // 1843
Szilent?. Az enyém a seggét rángatta, kígyó módjára kúszott az úton, 2 szilentet kicsréltem hátul és már sokkal jobb a helyzet.
M-GEGE2005-03-02 09:38:24 // 1842
Nem tudom, még nem próbáltam.
norbee2005-03-02 09:31:37 // 1841
Na urak, kevés a pénz, okoskodni kéne. Mitől remeg be egy 33 eleje 110 felett autópályán? Téli gumin fut, fémtárcsán, mondjuk hogy nem üt (le lett checkolva). Álló helyben bal oldali kormány végállásban koppanás hallatszik. Lengéscsillapító, és/vagy toronycsapágy?
pb_2005-03-02 09:07:42 // 1840
Akkor jó. Mikor rakod össze a teknőt cseréld ki a tömítést és tegyél pasztát is oda.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 08:59:11 // 1839
pb_
jaaa,vagy úgy!
nemsoká megyek a "bérleménybe", majd alánézek!
rotor - illesztés megvan,köszi,
inkább attól félek,mit találok belül!
pb_2005-03-02 08:52:36 // 1838
Hi!
Azmo oldalán van 1 kép(motor alulról), ahol vmennyire látszik, hogy a csavarok a kereszttartó fölött vannak. Igazából úgy lehetne rendesen hozzáférni a kiveszed a kereszttartót. De ahhoz ugye a motort fel függeszteni, stb. Szenvedős feladat lesz. Ha jól emléxem még van 1 olyan dolog is, hogy az olajpumpa tengelye össze van kötve a rotorral, asszem nem mondegy, hogy, hogy rakod össze.
pb_2005-03-02 08:39:58 // 1837
Azért nem csak annyi, hogy jó állapotban legyen a moci. A gyár 198-at ad + a P4 vmaxra. Mondjuk a 210(óra szerint) még belefér, ugye a végkitérésnél mindig nagyobb a "csalás", olyan 5,6%, míg mondjuk közép tartományban legyen, olyan 3,4%. De, azért a 223, 230 ez már igen csak 10% fölött van, ez szvsz nem adódhat csak a "csalásból". Azt se felejtsük el, hogy ilyen sebességnél már elég légellenállás, aminek a legyőzéséhez erő kell.
Milyen gumival akarod +ejteni a tesztet?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 08:38:45 // 1836
szia pb_
"az elülső csavarjai eléggé hozzáférhetetlenek"
ez pontosan mit jelent?
pb_2005-03-02 08:29:57 // 1835
Karbis 33-hoz még nem volt szerencsém. Főtengely végén biztos csavarokkal rögzítik a lendkereket, ahogy Andorka is mondta.
A ricambit mikor használtad, figyeltél arra, hogy a kasztnid és a motorod különbözik?
Az olajteknőt nem lesz 1szerű leszedni, mert az elülső csavarjai eléggé hozzáférhetetlenek.
pb_2005-03-02 08:22:16 // 1834
Nem teljesen azt írják: "Az 5. viszont rövid, a vmaxnál már közel van a piros tartomány a ford.számmérőn". Tehát ez nálam azt jelenti, hogy 6k, vagy 6k fölött kicsivel. Egyébként a tieden mennyi a vmax/ford.?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 08:09:44 // 1833
Uraim,több komolyságot! :-)
Egy 33 olajpumpa kb. mibe fáj?
Bandita2005-03-02 08:00:56 // 1832
Hi
Szombathelyen meg "Sörpatika" van
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-02 00:13:19 // 1831
Paco
nna,ilyen az én formám!
Szombaton meg gondolom tűz haza!?
jó,legfeljebb majd elsörözgetek magamba'!
vagy nem,akkor meg fitten kelek szombaton!
ez azért jó,mert a "házinéni" távollétében nyugodtan
kiszedem az aknából a benne lévő cuccokat,aztán lehet
az olajpumpát kikapni,megnézni!
M-GEGE2005-03-01 23:36:39 // 1830
Itt van olyan is, hogy sújtólég söröző! :-)
Paco2005-03-01 22:44:20 // 1829
Ricambiról? HA másképp nem akkor ALT+PRNTSCRN és editálod utána :)
Péntek este nem jó, mint említettem céges ügy. Akkor épp a Palotaszállóban fogok benyomni :)
VinceP4 (Il capitano)2005-03-01 21:37:59 // 1828
Meg olyan is van-biztos sokat hallottatok róla mostanában, mert nagy reklámkampányt csinálétak, hogy: TSUNAMI!! Esküszöm van ilyen
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-01 21:30:30 // 1827
Van biz'a!
Sőt olyan is van-ez a kedvenc nevem- hogy: Sörstúdió ! :-)
(azér' a "Szivattyú kocsma" sem gyenge! :-)
VinceP4 (Il capitano)2005-03-01 21:30:25 // 1826
De ott Szaron sört csinálnak, nálunk meg Borsodit, haver. :)))))
M-GEGE2005-03-01 21:26:38 // 1825
Nálunk meg közel van a sörgyár! :-D
VinceP4 (Il capitano)2005-03-01 21:25:16 // 1824
De nálunk sárga, haver. :))
M-GEGE2005-03-01 21:23:07 // 1823
"Sörház"??? Ilyen nálatok is van? Pécsen is van egy! Mármint aminek ez a neve!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-03-01 21:22:24 // 1822
Andorka!
Köszi,nagyon értékes infók ezek!
(zsiguli.hu megvan,tényleg frankó
előtte viszont kötelező olvasmány
Dr.Jamisch Ottó : Karburátorok,befecskendezők c.könyve
Ac OK
lökőrúd,hézagoló OK
tehát- nyugtass meg kérlek:
ha a kenésem jó ,de az AC lökőrúd (relatíve!!!) nem mozog eleget,
akkor az olajpumpa tengelyén kell keresnem a hibát és nem kell
hozzá motort bontani?
Ugye igen!!!???