Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

ANGER2009-07-12 20:15:07 // 63871
Persze,hogy észre vettem volna.
Szóval vannak ilyen lehetőségek is?
Nálam más a probléma,mert 2 különböző vezérlővel is ingadozik,de az egyik hosszan hullámzik,a másik pedig rövid gyakori ciklusokkal 800-2500 körűl,valami jeladó lesz a bibi,szerintem.
Gróf2009-07-12 20:10:53 // 63870
Akkor gondolom észrevetted volna hogyha híg. Csak azért kérdem mert nekem benzin került bele és ezért ingadozott a fordulat. De nem akarom az ördögöt festeni a falra...
ANGER2009-07-12 20:08:18 // 63869
Remélem ,hogy nincs,mert most cseréltem le a múlthéten!
ANGER2009-07-12 20:07:04 // 63868
Ha a belső szál is sérűlt volna akkor lehet már rég kiderűlt volna.
Egyébként már régóta tervezem,hogy ki fogom szedni takarítás céljából,de ilyen eseményekre nem gondoltam volna!
Átok,vagy összeszerelési gond?Nem tudom,de azt tudom,hogy kis apró dolgokkal is el tud foglalni napokig,nem adja magát olyan könnyen,pedig már megtanúlhatta volna,hogy csak jót akarok neki!
Gróf2009-07-12 20:01:14 // 63867
Ja, az olajad nincs felhígulva véletlenül?
Gróf2009-07-12 19:59:12 // 63866
Akkor arra gondoltam én is h valamelyik belső szál is sérült mert az gáz lehet. De igy nincs jelentőssége.

Nem csak te jártál így vele, és is mindig kínlódom vele. Lehet h minden 1.4 es el van ákozva? Vagy az összeszerlésükkel van a baj?
ANGER2009-07-12 19:50:02 // 63865
Nem tudom,hogy a Cartársak ,hogy vannak vele,de én úgy érzem,hogy a 33 szögelgetése nem egyszerű kihívásokkal jár,vagy csak én nyúltam bele ennyire?
Hálátlan kis méregzsák,és nem tanúl semmilyen nevelésből!
De nem fogott ki rajtam!
Ugyanis kibírtam szedni,és volt otthon egy vectra jeladója ami illeszkedett a gyári helyére,igaz az 3 vezetékes volt,de kimértem ki hova tartozik és csatlakoztattam,majd tettem 1 próbát az indításhoz,és voálá,beindúlt!)))
Volt öröm!
De az ingadozás ugyanúgy megmaradt!(
ANGER2009-07-12 19:39:42 // 63864
Tényleg nem szép látvány!(
H a jól láttam akkor csak a külső sodrott vezeték látszott,de annak szerintem nincs jelentősége,mert a belső 2db vezeték van csak csatlakoztatva.
Gróf2009-07-12 19:34:17 // 63863
Uhh.. nem szép látvány.. A vezetékeknél több ér is át volt vágva vagy csak 1?
ANGER2009-07-12 17:10:21 // 63862
sikerűlt kiszednem ,bár darabokban
ANGER2009-07-12 16:49:17 // 63861
egyelőre most a kivésésével szenvedek!((((((
ANGER2009-07-12 16:25:16 // 63860
SOS
Szükségem van 1 felső holtponti jeladóra!
Ugyanis ki akartam venni átnézés takarítás céljából,és sikeresen beleszakadt a helyére,illetve meg is volt sérűlve a vezetéke!(((
Van pár fotóm is!

ANGER2009-07-12 14:13:06 // 63859
Lehet az lesz,mindent újrakezdek.
Viszont a DIS-t nem tudom,hogy kell lemérni.
Benzinnyomást sem tudok mérni,de kicseréltem az AC-t és a nyomásszabályzót is,semmi változást nem produkált.
A folytószelepet is beállítottam.
Amúgy falsot biztos nem szív sehol,mert a pókon minden tömítést átnéztem és pasztát is kapott.
pb_2009-07-12 13:45:17 // 63858
Át kell mérni még 1x mindent. MAP, fojtószelep, hőmérseklet jeladó, DIS, felső holtponti érzékelő, szívott levegő érzékelője, 12V, testelések, stb. Ezeken felül, pedig mérj 1 üzemanyag nyomást is.
ANGER2009-07-12 13:43:59 // 63857
Igen lambda nélkül is csinálja,és igen leveszem a sarut kb 15 percre.
Ha leveszem a vákum csövet akkor leesik a fordulat kicsit drasztikusan is,de kicsit megtornásztatva a gázpedált akkor jó,majd visszaesik a fordulat,de nem hullámzik,csak füstöl eléggé!
Lehet a MAP a rossz?
Lehet hozzá köze?
BuBu.2009-07-12 12:29:47 // 63856
lamda nélkül is csinálja???
visszarakás után levetted az aksi sarut???
ANGER2009-07-12 10:46:13 // 63855
Üdvözlet Kollegák!
Van 1 nagy nyűgöm,mint mindíg!(
Nemrégiben azzal szívtam,hogy a legváratlanabb pillanatban rángatott egyet a motor változó sebesség és fordulaton.
Kísérletként variáltam a gyujtási sorrenddel,és kicseréltem az ECU-t is.
De ezekkel párhuzamosan megtisztítottam mindent amit csak lehetett!
Nos a rángatás abbamaradt,de nagyon nagyon hullámzik az alapjáratom,olyan kb 900-2500 között fel le,és állandóan!(
Visszaraktam a gyári ECU-t és a rángatás visszatért, igaz itt is volt alapjárat ingadozás,de nem olyan intenzíven mint most!
Tehát vissza a pót ECU-t és rángatás nincs,de alapjárat hullámzás az már kicsit zavaró!
Lehet becsapja valami jeladó a vezérlőt?
A Lambdaszondát leveszem visszarakom ugyanaz a jelenség.
Várom hasznos tanácsaitokat !
Előre is köszi!
BuBu.2009-07-11 13:20:21 // 63854
én autóm is 6,2 eszik városban mivel ott szokott parkolni:D:D:D
BuBu.2009-07-11 13:18:43 // 63853
rájöttem hogy,az én autóm nem olasz hanem orosz tegnap indultam a szülőkhöz vidékre és az istennek sem akart beindulni a nyomás szabályozó valamiért elzár asztán bacik kinyitni egy óra szenvedés után meguntam csomitartóból elővettem a nagyobbik kalapácsomat és iszonyatosat odabasztam a nyomás szabályózónak ettől gondolom nagyon megijedhetett mert rögtön megindult az áramlás és kivételesen egész utón nem kínlódott pedig egy laza 3 órát haladtam alapjáraton és eddig pont akkor volt gondja ha hagytam le esni a fordulatot alapjáratra.....
pb_2009-07-11 12:46:56 // 63852
Te fogyasztasz 6,2öt városban, vagy az autód?DDD
pb_2009-07-11 12:43:22 // 63851
Na fussunk neki Nnek 3adjára is.) Tehát 2ben 185/60as gumival, a tiltás ~91. A vége pedig ~200 körül van, mivel 5ben nem fog leforogni tiltásig. Szóval méregessél még kicsit.D
pb_2009-07-11 12:39:39 // 63850
Már +szoktuk, hogy össze vissza ír mindent.)) Természetesen a +felelő jutalom dukál érte.DD
Rumi2009-07-10 19:11:26 // 63849
most miert mondod te orok ketelkedo?
az enyem ugy fogyaszt 6.2-t hogy kozben 220val megyek a varosban :P
Scott2009-07-10 17:30:06 // 63848
wrx sti mögött... :DD
Na igy már reális. Ha jól emlékszem valahol 105 és 110 között tilt az enyém 2-ben, a vége meg picivel 200 felett van. 220-t nem megy egyik sem. Úgy mennek ezek 220-t, mint ahogy 6,2-t fogyasztanak városban :))))))
Ferke2009-07-10 17:12:12 // 63847
Bocsesz, Xarul írtam fel, igazatok van, 109 volt amit mértem, a 120 óra szerint volt, de a lényeg, hogy 100 fölött volt:) . A vége meg ennek arányosan gondolom 200körül lehet...ott sztem még ment volna, de jött a kanyar az M6-oson, és már amúgy is paráztam+azért sajnáltam is, nem akartam úgy járni, mint Te a wrc ellen, vagy mi a fene volt az:))
Scott2009-07-10 16:22:53 // 63846
Nem forog el 120-ig 2-ben az tuti. Ezek a mezei GPS-k nem alkalmasak ilyen mérésre, mert pontatlanok.
pb_2009-07-10 13:38:08 // 63845
Jól van, szólj, ha nem tudsz felnőni a feladathoz.DDDD
pb_2009-07-10 13:36:24 // 63844
Én Lhiszem, de akkor is van 1 kis bibi. A 33 16vt, nem tudod überlni a 45/6 16vvel. Mekkora kerék van a sirokkón?
Ferke2009-07-10 13:32:23 // 63843
Nem felejtem, már egy ideje áztatom. Ha nagyon szivat, akkor lehet, hogy Rád hagynám a kiszedését:)
Ferke2009-07-10 13:31:53 // 63842
A navival mértem, a 2-est többször is (3x), a végét mondjuk csak 1x, mert ennél a sebességnél a bétaverziós nyúlványok miatt kicsit paráztam:)
pb_2009-07-10 13:28:10 // 63841
Nincs mit! Ill ne feljetsd L mit ígértél!)) Aztán pedig leülhetsz 1 1essel.))) Az olajpumpa problémát nem nevezném hibamentességnek, és a kezdetek sem mentek éppen gördülékenyen.
Marha érdekes ez a sirokkó.)) A 33 16v óra szerint 2ben 110nél tilt, és nagyjából 215 környékén vége van, max 220, de csak akkor, ha marha jó napja van. Úgyhogy, ezt 1 kicsit felül kéne vizsgálni.D Nyugodtan rakd fel az 1.3as váltót, ettől még a sirokkó, sirokkó marad, és nem lesz Llenfele a 33nak.DD
Ferke2009-07-10 13:13:44 // 63840
Lehet viccelődni!:)))) Annak ellenére is, hogy sosem cseréltem fel, és hogy az eddigiek alapján az enyém az egyetlen nulláról összerakott 16v, ami hibamentes...mivel kiderült, nem a váltóolajam folyik, hanem a szervóolaj, de ezt könnyű volt orvosolni...

Ja, pb, köszönöm a kupakot, az is fent van!

...ezennel közölném is, hogy túl vagyok az 5ezer km-en, így volt egy kisebb teszt is:
2-esben 120 fölé megy, a vége 220felett (ezt egy elvérzett pásszátos szignózza is). 2 hét, és megkapja az 1.3-as váltót, tehát szeretettel várok majd minden viccelődőt KUL-on:)))
bb182009-07-08 18:43:45 // 63839
Ha valakinek netánnn

Elvihető egy gyári SUD külső tükör ( legalábbis tudtommal eredeti a darab ).
Érdeklődni az elérhetőségeimen lehet.

Ára, bármi értelmes dolog:
csoki
sör
stb.
BuBu.2009-07-08 16:48:10 // 63838
nahh jahh ezis igaz:D:D
BuBu.2009-07-08 16:47:47 // 63837
ccccccccc
pb_2009-07-08 08:23:15 // 63836
+ az újrahasznosított anyagok használata, stb, stb.
pb_2009-07-08 08:22:15 // 63835
Azért 1 Lég fontos tényező kimaradt a felsorolásból, a déliek mind a mai napig nem szeretnek dolgozni. Így hiába viszel oda új gépeket, jó anyagokat, ha a munkaRő trehány. Halkan +jegyzem, hogy a délen készült 56osok lazán Lmaradnak minőségben az északiaktól, ezt nem rég hallottam. De azt sem tartom kizártnak, hogy rossz adatokat közöltek a veztengellyel kapcsolatban.
pb_2009-07-08 08:13:45 // 63834
Pedig nem tartom kizártnak, hogy így volt. Naja, csak ne hasonlítsd össze a jelent a 20, 30 évvel ezLőttel.) Abban az időben még nem ISO, minőségbiztosítás, minőségpolitika, + ilyen hülyeségek.
Dekka2009-07-08 08:08:42 // 63833
ugyvan ! :DD
pb_2009-07-08 08:08:05 // 63832
Akkor valamit nem jól csinálsz.D
pb_2009-07-08 08:06:05 // 63831
Mi is keményen dolgozunk.D
BuBu.2009-07-08 00:31:49 // 63830
hát nem tom..... azért szerintem elég sok olyan dolog van ami igénytelenség és vagy tudatlanság miatt olyan amilyen..
és valószínűleg el is használódtak a sud gyártás során aztán azzal a szerszámmal csinálták a 33 ast is így már pontatlan szerszámokkal dolgoztak:D
de egyébként egy régebbi modelt ne hasonlítsunk egy újabbal az újabb legtöbbször szarabb olcsóbb könnyebb anyagokat használnak és ez legtöbbször a minőség romlásával jár sajna
kesa2009-07-07 23:00:08 // 63829
Nézd, az igaz, hogy sok dolgot lazán (trehányan) kezelnek, és főleg kezeltek az olaszok, de az Alfasud gyára délen komplett újépítésű gyár volt, új termék gyártására berendezkedve, tehát nyilván új gépekkel. Annyira azért nem voltak szar gépek már akkor sem, hogy ennyivel elintézzük a dolgot.
Gyakorlatilag, amíg ki nem derült, mennyire roszdásodnak a Sud-ok, az egekig magasztalták őket, nyilván a remek motork miatt is. Na már most egy ilyen dolog, hogy a vezérlés az egyik autóban ilyen, a másikban olyan, de egyikben sem a tervezett, nem hiszem, hogy elkerülte volna a felkészült tesztelők figyelmét. Szerintem a veztengely szándékosan olyan, amilyen.
BuBu.2009-07-07 22:47:26 // 63828
ezzel az a baj hogy vaszleg a gyártósor/gép eleve szar így azzal ha akarnának sem tudnának csinálni normális alkatrészeket.... a szerszám/gép cseréjére nincsen pénz úgyhogy marad ez..
van nékem egy gyári 33 as prosim amiben pl a képen szét van hullva a kormány oszlop burkolata szóval igazából ezek az autók szerintem már a gyárból úgy jöttek ki hogy halálba voltak barkácsolva hogy egyáltalán el tudják adni
kesa2009-07-07 22:33:26 // 63827
Jó, de viszonylag egyszerű kiszűrni a dolgot:
ha megnézel pl 3 db azonos specifikációjú motorhoz tartozó veztengelyt, akár eltérő évjáratból is, akkor azért jó eséllyel tervezett a dolog, nem pedig csak úgy sikerült, 'oszt jó lesz az bele...!
Legalábbis nálunk így működnek a dolgok, ha gond van, de nem ítéljük funkcionálisan és/vagy esztétikailag hibásnak (csak nem 100% rajzszerű), akkor eladjuk a cuccot, de közben dolgozunk a hiba felszámolásán. Ezért gondolom, hogy ha különböző gyártási szériákból származó alkatrészek hasonlóak, akkor az valszeg tervezett dolog.
Gróf2009-07-07 19:43:45 // 63826
Hát próbálom én nevelni, de rendre visszaadja a büntetéseket xD Undok egy olasz ribanc....xD
BuBu.2009-07-07 18:02:04 // 63825
nincs valakinek egy üzemanyag nyomásszabályozója kölcsön vagy megvételre olcson
asszem az lesz a hiba de nem vagyok benne biztos....
BuBu.2009-07-07 17:58:55 // 63824
na mi a fax csak én dolgozok napközben??? mindenkinek jól megy látom:D:D:D
pb_2009-07-07 16:11:13 // 63823
Akkor úgy látszik a verdád így reagál a MAP nélküliségre. Lvileg, 1enletlenül kéne járnia alapjáraton, de akkor úgy látszik csak ennyi.) A lelkét pedig helyre kell rakni, 1 kis neveléssel.D
Gróf2009-07-07 15:13:11 // 63822
A fogyasztás most jobb, tehát hatása volt a dolognak. Ezt már abból is látom h beindítás után kevesebb ideig tartja az emelt fordulatszámot mitn eddig. Hétvége felé megyek Balassagyarmatra, ez oda vissza olyan 100km lesz, ott pontosabban tudok képet alkotni.

Bár most igy map nélkül tuti megitatott vele nem keveset, mert a kipufogógázon is lehetett érezni h rossz az égés megát erősebb votl a füstje is jóval. Valószinű ezt a nyomáscsökkenést ő gyorsításnak tudthatta be és ezért alapjáraton túlszívta magát pillangószelep nyitására meg azért lett normális...

Amugy ennek a kocsinak semmi se tetszik xD lelke van neki xD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak