Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

G-Burt2013-08-25 19:19:31 // 79071
Eladó kocka 33hoz 3db jobbos fényszóró, fehér és sárga indexek, sárvédők. Csíklámpás alkatrész csere érdekel
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-08-12 01:16:19 // 79070
Üdv Urak!

Hirdetésben már régóta fent van, de eddig semmi - az idő meg sürget, úgyhogy megkérdezem:

Valakinek egy csíklámpás bal külső tükör "alaplapja" nem volna elfekvőben? (ez a tükörüveg alatti öntvény)

egyszerűbben: bármilyen tükör érdekel (törött/hiányzó üveggel, törött/hiányzó műanyagburkolattal), ami egyben van a felfogatási részével és nem széttörve - ahogy az enyém...
Dekka2013-08-10 03:17:51 // 79069
az is egy verzio
pb_2013-08-09 22:51:42 // 79068
3. verzió nem adod L + nincs kp
DD
Dekka2013-08-09 22:30:48 // 79067
na, most h mukodik az oldal

eladó a képen látható elso karpit, párban hangszorostul,csipogostol,hangvaltoval, kiemelokerettel, szoval ahogy a kepen van

2 verzio játszik: 2 ugyanilyen , jó állapotú gyári kárpit + kp

vagy pedig a teljes garnitura csere + kp

HátvédRomeo2013-07-29 22:31:27 // 79066
Jé egy 33 az egyik főszereplő benne. :)

Osszátok meg lécci!

Köszi :)

Hátvéd&Nóruszka

Hajnaltól a rögös úton a szabadságig
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-11 14:06:18 // 79065
BREAKING NEWS: nos, megtörésnél azért egy kicsivel többről van szó... A kasztnit (tetőt) a hátsó ajtóval összekötő porvédő gumi-kukacból mindkét irányban kihúzható volt mindhárom vezeték és nem csak simán elszakadtak , hanem elégtek ! :-p

Folytatódik a nyomozás, majd jelentkezem!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-11 00:20:57 // 79064
Ezen felbuzdulva - plusz némi tóparti kapcsolási rajz-olvasás után - ma "nekimentem" az ablaktörlőnek. Mértem -jó értelemben- össze-vissza és elég érdekes eredményre jutottam...

Hogy úgy mondjam: az autóvillamosság diszkrét bája...

Merthogy: anno az első bátortalan beltéri rozsdacsiszolgatások során sikerült mindkét padlószőnyeg alatt futó kábel-korbácsot feltekerni a flex (vagy a fúró?) tengelyére, ennek ellenére minden azon át táplált fogyasztó tökéletesen műxik.

Erre ma kiderült, hogy a felújítgatás során végig a tetőkárpittal - mint egyetlen bennmaradt burkolattal - védett három hátsó ajtóba menő vezeték - a fűtőszálé és a törlőé (annak 2 pozítvja van) - mindegyike valahol szakadt, mert a másik végükön ( a biztitáblán , illetve a bajuszkapcsolós ágon egy műszerfal alatti gyorcsatinál mind megvolt a 12V - hátra viszont nem megy semmi, a fűtőszálra se... A testpontjuk az ajtón biztosan jó, mert onnan pl. a féklámpát kimérve van feszkó, illetve másik testponttal (csomitartó alja) is megpróbáltam mind a fűtőszálat, mind a törlőt és 0,0 V :-(
Mindegy, valszeg valahol az ajtóba-átmenésnél törhetett meg egyszerre ez a kis korbácska, holnap du. megkísérlem megkeresni, illetve kivezetékelem a kasztnin kívülre új dróttal...
pb_2013-07-11 00:16:54 // 79063
A kürt az típushiba.Ezért kicsit variáltam is az Lhelyezésükön.) Kb én is így xoktam kivitelezni a vezetékek yavítását. Bár most találtam 1 boltot, ahol néhány frankó cuccot bevásároltam. Itt nálunk a villamos boltban sok mindent kapni.
A tolatólámpa sz xtem nagy valóxínűséggel kapcsoló lex(ez is típushiba). A törlőnál talán test, de azt át kell nézni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-11 00:06:22 // 79061
Szóval ugye az volt, hogy amíg nincs az autóban benzin meg belső burkolat, addig kéne az elektronikát alaphelyzetbe állítani - ti. hogy minden megy!

A lista nem volt hosszú, nem műxik:

-hátsó törlő
-duda
-tolatólámpa
-ablakfűtés - a kiolvad tábla alapján be sem mertem kapcsolni....

Hétfőn a dudával kezdtem. Korábban direktbe néztem a kürtöket: egyik jó, a másik nyekergős + nem szétszedhetőek = vettem egy új párost....Végül az első diagnosztikám és multimérésem egész jól sikerült, pár óra szerelés után már "trombita harsog...." Szerencsére a motortéri csatiig elért a feszkó, és csak a dudákig nem. Tulajdonképpen le kellett gyártanom a motortól a kürtökig tartó vezetéket - itt a nehézség az, hogy nincs Miskolcon autóvillamossági bolt, kommersz villanyszerelési anyagokból, illetve a gyári csatik lehetőleg sérülésmentes szét-összeszerelésével kellett megoldani a problémát. A végén az új dudák is megtréfáltak, a gyárival ellentétben nem a rögzítésüknél van a negatív, hanem még +ban 1-1 testkábellel kellett összekötni a fő felfogatási pontot és a kürtöket....
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-10 23:19:59 // 79058
Mármint a villanyosságnak?
pb_2013-07-10 23:15:42 // 79057
Ok, thx!)
Konkrétan melyik réxe?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-10 22:59:51 // 79056
...Hollanderrel mennyivel lett volna több? szerintem kb.pont egy odafigyelésnyivel :-))) Nem tudom, de max. 2000-2200 szerintem.... Legalábbis most, hogy cseréltem a hátsó híd és a kasztni közti fékcsöveket, azok annyiba kerültek, ha jól emlékszem...

...de hát az már olyan rég volt :-), most hétfőtől már az autóvillamosság van műsoron! ;-)
pb_2013-07-10 22:55:31 // 79055
Hollanderrel mennyivel lett volna több, nem todud Vletlenül?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-10 21:51:57 // 79054
Szia!

Én a Vince autójára csináltattam anno, mivel megégett az is... Valami 1600 Ft volt, amúgy profi - leszámítva, hogy - mivel nem kötöttem a lelkükre külön - nem hollander lett a végén, hanem sima menetes kiképzés, emiatt ki kelle vennem a munkahengert, azt rátekerni a csővégre és utána vissza a helyére az egészet... Úgyhogy ha ilyen gyártatásra kerül sor, erre mindenképpen figyeljetek!

üdv

ádidi
ANGER2013-07-10 05:42:26 // 79053
Üdv!
Sejtettem,hogy a fékcsöves megoldás nem lenne megfelelő,vagy esetleg azért mert túl egyszerű megoldás lenne?
Közben lehet ,hogy találtam,majd ma este kiderül,hogy jót találtam-e vagy nem.
Köszi!
Hali!
pb_2013-07-10 00:35:31 // 79052
Én sem kaptam ilyen helyeken, csak 127_sudnál. Volt 1 ára.)(
FékTSöves +oldást nem ayánlom. Találkoztam már vele.)
ANGER2013-07-09 21:57:36 // 79051
Üdv!
Nos közben találtam többet is csak nem tudom melyik lenne jó számomra.
Mellékeltem linket,és annak az alján található pár darab ami kép és adatok alapján megfelelne.
Hali!
ANGER2013-07-09 21:41:25 // 79050
Üdv!
Nos érdekes módon pont csövet nem találtam.
Viszont nem találtam az Unixnál sem csövet,vagy esetleg valamelyik fékcső váltaná ki?
Hali!
ANGER2013-07-09 21:36:03 // 79049
Üdv!
Alsó felső cserélve.
Hiba megmaradt.
Most cső után kajtatok.
Hali
TDI752013-07-09 20:11:55 // 79048
Esetleg munkahenger?
pb_2013-07-09 16:07:19 // 79047
TSő?
ANGER2013-07-08 19:55:16 // 79046
Üdv!
Urak!
Gondom, van a kuplunggal.
Előzmény annyi,hogy múlt héten azzal kezdődött,hogy nem bírtam sebességbe rakni nem emelt ki teljesen a kuplung és rúgott is a pedál hangja is volt a kinyomó csapágynak.
De pár kuplungolás után megjavult.
Ma mentem vele 60km-ert de nem volt semmi gond.
Hétvégén azért ránéztem a kinyomó csapágyra ami teljesen dar4abokra volt hullva és a nyomólapot is megkezdte már.
Csapágyat cseréltem.
De a hiba ugyanúgy előjött.
Kicseréltem a felső munkahengert az volt hirtelen polcon.
De a hiba ugyan az.
Sőt Indításkor kinyomom a kuplungot akkor beesik a pedál nem emel ki rendesen és rugdos is kissé illetve hallom ,hogy a csapágy dörzsöli a nyomólap villáit,gondolom nem emel ki rendesen.
De csak indításkor ,meg persze olykor váratlanul forgalomban is.
Esetleg ötletek?
Előre is köszöntem!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2013-07-07 15:10:00 // 79045
Ej, de rég vártam már erre:

Fék = kő

Kupplung = vaj! :-)

Megvolt a biztosítéktábla-transzplantáció, a kulcsnélküli dolgok rendben vannak a duda kivételével, annál továbbra is csak egy relékattanásra futja - pedig a kürtök vadi újak. Ahogy nézem, a relé után nem túl bonyolult a rendszer, talán egyedül is megoldom! ;-)
Dekka2013-07-06 11:14:56 // 79044
van egy ilyen csodalatos kormanyom elado, 33-as kormányagyon. kell bele pár csavar aztan jo is

kozepem nincs hozza

akinek minden vágya egy ilyen, az dobjon egy uzenetet, parezerert elviheti

pb_2013-06-30 02:02:49 // 79043
Mayd küldik a képeket mélen.)))
VinceP4 (Il capitano)2013-06-29 22:43:31 // 79042
Idén beletoltam a vasba kb. 1000 km-et, és ma le is tettem egy fél évre pihenni. Külföldi meló végett kb. februárban látom újra, remélem lesz közben valami előrehaladás, mert megbízást adtam rá. :-)
HátvédRomeo2013-06-29 20:46:47 // 79041
Sziasztok!

Van ELADÓ vadi új fékbetétem.
Kopójelzős. dobok fel képet. vigyétek egész garnitúra előre.

2.000 HUF+posta és akinek kell és jó bele viheti. Falamra írjon akinek kell.


Köszi
pb_2013-06-28 00:06:22 // 79040
TSak azt hixed.DDD
G-Burt2013-06-27 22:46:30 // 79039
én is simán hazaértem, velem nem meri megcsinálni, h megáll alattam:D
pb_2013-06-27 22:42:38 // 79038
Te könyörgté térdre rogyva, én simán hazaértem.DDD
G-Burt2013-06-27 22:30:40 // 79037
ja, máshogy nehézkesen jutottál volna haza :D
pb_2013-06-27 22:29:21 // 79036
Xunyókákat okítani kellett.DDD
pb_2013-06-27 22:28:46 // 79035
Nem hagyás kérdése vót, könyörgté, me máshogy nem volna haza.DDD
pb_2013-06-27 22:27:44 // 79034
Ahogy érzed, TSak vigyázz, mert büdös lex.))) Valamennyire.)
Ne told túl, vate.DDD
VinceP4 (Il capitano)2013-06-26 14:02:25 // 79033
Fényképeztetek a Jurassic park előtt? Ilyen dínókat szoktam vontatni. :-)
G-Burt2013-06-26 00:18:19 // 79032
hagytam, h rátedd, ellopva az 5letem:D
kesa2013-06-26 00:11:59 // 79031
Aktuálisan nem aktuális, konkrétan leszarom. Majd ha már végre alakul a gépsárkány, akkor ennek is utánanézek. Egyébként érezhető a különbség a kétféle 33 első futó között?
Mindkét nagyapám Béla volt (komolyan), mi mást tehetnék :)?
pb_2013-06-26 00:09:21 // 79030
Inkább mérd + a gátló xárát.
Mindig béláim hibáyába Sel, túltoltuk.DDD
pb_2013-06-26 00:07:16 // 79029
Ami késik, nem múlik, vate.DDD
pb_2013-06-26 00:06:00 // 79028
Kapx még 1et, ezt is rakd L nyugodtan xunyóka.DDD

kesa2013-06-25 23:49:28 // 79027
Akkor még az is lehet, hogy olyan is van.
Mert van eltéve egy kocka 33 futóműve, plusz van egy garnitúra vadi új lengéscsillapító 33-ba. Ezek alapján ez utóbbit kell csak alaposan megnézni, hogy melyik fajta.
Jól értem, vagy túl toltam a párlatot?
G-Burt2013-06-25 23:41:02 // 79026
tiszta szerencse, h rólam nincs ilyen :D
G-Burt2013-06-25 23:39:29 // 79025
na azért ezt elraktam a későbbi ínséges időkre:D
pb_2013-06-25 23:24:10 // 79024
Yah.)
TSak a gólyaláb.
kesa2013-06-25 23:17:59 // 79023
Szóval tornyonként 2 csapágya van?
Csak a teleszkóp és csatolt részei térnek el, vagy a lengőkarok és kerékagyak is másak?
pb_2013-06-25 23:02:41 // 79022
Nem bay ötletnek yó volt.)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak