pb_2008-08-26 13:21:24 // 48321
Ilyenek Ngem is érdekelnének.))
Gróf2008-08-26 13:12:40 // 48320
Ciao!!
Nem tudtok valakinél jobbos első lámpabúrát ami esetleg eladó (csíííkra) ? Csak az üveg kell, a foncsor meg a többi nem érdekes.
Nem tudtok valakinél jobbos első lámpabúrát ami esetleg eladó (csíííkra) ? Csak az üveg kell, a foncsor meg a többi nem érdekes.
swan2008-08-26 12:01:17 // 48319
Előbb-utóbb összeáll az hidd el! CSak sok munka és aztán meghálálja!
pb_2008-08-26 08:00:02 // 48318
Maradjunk annyiban, hogy megyeget.)) Az értés, pedig...))
Nálam is számtalan probléma volt, és van még most is. Csinálni kell, és talán 1x vége lesz, vagy nem.)) 1ébként pedig nevelni kell, hogy tudja a dolgát.)))
Nálam is számtalan probléma volt, és van még most is. Csinálni kell, és talán 1x vége lesz, vagy nem.)) 1ébként pedig nevelni kell, hogy tudja a dolgát.)))
pb_2008-08-26 07:52:34 // 48317
Én is csesztettem már néhányx.) Mondjuk a mieinkben kicsit máshogy van ez.)
becsi2008-08-26 07:44:27 // 48316
Koszi, proba-szerencse majd meglassuk hogy sul el.
ANGER2008-08-26 04:59:57 // 48315
Üdv!
Az rendben,hogy a tiéd üzemel!)))
Csak van 1 nagy előnyöd,értessz hozzá!
Nálam csak másfél éve van,és már akkor sem stimmelt vele pár dolog amikor megvettem!
Még a vásárlás napján is lefulladt,mert már akkor sem stimmelt az alapjárata.
Szerintem a legtöbb jeladó + kisebb kütyü cserés lenne ,csak ezen a hibán lennék már túl.
Egyszer bekéne lőnöm nekem is rendesen a technikát,és menne rendesen,de mindíg a saját feje után megy!(((
Az rendben,hogy a tiéd üzemel!)))
Csak van 1 nagy előnyöd,értessz hozzá!
Nálam csak másfél éve van,és már akkor sem stimmelt vele pár dolog amikor megvettem!
Még a vásárlás napján is lefulladt,mert már akkor sem stimmelt az alapjárata.
Szerintem a legtöbb jeladó + kisebb kütyü cserés lenne ,csak ezen a hibán lennék már túl.
Egyszer bekéne lőnöm nekem is rendesen a technikát,és menne rendesen,de mindíg a saját feje után megy!(((
HátvédRomeo2008-08-26 00:14:16 // 48314
Nekem 2X baszogatták ezeket a dolgokat a vasban, igaz egy lassan 40 éve szerelő, akiben megbíztam. Nem rontotta el.
De vigyázni kell vele.
De vigyázni kell vele.
pb_2008-08-26 00:02:59 // 48313
Azért, még nem mértél ki mindent.)
bs1 sem lustálkodik, ha kell, akkor tud szépen lépni.)))
bs1 sem lustálkodik, ha kell, akkor tud szépen lépni.)))
ANGER2008-08-25 22:52:21 // 48312
Én is a gyári adatokat állítom,vagy állítanám be,de mivel öreg szerkezet,ez nem feltétlen segít rajta.
Legalábbis én ezt vonom le az én problémáimból!
Már mindent kipróbáltam,mindent kimértem,de semmi jótékony hatással nem volt rá!(((
A mérések után meglátjuk hol kezdünk neki.
De akkor is ki fogom hozni belőle a maximumot,nem fog mellettem lustálkodni!
Kis naív ,azt hitte mellettem nyugdíjba fog vonúlni,pff tévedett!)))
Joccakát mindenkinek!
Legalábbis én ezt vonom le az én problémáimból!
Már mindent kipróbáltam,mindent kimértem,de semmi jótékony hatással nem volt rá!(((
A mérések után meglátjuk hol kezdünk neki.
De akkor is ki fogom hozni belőle a maximumot,nem fog mellettem lustálkodni!
Kis naív ,azt hitte mellettem nyugdíjba fog vonúlni,pff tévedett!)))
Joccakát mindenkinek!
pb_2008-08-25 22:41:51 // 48311
Na ez az, az alapjáratot állítani nem lehet vele, max csak rosszabb lesz az egész. Én +próbálom mindig a gyári beállításokat alapul venni.
ANGER2008-08-25 22:27:00 // 48310
Mivel én kipróbáltam,és rosszabb lett,elég nehéz volt helyre hoznom a hibát,igaz jobb lett,de sok kisérletezgetés volt mire minden tartományban jó lett.
Volt olyan hogy 3e ig csak szenvedett,nem volt húzása,vagy lassabban reagált a gázadásra + ilyenek.
Szóval tényleg nem itt kellene álítgatni,mert ugye elvileg itt fixnek kellene lennie.
Volt olyan hogy 3e ig csak szenvedett,nem volt húzása,vagy lassabban reagált a gázadásra + ilyenek.
Szóval tényleg nem itt kellene álítgatni,mert ugye elvileg itt fixnek kellene lennie.
pb_2008-08-25 22:14:56 // 48309
Én, annyira nem javaslom ezzel a kísérletezgetést, dehát, ha valaki ki akarja próbálni...)
ANGER2008-08-25 22:08:03 // 48308
ANGER2008-08-25 21:57:02 // 48307
Igen ,előbb mérek!
Aztán majd adja magát,hogy honnan indúljak ki.
Aztán majd adja magát,hogy honnan indúljak ki.
Gróf2008-08-25 21:55:08 // 48306
Kövesd végig a gázbowdent a szívósorig. Ugye ott ráfut egy ilyen félkör alakú műanyagra. Ugye az van a pillangószelep tengelyén. Nos ennek a tengelynek van a másik végén a potméter amit el kell tekerni. Olyan félkör alakú szerkezet, 3 drótos csati megy bele. A csatlakozó felfelé néz. Az oldalán van 2-2 fül a csavaroknak azokat kel fellazítani. Magát a szerkezetet nem kell levenni, elég ha el tudod fordítani.
pb_2008-08-25 21:43:54 // 48305
Azt tényleg fölösleges.DD
pb_2008-08-25 21:43:20 // 48304
A szívószelepnek CV01-2260as a cikkszáma.
BuBu.2008-08-25 21:42:42 // 48303
a szerelésel eltöltött idöt?????
fölösleges:D:D örökön örökééééé
fölösleges:D:D örökön örökééééé
BuBu.2008-08-25 21:38:30 // 48301
és megfelelö olaj van benne??
lehet hogy szarakszik az olajszivatyu vagy valamitöl eltömödöt...
lehet hogy meg kéne nézni azokat a h tökéket, kipucolni stb stb...:D
lehet hogy szarakszik az olajszivatyu vagy valamitöl eltömödöt...
lehet hogy meg kéne nézni azokat a h tökéket, kipucolni stb stb...:D
ANGER2008-08-25 21:35:46 // 48300
Már fogalmam sincs!
Már azon is gondolkodtam,hogy másik vezérlővel is ki kellene próbálnom.
Egyébként kinyomoztam,hogy mi a fene csörömpöl a motorban.
Szóval a tőkék ciripelnek vagy a jobb vagy a bal oldalon felváltva,és nem mindíg,hideg,meleg motornál egyaránt.
Olajam alíg használt,nemtom miért vacakol már megint!
Már azon is gondolkodtam,hogy másik vezérlővel is ki kellene próbálnom.
Egyébként kinyomoztam,hogy mi a fene csörömpöl a motorban.
Szóval a tőkék ciripelnek vagy a jobb vagy a bal oldalon felváltva,és nem mindíg,hideg,meleg motornál egyaránt.
Olajam alíg használt,nemtom miért vacakol már megint!
BuBu.2008-08-25 21:32:53 // 48299
üdv az uraknak:D:D:D
Zé.2008-08-25 21:21:42 // 48297
Metelli CV001-S2265 + CV001-S2263 . eza cikszáma a szelepvezetöknek.
pb_2008-08-25 21:20:46 // 48296
Nem lehet, hogy más problémád is van?
ANGER2008-08-25 21:08:27 // 48295
Üdv!
Én hiába álítottam be a potit a megadott érték valamelyikére,nem volt a legjobb,sőt rosszabb lett,össze vissza ingadozott az alap,majd nem reagált rendesen a gázra.
Nagyjából be bírtam most lőni,picit a gáz bovdennel is játszanom kellett,és így nem ingadozik az alap,viszont ha elengedem a gázt visszaesik nagyon majdnem lefulladásig,szerintem a léptetőmotor kukás.8(
De ez lehet csak nálam ilyen kompikált.
Én hiába álítottam be a potit a megadott érték valamelyikére,nem volt a legjobb,sőt rosszabb lett,össze vissza ingadozott az alap,majd nem reagált rendesen a gázra.
Nagyjából be bírtam most lőni,picit a gáz bovdennel is játszanom kellett,és így nem ingadozik az alap,viszont ha elengedem a gázt visszaesik nagyon majdnem lefulladásig,szerintem a léptetőmotor kukás.8(
De ez lehet csak nálam ilyen kompikált.
pb_2008-08-25 20:52:50 // 48294
Akkor ez így nagyon jó.(( +próbálok én is utána nézni. Ha tudsz forrást, lehet Ngem is érdekelne, ha nem horror árban van.
Zé.2008-08-25 20:48:12 // 48293
8db szelepvezetö cseréje enyi vagy vigyek szelepvzetöket és kicserélik, csaknemlehetkapni edigmég:((
pb_2008-08-25 20:41:41 // 48292
He?? +sütötte őket a nap? Az anyag kerül benne ennyibe?
pb_2008-08-25 20:40:01 // 48291
A fojtószelep potméterét inkább a +adott értékre kellene állítani.
Zé.2008-08-25 20:38:50 // 48290
Ja egy hengerfej szelepvezetö cseréje potom 35000 ezer:((
pb_2008-08-25 20:36:37 // 48288
A mérés korrekt, az eredmények pedig Lfogad6óak. 0,4 bar a legnagyobb Ltérés, az bőven benne van a tűrésben. Az alapjáraton nem nagyon tudsz állítani, Lvileg fix 900-1050 között kell lennie. Esetleg a fojtószelep helyzetével tudsz játszani, de annak sem sok értelmét látom, hacsak nincs full Lállítva.
becsi2008-08-25 20:35:31 // 48287
Valami keped nemvolna rola hogy hol is van az pontosan?
Gróf2008-08-25 20:26:36 // 48286
A szívosoron a pillangószelep tengelyének másik végén levő dobozzal. Kiengeded a 2 csavart, járatod a mocit. Nem adsz gázt, és ahogy a kis dobozt forgatod ugy változik a fordulat..
Ferke2008-08-25 20:26:30 // 48285
Hogy Te miket nem tudsz?!:))))
pb_2008-08-25 20:16:56 // 48284
Hello Maestro! Emlékeim szerint néhány ezer volt, de lehet, hogy már halványak ezek az emlékek.
Zé.2008-08-25 20:08:28 // 48283
Szeva majsztró találdki menyit mondtak a szelepvezetök cseréjére?
becsi2008-08-25 18:33:58 // 48282
Na vegre lemertem ismet a kompressziot es nemertem. Csoda tortent. 1: 10,6 2: 10,5 3: 10,7 4: 11? Tegnap meg csak 2-ot mutatott. Most mar ugy mertem ahogy mondtad, kb. 90 foknal padlo gazzal. Volna meg egy kerdesem, az alapjaraton hol tudok allitani?
alfamate892008-08-25 15:19:06 // 48281
OK! akkor jól tudtam renben köszi még1x a seggítséget mek és beállítom:D
alfamate892008-08-25 14:08:36 // 48279
Köszi az infót, nemsokára beállítom de mintha lenne valami olyasmi én olyat hallotam hogy a fordulatszámmérőmnek nem 0ig kell lemennie hanem 500ig.mondjuk a régi rossz fordulatszámmérőnek is ott volt a vége.
(igen közben én is megtaláltam a válasz linket:))
(igen közben én is megtaláltam a válasz linket:))
pb_2008-08-25 13:22:39 // 48278
175 a gumi szélessége, felfújt állapotban mmben +adva.
/70 a gumi oldalmagassága %ban kifejezve, vagyis (szélesség/100)*oldal, (175/100)*70
R gumi szerkezete, Radiál
13 kerektárcsaátmérő, vagy az abroncs peremátmérője, collban +adva
82 terhelési index, 475 kg/abroncs terhelhetőség
T sebesség index, 190 km/h sebesség6ár
Sebesség táblázat:
Függőlegesen vannak a fokozatok, vízszintesen pedig a fordszámértékek, és a hozzájuk tartozó sebértékek.
Kis segítség a fórum használatához, jobb alul van 1 ún. szövegdoboz, amivel mások hszira tudsz válaszolni, így áttekinhetőbbé válik, mit, mire írtál.
/70 a gumi oldalmagassága %ban kifejezve, vagyis (szélesség/100)*oldal, (175/100)*70
R gumi szerkezete, Radiál
13 kerektárcsaátmérő, vagy az abroncs peremátmérője, collban +adva
82 terhelési index, 475 kg/abroncs terhelhetőség
T sebesség index, 190 km/h sebesség6ár
Sebesség táblázat:
Függőlegesen vannak a fokozatok, vízszintesen pedig a fordszámértékek, és a hozzájuk tartozó sebértékek.
Kis segítség a fórum használatához, jobb alul van 1 ún. szövegdoboz, amivel mások hszira tudsz válaszolni, így áttekinhetőbbé válik, mit, mire írtál.
alfamate892008-08-25 11:10:57 // 48277
Na a gumikhoz nem értek úgyhogy leírok mindent ami rá volt írva:175/70 R 13 82T
becsi2008-08-25 10:27:00 // 48275
Az inditomotorral nincs gond, az aksi nem a legjobb ugyhogy fel teszem ot a toltore es delutan ismet megmerem. Majd megirom hogy hogy alakult. Addig is koszi.
pb_2008-08-25 10:22:16 // 48274
1.nek mérd +, hogy milyenek a normális értékek. Igen adjál neki levegőt, különben nem lesz mit összesűríteni. Lehetőleg meleg motornál, a 60 fok még Lmegy, de az üzemmeleg motor az igazi. Jó tudom, akkor + nem lehet kivenni belőle a gyertyákat.)) Indítómotor rendesen forgat? Akksi bírja?
becsi2008-08-25 10:12:01 // 48273
Padlogazt nem nyomtam neki. A viz homerseklete kb. 60 fok korul volt. Az egyik ismerostol hallottam hogy egy kis gazolajat kellene fecskendezni a hengerbe a gyertyanilason at es egy parszor megforgatni. Esetleg segithet rajta? Probaljam lemerni a kompressziot padlogaznal? Hideg vagy meleg motornal?
pb_2008-08-25 09:56:25 // 48272
A kompméréshez, 1ik sem szükséges, csak levegő.))
Online tag
0
Vendég0
547