Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Wickey2005-07-23 10:30:03 // 5121
hehe :-)))
bb182005-07-23 08:49:33 // 5120
tolatásnál vedd ki sebességből, vagy nyomd ki a kuplungot ! :-)))
Viktor852005-07-22 21:36:49 // 5119
Szerintem jó megoldás. Nekem tetszik. Viszont inkább sport/verseny autóra való, nem kis városi autóra. De ha már 1x rajta van akkor használom:) Arra nincs vmi tipped h. mitől lehet az, ha lefele tolatok egy meredek lejtőn, és fékezek, akkor egyre kisebb lesz az alapjárat majd lefullad. Egyébként semmi más gond nincs vele "motorikusan". Karbival van vmi?
bb182005-07-22 20:12:32 // 5118
majd megnézem én is katalogusban. a féltengely meg elég ha csak hajtja a verdát mert a fék sokkal nagyobb eröhatást vált ki belöle. mielött még rámszol valaki azért van igy mert fékezésnél bolint az auto és az elsö tapadás nagyban megnő !!! tehát akár az erök megkétszerezödhetnek is. ez nekem nem tetszik. sud féktuningot amugy csak ugy tudok elképzelni hogy jobb minöség mert a mérettel nem tudsz játszani.
Viktor852005-07-22 19:14:29 // 5117
Tényleg te biztos tudod:) Mekkora az ET száma a gyári Sud felninek? És lehet még kapni gyári v. normális minőségű fékbetétet+tárcsát hozzá? Én nem nagyon láttam katalógusokban.
Viktor852005-07-22 19:12:05 // 5116
Miért ne dolgozhatna a féltengelyen keresztül. Egyedül akkor félek kicsit, amikor befogott bal első fékkel kell felmennem egy 10%os emelkedőn, aztán körbe az utcában.:( Szerintem jól méretezték csavaróerőre a féltengelyt. Nem hallottam még olyat h. eltörött volna. Viszont a fék tunninggal biztos óvatosnak kell lenni ilyen konstrukciónál. De h. a kézifék miért elől fog? Arra nem tudtam rájönni, h. az miért jó:O
bb182005-07-22 17:48:23 // 5115
nézd meg az oldalam igaz hogy belsö képek nincsenek, de elgondolkodtato hogy a féltengelyen keresztül dolgozik a fék. igaz hogy a rugozatlan tömeg kisebb tehát jobb a darab, de ha közvetlenül a keréken van az a biztos. amugy teljesen jo ott is a hatás. sööt.
Viktor852005-07-22 17:33:38 // 5114
Csak annak gondolom nincs ilyen brutális féke. Vagy azon is bazi nagy tárcsa van elől? Ja meg a másik h. ha már oda berakták a tárcsákat, akkor jó lenne ha nem lennének tömörek. Na mind1. Legalább van rajta fék, sok OFFos szutyokkal ellentétben.
Viktor852005-07-22 17:30:42 // 5113
Nem-nem.:) Minden 7en el szoktam játszani a kézifékszerkezettisztító című rituális játékot a garázsban, de mostanában elmaradt. Meg az utcánk+az udvar miatt nem csodálom h. ki tud akadni:) Szerencsére ki tudtam akasztani egy 40centis csavarhúzóval. Erre való "gyári" szerszám:)
Viktor852005-07-22 17:27:45 // 5112
Jövő 7en megy szerelőhöz a kocsi. Majd megnézetem vele azt is. Addig meg még biztos kibírja hátul:) Egyébként fognak hátul a fékek de h. mennyire, azt nem tudom. 2 éve műszakin hibátlanok voltak. Sose lett hozzájuk nyúlva.
bb182005-07-22 17:27:16 // 5111
igaz hogy akkor nicket is kéne váltanod. :-))
bb182005-07-22 17:26:45 // 5110
cseréld le 33-ra az elejét
Viktor852005-07-22 17:26:00 // 5109
Hát ez az h. miért:) Ja és ma meginnt sikerült megfüstöltetni a bal első fékbetétet...:( A hülye @&#@#& aki kitalálta h. elől fogjon a kézifék.
bb182005-07-22 11:20:05 // 5108
csak le kéne vizuálni aztatat a darabot.
granturismo2005-07-21 22:38:47 // 5107
Csak a felén? És vajon miért?
Viktor852005-07-21 22:10:51 // 5106
Hi! Nekem hátul a tárcsa külső felének csak a felén fog a fék, míg bellül az egész tárcsán. Ez normális? A fékhatás szerintem jó.
Andorka2005-07-21 19:37:25 // 5105
Én ugyan nem utáltam ki innen (sem) senkit, főleg nem téged:) Csak itt áll a bál, tűkön ülök, a váltóm az utolsókat rúgja (meg én is a váltóba), a szilentet meg még mindig nem tudom hogy is néz ki. Te meg offolsz itt a hátsó fékeddel:)Sajnálom ha valaki ezt kiutálásnak vélte. Amúgy a 155 is megérdemli a külön topikot!
granturismo2005-07-21 19:23:40 // 5104
Thomikám!
Itt, az ideje, hogy egy hozzáértő, lelkiismeretesebb szerelő után nézzél, aki nem csak beszél, hanem veszi a fáradtságot, leveszi a kereket és megnézi, hogy milyen is tulajdonképpen az a hátsó fék kialakítás és elismeri, ha hibázik és megjavítja a hibás szerelést. Szerintem találsz ilyet, nem kell ajánlani senkit. Persze nem könnyű találni és a mostanihoz hasonlók Németországaban is akadnak (Miért ne akadnának?)

Mutatok egy képet.

Ezt a hátsó féket (ugyanolyan mint a tiéd) Németországban szerelték 80ekm-nél és teljesen ugyanúgy szúrták el a szerelését mint a Tiédnek. Én 100ekm el vettem az autót a kép akkor készült. Amint látod ez a hibás szerelés sem 100, sem 1000 sem 10000, de még 20000km alatt sem javul meg magától, ellenben, mivel a betétnek csak egy bizonyos része ér a tárcsához a hátsó fékhatás gyengébb és a tárcsa azon része amelyhez nem ér hozzá a betét, erősen korrodálódik. Amint látod itt a tárcsa már meg van esztergálva, de a korrodált részt nem lehetett lemunkálni annyira mély volt, méret alá került volna a tárcsa. Ezért ezt a tárcsát sajnos el kellett dobni. Tehát még + kiadást is jelentett mert új tárcsát is kellett vásárolni.:-((
bb182005-07-21 16:12:52 // 5103
ezért irtam hogy nem tesz rosszat, csak minek?
pb_2005-07-21 16:07:14 // 5102
Mind1, én +csináltam újnál is az a pár perces meló, már nem osztott, szorzott.
bb182005-07-21 16:03:00 // 5101
én spec uj tárcsa-betét kombinácionál nem töröm le az éleket. az csak egy beidegzödés bár nem mondom hogy rossz. viszont felesleges. a letörés csak kopottnál értelmes, de ott kimondottan kell.
pb_2005-07-21 15:57:19 // 5100
Még 1 észrevétel, ha már kopott a tárcsa + szokták reszelni a betét, de még új tárcsánál is le szokták "törni" az éleket. Ill., ahogy az előttem szólok is mondták, ellenőrizni kéne, hogy normálisan ösze van-e rakva. Szvsz hanyagolnám én ezt a szerelőt. De tényleg miért nem magad csináltad + a cserét?
András bácsi2005-07-21 15:46:00 // 5099
Milyen szerelőd van? Ha a betéten lévő pöcök nem az X vájatában van, akkor az nem fog bekopni, max. ferdén.
Thomika2005-07-21 15:34:23 // 5098
Tanácsodat megfogadva most beszéltem a szerelővel,azt mondta, ez be fog kopni a helyére, meg hogy vszínűleg nem éppen teljesen sík a tárcsa és ezért áll ki a vége a betétnek..
Thomika2005-07-21 15:29:13 // 5097
Akkor azt mondom üljek még kicsit a barbérjaimon??!!:))) Rendben, addig nem parázok :)
Thomika2005-07-21 15:28:09 // 5096
Ááá, Szóval Te voltál a ludas! csiripelték a mdarak,hogy ki lettem utálva a boxer topicból csak mert már nem olyannal hasítok?! :PPPP Egy részem mindig 33as tulaj marad az biztos,az elsőt senki nem felejti! :))
swan2005-07-21 12:26:02 // 5095
Köszi nekem nem kell bonyolult, csak kicsit bosszant a dolog, míért nem mondja nyíltan a szemembe, hogy ez meg az. Gyanítom nem volt ott a főnök ő is lépett volna már.
bb182005-07-21 12:17:23 // 5094
ha kell tudok olyat mondani ami bonyolult, de vagy elnézte az oldalt vagy tényleg nem akart dolgozni. a 33-as teljesen normál rendszer.
pb_2005-07-21 12:15:36 // 5093
Azért ennyire brutális nem volt, bár +érdemelte volna, az alkatrész is.és az egész bontószökevény is.
bb182005-07-21 12:14:38 // 5092
elvileg igy van, de inkább a bütyökprofil számit és merdekebb profil+nagyobb bütyök=magasabb fordulaton adja a nagyobb teljesitményt és többet. sztem.
swan2005-07-21 12:13:40 // 5091
Pedig nagyon így lett beállítva. Hogy csak ez és ez az egyetlen típus......stb
bb182005-07-21 12:12:26 // 5090
semmi különös nincs pedig vele.
Scott2005-07-21 12:07:55 // 5089
Ne idegesíts . Remélem nem flexeltél le valami alkatrészt... :)
pb_2005-07-21 11:55:52 // 5088
Arról örákat lehetne mesélni sajnos. Nem az volt a baja. Úgyhogy most 1 brutál lépést hajtottam végre, az eredményét még nem tudom, mert légteleníteni kéne.
Scott2005-07-21 11:41:35 // 5087
pb_ ! Mesélj, hogy áll a fék ?
Scott2005-07-21 11:36:40 // 5086
Hát igen, egyúttal a veztengelyeket is cserélni kellett volna :))
pb_2005-07-21 11:22:11 // 5085
A sok hozzánemértő, + szedegette ki a kat.-okat, pedig, ha tudták volna, hogy szinte semmi teljesítmény növelő hatása nem volt a dolognak, max. a CO-t rontották vele.
pb_2005-07-21 11:16:56 // 5084
Na ja.
vivalfa2005-07-21 11:16:27 // 5083
pb_, Scott köszi; tudnom kellene h az enyémben melyik van, mert lehet hogy a hengerfej tuningomhoz jól jön egy "hegyesebb" vez.tengely Kösz mégegyszer
Scott2005-07-21 11:14:22 // 5082
Gondolom ebből adódóan ezek voltak a katalizátorosok.
Scott2005-07-21 11:13:00 // 5081
Olyasmit írnak, hogy az 1.7 ie verzióban kétféle veztengely volt. Szó szerinti fordítás szerint annyi derül ki, hogy bizonyos országokban, ahol szigorú szabályok vannak a környezet-szennyezéssel kapcsolatban, ott a másik fajta veztengellyel szállították ezeket.
pb_2005-07-21 11:12:49 // 5080
Sztem, ua. a helyzet, mint a 16v-nél, az M8/M9-es motor esetében(GT-vel már kitárgyaltuk valamikor), a két motor között 5LE különbség van. Ez a különbség a kat. hiányából, ill. a veztengelyek, más milyenségéből fakad.
swan2005-07-21 11:03:54 // 5079
Ok futóműves kirúgva. :) keresek másikat.
Scott2005-07-21 11:00:19 // 5078
Igen az 1.7 ie-ből volt katos és kat nálküli is. vivalfa ! Megpróbálok utánanézni , pill. :))
pb_2005-07-21 10:43:13 // 5077
Létezett belőle kat. nélküli is?
vivalfa2005-07-21 10:22:56 // 5076
Hali! 5068-s kérdésemre senki többet harmadszor?
András bácsi2005-07-21 08:35:54 // 5075
Hozzáértő helyen fél óra. Ahol több, ott próbálkoznak csak.
pb_2005-07-21 08:27:43 // 5074
Link volt, nem valószínű, hogy újra felkeresném.
András bácsi2005-07-21 08:03:01 // 5073
Nem akart dolgozni. :-(
swan2005-07-21 07:54:40 // 5072
Egy futómnűállítás tényleg olyan bonyolult dolog 33-on? Tegnap elvittem beállítatni és szerelő mondá 1 ora van zárásig nem áll neki mert nem eccerű. És elmondott egy litániát mit kell csinálni. Eddig mindig a szerelő vitte állítatni így fogalmam sincs róla, hogy tényleg ekkora macera-e vagy csak a szaki nem akart dógozni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak