Robesz72005-08-31 20:38:37 // 6021
ok, akkor kézzel csinálom....hol lehet ilyen port venni?
bb182005-08-31 20:37:36 // 6020
a furo nem jo mert közben igazgatnio is kell. vagy csövet a szelepszárra , vagy egy olyan szerkezettel mint egy mini wc pumpa és a szelepre szemböl. és kézzel a preciz. amugy több féle finomságu csiszoloport is lehet kapni.
kando.2005-08-31 20:37:03 // 6019
bb !
Nincs kis rajzod, ábrád a jeladóról?
Vagy ha alámászok a vasnak, akkor látom, hogynéz ki és lehetne akár ,,utángyártani'' is ?
Mennyire van ez lehetetlen helyen ? :-))
Robesz72005-08-31 20:36:35 // 6018
ha most, ahogy van a 16 szelepes hengerfej és kiveszem a szelepeket és összecsiszolom, akkor nem lesz jó?
olyanod nincs, amiben a nyomatékok vannak?
bb182005-08-31 20:35:10 // 6017
ez nem ötlet ezt igy KELL csinálni. szelepköszörülés, ülék barás ( három fokolással ! ) utána összecsiszolás.
elküldjek vmi tankönyvet is? :-))
bb182005-08-31 20:33:31 // 6016
elöször nézd meg hátha koszos belül, azután a foncsor jo-e és végül lehet erösebb az izzo.
én csináltam már olyat, hogy alufoliával beragasztottam a hátulját foncsor gyanánt. ( elég gány dolog, de használt és indexben elmegy )
kando.2005-08-31 20:05:10 // 6015
No jól van, akkor sok sikert :-))
Nem, igy hirtelen azt nem tudom, talán Granturismo vagy pb_ tudja...
Bízzunk benne, hogy vmi hasonló, nem túl elvárázsolt típus :-)
Robesz72005-08-31 19:43:38 // 6014
még igazából nem értem az egészet, de küzdök vele.....nem tudod véletlenül, hogy a 33 16V-ben milyen chip van?
kando.2005-08-31 19:42:15 // 6013
Szia!
Siekrült kihámozni abból a halom csatolmányból, amit küldtem ?
Ki lehetett csomagolni a rar fájlokat ?
:-)
Robesz72005-08-31 19:41:01 // 6012
33 1.7 16V-hez kellene...
Robesz72005-08-31 19:40:41 // 6011
Ja, most jut eszembe...kellene nekem olyan dokumentum, amelyben benne vannak a motor összerakásánál használt csavar meghúzasi nyomaték értékek....ha vkinek van, légyszi, küldje el email-ben.....
Tom2005-08-31 19:36:17 // 6010
ha jol tudom, akkor lehet kapni külön csiszoló port, legalább is mikor Pesten jártam egy boltba ahol köszörű korongokat forgalmaztak ott voltak porok is. De szerintem ha van két elhasznált köszörű korongod, és azokat összedőrzsőlöd, akkor mellék terméknek kapsz csiszoló port, az tökéletesen megfelel a célnak.
tt (tt Alfa team)2005-08-31 19:34:02 // 6009
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Van-e valakine Alfa festési színkódja a régebb típusokhoz, pl. 33-as, sprint, régi sprint? Ami konkrétan érdekelne régi, krómlökhárítós sprint sárga kódja. Kb '79-'82-es évjárat. Előre kösz bárkinek!
Robesz72005-08-31 19:23:42 // 6008
van konkrétan csiszoló por?
pb_2005-08-31 19:21:48 // 6007
Ja elég brutál kiszedve. Na én el, májd még leszek.
Tom2005-08-31 19:21:34 // 6006
meg kérdeztem, azt mondja, hogy:
szima csiszóló porral szokta, de ha már csiszolni kell, akkor valószínű hogy előtte fel kellene marni a fészket, valamint még csiszolás előtt a szelepet is fel kell köszörülni úgy, hogy a amikor felül akkor még maradjon 1,5-2mm pereme. Ha fel van csiszolva és fel van marva, csak akkor szokta összecsiszolni őket, csiszolópór+olaj.
Robesz72005-08-31 19:19:59 // 6005
a lényeg, hogy jó legyen.... pont tegnap este néztem meg egy ilyen motort egyben....hááátt...nagyon brutális...
pb_2005-08-31 19:18:51 // 6004
Most csak ezt a képet találtam, nem ezt szúrtam volna be a k-ra. Az én motorterm az oldalmon látható.(nem valami szépség)
Robesz72005-08-31 19:17:30 // 6003
most azért merek ismét belevágni, mert egy ismerősömnek van egy szétszedve és mindent kölcsönadunk egymásnak próbára...
Robesz72005-08-31 19:16:46 // 6002
de jó neked...:-)) nekem még sokára lesz ilyenem..... de már készülőben....
pb_2005-08-31 19:16:43 // 6001
Azt mindenképp ki kell deríteni, hogy miért.
pb_2005-08-31 19:15:33 // 6000
Robesz72005-08-31 19:15:13 // 5999
az nagyon jó fogyasztás.... Nekem, ha 10-ből kijön, nagyon fogok örülni...bár addig még rögös út vezet...:-))) legutóbb 24 liter volt...:-))
pb_2005-08-31 19:13:31 // 5998
Igen fehér színű, nem emléxem talán 6-8 kellett.
33 P4. Azt, hogy mennyit fogyaszt nem tudom, erre vonatkozólag csak a haverom adatait tudom mondani(szintén 33 P4): normálisan közlekedve 4kerékkel, vegyes üzemben 7,5-8 között, ütve, kb. 1-1,5l +. Jó üzembiztosak.
Tom2005-08-31 19:10:10 // 5997
Van egy ismerősöm aki foglalkozott ilyennel, neki még szelep marója is van.
Robesz72005-08-31 19:04:38 // 5996
Neked nincs valami ötleted a porral kapcsolatban? hátha olyanom lenne...:-)))
Robesz72005-08-31 19:03:46 // 5995
kb hány db bizti kell? mennyit vegyek? arról e furcsa, fehérről van szó?
neked most 16V-d van? mennyit fogyaszt? megbízható?
Tom2005-08-31 19:03:42 // 5994
Szerinten csiszolás után már ne polírózd legalábbis ne ott ahol felül.
Viszont ha csiszoloport használsz az legyen minnél finomabb.
pb_2005-08-31 19:02:08 // 5993
Ezt nem tudom mi nem políroztuk.
pb_2005-08-31 19:01:39 // 5992
Teskó, Ósan, villanyszerelési boltok. Össze kell törni a biztit, és kiönteni belőle a "port". Igen alacsony ford. számon. Le kell próbálni a végén benzinnel. ha átengedi, nem jó tovább kell csinálni.
pb_2005-08-31 18:59:09 // 5991
Csak óvatosan. A túlzottan könnyített lendkerék veszélyes lehet. Ill. a lendkerék könnyítéssel nyomatékot vesztesz, viszont gyorsabban forgatja le az adott áttételt. Sztem inkább anyágában könnyített lendkereket kéne szerezni, valami speckó gyári tuningoltat.
Robesz72005-08-31 18:57:51 // 5990
csiszolás után lehet még polírozni a szelepet?
Robesz72005-08-31 18:57:22 // 5989
hol lehet ilyen biztit szerezni? gondolom , csak kicsi fordulaton forgattátok..vagy nem? jó lett?
pb_2005-08-31 18:56:06 // 5988
Ilyen nagy feszültségnél használt biztosítékból kinyert porral (por+olaj) hallottam, ill. mi olyannal csináltuk. Vissza a szelepet a helyére, végére gumicső, befog fúróba és forgatni.
Robesz72005-08-31 18:47:01 // 5987
A lendkereket könnyítsem?
Robesz72005-08-31 18:43:30 // 5986
Kaptam olyan ötletet, hogy a szelepeket köszörű porral csiszoljam be úgy, hogy ki kell venni, a port olajjal összekeverni a szelep tömítő részét bekenni vele, visszatolni a helyére és forgatni a helyén.... ehhez mit szóltok...
Ha a szívócsonkból a recés részt kicsiszolom és tükrösre polírozom abból ugye baj nem lehet?
Robesz72005-08-31 18:40:42 // 5985
Andorka2005-08-31 17:29:50 // 5984
Régi kasztnis 33 és SW tulajok: a hátsó index nektek mennyire világít(milyen erős a fénye)?
Többsözr tapasztalom, hogy a nappali világosságban a fehér búra alatt pislogó indexet a hátulról jövők nem veszik észre... Ma megnéztem a parkolóban és tényleg nem valami túl feltűnő jelenség. (este persze elég a fényerő)
Szóval takarítás segít? vagy valami erősebb izzó?
Tom2005-08-31 17:09:55 // 5983
A gyári előírt oktán szám a 98-as, elvileg ha 95-öst tankolsz előfordulhat hogy csörög. Bár én színtén 95-ös tankolok bele de nekem nincsen semmilyen csörgő hang, ígaz nekem arra is van be állítva.
Bálint332005-08-31 17:02:31 // 5982
Azt vettem észre a napokban, hogy alacsony fordulatszámon elkezd csörögni a motor gázadásnál. Lehet ennek köze ahoz, hogy eddíg 98-as benzint tankoltam, most meg '95-öst? (pont azóta figyelhető meg ez a jelenség)
vivalfa2005-08-31 15:42:48 // 5981
granturismo: mail ment neked is:-)
pb_2005-08-31 15:32:01 // 5980
Lehet, majd jobban +nézek 1 elhasznált db-t
bb182005-08-31 15:26:45 // 5979
szerintem ilyen nincs is. :-))
bb182005-08-31 15:25:40 // 5978
td be ha szereltek is azt itthon nem ismerik el. német-o ban is csak a részecskeszüröt kezdik elismerni.
Barni1472005-08-31 15:14:58 // 5977
thenx mindenkinek a váltóolajinfót.
bb182005-08-31 15:12:41 // 5976
ha pauszra nyomtatod annak biztosan örülnek mert 1 az 1 ben le lehet világitani a filmet.
bb182005-08-31 15:09:43 // 5975
talán meg kell kenni a pedáltengelyt
bb182005-08-31 15:08:11 // 5974
a satus megoldás az opelé, az alfának ugy trudom szétszedös. nem kell kimosni mert akkor a mosolé kerül bele.
bb182005-08-31 15:06:35 // 5973
meg kell nézni a ződkártyátot.
bb182005-08-31 15:04:11 // 5972
a hidrotőkéböl ki kell venni az olajat különben kitámaszt. belül van egy kis lemezke azt kell kibizgerálni.