Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2007-12-11 20:16:42 // 37071
Azért remélem a kormányt nem szereled át a másik oldalra.)))
Amúgy zsír a gép, bár a lökös, és a küszöb nem gyári.
HátvédRomeo2007-12-11 20:11:03 // 37070
Nekem ez a célom.
pb_2007-12-11 19:56:21 // 37069


Én 1 ilyennel is beérném, mondjuk 92-es kiadásban.
HátvédRomeo2007-12-11 19:42:20 // 37068
Szép, de még mennyire. Vannak igényeid :D
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 19:39:16 // 37067
1 ilyen



is ok lesz:-))
HátvédRomeo2007-12-11 18:07:48 // 37066
Ha bejön az élet nekem én egy hátul kaparóst szeretnék a Bestiának tesónak. :D
HátvédRomeo2007-12-11 18:05:01 // 37065
Bocsi. Ja pont ma gondoltam rá. Holnap. Ma elaludtam a napot. :-)
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 16:00:23 // 37064
Jövőre ,majd ha dübörög a gazdaság:DDDDD
pb_2007-12-11 15:57:49 // 37063
Akkor rá kell feküdni a projektre.)))
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 15:53:59 // 37062
hát még 1 1.7 16v QV esetleg:-)))
pb_2007-12-11 15:45:44 // 37061
Vegyél 1 6.-kat is, most olcsó.))))
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 15:25:26 // 37060
Tudom,de akkor is...
Nekem is volt 5 db...és még a mai napig szeretem őket:-))
pb_2007-12-11 15:23:30 // 37059
Ez már régóta így van.
pb_2007-12-11 15:22:45 // 37058
Többnyire én is.)
Szemre vételezéssel, és 1 multiméterrel könnyen kideríthető, hogy mi az ábra. Aztán, ha mégsem, akkor lehet tovább gondlokodni.
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 15:20:33 // 37057
Ez igaz sok a donor:-))
a bankodig mikor tolod L a segged?:-)))
HátvédRomeo2007-12-11 15:10:51 // 37056
jav.: 150-200 ezer Ft.
HátvédRomeo2007-12-11 15:10:18 // 37055
Sziasztok!

Hát egy "szakadtabb" monti áráért, már ami az újakat illeti. Én meg zat nem tudom azokon mi a rossebb olykor 15-200 Ft.
Legalább óccson jutunk alkatrészhez . :DD
GT Ɨ|ѯ2007-12-11 14:50:19 // 37054
Körülnéztem a használtautó.hu-n a 33-asokat néztem végig..
Teljes döbbenet -1 mountain bike áráért már lehet venni..:-(((
HeTa2007-12-11 14:04:41 // 37053
Az is lehet hogy én írtam hülyeséget...
Én sajnos csak műkedvelő vagyok nem műértő :(
Rápróbálok a gyertya kábelekre
Amúgy jó a meglátásod a fogyasztást illetően is valamivel több mióta ráz...
pb_2007-12-11 12:56:18 // 37052
Gyanítom, hogy Rochester becskendő-, és gyűjtórendszered van. Ez GM termék, sztem ezt 1 valamire való cuccnak fel kéne tudnia ismerni. A vezérlőn nemigen szoktak állítgani, max kiolvasni belőle információkat, pl hibakódokat. Ha ezt mondta neked az mber, akkor eléggé félre beszélhetett. A vezérlőn való állítgatást, pedig chip cserével, vagy átírással tudod +ejteni.
pb_2007-12-11 12:45:34 // 37051
A fogyasztás, nem kezdett emelkedni? Mérd ki a gyertyakábeleket, lehet az 1ik +adta magát. Esetleg a motor felfüggesztéseit is át lehetne nézni, hátha ott a bibi.
HeTa2007-12-11 12:02:11 // 37050
Még valami... a berázás nem állandó, csak kb 2-3 mp-enként...

Az is eszembe jutott, hogy mikor Lambda szondát cseréltünk a gépen akkor rádugtuk a computerre és az valahogy nem akarta felismerni a motorvezérlőt, mint más kocsiknál, felajánlott x típust, a szerelő meg mindet végigpróbálta, valamelyik működött vmelyikre semmit sem reagált... Amelyikkel működött azon az összes lehetséges állítgatást megcsinálta ---> lehet hogy ez hülyítette be?
HeTa2007-12-11 11:44:52 // 37049
kb így történik, de volt már hogy hidegen is rázta a kasztnit (bár az a legnagyobb idei hidegben volt. és én is vacogtam mire levakartam a jeget....)
hidegen inkább csak ilyen pici rángások vannak de az szinte észrevehetetlen...
most reggel néztem 3000-ig van erőlködő hangja az egyik hengernek aztán 4000-re teljesen megjavul...
Pénteken Horvátországba kellene vele mennem...
pb_2007-12-11 09:43:46 // 37048
Pontosan, és nem is akarmelyiké.))

Már volt 1 ilyen játék itt, csak senki nem volt partner benne.)
Hakuna2007-12-11 09:13:05 // 37047
Arra gondolsz, hogy 33-as motorkód ?:)
pb_2007-12-11 09:10:04 // 37046
Érdekes a hsz sorszáma, + az előzőé is.)))
pb_2007-12-11 09:06:32 // 37045
Vagyis hidegen indítva szépen +emeli az alapjáratot, mjad mikor visszaejti normál értékre, akkor berázza az egész kasztnit?
HeTa2007-12-11 08:32:41 // 37044
csak gyertyát cseréltem... ha jól emlékszem a komplett gyújtás rajta volt az új mocin... vagy nem :S
Az alapjárat stabil a mutató szerint...
A rázás leginkább, sőt szinte csak meleg motornál érezhető, amikor már beáll normál alapjáratra...

Motorátírás:
nekem nem kellett új eredetvizsga, csak egy számla ami igazolta az eredetet, de ahogy megfigyeltem, ha van egy céges bélyegződ és írsz egy kézi számlát magadnak vagy a haverod neked akkor sima az ügy egy külfödről behozott motornál :)
megjegyezném, nekem elírta a motorszámot a bontós a számlán és átírták így is (bár nagyon szépen kellett mosolyognom az okmányirodás nénire :D )...
pb_2007-12-11 07:46:06 // 37043
Jaja, elhiszem.
HátvédRomeo2007-12-11 00:25:02 // 37042
pb, most kész rémálom volt Nekem is. Volt egy kocsim azt 3 napig lógott a levegőben.
BuBu.2007-12-11 00:09:38 // 37041
:)))
pb_2007-12-11 00:06:19 // 37040
Sokan olvassák a fórumot, nemcsak AR tulajok.)
(Csak úgy hangosan gondolkodom, vagy mi.))
BuBu.2007-12-10 23:57:05 // 37039
a motor kodozás télleg müxik a motorszámot le kell savazni tünjön el legyen jó rücsis a helye és létezik egy olyan momentum hogy motorszám természetes elhasználódása ezt lejelented és kapsz ehez is új papirokat amiben ez jó az csak az hogy a forgalmiban nem lessz a teljes motorszám hanem csak a motor kód és innentól kezdve akkor cserélsz motort amikor jólesik:))
nekem egy crx en most fogják csinálni a motorkodozást.
pb_2007-12-10 23:52:56 // 37038
83.) De régebben engedélyezett volt az ilyesmi, mint lentebb írtam.)
HátvédRomeo2007-12-10 23:37:11 // 37037
Nem elég, hogy rizikó jó motort találni, de a forgalomba helyezése egy RÉMÁLOM és kazalnyi pénz.
HátvédRomeo2007-12-10 23:35:10 // 37036
Nálam minden papír megvolt. Engedély a cseréről, eredet vizsga, adásvételi szerződés a motorról is visszamenőleg 2 gazdával. Vámpapírok, aki behozta az országba stb. De az egyik adás-vételi nem eredeti volt a motorról hanem fénymásolat. Már átse írta a Nőci okmányirodába.
Asszem meséltem a sztorit itt Amore-n már.
Betonl@bbal, mit balhéztunk hogy tessék átírni, mert mndenről hivatalos engedély és hatósági papír van. az a nyomorék adásvételi a motorról annó akitől még Peti előtt aki vette a motort fénymásolat. Na és, tuti valami hivatal vette el az eredetit. Mindtuk. De tiszta volt a kocsi és a motor is teljesen. azt az iroda vezető megkeresése után Ő személyesen írta át a nevemre a kocsit.

Szóval vigyázni kell a motor cserékkel sajnos kishazánkba.
HátvédRomeo2007-12-10 23:28:52 // 37035
Fix hogy nem. Tuti belenyúltak a papírokba. Valahol beleles valaki hatóság a forgalmiba motorszámba majd a katalógusba és azt mondja. Kérem 33-at 1984-től kezdtek gyártani ill. forgalomba helyezni Világszerte az olaszok. Akkor Önnek mit keres a forgalmiban 81-es évjárat. Na száljon ki Zárja a személygépjárművet, kérem a kulcsot, azt utánna nézünk majd értesítjük. De jóval nem bíztatom.
kesa2007-12-10 22:50:21 // 37034
Az én kocsimban anno motorcserét végeztek, csak éppen úgy, hogy az illeték árát inkább beletankolták, a számot átütötték.
Most már az enyém is tiszta, és motorkódot kapott, de senkinek nem kívánom azt a tortúrát, amin átestem!
Ha igazolható a cseremotor eredete, akkor tényleg nincs semmi gáz, csak a típuskód azonos legyen, meg fizesd be az illetéket.
Bifi 1552007-12-10 22:16:43 // 37033
nem cseréltél konplett gyujtást ?
pb_2007-12-10 22:14:11 // 37032
Ahogy számolgatom ez alsó hangon is 18k HUF, Ettől olcsóbban már vettem pl összkerekes váltót, ami egész jó állapotban volt.)

1enletlen az alapjárat, vagy csak nagyon rázza a kasztnit? A gyertya csvel 1időben + kellett volna nézni a kábeleket is. Amúgy a kollégáidnak igaza van, 1. olvasásra sok minden lehet.
pb_2007-12-10 22:08:31 // 37031
Azért ez nem így megy, hogy TSókolom jöttem 1 motorkódért.)
pb_2007-12-10 22:04:37 // 37030
A külföldi vasat alkatrészként kell behozni, akkor felhasznál6ók a fődbok is, úgy tudom.
pb_2007-12-10 21:58:13 // 37029
Anno ezek teljesen legális dolgok voltak. De a 3 hengerezős verdákat nagyívben kerülni kell. Gondolom, az a szöveg, hogy csak az 1ik gyertya körül van 1 kis bibi, aztán mikor szétjön a motor az 1ik dugó 3 dbban van, a hajtókar le van szakadva, és éppen nem bökte át a hengerfalat. Mindeezek mellett az egész verdában annyi erő nincs, mint 1 lovaskocsiban.
Gróf2007-12-10 19:43:25 // 37028
Yess
Végre megvannak az Ogyűrűk a fecsikre. Igy már át tudom nézni a rendszert... :))
Ujabb motortérbúvárkodósbenzingőzösnapok következnek :))))))
HeTa2007-12-10 17:52:07 // 37027
Hi!
Motorcsere:
mint azt már előttem is írta vki, ha csak a sorozatszám tér el akkor olcsón átírható, nem kell hozzá más csak egy eredetiséget igazoló papír (számla, vagy adásvételi, nekem számlám volt), meg el kell menni az illetékes közlekedési felügyelethez, ahol megállapítják iszonyatos agymunkával, hogy típusazonos-e vagy sem.
Ezért a fáradságos munkáért és a Műszaki Adatlapért nem egész 6000 Ft-ot kell fizetni.
Az okmányirodában meg egy új forgalmit és egy új törzskönyvet darabja asszem 6000, de lehet, hogy 8000... Viszont, ha a motorkód is eltér azt sajna nem tudom... Az okmányirodában azt hangoztatták, hogy típusazonosnak kell lennie és akkor a fenti él...

Kérdés:
Az elmúlt 2 hónapban elkezdett a drágaságunk motorja egy kissé imbolyogni :S
Semmi csörgés zörgés csak néha alapjáraton be be mozdul és még belül is érezni, hogy billeg és ez sajnos egyre sűrűbb... :( Sőt 4000 alatt, mintha az egyik henger egy kicsiterőlködne, persze 4000 fölött tudja a dolgát :)
Kicseréltem már a gyertyákat, igaz használtra(volt tartalék a régi motorból) de ez semmit nem változtatott a helyzeten... Kicsit be vagyok xarva... nem óhatjok mégegyszer motort cserélni... azért összességében drága móka...
Kollégáim akik némi autószerelő múltal rendelkeznek a gyújtásra gyanakodnak, meg aszondják, hogy kurva sok mindentől lehet... De igaziból senki nem látott még boxert szétszedve...
Szerintetek merre kéne keresgélni a hibát?
32007-12-10 17:29:24 // 37026
Az úniónak előnye is van.A régebbi tipusokkal nem fognak pöcsölni kapnak egy motorkodot aztán kész!!! Nem fogja senki a motorszámot nézni,firtatni!
Az én gépem is motorcserén esett át.Elöbb megkapta a mocit,aztán intéztem a papír részét!Kaptam egy motorkodot és a szerint van a motor nyílvántartva!A csóka rendes volt és elárulta hogy soha senki nem nézi már meg a motorszámot,mivel kódja van!
Ezek persze csak az én tapasztalataim.
HátvédRomeo2007-12-10 17:20:45 // 37025
Ja de bunkó vagyok.

Sziasztok! :))
HátvédRomeo2007-12-10 17:20:27 // 37024
Motorcseréről tudok mit mondani, ha eltérés van. Nálam 1.3 S volt benne amit Betonl@b kicserélt 1.7 IE 8v-re. Egy kazalnyi pénz volt, és utánjárás, meg idegeskedés. Akkor jó pár éve cirka 100 guriga körül volt. Átírás+ a hivatali összegek, + pár 100 km utazás.
Hakuna2007-12-10 17:14:01 // 37023
Klónvásárlás projekt egyenlőre elhalasztva következő okból:
Múltkor elment egy argento bianco 110ezerért az orrom elől, azt sajnáltam. Most van egy 180-ért fenn, felhívom. Aszondja: ez azér 81-es, mert ráépített egy régi forgalmisra :) Ja mondom persze, teényleg. állítólag ilyet anno még lehetett. De van ám másik is eladó 155-ért, mindene ugyanilyen, csak épp fehér az indexe. Kérdezés helyett kijelentem: és DTV a rendszáma, 110-ért kínálták egy hete. Aszondja igen. (halkan jegyzem meg az is épített lehet, mert szintén 81-es évjárat.) Mondom akkor köszöntem, érdeklődtem. Valahogy nem hiszek benne, hogy ezek jók lettek volna donornak. Ráadásul a drágábban csak 3 henger megy, ami gondolom azért helyrehozható lenne. De miért fizessek én neki plusz 155 ezret a múlt heti 110-esért, vagy 180-at a háromhengeresért. Szerintetek a 81-es évjáratú műszakikkal ezek tisztázott dolgok lehetnek? Na mindegy. Marad az rosso ajtó átfestése, és elviselem a horpaszt a motorházon jobb ajánlatig. De az is lehet, hogy külföldi lesz majd ennél is olcsóbban műszaki nélkül. De annak a motorja is beépíthető, eredeztethető? Úgyértem van egyáltalán olyan, mert nyilván a fele azoknak is eleve papírtalan.
pb_2007-12-10 14:20:35 // 37022
Azért a 83-as 1.5-ös blokkot át kell alakítani rendesen, hogy +1ezzen a 90 utániak 1.5-ös motorjával.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak