pb_2007-12-28 13:07:30 // 38021
A csíkoknál, 92.03 hóig az összes 8v-nek +1ezik a veztengelye. Azért így már lehet válogatni elég szépen, csak akad 1 pár valamire való veztengely.
Gróf2007-12-28 12:55:59 // 38020
Ja Ja, már meglepett eccer... Más akkor is, ha motorfék mellé nyomom meg a pedált, vagy kuplungal ha már visszaesett alapjáratra... Trükkös kis szerkezet ez az autó.... (fagyban működik a km óra de ellenben "befagy a váltókar" meg ilyenek)
kesa2007-12-28 12:42:31 // 38019
Vez.tengely témában asszem Face kolléga rakott fel egyszer egy linket, gyári vezérléstől a tuningig minden volt ott, nem kicsit drágán persze.
Scott2007-12-28 12:14:30 // 38018
A "direktszűrőből" ítélve a motor is kaphatott bőven az élete során. Tehát egy fillért nem ér a gép :)
pb_2007-12-28 12:09:17 // 38017
Mint a szita.))) Naja.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2007-12-28 12:05:08 // 38016
szigorúan véve az ajtó nem számít karosszériának! :-D
Scott2007-12-28 12:02:32 // 38015
Azt írja : " jó karosszériával ". Az ajtók alja szarrá vannak rohadva, milyen lehet az alja? Ez a verda megér kb. egy 20-ast, persze ha jó a motoja és váltója.
pb_2007-12-28 10:43:00 // 38014
1 kis pontosítás:
30755: 91-től 33 1.3 Bosch LE3.2 / 33 1.4 Bosch LE3.2 kat
30755: 91-től 33 1.3 Bosch LE3.2 / 33 1.4 Bosch LE3.2 kat
pb_2007-12-28 10:08:55 // 38013
Elvileg az átmérő 83-96-ig ugyanaz volt, de könnyen elképzelhető, hogy a dugattyú kialakításán változtattak a közel 13 alatt. A dugó méret, amit +adtál nem jó, olyan dugó nem létezett 1ik osztályban sem, de még a hengerfurat átmérőjében sem.



30732: 90-től 33 1.3 duplakarbi
30755: 91-től 33 1.3 Bosch / 33 1.4 Bosch kat
30753: 92-től 33 1.3 IAW / 33 1.4 IAW kat


33501: 94-től 145/6 1.3 IAW / 145/6 1.4 IAW kat
33201: 94-től 145/6 1.6 MP3.1 kat, majd Rochester kat (jelen esetben nem érdekes)



30732: 90-től 33 1.3 duplakarbi
30755: 91-től 33 1.3 Bosch / 33 1.4 Bosch kat
30753: 92-től 33 1.3 IAW / 33 1.4 IAW kat


33501: 94-től 145/6 1.3 IAW / 145/6 1.4 IAW kat
33201: 94-től 145/6 1.6 MP3.1 kat, majd Rochester kat (jelen esetben nem érdekes)
pb_2007-12-28 09:11:14 // 38012
Apró módosításokhoz nem kell áttervezni az egész gyártósort, elég 1-1 elemét módosítani. Eltérhet fizikailag is, amit csak akkor veszel észre, mikor kezedben van mind a 2 cucc, és előfordul6, hogy emiatt a kis módosítás miatt nem lehet majd összerakni, vagy normálisan összerakni. Sajnos ez mind-mind akkor derül ki, mikor kezedben van a cucc.
Hakuna2007-12-28 08:55:50 // 38010
Meg a digó szerintem nem kezdett el újra és újra gyártósort tervezni. A szám eltérés nem jelenti azt, hogy el is tér fizikailag, Vagy igen?
Hakuna2007-12-28 08:55:01 // 38009
Végülis átmérője ugyanaz, az mérhető. Max a hajtókarban térhetne el, de az is lesz hozzá.
pb_2007-12-28 08:53:51 // 38008
Cikkszám alapján nem, igaz 1ütt hozza a gyűrűkkel, és a csapszeggel.
Hakuna2007-12-28 08:48:32 // 38007
De a dugó csak ugyanaz talán :)
pb_2007-12-28 08:43:04 // 38006
Így cikkszámok alapján nézegetve semmi sem ugyanaz, a 2 motorban. A motorkódok nem 1eznek +, dehát ezen nincs mit csodálkozni.)) 84-ben 30168, vagy 30502-es kódon, vagy ezek módosulatain futottak az 1.3-as motorok, 90-től pedig a karbisok 30732-ön.
pb_2007-12-28 00:13:40 // 38005
De legalább látótávolságban van a vizsga.)
Mikor 2004-ben próbáltam levizsgáztatni ezt a szart, akkor volt, 1 olyan momentum, hogy majdnem + akarták mérni, a kipuf +engedett zajszint alatti dB értéken van-e. Először az 1ik csóka lebaszta a másikat, hogy mit bőgeti ezt a szart, aztán az + magyarázkodott, hogy szinte alig ért hozzá a pedálhoz, aztán valamelyik a sok okos közül +szólalt, hohy hadják a picsába a mérést lökjék tovább a vizsgasoron. Én csak röhögtem az egészen, már volt 1 halvány sejtésem, hogy aznap nem lesz pecsét.))
Mikor 2004-ben próbáltam levizsgáztatni ezt a szart, akkor volt, 1 olyan momentum, hogy majdnem + akarták mérni, a kipuf +engedett zajszint alatti dB értéken van-e. Először az 1ik csóka lebaszta a másikat, hogy mit bőgeti ezt a szart, aztán az + magyarázkodott, hogy szinte alig ért hozzá a pedálhoz, aztán valamelyik a sok okos közül +szólalt, hohy hadják a picsába a mérést lökjék tovább a vizsgasoron. Én csak röhögtem az egészen, már volt 1 halvány sejtésem, hogy aznap nem lesz pecsét.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2007-12-27 23:08:49 // 38004
üdv!
ma elértem a "csókát": hát ebben az évben semmi nem lesz a vizsgából,de lehet,hogy az "úév" első csonka-hetében sem,csak 7.-e után...
no,nem baj, remekül elvagyok nélküle, az iroda gyalog 15 perc és azért van,hogy oda jöjjenek a kedves ügyfelek... :-)
akksi már feltöltve, komótosan befejezem a "betöltő-bibi"-t és még marad idő ilyenekre,hogy emelőpont-tömítés, küszöbtakaró visszarakás és mosás/porszívózás.
most,hogy már felújítottam a karbikat,szerintem a szívató-bowdent is visszakötöm,régebben folyton felakasztotta az úszót és a visszatolás után nem volt alapjárat :-(
sőt szerintem - pont a szívató miatt,mikor nem "vette a fordulat" - a lakatosék jól eltekergették a karbikat is,legalábbis mikor hazaértem vele,gyanúsan "raplisan" járt és
dőlt a füst belőle :-(
OK hogy van zöldkártyája,de nem a legjobb belépő egy vizsgára,ha egyből füstmérgezést okoz a "bázion" :-D
ma elértem a "csókát": hát ebben az évben semmi nem lesz a vizsgából,de lehet,hogy az "úév" első csonka-hetében sem,csak 7.-e után...
no,nem baj, remekül elvagyok nélküle, az iroda gyalog 15 perc és azért van,hogy oda jöjjenek a kedves ügyfelek... :-)
akksi már feltöltve, komótosan befejezem a "betöltő-bibi"-t és még marad idő ilyenekre,hogy emelőpont-tömítés, küszöbtakaró visszarakás és mosás/porszívózás.
most,hogy már felújítottam a karbikat,szerintem a szívató-bowdent is visszakötöm,régebben folyton felakasztotta az úszót és a visszatolás után nem volt alapjárat :-(
sőt szerintem - pont a szívató miatt,mikor nem "vette a fordulat" - a lakatosék jól eltekergették a karbikat is,legalábbis mikor hazaértem vele,gyanúsan "raplisan" járt és
dőlt a füst belőle :-(
OK hogy van zöldkártyája,de nem a legjobb belépő egy vizsgára,ha egyből füstmérgezést okoz a "bázion" :-D
pb_2007-12-27 23:03:02 // 38003
Azok a csövek is szarrá tudnak menni. De van 1 érdekes kísérlet is evvel kapcsolatban. Gurulsz az autóval, és nem folyamatosan nyomod a fékpedált, hanem pumpálva, úgy bekeményedik, mint az állat.)) Nem tud a motor annyi vákuumot produkálni, hogy legyen szervo6ás.
Gróf2007-12-27 22:52:28 // 38002
Megnéztem, hasadás meg illyesmi nics rajta, de már nem egy mai darab. holnap veszek rá egy ujat, és akkor garantált lesz a tömítés a két végén is.
Amin most megakadt a szemem az a fékszervó felé menő csövön a fehér elzárószelep vagy mi... Holnap kiműtöm (sajna ma már alig látok valamit igy este) mert már eccer elment a fékszervó menet közben.. X)
Amin most megakadt a szemem az a fékszervó felé menő csövön a fehér elzárószelep vagy mi... Holnap kiműtöm (sajna ma már alig látok valamit igy este) mert már eccer elment a fékszervó menet közben.. X)
Gróf2007-12-27 22:12:29 // 38000
Lehet.. Holnap átnézem meg esetleg kicserélem a vákumcsövét, tán van rajta valami apró repedés vagy lyuk..
pb_2007-12-27 22:09:45 // 37999
pb_2007-12-27 22:08:36 // 37998
pb_2007-12-27 22:06:46 // 37997
Akkor lehet +van a bűnös, vagy legalábbis az 1ik.
pb_2007-12-27 21:53:17 // 37995
Jaja, ez mind-mind benne van a pakliban.)((
pb_2007-12-27 21:50:40 // 37994
Az elég gyanús.Vagy próbáld + gyáriban berendelni cikkszám alapján, úgy biztos nem lesz olcsó, ha nem tudsz kedvezményt szerezni, vagy próbáld + 45/6-hoz a rendelést, az AR 33501-es kódhoz.
Hakuna2007-12-27 21:43:52 // 37993
Ja ja, nem nagy pénz, kivéve ha semmit nem tudok használni belőle. Mert ugye öreg blokk, esélyesen fúrott is, tehát túlméretes dugók. Olajszívattyú kiszedve. Gyakorlatilag semmi nem maradt, max hajtókar, ami az enyém is jó. Bizonytalan kilómétermennyiség (eddig még nem írta meg mennyi, de lehet nem is tudja, hiszen csak a motort vette) plusz 5 k minimum a benzin. Nem is beszélve a csalódásról, ha az egész lófaxra se jó. Szal még jobb lenne, ha szétszedné Ő előre :)
pb_2007-12-27 21:39:55 // 37992
Manapság 10k HUF nem nagy pénz, sajnos.(( A vezműházakat nem fogod tudni használni, a veztengelyeknek pedig pontosan utána kéne nézni, de azok elvileg jók lehetnek.
Hakuna2007-12-27 21:29:26 // 37991
A kisbolt, ahol dolgozik a szerelőm, több nagyáruházzal is kapcsolatban van. Basznak ezek ám tartani bármit is ilyen kivénhedt verdákhoz. Jó ha gyűrű+csapágy lesz. Goetze pl sehol nem volt, AE sem, egy helyen volt valami szar, az viszont 8 k volt a készlet, elég gyanús.
pb_2007-12-27 21:29:20 // 37990
Ja, talán már az mb1000-esen is ilyen volt, de az s100/110r biztos, és a 105/120/130-on tuti. De a legtutibb amin ilyen volt az a trabant 601 special.))
Hakuna2007-12-27 21:27:11 // 37989
Aham, én is erre gondoltam. Kérdés mennyire örül majd ennek. Bár végülis olyan nagyot talán nem kockáztatok egy 10e Ft árú motorrral ha elhozom se. Neki olajszivatyú miatt kellett csak, azt írja. Csak van benne valami használható. Ha meg nincs, akkor ismerkedtem a teknikával :) De persze jobb lenne elhozni szétszedve.
pb_2007-12-27 21:22:44 // 37988
Le kell beszélni az mberrel, hogy csak úgy hozod L, hogy ott a helyszínen szétszedheted, és, ha jó, akkor hozod
pb_2007-12-27 21:20:49 // 37987
Nagy az esély rá, hogy szarrá van már az is kopva. Ha Ferke ezt mondja, akkor sosem lesz a Sprintjének motorja.)) Hogy újban, hol lehet kapni nem tudom, végig kell kérdezni, az összes nagyobb alkatrész áruházat, vagy cikkszám alapján +rendelni.
Hakuna2007-12-27 21:02:41 // 37986
Csak mer lenne egy 84-es motor közel 2 túlméretes dugó árában. (azt 8ér kaptam volna, csak nem volt alapméret, ezt meg 10-ér a motrot. Bár félek, hogy ez sem lesz fúratlan.
BuBu.2007-12-27 21:02:30 // 37985
skoda 120L re haszonlit:))) de az lehet hogy hosszabb:)))
Hakuna2007-12-27 21:02:24 // 37984
Csak mer lenne egy 84-es motor közel 2 túlméretes dugó árában. (azt 8ér kaptam volna, csak nem volt alapméret, ezt meg 10-ér a motrot. Bár félek, hogy ez sem lesz fúratlan.
BuBu.2007-12-27 21:01:33 // 37983
sziasztok:)))
Hakuna2007-12-27 21:00:54 // 37982
Vezérműtengely pl. mert az kopott az enyémen a szerelőm szerint is. Plusz Ferke is elejétől ennek a cseréjével fenyeget, de Ő is azt mondja, hogy nincs olyan amit Ő fel merne rakni. Vagy ezt lehet újat kapni? És akkor hol?
pb_2007-12-27 20:59:10 // 37981
1. sárvédőre gondolsz? Esély van rá. A vezérlés alatt mire gondolsz?
pb_2007-12-27 20:55:15 // 37980
Tudod melyik autókon volt ilyen?)
pb_2007-12-27 20:52:33 // 37979
Az nem teljesen jó, ha nyomásszab Lengedni teljesen a nyomást. A jó ogyűrű könnyen a helyére megy, csak a sapkára kell vigyázni, nehogy visszarakás közben leessen.
Hakuna2007-12-27 20:46:53 // 37978
A régi 33-as sárvédője egyezik a csíklámpással? Szerintetek mi az esélye, hogy egy 84-es motor dugói jók lesznek még?:) És a vezérlés?
Gróf2007-12-27 20:30:06 // 37976
Ja meg kiszedtem a vezérlést, megpucolgattam meg végigspréztem a csatit. Ezzel is tán letudtam egy hibalehetőséget...
Gróf2007-12-27 20:27:51 // 37975
Egyáltalán nem votl benne nyomás.. Csak az jött ki ami a csőben volt, az is csak lassan...
A gyűrűk láthatólag nem votak annyira "megnyúlva" mint a régiek, szerintem ezért ment be könnyen.....
A gyűrűk láthatólag nem votak annyira "megnyúlva" mint a régiek, szerintem ezért ment be könnyen.....
pb_2007-12-27 20:25:03 // 37974
Azért 2 cseppnél többnek kellett volna jönnie. Ha jó az ogyűrű, akkor könnyű visszarakni a helyére.
Gróf2007-12-27 20:20:32 // 37973
Hát ja..
Már körbefogtam rongyal meg ott volt a vödör meg minden, erre 2 csepp benya jön belőle....
Nevetséges volt...
Arra számoltam, hogy alig lehet majd az injektort beletuszkolni a helyére.... Erre elsőre bepattan...
Szerintem ez votl a kocsi karácsonyi meglepetése a számomra....
Már körbefogtam rongyal meg ott volt a vödör meg minden, erre 2 csepp benya jön belőle....
Nevetséges volt...
Arra számoltam, hogy alig lehet majd az injektort beletuszkolni a helyére.... Erre elsőre bepattan...
Szerintem ez votl a kocsi karácsonyi meglepetése a számomra....
pb_2007-12-27 20:18:19 // 37972
Szóval +normálisodott.) Néha nem árt +nevelni.))