pb_2008-01-13 05:55:46 // 39771
Mondjuk flexel kivágni a léxűrőházat.))
pb_2008-01-13 05:54:46 // 39770
Látom fejlődsz, ez dícséretes.!))))
Szeretném, ha ilyen precízitással lenne összerakva a Sprint is.
Szeretném, ha ilyen precízitással lenne összerakva a Sprint is.
pb_2008-01-13 05:53:09 // 39769
Ha +állapít6ó, hogy melyik az újabb, akkor azt.
pb_2008-01-13 05:51:39 // 39768
A kapcsoló mechanikával lehet valami gond a váltón belül, vagy a váltókart, és a váltót összekötő bowdeneket kéne szemügyre venni.
HátvédRomeo2008-01-13 01:41:45 // 39767
Héhé! Köll nekem is ennyi boxer paci. :-)
Hakuna2008-01-12 23:05:08 // 39766
Felvettelek én is MSN
Hakuna2008-01-12 23:04:43 // 39765
De nem az van ráírva, hogy 80,07, hanem 80 szóköz, 070. Ez a kúposodás foka. 7 századdal nem is tudnak fúrni. És nincs is, fúratlan az enyém. Valamiért kúposabb a dugója, nem találok rá magyarázatot.
Hakuna2008-01-12 23:03:22 // 39764
Új gyűrűkkel az enyém belemegy bármibe. De fodítva nem feltétlenül.
Hakuna2008-01-12 23:02:52 // 39763
Az szerintem is, mert 1 századod tutira kopott már. De amúgy Nem mindegy egy 040-snál. Mert gyűrű ide vagy oda (az kicsit szűkűl tudtommal) nem megy fel a kisebb kúposodású (ergo szélesebb) a hengerben. Persze lehet, hogy az enyémból már tizedek hiányoznak. De nem akarok kockáztatni. Szal minimum 060.
Ferke2008-01-12 22:57:44 // 39762
Mármint tökmindegy, hogy 80,06 vagy 80,07.
Ferke2008-01-12 22:57:15 // 39761
De új gyűrűkkel öszerakva tökmindegy. Ezt is most mondták a hozzáértők.:))
Ferke2008-01-12 22:56:42 // 39760
Na most nyomoztam. Valami nem stimmel ezekkel a számokkal. Az, hogy pl 80,07 a dugattyú tetején, azt jelenti, hogy 07-es túlméretes dugattyú.
Hakuna2008-01-12 22:43:51 // 39759
Ja ment mél is, hogy akkor kp-s utalásos legyen, vagy utalásos utalásos :)
Ferke2008-01-12 22:40:28 // 39758
Tudom, hogy 1.5-é, csak 1.5-ös blokkom van.:))))
Hakuna2008-01-12 22:39:54 // 39757
Azt nézd meg ott van -e 84 070-s
Hakuna2008-01-12 22:39:37 // 39756
A 84es az 1.5-é :) De sztem azokon is ilyen a felirat.
Ferke2008-01-12 22:38:57 // 39755
Van a garázsban vagy 15db dugattyúm (84esek), megnézem most már őket közelebbről.:))
Hakuna2008-01-12 22:38:38 // 39754
Hakuna2008-01-12 22:36:41 // 39753
Hakuna2008-01-12 22:35:27 // 39752
Oldalról van fotóm a blogomban, egy kéz tartja (szerelőm) hajtókarostól. A szám a tetejének a közepén van, ha tiszta szépen látszik és csak ez van rajta: 80 070.
Ferke2008-01-12 22:28:07 // 39751
nincs egy fotód erről a dugattyúról? És hogy hol van rajta a szám?
Ferke2008-01-12 22:27:02 // 39750
1.3-asnál eleve nem jön fel a dugattyú, kb a hengerfej vonala alatt fél cm-re fordul vissza.
Ferke2008-01-12 22:25:07 // 39749
Na, már vágom, hogy mire gondoltál. Ment mél.:))
Hakuna2008-01-12 22:22:53 // 39748
Épp ezért, ha nem 7 százados, akkor mind a 4 kell. És akkor van 3 eladóm >:-)
Hakuna2008-01-12 22:21:30 // 39747
Ja az a leglényegesebb. Mert ugyebár, ha az enyém 7 századosan kúpos, alul 80-as, akkor a 040 pl. nem tud felmenni rendesen, ha csak ki nem kopott már a hengerem ami persze valószínű azért. De akkor sem biztos, hogy azonos a kompresszió.
Ferke2008-01-12 22:19:26 // 39746
Ez érdekes. Na meglátjuk, milyen dugattyúk lesznek..
Hakuna2008-01-12 22:18:39 // 39745
Az is igaz. Ezért érdekel a 4 is, ha nem vészes áron van. Írtam mailt is, mer úgy látszik valamit még félreértesz a számlával kapcsolatban. Vagy én.
Hakuna2008-01-12 22:17:49 // 39744
A kúposodása valamiért nem alap a katalógus szerint. Megint csak luigit és a digó barátait tudom felemlíteni indoklásként. De lehet, hogy a szakáll katalógus téved.
Ferke2008-01-12 22:16:18 // 39743
Egyébként szerintem a lényeg az volna, hogy 4db egyforma menjen bele. Tehát ha volna 4 db szép 80-as, akkor meg van oldva, nem?:))
Ferke2008-01-12 22:13:57 // 39742
Most a felét értem, de elakadtam. Ha van 040 és 060 az alapméretből, akkor a Tied nem alapméretes?? Miért 070??
Hakuna2008-01-12 22:11:48 // 39741
A 070 az a kúposodás.
A katalódus szerint van 040 és 060 -s az alapméretből. Úgyhogy az enyém 070-s, amit már rég megszoktam tőle.
A katalódus szerint van 040 és 060 -s az alapméretből. Úgyhogy az enyém 070-s, amit már rég megszoktam tőle.
Ferke2008-01-12 22:09:12 // 39740
Ezt a 80-assal kezdődő kódot nem értettem, amit írtál. Boxermágus barátunk, Zoli szerint a 80-as dugattyúknál nincs semmi variálás, a 80-as az 80-as és kész. Szóval ezt most nem vágom.
Hakuna2008-01-12 21:42:52 // 39739
Sirályságos! Mi van ráírva ?:) És mi pézért?
Ferke2008-01-12 21:26:53 // 39738
Na úgy néz ki, van dugattyúd.:))
kaibinger842008-01-12 19:42:35 // 39737
ennél azért már láttam jobb megoldást is!
Ferke2008-01-12 19:39:24 // 39736
Már lassan elkapom Tőled ezt a hülye precizitás-betegséget!:))))
Zoli332008-01-12 19:34:28 // 39735
Face2008-01-12 19:17:52 // 39734
Persze az alap, ez két pár karbi, azért vettem a második párt, hogy pótoljam az enyémről hiányzó szivatómechanika részt(szerencsére ez egyforma).viszont most nemtudom melyik párt újítsam fel.. az látszik h a most vett páron vki már alkotott vmit egyszer, a karbiöntvény fedelet rögzítő kis csavarok felénél hiányzik a rugós alátét...
Bea...2008-01-12 19:12:03 // 39733
Sziasztok. Volna egy kis gubanc. Valamiért nem veszi a gép (1.6 Boxer) az 5-öst meg a hátramenetet. Pontosabban a váltókart nem lehet odáig kinyomni hogy 5-be vagy hátramenetbe lehessen tenni. 1-4-ig megy simán minden gond nélkül. Ha valakinek van ötlete vagy esetleg iylen tapasztalata lécci segítsen mert nem tudom mi lehet.
kaibinger842008-01-12 17:44:13 // 39732
ne fájdícsátok a szivemet!
Zoli332008-01-12 17:41:26 // 39731
pb_2008-01-12 17:31:35 // 39730
Nem tudom.
De, ha én karbikban gondolkodnék, akkor 2 1formát tennék fel.
De, ha én karbikban gondolkodnék, akkor 2 1formát tennék fel.
pb_2008-01-12 17:28:32 // 39729
Volt a neten leírás, hogy, hogyan kell ráfaragni a 16vre a karbikat.
pb_2008-01-12 17:27:50 // 39728
Nyertél!)))
Ennyire pontosan nem néztem még utána, jelentem igyekezni fogok.))))
Ennyire pontosan nem néztem még utána, jelentem igyekezni fogok.))))
pb_2008-01-12 17:26:40 // 39727
Nem rossz.
De nekem valahogy nem jön be, ha keverik, a típusokat.
De nekem valahogy nem jön be, ha keverik, a típusokat.
kaibinger842008-01-12 17:19:17 // 39726
ez nagyon szép járgány!
Face2008-01-12 17:02:08 // 39725
Megbontottam a karbikat..hát fura.. A sajátjaim 88-as gyártásúak, ennek a képei lesznek bal oldalon. A másik amit Hakuna-tól vettem ismeretlen évjáratú..nincs beleütve sehol az öntvénybe de gyanítom hogy korábbi, ez lesz jobb oldalon a képeken.Bocs a képek minőségért, telóval csinaltam őket.... :)


az egyikben van két plusz furat az öntvényben, illetve különböző átmérőjű csavarok és furatok ahol karikáztam. Ezeket a csavarokat kicsavarva kiderül hogy belül is különböznek a furatban lévő kis kütyük, a 88-as alján a kis fémgolyó és a fémhasáb között kis rugó helyezkedik el, képen felül:

A karbikat megfordítva láthatjuk hogy alul is különböző módon van megoldva a kis rugós tolórúd rögzítése a pillangószelep tengelyhez:


És végül , más azs öntvény felső része is, illetve az egész szűrő/benzincső csatlakozó rész..:


Van ezeknek a különbségeknek valami jelentősége szerintetek?



az egyikben van két plusz furat az öntvényben, illetve különböző átmérőjű csavarok és furatok ahol karikáztam. Ezeket a csavarokat kicsavarva kiderül hogy belül is különböznek a furatban lévő kis kütyük, a 88-as alján a kis fémgolyó és a fémhasáb között kis rugó helyezkedik el, képen felül:

A karbikat megfordítva láthatjuk hogy alul is különböző módon van megoldva a kis rugós tolórúd rögzítése a pillangószelep tengelyhez:



És végül , más azs öntvény felső része is, illetve az egész szűrő/benzincső csatlakozó rész..:




Van ezeknek a különbségeknek valami jelentősége szerintetek?
Zoli332008-01-12 16:52:12 // 39724
Zoli332008-01-12 16:09:36 // 39723
Ferke2008-01-12 16:02:12 // 39722
Sőt, akkor már legyünk pontosak:
- Alapítás: 1910. június 24, a becsődölt Darracq-ból. (Milano), első modell: 24 HP
- 1912: 15-20 HP
- 1913: 40-60 HP
- Majd I. VH, lőszergyártás
- 1915. december 2. Nicola Romeo megveszi az ALFA-t, innen: ALFA ROMEO – MILANO
- 1919-ig nincs személyautó gyártás, csak traktor, egyéb xarok
- 1920. az első, Alfa Romeo emblémás modell, a Torpedo 20-20 HP
- Alapítás: 1910. június 24, a becsődölt Darracq-ból. (Milano), első modell: 24 HP
- 1912: 15-20 HP
- 1913: 40-60 HP
- Majd I. VH, lőszergyártás
- 1915. december 2. Nicola Romeo megveszi az ALFA-t, innen: ALFA ROMEO – MILANO
- 1919-ig nincs személyautó gyártás, csak traktor, egyéb xarok
- 1920. az első, Alfa Romeo emblémás modell, a Torpedo 20-20 HP