Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

BuBu.2008-03-12 13:39:20 // 42171
okka ezt még majd megnézem
asztán ha nem akkor motort cserélek benne mertbiztos csak ugy orvosolható:D
pb_2008-03-12 13:38:25 // 42170
Jaja, Lég sok minden okoz6ja.
pb_2008-03-12 13:37:25 // 42169
Látod, érdemes ide benézni néha.) Pedig ez a helyzet, be van betonozva a vezérlőbe.
BuBu.2008-03-12 13:35:55 // 42168
ennek is ijen a felfogatása
sprint832008-03-12 13:34:08 // 42167
Nekem az egyik csavaros ami benne volt a másik nem, így felemás a helyzet. De most úgynézki Bubu1983 cartárs jóvoltábol megoldódni látszik a szitu.
Ezek voltak benne
BuBu.2008-03-12 13:33:04 // 42166
az rendben de ha már mértek kompressziot és szar akkor oké de igy idejött szerencsétlen hogy köpi a gyertyát erre meg egyböl motorcserével ijesztgeti valaki amikor lehet hogy csak valami kis aproság ezt igy nem lehet meg mondani el kell kezdeni átnézni hogy mik okozhatják asztán lehet itéletett mondani én csak azt mondom nem kell egyböl a legrosszabra gondolni
pb_2008-03-12 13:32:49 // 42165
1általán nem biztos, hogy a motor szervi Lváltozásai okozzák a gyertya beköpést, bár nagy az esélye. Azért 1. körben, én végig nézném a gyújtásrendszert.
BuBu.2008-03-12 13:31:14 // 42164
hmmm hát ha az önindito kábele nem érintkezik rendessen akkor amiat lehet szar a gyujtásis hiszenaz öninditó csavarjárol kap áramot minden nem???
mondjuk még 16 v m nem volt soha:))
pb_2008-03-12 13:28:31 // 42163
Fojtószelep tengelyek nincsenek berohadva? Gázrudazat mechanikája normálisan mozog?
Ilyet nekem is csinál.) Akksi, önindító, kábel, valamelyike a ludas.
duni2008-03-12 13:26:59 // 42162
kompersszómérés és eldöl kinek van igaza...
BuBu.2008-03-12 13:21:59 // 42161
ez hülyéség nem kell egyböl a legroszabra gondolni nekem pl a lamda volt szar és köpte a gyertyát miota jo a lamda vagyis nem jo csak nincs rádugva azota nem köpi a gyertyát
:D:D:D
pb_2008-03-12 13:21:58 // 42160
Felújítással kellene próbálkozni, mondjuk 1 gyári gátlópárral. Úgy talán 15-20k HUfóFból +áll6.
duni2008-03-12 13:20:52 // 42159
IGEN? :DD ezt még senkitöl nem hallottam én nem állitanám egyhangúan
duni2008-03-12 13:19:26 // 42158
ha köpi a gyertyát akkor már a végét járja motorod -gyürühiba is lehet találkoztam már ilyennel is-törött olajgyürü....Ha hidegben végképp nem indul,vagy csak nagyon nehezen akkor nincs már kompresszió benne azért is köpi...akkor kész ,passz el kell ásni :DD
sprint832008-03-12 13:19:22 // 42157
És az állapotuk milyen?
BuBu.2008-03-12 13:19:19 // 42156
azt nem mondanám
kicsit késik
hjaa és érdekesség ként ha elforditom a kulcsott semmi tartod és kb egy másotperc elteltével kezd csak inditozni:D
Ferke2008-03-12 13:19:05 // 42155
Van ötlet. Keress első szériás sprint gátlókat, amelyeknek lecsavarozható az alja, így csak patront kell bele venni, ha nem tökéletesek. Töredéke az ár...persze nem tudom, mennyire könnyű ilyet találni. (blogomban van fotó az említett lengéscsillapítóról)
BuBu.2008-03-12 13:18:33 // 42154
33 elsök vanak
pb_2008-03-12 13:18:07 // 42153
Jó kérdés. Fordulatot veszi rendesen?
sprint832008-03-12 13:17:05 // 42152
Sziasztok!
Szeretnék a Sprintbe lengéscsillapítókat venni előre, jó állapotú bontottat, vagy esetleg újat de nem horror áron. Eddig voltam 4 különböző autós boltban, a legolcsóbban a Metorban tudnák adni 22K-ért darabját ebben benne van már a 20%-os kedvezmény is. Egyébként Gabriel márkájúak. Más boltokban 28-56K-ig volt az ára/db. Nem gondoltam volna, hogy ennyire drága... Szóval lenne valakinek valami ötlete? Vagy nem bont mostanában esetleg valaki 33-at?
BuBu.2008-03-12 13:16:39 // 42151
:D:D
pb_2008-03-12 13:15:50 // 42150
16vnél semmit nem számít. Csak dísznek van.
BuBu.2008-03-12 13:15:20 // 42149
sorrend jó
mos cseréltem y kábeleket a 1,7 esmét megkapta ami zsir uj szinte ment vele a kocsi kb 50 kilométert most meg beindul jár is szépen szép a hangja de....
amint elengedem a gázt leál...
duni2008-03-12 13:13:03 // 42148
elosztó le van húzva rendesen nem mozdult el??tekergesd :D
pb_2008-03-12 12:44:32 // 42147
Sorrend?)
BuBu.2008-03-12 12:39:05 // 42146
mire gondolsz???? irtam hogy szikra s gyerttya az fasza bár lehet a gy.kábel mert az szar de szikra meg van:)))
pb_2008-03-12 12:35:09 // 42145
Gyújtással mi a helyzet?
BuBu.2008-03-12 12:32:25 // 42144
hy all
pb kébzeld ma be akartam inditani a cikot kicsit had járjon a motor aszán inditozok kerreg meg kibaszott nagyokat durran a kipu aszrtán baszik beindulni
néhamokor inditozok olyn mintha el kapná aztán mégsem mi a geci lehet???
benzint elélöre tolja az ac rendessen azt mjegnéztem sikra van gyertyák rendben stb stb
ötlet??
pb_2008-03-12 07:46:22 // 42143
Olyan időben is lehet rendezni gyorsulási versenyt, akkor 1 gyengébb összkerekes verda is lehet nyerő.))))
HGyuri2008-03-12 07:29:40 // 42142
:-D
Ja igen... főleg hóban/esőben!
pb_2008-03-11 20:47:16 // 42141
Szia!
Ha bármilyen problémád van nyugodtan írd be ide, ha tudunk úgyis válaszolunk rá.) +rémíteni pedig nem fogsz senkit sem, mert a kártársak közül, Lég sokan láttunk már "szép" dolgokat.))((
Milyen gyertyát használsz most? Mind1ik hengerben köpi? Hidegen, vagy melegen is?
1. körben sztem + kéne nézni a szikrát, hogy normális-e. Aztán szemügyre venni kábeleket, Losztót, rotort, trafót. Lméletileg a 137 lovas verzió gyári gyertyája a Bosch F7 DTC, lehet, hogy ezt is ki kéne próbálni, de nálam az FR 78 is bevált. Persze nem árt nézni 1 sűrítési végnyomást is, ehhez a művelethez nem kell kivenni a motort, igaz nem 1xű kibányászni a gyertyákat a helyéről, de 1 jó kulccsal nem lehetetlen.) Az olajnyomás mérés is sokat Lárul, azt is + lehet ejteni. A generál nem olcsó mulattság a túlméretes dugó, gyűrű nem kevés pénz, + a tömítések, + még 1éb sallangok. Ha esetleg erre kerül a sor keresd Zé kártársat, ő tételesen Lmondja mi mennyi lenne, mik az alternatívák, és be is vállalja a dolgot.
Amelyik "szakember" pedig a hiba feltárását a motor +bontásával kezdené, azt rögötn falhoz kell állítani.
Tibi33S16Qv2008-03-11 19:59:35 // 42140
Sziasztok
-Új vagyok, és először szólalok meg e fórumon, de nem utoljára (ezzel remélem nem rémítettem meg senkit)
-Kérdés –kérésem-autóm problémájából adódik.
Panasz:-Köpi a gyertyát –eddigiekben magasabb hő értékű gyújtógyertyával és olajadalékkal próbáltam orvosolni problémát most „Jól” megy az autó, de teljesítménye egyértelműen visszaesett, nem a régi. Hiba feltárását Összes szerelő a motor megbontásával kezdené ehhez, pedig ki kellene szedni a motort Gondoltam a nyomás veszteségmérésre… megtudjam mennyire kopott a motor. De ha ez az információ meg is van a kezemben, akkor is ki kell szedetni motort, Tehát ugyan ott vagyok, Most itt kérnék segítséget ki az, aki már motorgenerálozott 33-ast mire kell figyelni ki az a szakember, akiben meglehet bízni. És nem csak felírja a csere alkatrészt, hanem ki is cseréli. Pláne azért lenne fontos, mert a Motor a lelke az autónak, és ha ez beteg. akkor csak tényleg specialistát engedek hozzá nyúlni)Köszönöm előre is megtisztelő válaszotokat.
pb_2008-03-11 15:21:07 // 42139
"ugye a 4x4-et nem kapcsoljuk csak ha muszály (hó/sár/jég)."
Gyorsulási verseny.))))
pb_2008-03-11 15:19:35 // 42138
De én nem vagyok szakmber.))) De viszont szeretem gyűjteni a semmirevló váltókat.)))
HGyuri2008-03-11 14:38:46 // 42137
Szia Dex!

Nekem is volt hasonló problémám 4-5-ös fokozatban csörömpölt valami, és nem tudtunk rájönni, hogy mi. Mintha csak a váltó felől jött volna. Aztán elszállt az első difi (már bontottan került az autóba), és a csere után kintről rendeltem egy újat 25 ezerért, és azóta megyszűnt a probléma. Nem állítom, hogy a difi volt, csak a csere óta nics ilyen gondom.
Ez amúgy mikor jelentkezik? Ha be van kapcsolva a 4x4, vagy mindíg? Nekem mindíg volt, ugye a 4x4-et nem kapcsoljuk csak ha muszály (hó/sár/jég).
BuBu.2008-03-11 14:07:46 // 42136
igen énis ugy gondolom. Egy szakember mindig képezze magát:D:D:D
pb_2008-03-11 12:48:38 // 42135
Na még 1 kép



Viszont 45/6 váltóról nem találok. Lehet vennem kéne 1et.))
pb_2008-03-11 12:30:25 // 42134
Türelemmel várjuk.))
TDI752008-03-11 12:18:16 // 42133
Tuti hogy szólok majd ha rádöbbentem a tutira.
pb_2008-03-11 00:26:17 // 42132
Nah 1 kis képriport a szeretett váltónkról))



A 45/6 váltóháza már nem így néz ki, ill az alsó fedél sem.
pb_2008-03-10 21:35:06 // 42131
Tipikusan kardánra, vagy viszkora utaló hibajelenség, de 1. számú gyanusítottam valamelyik kardáncsukló lesz. A difivel ritkán szokott gáz lenni, azok sokat bírnak, és inkább a búgás a jellemző rá. A difivel 1. körben azt lehet csinálni, hogy lecseréled benne az olajat, 0.9-1l kell bele, ugyanolyan olaj, mint ami a váltóba való.
Sztem nézd át a kárdánokat, és a viszko felfüggesztéseit, tippem szerint ott lesz valamelyik a hunyó.
Váltóról nemsokára teszek képeket.
pb_2008-03-10 21:28:58 // 42130
746.)
pb_2008-03-10 21:28:26 // 42129
Nem tudtál Llenállni neki, mi?)) Végülis + tudom érteni.)))
pb_2008-03-10 21:27:04 // 42128
45/6 1.6 boxer, ha a közös cső(ahol már mind a 4 henger 1ben van nem 50es). Amúgy jól agyon tekerték.))
Dex2008-03-10 20:59:49 // 42127
Üdv. Volt egy kis időm és tüzetesebben megvizsgáltam a 4x4-et. Egyenesen haladva még nincs gond. A gáz " csörkés, recsegés " akkor hallható ha fordulok a géppel. Hátrafelé jobb a helyzet. Arra gondolok, hogy a hátsó diffivel van a gáz. Valami szétesett. Szerintetek ?. pb_ tudnál felrakni képet a váltóról, hogy pontosan mi is lehet a gáz? Honnan tudnék beszerezni egy diffit ?
Rumi2008-03-10 20:17:47 // 42126
erdekes ez a leomlo, a P4-n nem ilyen van
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-03-10 20:14:08 // 42125
üdv boxeristi!

pb_: köszi, egyébként a c98-at én is nézegettem, és nekem is úgy tűnt,hogy némi szereléssel megoldható a dolog...
amúgy meg már tökmindegy,mert megvettem! :-)
BuBu.2008-03-10 18:55:52 // 42124
cegény sprint belesajdult a szivem:)
menyit kérnél érte amugy mert én egy megszállot roncs gyüjtö vagyok:D:D
BuBu.2008-03-10 18:55:08 // 42123
valameik öszkerekes boxeré:D
Gábor332008-03-10 18:23:29 // 42122
Na tettem fel képeket a Sprint-röl. Akit érdekel megnézheti a Sprint topic-ba.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak