Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Ferke2009-05-13 09:29:58 // 61821
Még van? Mi a zűr?
pb_2009-05-13 09:19:51 // 61820
Csak volt?
Ferke2009-05-13 09:03:20 // 61819
Kíváncsi leszek.....de hallom, nálad is volt valami zűr. Mi volt?
Dekka2009-05-13 08:04:48 // 61818
aztán znááá :)
Ferke2009-05-13 07:38:47 // 61817
Köszi a felajánlást, ez most jól esett!:)) De közben Maestro máris hozta a formáját, és felbatyuzott egy faxa szivattyúval, olajnyomás jeladóval, műxerrel, meg egy rakás instrukcióval!:)

Tegnapi fejlemény: csapágyak vissza, olajszivattyú be, olajnyomás jeladó le, olajszűrő is le, mindenhonnan kifújtam kompresszorral, de nem tudtam még összerakni, mert a kompiban már csak 3,5bar volt, és nem akartam éjjel fél12-kor feltölteni, mert elintézték volna a seggem a szomszédok:)
Szóval ma délután még egyszer valahogy átküldök rajta 8bar-t mindenfelől, majd olajdekni, olajszűrő, gomba, olaj vissza, és indít.....
pb_2009-05-12 23:54:56 // 61816
Lmegy.DDD
BuBu.2009-05-12 23:33:29 // 61815
meglehet:D:D:D
majd minjá kerítek egy üveg antibiotikumot...... van itthon ilyen átlátszó cucc valami kalinka:D:D:D az jó lesz ugye??:D
pb_2009-05-12 22:55:53 // 61814
Ilyen Setekre, Rősen ajánlott a gyógyszeres kezelés.DDD
BuBu.2009-05-12 22:32:00 // 61813
hát nem tom néha elmegy az eszem egy kis idöre:D:D:D
pb_2009-05-12 20:10:39 // 61812
Jól +gondoltad?DDD
TDI752009-05-12 19:32:00 // 61811
Valaki ismeri hogy miféle elektronika van a 33 sebességmérő jeladójában?
Illetve a jeladó kap e valamiféle tápfeszültséget?
BuBu.2009-05-12 18:01:33 // 61810
akár előtte mérhetsz egy olajnyomást is ha akarsz de ez müxik rendesen:)))
BuBu.2009-05-12 18:00:48 // 61809
ferke bazz ha gondolod én most úgyis leállítom néhány napra a kocsit utána meg ugyis olajat akarok cserélni. ha nem baszod szét akkor
idejössz kiveszed aztán hétvégén ráérsz visszahozni, de akár jövőhéten is....
BuBu.2009-05-12 17:58:48 // 61808
köszi:D:D:D
pb_2009-05-12 13:34:09 // 61807
Jelentkezzé továbbképzésre, és +tudod mit jelent.DD
Ferke2009-05-12 13:31:13 // 61806
Hagyjál már az ismeretlen hülye mozaik szavakkal...:))))
pb_2009-05-12 13:18:37 // 61805
Majd a továbbképzésen Lmondom.D
Scott2009-05-12 13:17:19 // 61804
BKV? Az meg mi?
pb_2009-05-12 13:16:24 // 61803
L vagytok kényelmesedve.)) BKV?))
Scott2009-05-12 13:14:34 // 61802
Ja, csak nem mindenki jár két saroknyira gyalog dolgozni. Valaki használja az autóját nap, mint nap. Ilyenkor szar, ha akár 1 napra is kiesik a verda. Hm? :))
pb_2009-05-12 13:10:26 // 61801
Fogalmazzunk úgy, csak Rre van időd, hisz állandóan dolgoztatsz.DDDD
pb_2009-05-12 13:09:00 // 61800
Lehet, hogy ott lehetne tuningolni rajta, de a kopást nem tudod kiküszöbölni vele.
Ferke2009-05-12 11:50:38 // 61799
Arra nekem nincs időm, ezt Rád hagyom!:)
Ferke2009-05-12 11:09:09 // 61798
Na ez még érdekes lehet. Azt mondja a megbízható forrásom, hogy a rugónál/szelepnél(?) is lehet egy kis gubanc.
Itt a 4.,5.,6.:
pb_2009-05-12 10:57:24 // 61797
Polifoam + mászás?DDDD
Ferke2009-05-12 10:48:37 // 61796
Na, ahogy kimondtam, máris kaptam Maestrotól egy kézzel fogható(+ egy kis lelki) segítséget. Sőt, többet is.:) Na, este folytköv.:)
pb_2009-05-12 10:35:35 // 61795
Kellett Neked nagyzolni a 16vel.DD
Ferke2009-05-12 10:28:38 // 61794
OK, de jelenleg nincs normális tippem + nincs kocsim...
pb_2009-05-12 10:06:27 // 61793
A tököm se bohóckodna már az 1.5el.) Ezt + kell csinálni, azt kész.))
Ferke2009-05-12 09:52:31 // 61792
Leömlőről jut eszembe, már azt beszéltük Scott-tal tegnap, hogy vissza kéne dobnom az 1.5-öst, csak hogy ne legyek autó nélkül. De annak a leömlője Zolinál maradt:)
pb_2009-05-12 09:52:12 // 61791
Hidegen persze, hogy mind1ik produkál valamekkora nyomást. Sztem N/cm2 a mérték1ség.
Ez tényleg nagyon érdekes.
gab552009-05-12 09:52:12 // 61790
Gratula a sikerhez!
Sokan gondolják, ha kiolvad egy biztosíték, akkor nagyobbat/100-as szöget kell betenni helyette. Te meg szopjál vele hónapokig, mert esetleg nincs profi dokumentációd a géphez. De nem baj, tiéd a siker!
pb_2009-05-12 09:46:22 // 61789
AKi 2 7etente veszi le, annak már mehet is gyorsan, mert nincs idejük összerohadni a csavaroknak.DD Ne félj 1 olyanról, ahol össze vannak rohadva a leölmlő csavarjai, nem 20 perc lenne.))
Ferke2009-05-12 09:46:09 // 61788
Amelyik xar volt, az is produkált 20-at a műszeren alapjáraton (faxtudja milyen mértékegység) hidegen.
Melegen meg zérót. Azt nem értem, hogy minden összerakás után hogy a faxban van az, hogy van aránylag rendes (nem tökéletes, sztem gyárihoz képest max 80%-os) olajnyomás, aztán 1-2 nap, és megint zéró....
pb_2009-05-12 09:41:39 // 61787
Én, már csak +torlásként sem vennék bele, bár tényleg nem 1 nagy összeg.)) Jó trükk. Az a baj, hogy a szivattyúk nagy része tényleg xar. Ez vagy felkapja az olajat, vagy nem, ez sem 1 életbiztosítás. Mondjuk jobbat én sem tudok, de pl kíváncsi lennék, hogy meleg olajjal mit csinál némelyik. Rá kell állni a témára, nincs mSe
Ferke2009-05-12 09:16:24 // 61786
Na ja, de ki vállalja, hogy leszedjem az olajteknőjét??:) Igaz 8v-sen max 10 perc a csere, de a 16v-n is már 20perc alatti részidőnél vagyok:)
Ferke2009-05-12 08:50:58 // 61785
Ezen én is gondolkodtam. Vagy valami hasonlón. Végül is ez az egy kapcsolat van a pumpa és a motor között, amitől esetleg nem működhet egy jó szivattyú...tegnap elég szar volt a megvilágítás már este, de ma megnézem a főtengely hajtás részét. A szivattyún a fogaskerék tök jó.
Ferke2009-05-12 08:49:20 // 61784
Ha már szétborítottam, asszem hogy cserélek csapágyakat, mert végül is nem egy összeg, 6400ft az AE szett. + támcsapágy.
Semmi extra trükk, azt mondja Maestro, hogy vegyem le az olajnyomás gombát, meg az olajxűrőt, és küldjem meg a kompresszorral minden irányból 8bar nyomással. Hátha kirepül a kismadár:)

Aztán még éjjel járt az agyam, és azon gondolkoztam, hogy kellene szerezzek egy tuti jó olajszivattyút valahonnan, ami tutira működött mostanában....hátha mégis 3ból 3 xar volt...
Ferke2009-05-12 08:35:05 // 61783
Bazze, ez de durva! Nagyon komoly!
Haddel2009-05-12 08:30:49 // 61782
ÁÁ a kezüket kéne törni az ilyen kókánymestereknek!!
kesa2009-05-12 05:51:51 // 61781
Nekem a töltés visszajelző volt lekötve, és még csodálkoztam picit, hogy nincs dzsúdó az akksiban. Régi is volt, kevés amperórás is, meg rá is mértünk, cellazárlatos volt. Mondom rendben, veszek másikat. Szopkodta azt is rendesen, nézzük, nincs töltés. -> "Anyád." Valszeg a régi akksi is a nulla töltés miatt köszönt el.
És társai... Sajnos ilyenekkel van tele az autó.
BuBu.2009-05-12 00:10:54 // 61780
énis el voltam csodálkozva
pb_2009-05-11 23:49:32 // 61779
Azért a pofám leszakad, az ilyen történetektől.)
BuBu.2009-05-11 23:44:23 // 61778
bocsánat tdI75:D:D:D
és amugy köszönöm neki a segítséget nélküle nem lenne most jó:D:D:D
BuBu.2009-05-11 23:41:21 // 61777
nekem sem
csak ma td75 nek akartam segíteni ezért keresgéltem a műszerfal alatt úgy hogy tök véletlen volt hogy rátaláltam.....
pb_2009-05-11 23:37:57 // 61776
Na bazz... Mi a fax lehetett az?
Ilyen soha nem jutott volna szmbe.)(
BuBu.2009-05-11 23:35:38 // 61775
van egy kábelköteg amin van egy csati a fűtésbox mellet onnan bejön az utastérbe és mivel molyoltam a műszerfal alatt figyelmes lettem egy dobozkára mi úgy nézett ki hogy a kötegből kijött egy kábel doboz és visszament... dobozban meg volt egy ilyen dioda szerű bassz ennyi
azt levettem visszanyitottam a pótlevegőszelepet és volt jó magas alapjáratom
kapót egy gyújtást és visszavettem az alpjáratból kb ennyi
pb_2009-05-11 23:16:46 // 61774
Kb.)
pb_2009-05-11 23:15:58 // 61773
Óóó, ilyen történeteket tudnék mesélni.))((
pb_2009-05-11 23:15:03 // 61772
Ha jól tudom, valami ilyesmi történt már.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak