Bálint332006-03-04 00:24:48 // 13021
... utána pedig b személy pofánveri a személyt, törlesztendő az égési sérüléseket :)
Ja és ha már ilyen hasznos tanácsoknál járunk! Semmi esetre se húzzátok le a másik, még ép csatlakozót, azzal a felkiáltással, hogy megtisztogatjátok annak az érintkezőjét is, hacsak nem tetszett az előző csatival való szenvedés. (nagy valószínűséggel plusz, addíg nem várt "élvezetekhez" juttatjátok magatokat! )
Whiteskull2006-03-04 00:24:30 // 13020
Hát azért az Alfám nem adnám a kezébe. :))
pb_2006-03-04 00:23:19 // 13019
De mindig, mindent +csinált/+oldott.))
kando.2006-03-04 00:23:11 // 13018
Jól van, látom, érdemes is ám Nektek segíteni...! :-))))
Holnap ha tudom, megsasolom, aztán mesélek majd.. :))
Whiteskull2006-03-04 00:20:26 // 13017
Igazad van! Ő is régen volt már, el is felejtettem. Igaz vele mindig az volt a gond, hogy a cuccai csak pillanatokig működtek. :)))
pb_2006-03-04 00:18:54 // 13016
Mekgájver jobb lenne.))
Whiteskull2006-03-04 00:16:52 // 13015
És akkor még Stirlitzről el is feledkeztél. :))))
pb_2006-03-04 00:14:48 // 13014
Azért csak nem.)
Jah néha nem árt levezetni az indulatokat, ezek miatt a szutykok miatt. Ha a haverommal szerelünk, mi mindig 1máson vezetjük le, néha már csak poénból is.
Szóval visszatérve a témára, ilyet még nem kellett javítanom, de ahogy látom, ami késik nem múlik. Nekem az az ötletem van, hogy a személy forraszt, b személy pedig 1 ki fogóval odafogja a sarut. De lehet holnap + tudom sasolni közelebbről, hogy is van ez pontosan.
Bálint332006-03-03 23:58:05 // 13013
Persze. Vagy megkérem Chuck Norrist, hogy egy óvatos fordulatos rúgással ragassza oda :)
Bálint332006-03-03 23:52:31 // 13012
Ne kezd Te is az okosságot! Mennyé le a kocsihoz, néz meg a helyzetet, oszt gyere vissza v.mi konkrét javaslattal. Úgy általában én is tudok okosságokat mondani, de nekem konkrétan nem jutott eszembe semilyen eszköz ami hathatós segítséget nyújthatna... Te mire gondoltál? Ragasszam oda szigetelőszalaggal?!? :P
A forrasztópáka meg elég nagy teljesítményű, jó pár helyen szép barnára sütötte a kezemet, miközben ott bűvészkedtem a csomagtartóban. :)
Szóval, tisztelt Mérnök úr, nem elég elméletben okosnak lenni, elméletben ugyanis a probléma megoldása lehet, hogy egyszerűnek tűnik, de a gyakorlati kivitelezésnél attól még sok probléma jöhet elő. :)
Mindazonáltal nem megoldhatatlan a dolog, én csak azt írtam le hogy én többet neki nem állnék az fix!
Whiteskull2006-03-03 23:43:01 // 13011
Sőt még szerintem a hátsó ajtót is egyszerű leszereleni, és így jobban kézre áll. :))
kando.2006-03-03 23:38:14 // 13010
Jajj, mérnök úr, ne legyen már ennyire ... izé.. :)))
Ha rövid a karod, told meg egy lépéssel.. Szóval, esetleg próbálj keríteni valami eszközt, amivel a sarut vagy mit oda tudod nyomni az üveghez miközben forrasztod.. Na meg nem árt, ha a forrasztópáka is viszonylag nagy teljesítményű, hogy elég hőt tudjon átadni és rendesen felmegíteni a forraszanyagot.
Tudom , hogy nem eccerű meg elég béna helyen van, de csak sikerül megoldani ezt a kis problémát :) ;-)
Bálint332006-03-03 23:24:28 // 13009
Hát nem tudom, lehet ha bedobok elötte valamit, úgy megforrasztom, hogy a végén roller, vagy ementálisajt lesz belőle :)
Segítséggel meg az a helyzet, hogy kevés olyan van itt a környéken akit meg lehet kérni ilyesmire és télleg hasznos a segítsége. Ált. a barátnőmet kérem meg, ha épp kéznél van, mer őt legalább lebaszhatom, ha v.mit nem jól csinál és azzal a saját balfaszságom miatti indulatomat is le tudom vezetni :)
pb_2006-03-03 23:16:20 // 13008
Miért nem dobtál be valamit előtte?))
Én úgy vagyok vele, ha valami nagyon nem megy 1edül, akkor próbálok szerezni segítséget. De általában ez a legvégső eset. Tehát valaki +fogja a sarut miközben te "odaragasztod". Az tény hogy nem 1xű helyen van.
Bálint332006-03-03 22:54:36 // 13007
Persze. Meg a szőnyeget se tedd a plafonra, mert valszeg, le fog esni :P
Viccen kívül: az a helyzet, hogy elég nehéz a dolgot megoldani, mert ugye eleve szar helyen, van. Egyik kézzel meg kell fogni fogóval magát a csatlakozót, másik kézzel meg forrasztani, mindezt egy iszonyat mód elbaszott szögben álló hátsó szélvédőn. Ráadásul az én kezem még eléggé remeg is, így amikor már odaforrasztottam és vártam, hogy lehüljön, mindig megrándult a kezem és leszedtem a csatit. Lehet, hogy lehet okosabban is csinálni, de szerintem szopás az egész.
Ha valaki esetleg nekiáll akkor az mindenképp írja meg ide, a tapasztalatait!
pb_2006-03-03 21:28:47 // 13006
Sztem az a dolog nyitja, hogy nem szabad agyon melegíteni.
Bálint332006-03-03 21:04:46 // 13005
Én múlt hétvégén csináltam, elég szar meló. Már eleve abban a helyzetben forrasztani elég nagy szopás, ráadásul elég nehezen is fogja meg a forrasztás, rendesen le kell tisztogatni, stb.
Amúgy a várt eredmény is elmaradt, ugyanis amíg hozzá nem nyúltam, legalább az egyik fele néha működött :)
Szvsz. ha nem muszály, ne is állj neki, nem olyan fontos az :) , de ha mégis arra figyelj, hogy nem sok próbálkozási lehetőséged van, mert egy-két kísérlet után már a fűtőszál anyaga is sérül.
(egyébként a csatlakozó eredetileg is forrasztással van föltéve, úgyhogy gondolom ez a helyes eljárás az újbóli felrakásra is)
Scott2006-03-03 15:33:30 // 13004
Hehe, Falken gumija van neki is. Tudja mi a jó :)
Scott2006-03-03 15:31:35 // 13003
Ne szemtelenkedjél te ! :))
kando.2006-03-03 15:07:48 // 13002
Jajj, na igen, ez nagyon tecc.. :-PPPP
Csak lenne valami amire rá lehetne tenni (meg meg tudnám fizetni :-))) ...
kando.2006-03-03 15:00:08 // 13000
Gratula a K-hoz :-)))
Na Azmo, tessék, itt egy patent boxi :-)))
pb_2006-03-03 14:57:28 // 12999
pb_2006-03-03 14:56:55 // 12998
pb_2006-03-03 14:56:18 // 12997
Scott2006-03-03 14:49:56 // 12994
Nem. Közgazdász. Bár a jelenlegi munkámhoz passzol :)
Amúgy csak a papír miatt kezdtem bele.
Tom2006-03-03 14:49:32 // 12993
majd délután ha haza érek akkor kiderül.
pb_2006-03-03 14:48:38 // 12992
Pedig előbb-utóbb rá kell szánnod magad, ha azt akarod, hogy normálisan menjen.
pb_2006-03-03 14:42:49 // 12991
De gyárilag is forrasztva van nem? Én úgy emléxem, akkor sztem minden további nélkül vissza lehet forrasztani.
vivalfa2006-03-03 14:21:26 // 12990
Szakirány, stb? Ha nem titok?
Scott2006-03-03 14:19:47 // 12989
Az iskolát szeptemberben :)
vivalfa2006-03-03 14:18:13 // 12988
Nem sírok éééén....mit kezdtél most???
Scott2006-03-03 14:15:22 // 12987
Nem sírni ! Én is most kezdtem :)
Scott2006-03-03 14:07:33 // 12986
Ja a gyári értékek 0-100-ra :
8V = 9 sec
16V = 8.4 sec
Amúgy érdekes módon lóerőben hiába erősebb a 16V, nyomatékban ugyanannyit tud :)
Tom2006-03-03 14:07:08 // 12985
Nekem nem szál szakadásom van hanem csak oda kellene forasztani, de az nagy hővel jár, ami nem lenne egészséges arra a vacakra nézve ami körbe futkározik az ablakon.
vivalfa2006-03-03 14:05:33 // 12984
Igen, csak a rendelkezésemre álló idő az amiben manapság hiányt szenvedek: így jár az aki 30 felett és munka mellett beül a főiskola-padba;-)
vivalfa2006-03-03 14:02:53 // 12983
16 V jobban megy, de a 8V-t sem kell temetni, nézzetek utána a 0-1000m időnek, nem sok a különbség, ami 8V 100km/h felettei remek gyorsítóképességet támasztja alá :-)
pb_2006-03-03 14:01:47 // 12982
Nem annyira bonyolult, csak bele kell ásni magadat rendesen.)
vivalfa2006-03-03 14:00:27 // 12981
Ya :-) Ez van...
Csak ugye az okkeresés a legjobb része...
Scott2006-03-03 13:35:34 // 12980
Ez engem is érdekel, ugyanis 3 szál nem működik. Állítólag kapható speciálisan erre kitalált javító anyag, csak még nem volt időm ( kedvem ) utánajárni.
Tom2006-03-03 12:38:21 // 12979
valakinek már volt dolga hátsó ablak füttés javításával?
az a gondom, hogy ez egyik csatlakozó ami oda van forasztva a szélvédőhőz annak az egyik végén elengedett a forasztár. Forasztani nem nagyon merem mert tartok töle, hogy a szálak összeolvadnak a melegtől.
kando.2006-03-03 11:20:05 // 12977
Akkor félreértettem, mikor azt ítad, lemész vele krisz-hez is...
:(
Scott2006-03-03 11:17:40 // 12976
Jövőhét hétvégén állunk neki, az nem azt jelenti, hogy kész is lesz.
kando.2006-03-03 11:13:49 // 12975
Esetleg leugorhatok én is ?
Jövő hétvégém szabad, ha már végre nooormális idő lesz, megmozgatnám ismét ezt a szutykot.. :)))
MEg kíváncsi vagyok, mit alkottál a motorból :)
pb_2006-03-03 10:52:43 // 12974
Ami hidrotőkés az csattog.)
pb_2006-03-03 10:51:21 // 12973
107/vagy 129, vagy 132, vagy 137. Menetteljesítményt nem tárgyalnám.) Karbantártási költségek pedig sztem tök ugyanazok.
norbee2006-03-03 10:50:08 // 12972
Vagy mit értesz? Má én nem értem. :)