krisz332005-03-18 10:50:03 // 2221
	sajnos nem nagyon de felismerem ,amugy mi a gond vele???   :-))
	
granturismo2005-03-18 10:40:38 // 2220
	Nem tudod visszanyomni a dugattyút mi?:-))
	
pb_2005-03-18 10:36:02 // 2219
	33-as hátsó tárcsafékben, jobban modva nyeregben mennyire vagy otthon?
	
krisz332005-03-18 10:00:57 // 2218
	Szisztok végre tegnap átkerült a gépem a szerelöhöz hétvégére késsz :-))gyors szilent csere meg zéger a gyujtáseloszto alatt aztán ,vamm  vamm FORZA BOXER :-))
	
pb_2005-03-18 09:58:31 // 2217
	Á nem, én nem... nem vagyok olyan.
	
pb_2005-03-18 09:48:17 // 2215
	Aztat mindig lehet. Sőt ha kérhetném...
	
norbee2005-03-18 09:39:01 // 2214
	Tudom, ennek támogatására példáztam az olcsó hús levet ereszt megoldást. :)) Má egyetértenise lehet? :)))
	
pb_2005-03-18 09:33:37 // 2213
	Pont ezért mondtam a gépmunkát.
	
norbee2005-03-18 09:22:24 // 2212
	Vagy egy 8-as csavar. De attól ugyanúgy zötyög... :)))
	
pb_2005-03-18 09:22:06 // 2211
	Persze ha vki nem meri bevállalni otthon, mert még nem látott ilyet/tudja magáról, hogy nem technikai zseni, stb., vszínűleg nem fog neki állni 1edül otthon, hanem hozzáértőre bízza.
	
Paco2005-03-18 09:12:15 // 2210
	Ez így igaz.  Mindezekl ellenére aki sosem látott olyat, csak úgy szedje szét ha van valaki mellette aki korrektül össze tudja rakni.... :)
	
pb_2005-03-18 08:44:15 // 2209
	Fék és kormány 1ik sem bonyolult feladat. A fék simán orvosolható otthon, főleg a dobfékes. A kormánymű már 1 kicsit bonyolultabb, de az is +oldható. Ja és a szervizeben is a samu és a pajszer a default szerszám, úgyhogy ők sem csinálják jobban, mint bárki más.
Ajtó zsanért nem nagyon fox tudni szerezni, max újban horrorért. A bontott + olyan mint a tied. Jobban jársz ha kifúrod a csapot, és esztergáltatsz bele másikat.
	
pb_2005-03-18 08:37:34 // 2208
	Nem túl bonyolult feladat bár kell hozzá pár szerszám, sztem a betétről jött le a rugó azért zörög.
	
Paco2005-03-17 21:39:29 // 2207
	De régebben is van nálad....   Ez nem egész másfél év.  Ha jól számoltam, havi 1300-1400  körül jár az átlagom.  3 év alatt simán meg lesz a 44K.....
	
Scott2005-03-17 21:34:00 // 2204
	V6-nak ennyi kilcsi csak a bejáratos időszak volt :))
	
HGyuri2005-03-17 21:33:05 // 2203
	király!
mennyit hajtottál már bele?
	
HGyuri2005-03-17 21:28:25 // 2202
	Köszi Paco, majd megpróbálok szerezni valahogyan kettőt...
	
Paco2005-03-17 21:19:35 // 2200
	A zsanérral együtt cserélhető.
	
HGyuri2005-03-17 21:04:04 // 2199
	Én néztem, de nekem eléggé oldhatatlan kötésnek tűnt...
	
Scott2005-03-17 20:56:07 // 2198
	A zsanérokon belül van csapszeg az van kikopva, azért "lötyög" az ajtó. Azokat kell kiütni és újjat betenni.  Bár bevallom 33-nál még nem néztem , hogy hogy van megoldva , de általában minden autón cserélhető ez.
	
HGyuri2005-03-17 20:36:48 // 2197
	Paco:
A csavarokat már megnéztem, azok feszesek. 
Scott:
Ez a csapszeg a zsanéroknál van, vagy a B oszlopnál, amire rázár a kilincsszerkezet?
	
Scott2005-03-17 20:34:03 // 2195
	Az ajtókban lévő "csapszegeket" kell cserélni.
	
Paco2005-03-17 20:33:59 // 2194
	Ki lehet cserélni a zsanérokat, külön-külön is.  De én először ellenőrizném, nem valamelyik csavar lazult-e meg.  Az az olcsöbbik megoldás :)
	
Paco2005-03-17 20:33:01 // 2193
	Én nemrég lépem át a 200 ezret, csináltam is fényképet róla. Feltöltsem ?
	
HGyuri2005-03-17 20:28:42 // 2192
	Azt mondja meg nekem valaki, hogy a mocorgó ajtózsanérokat fel lehet valahogyan újítani? Ha lassan gurulok, fékezek, gyorsítok, akkor az ajtók felől hallatszik egy kis moccanás. Megmozgattam az ajtókat nyitva, és lehet egy picit érezni, hogy mozog picit fel-le. Max 1-2mm, de ez már elég ahhoz, hogy hangokat adjon.
	
HGyuri2005-03-17 20:25:03 // 2191
	nekem lassan 200 lesz benne, de nagyon szépen ketyeg. Alapjáraton kicsit ideges, de 1000-től, nagyon szép egyenletes hangja van. Nem eszi az olajat, és nem is fogyaszt sokat, nem füstöl. 
Szerintem én is elmegyek vele 300000-et gond nélkül. Hamarabb lehullik róla minden, mint hogy a motor feladja :-)
Ma lemostam az autóról azt a förtelmes téli port. Egész jól néz ki :)
	
Scott2005-03-17 20:20:13 // 2190
	Szerintem én egy kakukk tojás vagyok ezzel az autóval :)) Sok autóm volt életem során, de még egy sem volt olyan megbízható, mint ez . Tudom furcsán hangzik ilyet mondani egy 33-ra, de így van. Ezért is döntöttem úgy, hogy felújítom, mert megérdemli :))
	
granturismo2005-03-17 19:53:31 // 2189
	245ekm van benne? Na akkor itt azélő példa a 8 szelepes megbízhatóságára.
Nekem még van kicsit több mit 100e boldog km-em.
	
Scott2005-03-17 19:40:11 // 2188
	Bevallom, az a tervem, hogy ha már kezd haldokolni a motor ( most 245e Km van benne ) és esetleg felújításra érret lesz, akkor egyúttal egy szolidabb szívó tuningos felújítást akarnék. Na persze ez a a távoli jövő zenéje, lehet hogy 500e-is elmegyek vígan a jelenlegi állapottal :))))
	
granturismo2005-03-17 19:26:28 // 2187
	Scott.
Ez színigaz, de nem nagy újdonság. Persze, hogy megbízhatóbb, strapabíróbb hiszen egyszerűbb a hengerfej felépítése (kevesebb hibalehetőség, nincs annyira "kihegyezve") mint a 16V. Több tuning potenciállal bír, mert már a 16V is tulajdonképpen a 8V tuningolt változata, ezért nyilvánvaló, hogy egy felspannolt motor tovább spannolása már bonyolultabb feladat vagy kevésbé látványos eredményt hoz mint egy alapmotoré. Az hogy a 8V az alsó tartományokban nyomatékosabb szintén nem újdonság ez minden "korai" 16 szelepes esetén így van. Nem véletlen, hogy ilyan elterjedtek lettek (bonyolultságuk ellenére) manapság a változó szelepvezérlések pont a többszelepes technológia ezen hátrányának kiküszöbölése miatt.
Ma levizsgázott az autóm.
Alig tudtam elvinni, piszkosul elkapott az influenza.
Az első mérésnél 200ppm körül volt a CH és 0.9 a CO. Ez egyrészt arra utal hogy a ritkán, akkor is csak városi döcögésben használt boxikat zöldkártyázás előtt ajánlatos kissé "kicsontozni" valami autópályás szakaszon, hogy a katalizátor kiégjen. Másrészt,
hogy nem odázhatom én sem a szelepszárszimmering cserét. Az udvaron kicsit ki lett húzatgatva a motor így a második mérés már mehetett papírra.
	
Paco2005-03-17 19:25:08 // 2186
	No meg minden 8 szelepes motor alul nyomatékosabb, mint a 16 szelepes társa. A sok szelep előnye csak magas fordulatszámokon jön elő.
	
M-GEGE2005-03-17 19:22:54 // 2185
	Persze, hogy több a tuning potenciál. Végülis 16 szelepes a 8 szelepes tuningolt változataként fogható fel!
	
Paco2005-03-17 19:06:07 // 2184
	Ezek miért érdekesek számodra? :)
	
Scott2005-03-17 19:00:59 // 2183
	Sziasztok ! Érdekes dolgokat olvastam egy brit Alfisti fórumban, 8 vs 16 szelepes boxerral kapcsolatban. Egyértelműen azt állítják a szakik, hogy a 8 szelepes lényegesen megbízhatóbb, strappabíróbb és sokkal több tuning potenciállal bír, mint egy 16V-s. Másik érdekes, amit írnak, hogy a 8V-s motor lényegesen alacsonyabbról kezd húzni. Na mindezt persze a saját megnyugtatásomra írtam, hogy ha esetleg a jövőben némi motor tuningon törném a fejem :))
	
M-GEGE2005-03-17 18:56:09 // 2182
	Teljesen szétkapni nem akarom, csak megskubizom mi a helyzet, beszorult kavics ilyesmi...
Igazából a kerékleszedés fő célja, hogy bezsírozzam/olajozzam a legéscsillapítót, mert már megint cicereg. Utána legalább 2-3 hónapig jó.
	
HGyuri2005-03-17 18:42:45 // 2181
	:-D
először meglepődtem, amit írsz, aztán megnyugodtam :-)
Én fékhez, és kormányhoz nem nyúlnék, bár biztosan meg lehet mindet valahogyan csinálni..
	
M-GEGE2005-03-17 18:25:22 // 2178
	Holnap lekapom a bal első kereket, vmi csörög a fékben. Bonyolult feladat? Mármint a fék.
	
Paco2005-03-17 11:45:07 // 2176
	Már megvan ne törd magad..... :-P
	
krisz332005-03-17 11:10:40 // 2173
	oké köszönöm urak  akkor megnézetem :-))
	
norbee2005-03-17 10:41:09 // 2172
	Paco
Támolyogj át az Alfettába a Zindexen. Szeretettel várnak. :)
	
Online tag
0
		Vendég0
406
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
