Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

Reaper2006-06-26 15:54:55 // 17571
Hali!Valaki meg tudja nekem mondani,hogy tudok a boxerre direktszűrőt tenni?
vivalfa2006-06-26 15:31:40 // 17570
Bocs, vmi féregjáratba kerülhettem :-D
pb_2006-06-26 15:30:58 // 17569
Tudom, ezért írtam.)
vivalfa2006-06-26 15:18:22 // 17568
Ebben még: LE3
Seriff2006-06-26 14:32:57 // 17567
A mozdony fekete, a füst fehér. Uff
pb_2006-06-26 14:31:56 // 17566
Az ML4.1 esetében elképzelhető, hogy máshol lesz a hiba, de tény, hogy itt kell kezdeni a hibakeresést.
vivalfa2006-06-26 14:22:08 // 17565
Szasztok! Alapjárat témában: ~havonta változik a helyzet...most egyik napról a másikra 500 lett az alapjárat és sejtem is miért: a solenoid szelepre megy 2 levegőcső; annak a bilincse olyan klasszul le szokik lazulni, h öröm nézni. Szereléshez pedig le kell szedni a polipot, mert nem férni hozzá; valszeg ez a bilincs lazult le; mert amikor befogom a légszűrődoboz száját, olyan szépen elkezd szörcsögni, mint olaszember spagettievés közben. De bármely kővé keményedett vákumcső is lehet repedt...jó kis móka ez; pláne hétvégén a napon állva szerelgetni :-) Üdv
Rumi2006-06-26 14:02:22 // 17564
nem fekete gőzmozdony vazze. fehér!! és kondenzcsík. tudod! ugy kb 400 km/h felett képződik. ha koszos a levegő :PP
norbee2006-06-26 13:44:41 // 17563
De megy. Hajtja a füst! Mint egy fekete gőzmozdony! :))
Seriff2006-06-26 13:43:26 // 17562
Nem tudom mennyit fogyaszt, jó?! ;-)
norbee2006-06-26 13:42:36 // 17561
Akkor ezért fogyaszt 120L/órát... :D
Seriff2006-06-26 13:39:36 // 17560
Akkor már értem miért füstöl (szééépen)
pb_2006-06-26 13:37:53 // 17559
A tied karbis, ott jó a 850-900.
pb_2006-06-26 13:37:03 // 17558
Ezzel a jelenséggel nem hiszem. Természetesen 1 kis vidámság nem árt néha.)
pb_2006-06-26 13:35:46 // 17557
1ik sem ok. A benzinnyomás a pillangó szelep nyitásával 1enesen arányosan nő, a vákuum pedig csökken. Alapjáraton nem kell akkora benzinnyomás, mint mondjuk max közeli fordulaton. A benzinynomást a nyomásszabályzó vezérli a hengerekből, az üzemanyag elszívó rendszerből, és az alapjárati rendszerből származó vákuummal. Ha valamelyik eleme rossz a rendszernek, akkor a vákuum máris nincs + a nyomászabályzón, ezáltal a benzinyomás nem lesz +felelő. Nálad alapjáraton 0 volt a vákuum a nyomásszabályzón, vagyis alapjáarton is max benzinynomásod van.
Tom2006-06-26 13:14:39 // 17556
ha 900 és 1000 között kell lennie, akkor nekem az alsóhatár majdnem meg van kb 800-850 nekem az alapjárat, ha bemelegszik, akkor néha nem is lehet hallani, hogy jár, füstüt meg csak egyszer láttam rajta, de az hamar orvoslásra került, mert az sem az autónak sem a környezetnek nem használ.
norbee2006-06-26 13:13:06 // 17555
Magam is küzdöttem vele. Dehát mosolyogni is kell kedves kartárs néha napján, nem igaz? :)))
Rumi2006-06-26 13:11:58 // 17554
nem értem, itt befuccsoltam benzinnyomás oké. vákum oké, vagyis vákum nem oké. elmagyaráznád?
pb_2006-06-26 13:10:47 // 17553
Ne viccelődjünk kedves kolléga.))) Súlyos problémák ezek.)
pb_2006-06-26 13:09:47 // 17552
1ik sem.) Emléxel amikor vákuumot mértünk? Az a baja.
norbee2006-06-26 13:05:24 // 17551
pucolás cserélni... :D
norbee2006-06-26 13:05:24 // 17550
pucolás cserélni... :D
Rumi2006-06-26 13:03:59 // 17549
magyarán elromlott a benzinnyomás szabályzóm? pucolás vagy csere?
Rumi2006-06-26 13:02:47 // 17548
igazad van. jogos a beszólás :) a nap első inditásakor 1150, ami 15-20 ms után áll be 1000re. így helyes :)
pb_2006-06-26 13:02:08 // 17547
Mert valószínűleg, konstans a benzinnyomásod.
pb_2006-06-26 13:00:44 // 17546
Akkor én is kötözködöm.) Ez így nem jó. Hidegen többnek kell lennie, mint melegen. Olyan 900-nál valamivel többnek kéne lennie, de az 1000 az elfogadható.
norbee2006-06-26 12:59:08 // 17545
Láttam, hogy megy. Azzal nincs hiba. Majd ha elfogy belőle a füst, akkor hogy nem fog menni. :)))
Rumi2006-06-26 12:57:12 // 17544
majd akkor magyarázz ha látod hogy megy fehér kondenzcsikot huz maga után mint a repülők :D
norbee2006-06-26 12:55:37 // 17543
Jó. Szép, vastag fehér füst. :)
Rumi2006-06-26 12:51:54 // 17542
de szépen füstöl jóóó? szép fehér, csak azt nem tudom miért van néha szaga
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-26 12:47:34 // 17541
Rumi! hát mondjuk úgy ,ahogy Tom cartárs írja :-p Tom Köszi! már be is ugrott,hogy akkor alulról kiszedegetve a támlahuzat rögzítéseit a textilt felfelé húzva a végén előadja majd az a bizonyos rögzítőt a fejtámla alatt. hamarosan sor kerül rá, csak előtte a hátsó ülőlap huzatát kellene visszarakni, most egy régi ágytakaró van rajta :-) (bár Marci fiamat ismerve ez lenne a tutti megoldás :-) van új gyújtókábelem! óriási változás nincs,de trafó-gyertya jó, kábel jó így ha valami nem OK,az csak az elosztó lehet ezután, további szép napot, megyek felmérni lassan!
norbee2006-06-26 12:36:03 // 17540
De a Tiéd füstöl is mint állat... :)))
Rumi2006-06-26 12:34:25 // 17539
az enyémnek 1000 az alapjárata. konstans 1000. és nem ugrál. ennyi hidegen, melegen, leállás utáni egyből újraindulás után, egyszóval mindig ;) csakhogy kötöszködjek. amugy igen, ez majdnem normális egy boxernél (bár még porschénál sem hallottam hogy ugrálna az alapjárat :) )
pb_2006-06-26 12:04:19 // 17538
Ez a boxer motoros autók tulajdonsága.) Bár attól függ mennyire csinálja.
Tom2006-06-26 11:55:53 // 17537
Nekem anó ugy jött szét, hogy félig lebontottam az ülés huzatot és ki kellet szedni valami muanyag kütyüt amigátolta a kiszedést. azota ki lehet huzni (de csak mert nem tettem vissza azt a müanyag biz-baszt. bocsi de nem tudom minek lehetne nevezni. Amugy nekem is az alap ülés van benn.
waschee2006-06-26 11:23:20 // 17536
Hi All! 1 hete van egy boxeres alfám, és azt vettem észre, hogy alapjáraton eléggé mozog az autó. Ez normális? Köszi
Tom2006-06-26 10:56:04 // 17535
Kidobni? az olyan lenne mint fiatal gépszerelő koromban mikor szétszedtünk egy gépet majd összeraktuk még is maradt egy csomó csavar meg fogaskerék, de még is müködött a gép. :D
norbee2006-06-26 10:42:23 // 17534
Hát ha működik, akkor bissztossan jó az ojjektum zokszigénellátása ugyi. :)
Rumi2006-06-26 10:31:16 // 17533
pedig a hátsó ablakmosotartály mellett vagy egy nagy gyári csavar. amire gyárilag vannak huzgálva a testek.. ez gondolom nekem is meg fog felelni
norbee2006-06-26 09:57:19 // 17532
A testpontjai a 33-nak valahogy annyira nem voltak tökéletesek, pl. sehogy sem sikerült ledsoros pótféklámpát applikálnunk hátulra, pedig 3 helyen is testeltük kínunkban. :)
Rumi2006-06-26 09:53:14 // 17531
ha tudott volna vmit, akkor nem egy 3mm átmérőjű vezetékkel dolgozik. és akkor most nekem se kellett volna az egészet kicserélnem :)
Sanyi2006-06-26 09:49:32 // 17530
Szép napot boxeres CARtársak!!
norbee2006-06-26 09:48:25 // 17529
Valszeg tudott valamit... :)
Rumi2006-06-26 09:45:18 // 17528
miért, hogy lehetne még?
Rumi2006-06-26 09:44:28 // 17527
húzni nem húz. de a világítást majd csekkolom :D amugy szerintem tudom hogy minek a vezetéke volt. az előző erősítő földelése. vmiért ugy itélte meg csáveszkám hogy nem elég jó a kasztnihoz kötni. ő inkább elvezette a negativ polushoz. Egézségére. :)
SzJ2006-06-26 09:38:49 // 17526
Nekem tekerni kellett a jobb oldali pálcát. Sima jobb menetes volt.
Bálint332006-06-26 09:36:23 // 17525
Az enyémben igen, de az nem biztos, hogy olyan mint a tied.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2006-06-26 09:31:23 // 17524
Jó reggelt cartársak! Még 1x megkérdem: az első ülés fejtámláját TÉNYLEG csak egyszerűen ki kell húzni? (alapülés rácsos fejtámlával) tegnap este majd' kiszenvedtem de semmi eredmény:-(
pb_2006-06-26 09:29:11 // 17523
Ha van kattanás, akkor túlélte a dolgot.))
norbee2006-06-26 08:47:50 // 17522
Azóta nincs balra index, és belső világítás, jobbra húz az ótó, cserébe rendszertelen időközönként hallani a csomagtartóból hogy Juventuuus... :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak