Idő kellett hozzá, de szerintem szopás nem volt, kotta szerint ment.
- Szikra van? Van.
- Benzin van? Nincs.
- AC megy? Nem.
- AC relé ad delejt a hátramenő tyúkbélre? Ad.
- AC-n van delej? Nincs.
Akkor a relé és az AC között eltűnik. Betippeltük, hogy a hátsó ülés alatt, és láss csodát, az ülés alatt 3 helyen volt betoldva a kábel, és kontaktos volt. Hiba feltárva. Kis forrasztgatás, oszt gó. :)
Robi2008-04-04 14:32:41 // 24579
ghosty92008-04-04 14:20:00 // 24578
"Amúgy mindenki más is bekaphassa, itt a tavasz, kell egy kis olajos benzingőzt szívni. :-P"
Nafene, vettél egy Trabit? ;-)
Nafene, vettél egy Trabit? ;-)
Wickey2008-04-04 13:52:48 // 24577
eltartott egy ideig azért, de tény, hogy csak level1 szopás volt vele.
Robi2008-04-04 13:03:25 // 24576
Öregszel, Figi? :) Márti = Vadvirág = Wickey nője/ex-nője/ágyasa/tuggyahalál. :)
prooF_752008-04-04 12:11:10 // 24575
Azért a hátsó lökős elé berakhattál volna valamit, ne látsszon hogy annyira lóg:) Amúgy olyan mintha egy patent állapotú gtv lenne rajta:D
Gábor(figi75)2008-04-04 12:01:35 // 24574
Ráhívtad Robit,az meg odanyult a tuti helyre és pöc-röff!:-)))
Wickey2008-04-04 11:56:26 // 24573
Marek2008-04-04 11:53:55 // 24572
Nanana! Egy V6 Amerikát naon nem illik így lehordani!!!
Ne felejtsd el mi viszi jelenleg is a seggedet A pontból a B-be megbízhatóan!!
Ne felejtsd el mi viszi jelenleg is a seggedet A pontból a B-be megbízhatóan!!
Kazes☻2008-04-03 21:55:28 // 24571
Ééééértem! Autóemelő. :))) Ok!
Gábor(figi75)2008-04-03 21:47:58 // 24570
Arra amivel gyárilag kiadták a vasakat,ugyanis sokaknak már nincs meg az eredeti emelő!
2 tipusa van,trapéz és álványos!:-)
2 tipusa van,trapéz és álványos!:-)
Kazes☻2008-04-03 21:39:25 // 24569
"Gyári emelők : 2k" ez mire vonatkozik?
Gábor(figi75)2008-04-03 21:36:20 // 24568
A következő 75 alkatrészek eladók!!! (frissítve)
Komplett belső,ülések,ajtókárpitok : 15k
Karosszéia elemek,motortető,(púpos-lapos),ajtók,csomagtér : 6-5k/db
Sárvédők : 4k/db
Szélvédők,(hátsó-első-oldalsók)kéderek : 7-4k
Hűtő (benzin-dizel ) : 8k
Tartályok (ablakmosó-kiegyenlítő) 4k/db
Kardán rendszer komplett,hardy (kicsi) : 12k
Műszerfal,óracsoportal,(benzin-dizel) : 8k
Lámpák elsők,hátsók ,(piros-sárga) : 6-7k/db
Irányjelző (sárga-fehér) : 2-3k/db
De-dion keret : 4k
Lengéscsillapítók 8db : 4k/db
Lökhárítók (hátsó-első) : 6k/db
Ködlámpa (gyári) 2db : 6k
Fűtésbox (sima-klímás) : 4k
Klíma rendszer(hűtő és kompresszor nélkül) :4k
Féltengelyek : 5k/db
féknyergek (brembo,ate) : 4-3k/db
Kormánymű oszlop : 5k
Szervó szivatyú : 7k
Kipufogó rendszer komplett (dizel-nord) : 10k/db
Torziós rúd : 4k /db
Kilincsek : 4k/db
Frontrács,jellel (újabb fajta-rég) : 5-3k/db
Üzemanyag szintmérő alsótank,(benzin-dízel) 3k/db
Gyári emelők : 2k
Kapcsolók,biztik,relék : kilóra
Féktárcsák : 3k/db
2.0 TD motor :30k
Adagoló :10k
Turbó : 15k
Reccsmentes 2.0 váltó : 20k
És még sok apróság,hívj! :-)
Komplett belső,ülések,ajtókárpitok : 15k
Karosszéia elemek,motortető,(púpos-lapos),ajtók,csomagtér : 6-5k/db
Sárvédők : 4k/db
Szélvédők,(hátsó-első-oldalsók)kéderek : 7-4k
Hűtő (benzin-dizel ) : 8k
Tartályok (ablakmosó-kiegyenlítő) 4k/db
Kardán rendszer komplett,hardy (kicsi) : 12k
Műszerfal,óracsoportal,(benzin-dizel) : 8k
Lámpák elsők,hátsók ,(piros-sárga) : 6-7k/db
Irányjelző (sárga-fehér) : 2-3k/db
De-dion keret : 4k
Lengéscsillapítók 8db : 4k/db
Lökhárítók (hátsó-első) : 6k/db
Ködlámpa (gyári) 2db : 6k
Fűtésbox (sima-klímás) : 4k
Klíma rendszer(hűtő és kompresszor nélkül) :4k
Féltengelyek : 5k/db
féknyergek (brembo,ate) : 4-3k/db
Kormánymű oszlop : 5k
Szervó szivatyú : 7k
Kipufogó rendszer komplett (dizel-nord) : 10k/db
Torziós rúd : 4k /db
Kilincsek : 4k/db
Frontrács,jellel (újabb fajta-rég) : 5-3k/db
Üzemanyag szintmérő alsótank,(benzin-dízel) 3k/db
Gyári emelők : 2k
Kapcsolók,biztik,relék : kilóra
Féktárcsák : 3k/db
2.0 TD motor :30k
Adagoló :10k
Turbó : 15k
Reccsmentes 2.0 váltó : 20k
És még sok apróság,hívj! :-)
Gábor(figi75)2008-04-03 21:27:25 // 24567
Ne fárssz már,adj 1 telszámot,ha nem fontos akkor hadjuk másnak is kelhet!
Wickey2008-04-03 21:23:45 // 24566
akinek a nevén az autó van. :-D
Gábor(figi75)2008-04-03 21:22:57 // 24565
Az ki? :-O
Szóval van 1 szárny elég jól néz ki,8k az ára hibátlan!!!
Szóval van 1 szárny elég jól néz ki,8k az ára hibátlan!!!
Wickey2008-04-03 21:22:33 // 24564
Hááát.... :-)
Te kit hozol, Batit, és GEORGE-ot? :-))))
Te kit hozol, Batit, és GEORGE-ot? :-))))
Wickey2008-04-03 21:21:57 // 24563
nemtom
hívd fel a mártit
én olyan ocsmányságot fel nem teszek az autóra, sőt, ki se fizetem helyette. Ha akar valamit, akkor először fizesse ki amivel tartozik, utána azt vesz tőled amit akar :-P
hívd fel a mártit
én olyan ocsmányságot fel nem teszek az autóra, sőt, ki se fizetem helyette. Ha akar valamit, akkor először fizesse ki amivel tartozik, utána azt vesz tőled amit akar :-P
Gábor(figi75)2008-04-03 21:21:56 // 24562
Megnézhetem,de nem emléxem rá,valamit kitalálunk! :-)
Akkor jó,majd jössz!:-)
Akkor jó,majd jössz!:-)
joe752008-04-03 21:14:25 // 24561
Te meg nevezd meg a segédeidet! :P
joe752008-04-03 21:13:56 // 24560
Tényleg a Zender szárny alá való gumi bizbaszok nincsenek meg?
joe752008-04-03 21:13:14 // 24559
A héten már biztos nem. Így is többet járok már Szentesre, mint az anyámékhoz.:))
Gábor(figi75)2008-04-03 20:45:19 // 24558
Na Wiceky csak finomabban ez nem a GTV topick!:-)))
Van hátsó szárny,nem zender de van,kell még?
Van hátsó szárny,nem zender de van,kell még?
Gábor(figi75)2008-04-03 20:41:42 // 24557
Kivettük a stabrudat,mikor jössz?
Wickey2008-04-03 19:37:28 // 24556
ne is mondd bazdmeg, ma azt műveltem amiről beszéltünk.
Összehasonlító tesztet végeztem az america és a gtv között.
Ég és föld. A gtv sokkal mokányabb feelingre.
A motorja persze klasszisokkal szarabb, ráférne egy alapos renoválás (= kukábahajítás).
Ettől függetlenül SOKKAL jobb hangja van, sokkal szarabb vezetni, de sokkal nagyobb élmény is egyben, mint az america. El se tudom képzelni milyen lenne egy akár az Americával megegyező állapotú gtv :-)
Szóval jó az a 75 V6, de a gtv-hez képest bekaphassa :-P
A 75 nagyon szofisztikált, az igazi vadbarom a gtv marad akárki akármit mond. :-)
Amúgy mindenki más is bekaphassa, itt a tavasz, kell egy kis olajos benzingőzt szívni. :-P Még a végén úgy járok mint Fészi, és impotens leszek a dízeltől. :-)))
Összehasonlító tesztet végeztem az america és a gtv között.
Ég és föld. A gtv sokkal mokányabb feelingre.
A motorja persze klasszisokkal szarabb, ráférne egy alapos renoválás (= kukábahajítás).
Ettől függetlenül SOKKAL jobb hangja van, sokkal szarabb vezetni, de sokkal nagyobb élmény is egyben, mint az america. El se tudom képzelni milyen lenne egy akár az Americával megegyező állapotú gtv :-)
Szóval jó az a 75 V6, de a gtv-hez képest bekaphassa :-P
A 75 nagyon szofisztikált, az igazi vadbarom a gtv marad akárki akármit mond. :-)
Amúgy mindenki más is bekaphassa, itt a tavasz, kell egy kis olajos benzingőzt szívni. :-P Még a végén úgy járok mint Fészi, és impotens leszek a dízeltől. :-)))
joe752008-04-03 19:25:56 // 24555
Ugy néz ki a hardy rész megoldódik jövő hétre, de asszem bespájzolok belőle.......
Tom5552008-04-03 19:10:54 // 24554
Tudja valaki a "hardy-gyártó" címét telfonszámát??
Robi2008-04-03 15:22:38 // 24553
És "ell" cserélte az olajat? Ugyanis mindenkinek csapágyasra szokott menni a motorja, akinek "ell" olajat cserél. Ügyfél- és munkaszerző politika. :)))
Robi2008-04-03 15:20:57 // 24552
Első hardyja biztos van itt valakinek, nekem is volt, csak remrég elpasszoltam. De ha nem sajnálod rá a pénzt, akkor 20 ezer Ft körül kapsz vadi új Pirellit. Ha kell, szólj.
Gábor(figi75)2008-04-03 13:24:46 // 24551
Oh gebasz,akkor gyere le stabrúdért,a hardyt megbeszéljük!
Marek2008-04-03 13:22:02 // 24550
Jókora darab lett kiszakadva a ez első nagy hardyból!
Racevét!
Racevét!
joe752008-04-03 13:05:07 // 24549
Ja emellett kéne még egy hátsó stabilizátor rúd ép szilentekkel!
joe752008-04-03 12:56:42 // 24548
Az első hardy-ból kiszakadt egy darab.....
Gábor(figi75)2008-04-03 12:54:50 // 24547
Itt most mi ment szét??? :-O
joe752008-04-03 12:51:15 // 24546
Jocee752008-04-03 11:29:55 // 24545
Még nem! Elvileg ma jön hozzám "ell" és elhuzzuk hozzá a mühelybe!!
olaj vanbenne nivószint ok, 3000km-ert mentem olajcsere óta. nem tom mért állhatott meg. ma kiderül remélem.
olaj vanbenne nivószint ok, 3000km-ert mentem olajcsere óta. nem tom mért állhatott meg. ma kiderül remélem.
NaTo2008-04-03 11:08:50 // 24544
Te Jocee75! Kiderült, hogy miért állt be a motorod?
Fészi2008-04-02 21:41:27 // 24543
de "fél super" nem volt :D
joe752008-04-02 20:03:05 // 24542
Igen. Holnap az America-val megyek dolgozni. Szerencsére elég jól felszerelt fémmegmunkáló műhely irányítása is hozzám tartozik, az esztergályossal már elbeszéltem. Alig várja hogy csinálhassa.:)
Wickey2008-04-02 18:40:44 // 24541
ó, és a fordulatszámmérő is kecses értékeket mutatna :-)
Wickey2008-04-02 18:40:11 // 24540
elektronika nemdebár... :-))
Robi2008-04-02 17:39:00 // 24539
Minden rosszindulat nélkül mondom Neked, hogy ha egy TS-t ki tudtál nyírni, akkor szerintem felejtsd el a 3.0 V6-ot. Arról nem is beszélve, hogy a cseréhez át kell hegeszteni a motortartó bakokat, és le kell cserélni a kis kardánt nagyra, meg a kuplungon a kis csillagot nagyra. De ha alapos vagy, akkor a nyomókuplungot is cseréled az erősebb húzókuplungra, és a váltó kihajtásait is lecseréled nagyra, hogy be tudd tenni a V6 nagyobb féltengelyeit. És most csak nagy vonalakban írtam le, az apróbb szopásokat nem említettem. :)
Robi2008-04-02 17:34:03 // 24538
Gépműhely/esztergályos a te jóbarátod. :)
Mérd meg a központosító átmérőjét, meg a felfekvő felület átmérőjét, az osztókört meg a vastagságot meg már tudod. A központosító asszem' 57-58 mm környéke lesz, de pontosan mérd meg. A lényeg, hogy a pogácsa egyik oldala a kerékagyon központosítva feküdjön fel, a másik fele pedig a felnibe passzoljon. Szerintem így jársz a legjobban, mert az utángyártott szarok semmire nem jók, nem sokat foglalkoznak a központosítással, és ráadásul drágák is. Egyébként ha 10 mm-es pogácsát készíttetsz, akkor szükséged lesz 10 mm-rel hosszabb tőcsavarokra is. Arra mindenképp figyelj, hogy legalább 5-6 menetnyit rá lehessen tekerni az anyát a tőcsavarra, amikor felrakod a felnit.
Mérd meg a központosító átmérőjét, meg a felfekvő felület átmérőjét, az osztókört meg a vastagságot meg már tudod. A központosító asszem' 57-58 mm környéke lesz, de pontosan mérd meg. A lényeg, hogy a pogácsa egyik oldala a kerékagyon központosítva feküdjön fel, a másik fele pedig a felnibe passzoljon. Szerintem így jársz a legjobban, mert az utángyártott szarok semmire nem jók, nem sokat foglalkoznak a központosítással, és ráadásul drágák is. Egyébként ha 10 mm-es pogácsát készíttetsz, akkor szükséged lesz 10 mm-rel hosszabb tőcsavarokra is. Arra mindenképp figyelj, hogy legalább 5-6 menetnyit rá lehessen tekerni az anyát a tőcsavarra, amikor felrakod a felnit.
Robi2008-04-02 17:28:08 // 24537
Jó ez, csak túl kevés rajta a lyuk. :) Americához 5x98 kellene.
Jocee752008-04-02 15:31:19 // 24536
hali!
3.0 V6-os blokkot keresek 75-be
a jelenlegi 2.0 TS sajna beállt a mai napon :(
ha valaki tud segitsen!
3.0 V6-os blokkot keresek 75-be
a jelenlegi 2.0 TS sajna beállt a mai napon :(
ha valaki tud segitsen!
Ryuk2008-04-02 15:24:49 // 24535
Melyik részét nem érted?:)Majdnem igy néz ki(pici eltéréssel)Recaro,és füthetö...de nem alfába szerelték gyárilag,és még a felvetésért is megleszek kövezve:)
joe752008-04-02 09:25:54 // 24534
135-ből elvagyok egy darabig.:)
joe752008-04-02 09:25:22 // 24533
Fasza. Én is ebben bízom hogy van valakinek.:)
Gábor(figi75)2008-04-02 09:24:59 // 24532
Ja akkor rendicsek,kicsit izgultam,hogy súlyt vesztessz miattam ha nem eszel! :-P
Gábor(figi75)2008-04-02 09:23:41 // 24531
joe752008-04-02 09:19:50 // 24530
Szasz Figi.
Képzeld tegnap este még vacsorát is kaptam :) Pedig nem 7-re értem haza, ahogy igértem otthon.:))
Képzeld tegnap este még vacsorát is kaptam :) Pedig nem 7-re értem haza, ahogy igértem otthon.:))