Jimmi T.2016-11-20 20:42:57 // 34378
Fangio2016-11-08 21:47:41 // 34377
[k i z z o]2016-10-12 20:59:33 // 34375
240-250 a 2.5V6 -ból vagy 3.8 lesz?
Tocsa2016-10-12 20:25:49 // 34374
Szevasztok ! Ma megtörtént a típus váltás a 75 jó kezekbe került jött helyette egy 159 SW
kellett egy családi autó . :)
Bár ha pénzem és időm megengedi valószínűleg lesz még 75 öm. :)
kellett egy családi autó . :)
Bár ha pénzem és időm megengedi valószínűleg lesz még 75 öm. :)
panboy2016-10-11 07:50:55 // 34373
köszi a koncepció jelenleg egy max 240-250 lovas szívó motor. Most hogy a váltó olyan lett mint amit szerettem volna,kivéve talán a dupla tárcsát mert azt most kihagytam de van itthon csak nem sikerült magamévá tennem :). Helyette egy új sachs egy tárcsás szettet szereztem be és most azzal raktam össze. Szóval most jön a kardán és átfutom a lehetőségeket. a q4 164 tényleg más így marad az eredeti kivitelezés természetesen beszerzem az új hardykat aztán meglátjuk. köszi a segítséget.
[k i z z o]2016-10-09 20:34:43 // 34372
Mit építesz? A hardys rendszernél szebben járót nem tudsz beépíteni, a többi mind kompromisszum. 300LE -ig bőven jó a hardy, tartósan. Oda kell figyelni összerakáskor, hézagolni, új csapágyakkal összerakni, és ha teheted, új hardykkal, felfüggesztővel. Ha valaki gyenge a láncban, az itt nagyon érződik. + be kell őket rendesen állítani. Motor és váltótartók, itt mindenki játszik.
Én most olyan 300 - 320 LE -vel hajtom őket egy éve lassan, hibátlan, pár évig még biztosan bírni fogja. (A launchcontrol sem fogott ki rajtuk:))
De tudok 450+ LE -s 2.0 GTV -t ami 2 éve megy - láttam is.
Kuplung megint kérdéses. Nekem dupla sachs van, végül új szerkezetekkel, tárcsákkal, de megint csak, ha egy egy gyári 2.5V6 szépen elmegy egy egytárcsással is. Abból csak sachsot, a többi meglepetéseket tartogathat. A dupla kompromisszum, nagyon fent fog, meg kell tanulni közlekedni vele.
Léteznek a piacon 100 -as és 110 -es osztókörön más hardyk is,amit fel lehet rakni előre, középre, hátra,azzal is olyan, mint a mi transaxlenk, de annyiért van alfa hardy is. A merevítést, menesztést nem ajánlom, ez nem zsiguli:)
Én most olyan 300 - 320 LE -vel hajtom őket egy éve lassan, hibátlan, pár évig még biztosan bírni fogja. (A launchcontrol sem fogott ki rajtuk:))
De tudok 450+ LE -s 2.0 GTV -t ami 2 éve megy - láttam is.
Kuplung megint kérdéses. Nekem dupla sachs van, végül új szerkezetekkel, tárcsákkal, de megint csak, ha egy egy gyári 2.5V6 szépen elmegy egy egytárcsással is. Abból csak sachsot, a többi meglepetéseket tartogathat. A dupla kompromisszum, nagyon fent fog, meg kell tanulni közlekedni vele.
Léteznek a piacon 100 -as és 110 -es osztókörön más hardyk is,amit fel lehet rakni előre, középre, hátra,azzal is olyan, mint a mi transaxlenk, de annyiért van alfa hardy is. A merevítést, menesztést nem ajánlom, ez nem zsiguli:)
panboy2016-10-09 16:47:37 // 34371
Az van :) megkeresem majd. viszont ahogy emlékszem és amit képeket találtam 155q4 hajtasrol ugyan az mint integrale és 164re hajaz.
LacUS2016-10-07 15:10:33 // 34370
Nem, az teljesen más. Viszont ha van 164Q4 haíjtásod, kb aranyat ér :)
panboy2016-10-07 13:33:45 // 34369
A 164 q4 is vajon ugyan az?
panboy2016-10-07 13:07:12 // 34368
köszi ,csak most olvasom;) utána olvasok,nézek...jól hangzik!
JBond0072016-10-07 13:02:10 // 34367
Na most meg én nem néztem :-) Nem pörög a topic, ha mi vagyunk az utolsók egy hónap alatt :-) Köszi a tippet, viszem elektronikus emberhez, és megmondom neki a gyanúnkat :-)
TDI752016-09-10 07:44:29 // 34366
Szia!
Bocsi hogy csak most válaszolok. Megmondom őszintén amióta írtam neked azóta nem néztem be ide.
A TD ben ott volt a relé ahova mutat a piros nyíl.
Bár ha jól tudom annak az indítómotornak a vezérlőjele sem volt a kis áram. Azt tudom hogy az akkuból indítás alatt simán ki kellett hogy tudjon ugrani 600 amper. :-) Az nem kicsi. 80 amper árammal már szépen lehet hegeszteni.
Bocsi hogy csak most válaszolok. Megmondom őszintén amióta írtam neked azóta nem néztem be ide.
A TD ben ott volt a relé ahova mutat a piros nyíl.
Bár ha jól tudom annak az indítómotornak a vezérlőjele sem volt a kis áram. Azt tudom hogy az akkuból indítás alatt simán ki kellett hogy tudjon ugrani 600 amper. :-) Az nem kicsi. 80 amper árammal már szépen lehet hegeszteni.
JBond0072016-09-09 22:26:44 // 34365
Ciao, asszem le kellene beszéljünk egy találkát...Próbáltam, kerestem, de nem sikerült rájöjjek, hol lehet ez a bizonyos relé...Megcsörgethetlek a napokban? Köszi
TDI752016-09-04 06:54:02 // 34364
Szia! Ezért fölösleges a szerviz felkutatása. A lényeg az hogy az önindító vezérlőkábelével kell a relét meghuzatni ami kapcsolja az indítómotort. Nekem a td - ben annó a géptető alatt jobb oldalon volt ez a relé, de nekem gyárilag volt benne.
H nagyon nem boldogulsz szólj ledumizzuk és segítek.
H nagyon nem boldogulsz szólj ledumizzuk és segítek.
LacUS2016-09-02 23:07:06 // 34363
Esetleg ha szerzel tempra vagy dedra integrale kardánt azt viszonylag kis munkával fel lehet faragni. Az enyémen ez volt, alacsony fordulatnál picit csilingelt mert fel nem újítottam,de nem rázott egyáltalán és miután hardy sehol sem volt nem is szakadt szét :)
JBond0072016-09-02 07:52:41 // 34362
Köszi a válaszokat...Már csak annyi, hogy ezt a relét hova, vagy hogy is csináljam? :-) Házilag is meg lehet oldani, vagy vigyem el szervizbe? :-)
TDI752016-09-01 16:17:09 // 34361
Legyél is büszke rá! Szép gépezet.
Csatlakoznék Fangiohoz. Nem ismerem az 1.6 nak a villanyos hálózatát. A TD - ben pl. van relé sz indítómotornak. A 33-asokban nincs. Ezt a hibajelenséget én is végigszívtam a boxerrel. Kell neki az a relé amég új a gyújtáskapcsoló és a kábelkötege addig nincs baj de ezeknek már elég öreg és kopott, vagy oxidálódott. Tegyél egy próbát sokat nem veszíthetsz vele max annyit hogy egy bosszantó hibaforrást kilőttél.
Csatlakoznék Fangiohoz. Nem ismerem az 1.6 nak a villanyos hálózatát. A TD - ben pl. van relé sz indítómotornak. A 33-asokban nincs. Ezt a hibajelenséget én is végigszívtam a boxerrel. Kell neki az a relé amég új a gyújtáskapcsoló és a kábelkötege addig nincs baj de ezeknek már elég öreg és kopott, vagy oxidálódott. Tegyél egy próbát sokat nem veszíthetsz vele max annyit hogy egy bosszantó hibaforrást kilőttél.
Fangio2016-08-31 23:32:00 // 34360
Le kell relézni az önindítót. A gyújtáskapcsoló nem ad át megfelelően áramot.
JBond0072016-08-31 22:35:00 // 34359
Sziasztok!
Adott ugye a piros 75-ös, amit Alfacityn már megismerhettetek a Giulia bevonulása előtt (nem tehetek róla, de büszke vagyok rá... :-D ). Namost, a következő dolgot teszi...azaz nem teszi: minden ötödik indításnál csak kattan az önindító, de nem indítja a motort. Kicseréltük a behúzómágnest, hátha az volt elöregedve, de nem segített...Most hangosabban kattan az ötödik indítás után, de ismét semmi :-) Kicseréltük az összes vezetéket, az akksisarukat, a vezetékeket vastagabbra, az önindítótól induló és oda bemenő vezetékeket is, de a hiba folyamatosan fennáll azzal a különbséggel, hogy most kb 10x indít, utána nem. Valakinek nincs ötlete, mi lehet ez? Esetleg szénkefe csere még okozhatja ezt? Ránézésre rendben voltak a kefék... Köszi a válaszokat Cartársak!!
Adott ugye a piros 75-ös, amit Alfacityn már megismerhettetek a Giulia bevonulása előtt (nem tehetek róla, de büszke vagyok rá... :-D ). Namost, a következő dolgot teszi...azaz nem teszi: minden ötödik indításnál csak kattan az önindító, de nem indítja a motort. Kicseréltük a behúzómágnest, hátha az volt elöregedve, de nem segített...Most hangosabban kattan az ötödik indítás után, de ismét semmi :-) Kicseréltük az összes vezetéket, az akksisarukat, a vezetékeket vastagabbra, az önindítótól induló és oda bemenő vezetékeket is, de a hiba folyamatosan fennáll azzal a különbséggel, hogy most kb 10x indít, utána nem. Valakinek nincs ötlete, mi lehet ez? Esetleg szénkefe csere még okozhatja ezt? Ránézésre rendben voltak a kefék... Köszi a válaszokat Cartársak!!
[k i z z o]2016-08-27 19:42:08 // 34358
Az alu ház csak az ellen véd, hogy ne szakadjon ketté a kardán ha a hardy elszakad durván.
Ha jó és hangtalan hajtást akarsz akkor kell 3 új hardy, csapágyak és rendesen kihézagolni.
Esetleg merci vagy bmw hardy, vagy corvette, de semmivel nem bírja jobban.
Ha jó és hangtalan hajtást akarsz akkor kell 3 új hardy, csapágyak és rendesen kihézagolni.
Esetleg merci vagy bmw hardy, vagy corvette, de semmivel nem bírja jobban.
panboy2016-08-26 08:49:59 // 34357
köszi,szerintem akkor én is ezt az utat választom a megerősítésükhöz
LacUS2016-08-26 01:34:28 // 34356
Aluházat csináltam az americához én is. Egyáltalán nem volt hülyeség, ha jól megcsinálod tényleg "spórol' a hardyval.
Tocsa2016-08-25 00:04:55 // 34355
Esélytelen!!! :)
Nekem van egy de elég ramaty.
Nekem van egy de elég ramaty.
Tocsa2016-08-25 00:03:19 // 34354
Hali! Központosító gyűrű a két tag között kopott vagy nincs benne, felfüggesztő csapágyház gatya csapágyastól, a kuplungház csapágyak szarok a kardán csatlakozásnál (nyakban van benne).
Szaki2016-08-19 19:16:31 // 34353
panboy2016-07-15 13:23:20 // 34352
Helo, en most epitgetek egy milanot, szerintem a 215ös is jo nem kell feltetlen a dupla,amugy nem is tudom az mennyivel kisebb pontosan. Unixnal mennyiert lattad a szettet? En most lotten egy sachsot ebayen,öultem is neki nem volt nagyon draga.de lattam fent egy dupla szettet 200 korul, valamivel a felett. Viszont ez a hardy tema engem is erdekelne mert most kezdek ott tartani hogy valto hajtas osszeall. Gondolkoztam hogy elhagynam ezeket a gumi hardykat es vagy gyartanek a helyere vagy a neglevo hardykat egy alu "hazba raknam". Ezek nagy hulyesegek, biztos nem veletlen hogy ilyen konstrukciok de gondolom gyartasi koltsegek stb miatt is lehet igy
bszl2016-07-01 08:24:39 // 34351
Nincs valakinek elfekvőben eladó (felújítható állapotú) TD hengerfeje?
quasimoto2016-06-21 16:49:19 // 34350
Hajtáslanc vibráció mi mindentől lehet?
Hardyk szépek. Hátsón a apróbb hajszálrepedések vannak de azok régebben is ott voltak,szakik szerint pár nap alatt az új is olyan lesz. Lógást nem éreztem. Minden szép. A kupplung viszont szar ( rugónyikorgás ) hangokat adott. Gondolkozom a cserén de nem tudom,h a dupláról szimplára történő csere ( az unixnál van 75 3.0 - ra való egytárcsás szett ) jár e negatív hatásokkal. Különösen a nagyobb átmérőtől tartok. Nem lustul e el a gázreakció?
Véleményeteket előre is köszönöm!
Hardyk szépek. Hátsón a apróbb hajszálrepedések vannak de azok régebben is ott voltak,szakik szerint pár nap alatt az új is olyan lesz. Lógást nem éreztem. Minden szép. A kupplung viszont szar ( rugónyikorgás ) hangokat adott. Gondolkozom a cserén de nem tudom,h a dupláról szimplára történő csere ( az unixnál van 75 3.0 - ra való egytárcsás szett ) jár e negatív hatásokkal. Különösen a nagyobb átmérőtől tartok. Nem lustul e el a gázreakció?
Véleményeteket előre is köszönöm!
prooF_752016-06-20 23:47:22 // 34349
Az alább linkelt Davide Cironi-s Rothmans V6-ról "egész estés" verzió interjúval, pályabejárással (egy 3.0 QV-ben!), külső-belső felvétellel!
Másik vidi: a korabeli MotorWeek teszt jó minőségben!
Másik vidi: a korabeli MotorWeek teszt jó minőségben!
kalo166TB2016-06-03 09:24:58 // 34348
sziasztok,
75 2.0TS '91-hez keresek 2 hátsó rugót. Valakinek esetleg? Új és bontott is érdekel
köszi előre is
75 2.0TS '91-hez keresek 2 hátsó rugót. Valakinek esetleg? Új és bontott is érdekel
köszi előre is
Settantacinque2016-05-21 23:59:09 // 34347
Nézd a jó oldalát, jó, hogy nem 7 számjegy :)
prooF_752016-05-18 22:47:01 // 34346
Nem kíméli a gépet, de legalább jó tempót megy.:)
Itt egy kevésbé jól sikerült menet, de kívülnézetből.
Ui.: ilyenkor sajnálom, hogy jó 40-50 munkaórára, és 6 számjegyű forintra vagyok attól hogy utcán használható legyen a vas!
Itt egy kevésbé jól sikerült menet, de kívülnézetből.
Ui.: ilyenkor sajnálom, hogy jó 40-50 munkaórára, és 6 számjegyű forintra vagyok attól hogy utcán használható legyen a vas!
Rolee462016-05-16 22:58:18 // 34345
Birom a sraccot!Koszi.
[k i z z o]2016-05-15 15:23:11 // 34344
GEORGE2016-04-11 08:39:34 // 34343
Sziasztok. Érdekel valakit 04.23.-án tartandó autós találkozó?
http://www.oldtimerpremier.hu/
csak 2000 előtti autókkal lehet megjelenni.
Akit érdekel az jelezze nekem és regisztráljon a fenti linken található oldalon.
http://www.oldtimerpremier.hu/
csak 2000 előtti autókkal lehet megjelenni.
Akit érdekel az jelezze nekem és regisztráljon a fenti linken található oldalon.
Kazes☻2016-03-29 20:48:33 // 34342
Cííp... igencsak cíííp! :)
Piritu - 1.000.0002016-03-29 20:44:22 // 34341
HL_752016-03-13 17:52:45 // 34340
HL_752016-03-12 17:18:28 // 34339
Másfél év után felélesztem, kb 200ezer lesz a vége.
- hátsó lengéscsili csere : kész Kayaba gázos
- difiben sperr lamellák csere
- motor ki, szét, tömítés csere
- Lambda szonda install : úgy is Schulek Béla lesz...
- LPG injektor rendszer
- klíma rendbe tétel
- tolótető keret csere
- csatlakozók igazítása
- hátsó lengéscsili csere : kész Kayaba gázos
- difiben sperr lamellák csere
- motor ki, szét, tömítés csere
- Lambda szonda install : úgy is Schulek Béla lesz...
- LPG injektor rendszer
- klíma rendbe tétel
- tolótető keret csere
- csatlakozók igazítása
HL_752016-03-03 11:15:52 // 34337
Siker, elértem, 2 hónapre előre be van táblázva.
HL_752016-03-03 10:52:59 // 34336
Schulek Béla nagyon elérhetetlen. Tud róla valaki valamit ?
HL_752016-03-02 20:58:07 // 34335
Melyik módosítást, ki, hol, mennyiért vállalja ?
- lambda szonda install
- AFM csere forró filmesre
- lambda szonda install
- AFM csere forró filmesre
[k i z z o]2016-03-02 20:51:39 // 34334
Akkor már ebben a fórumban is megvan:)
HL_752016-03-02 20:42:41 // 34333
[k i z z o]2016-03-02 20:26:10 // 34332
https://groups.yahoo.com/neo/groups/BoschDME/info
[k i z z o]2016-03-02 20:23:47 // 34331
Akkor rosszul emlékeztem. A Bosch DME fórumon van leírás a konverzióról, és arról, hogy a szoftverben hogyan kell implementálni egy új transzfer görbét a MAF szenzor számára.
HL_752016-03-02 20:06:24 // 34330
http://alfaamore.hu/forum/kereses!2?topic_id=102&search=lambda+szonda
Légmennyiségmérő cserét nem találtam.
Légmennyiségmérő cserét nem találtam.