Fórum >> Típusok >> 75-90

djliott752016-02-26 18:39:04 // 34314
A rotoron lèvö tengelynek kell holtjátèkának lenni mert ez mozog 3 mm kb jobbra balra?
[k i z z o]2016-02-26 18:26:41 // 34313
Szia,

a lánc ha meg van nyúlva, akkor a deknit is eszi belül, ezt nézd meg, nem jó játék: vedd le a deknit és nézd meg, hogy hol áll a motor, mármint jelen van e.

Ha nincs megnyúlva akkor még lehet, hogy el van fordulva a felsőn az elosztó alaplapja.

Állítsd felső holtpontra 1 -es gyújtson, és nézd meg, hogy a rotor melyik szegmensre mutat.

A rotornak az egyes szegmens után kell állnia egy fél rotornyit (előgyújtás miatt már szegmensre kell mutasson, ez 12 - 38 fok a TS motoron).

De lehet, hogy a felső rotor kihajtása mozdult el, ment szét valahogyan és elmozdult a vez. tengelytől?

kizzo
djliott752016-02-26 14:52:39 // 34312
sziasztok.szeretném ha egy problémában ha segítenétek.Nos egy ideje egyre sűrűbben rángat be és olyan mint ha kihagyna a motorom menet közben.Amit észre vettem (TS) a motor elején levő gyújtással van gond :kábelek gyertyák jók 5 elosztoval 3 rotorral 3 trafóval is ugyan azt csinálja.Ha lehúzom a trafóról a csatlakozót a lentivel a motor szépen jár a fentivel durrog.Remélem érthető.Van egy tippem : vezérműlánc meg van nyúlva.de csak tipp mert már mindent kipróbáltam.
Settantacinque2016-01-11 22:04:58 // 34311
Igen! És ez igaz VM80A-ra is.
TDI752016-01-11 13:05:17 // 34310
Nekem is valami ilyesmi rémlik.
bszl2016-01-11 09:34:49 // 34309
Sziasztok! Nem tudom jól emlékszem-e, hogy a 2.4 TD (VM81A) szelephézag hideg motornál szivónál és kipufogónál egyaránt 0.3 mm ?
Tocsa2016-01-06 19:17:17 // 34308
Ez nagyon beteg az aki pickupot csinált belőlle !! :D:D:D
prooF_752016-01-04 15:57:31 // 34307
B.Ú.É.K. mindenkinek! Kevés hibát, sok lóerőt az évre!

Wá:D

Tocsa2016-01-04 12:36:57 // 34306
Boldog ÚJ Évet minden kedves car-társnak nemtől függetlenül ! :D

Idén is gond mentes Alfázást kívánok ! :)
[k i z z o]2016-01-02 09:47:52 // 34305
Kesztyűtartó felett, ahol a vezérlője van.
HL_752016-01-02 09:36:42 // 34304
Ebben nincs buzzer.

Rolee462015-12-31 14:03:51 // 34303
Baleset és hibamentes Boldog Új Évet kívánok minden Cartárs és Cartásnőnek!
HL_752015-12-31 10:56:18 // 34302
Mármint a belsejében ?

[k i z z o]2015-12-30 19:11:36 // 34301
Az alfa controlnál van bent, egy relé aljzatban.
HL_752015-12-30 19:09:30 // 34300
Sziasztok!
Világításra emlékeztető zümmer minden 75-ben van ?
Ha van akkor hol kéne lennie ?
Manualban nem találtam meg. Fotó, rajz van valakinek ?

Ha van akkor nem kötök be egy plussz darabot.
Thx!
[k i z z o]2015-12-25 07:47:22 // 34299
Igen, kevés:( Nekem Greentop 440 -eim vannak, én is nézegetek nagyobbat, meg meg kellene csinálni E85 -re.
LacUS2015-12-24 22:43:07 // 34298
Az a baj,hogy nem alap. És azt kell így mondanom,hogy nincs V6 ami ezt az érzést adná. Gyönyörű és erős motor a V6, örök szerelem marad, de egy ilyen húzott lamperdi mellett erőről nincs értelme beszélni. Így,hogy a Kulin Feri anno 1 éve egy kiindulási alap programot írt erre a kocsira ilyen 1.2bar nyomásra, seggre 300 simán megvan, Feri szerint ha felrakjuk padra és odaengedem a kis laptopjával 400 köré érünk. Csak ahhoz sajnos hogy ez meglegyen, számításaim szerint e85höz, kevés a 750-es csúcs. :(
[k i z z o]2015-12-24 22:33:05 // 34297
Köszi, én is sajnálom a kompresszort, nagyon sokat dolgoztam vele, de nagyon sokat levesz a főtengelyről. Számításaim szerint 40 - 50LE -t fogyaszt a hajtásom, ami sok. Valamint mindig akartam egy turbós motort, most ha minden igaz lesz egy.

A tiéd így milyen a V6 -hoz képest? Az alapok látom megvannak:)
LacUS2015-12-24 21:56:34 // 34296
GTX van fent, a pontos számot megnézem majd. Hát 5000 alatt egyerősebb szívó aztán 8500ig fejletépős, szó szerint. Eddig a sima injektorok miatt alsó 2-3000 fordulatnál volt egy enyhe berángatás amit ID injektorok valószínűleg megoldanak. A nyomás 1,6 amin ezt az 535-öt mértük. Az új csúcsokkal még lesz benne egy kicsi.

Az enyémnek megvan a kovácsolt belső, VEMS, szívó tengelyek (egyelőre) 750-es injektorok és turbonetics turbo külső tial wastgate. Ennél többet valószínűleg nem rakok bele, vagyis talán a tengelyek és csúcsok lesznek nagyobbak a turbo elvileg 400+ ig jó,de nem is kell ennél több. :)

Sajnálnám a kompresszoros megoldásod, hihetetlen igényes munka és szerintem nagyon különleges is. Viszont erőben valószínű hamarabb elérnéd a váltó határát mint ezzel :D
[k i z z o]2015-12-24 21:46:43 // 34295
Élőben láttam többször, egyszer beszéltem is vele. 23 éve építi / megy vele.

Gondoltam motivációnak jó lesz:)

Ezzel könnyebben elindulsz, mint a 75 -el, erősebb a blokk, eleve feltöltött, könnyen húzható.

Szépen szól a barátodé is, mekkora nyomáson megy, esetleg lehet tudni milyen turbó van rajta, hogyan viselkedik / tölt be?

Csak azért érdeklődök, mert én is kacsintgatok a turbós motor felé, köszi.
LacUS2015-12-24 21:27:37 // 34294
Azt úgy köszi :D :D De azt hiszem ebből csak a Bacciromano váltó vinné a 10éves költségvetést :) de jól szól.

Ezt csináltuk a barátomnak 535LE... :)
LacUS2015-12-24 16:36:48 // 34292


Hát tulajdonképpen igen :) Ő túrta ki :)
[k i z z o]2015-12-24 16:27:04 // 34291
Gyors volt:) Lesz újabb projekt?
LacUS2015-12-24 16:12:46 // 34290
Elkelt a 75.

Boldog karácsonyt minden hátulkaparósnak :)
LacUS2015-12-22 16:50:16 // 34289
Sziasztok srácok,

eladó 75 projectem úgy ahogy van kompletten 12V motor a kocsiban 24V motor tartalékban+ egy felújítandó váltó. Minden más a blogban, papír nincs. 750e alku nincs, trailerrel vihető.
[k i z z o]2015-11-23 21:12:08 // 34288
Sziasztok, keresek nem repedt 75 1.8T leömlőt. Akinek van eladó, illetve tud eladót, kérem jelezze! Köszönöm, kizzo
Settantacinque2015-10-15 16:49:54 // 34287
Bocsássatok meg, Győzőnek válaszolok az igencsak felpaprikázott Adok-veszek hozzászólására...
Ha nyilvánosan tetted, engedd meg, hogy én is nyilvánosan válaszoljak. A célom elsődlegesen az volt, hogy Tocsa észrevegye, a jó szándék vezérelt. Részemről viccesnek tartom ezt a fajta kommunikációt, de semmi több. Hiába próbálsz meg a soraim között olvasni, a rossz szándékot keresni. Mi célom lenne vele? Milyen nyereségem származna belőle? Részedről teljesen érthető az – Amore regisztráció nélkül – hogy ilyen módját választod a fórummal való kommunikációnak. Az, amikor én kerestem motoralkatrészeket, feltettél egy hirdetést, miszerint van nálad eladó. Megkerestelek. Baromira jól tudom, milyen kurrens alkatrészeid vannak/voltak transaxle palettához. Nagyon jól tudom, hogy van olyan alkatrész 75-öshöz, amit esélytelen beszerezni. Most ugyanez volt Tocsa esetében is, felhívtam rá a figyelmét, észrevette. Hátsó üveget pl. egészen biztosan nem lehet újonnan kapni az országban.
Arról, hogy egy vicceskedő hozzászólást ennyire magadra veszel, nem tehetek róla. Vettem már tőled alkatrészeket, segítettél azzal, amiben tudtál - nem utolsó sorban szakmai tanácsokkal, olyan kérdésekre is választ kaptam az kezdetekkor, amire itt a fórumon senki nem válaszolt, mert annyira alapvetőnek tartották. Semmi bajom nincs azzal, amit árulsz, ahogyan árulod, nem is értem, miért vetted magadra. Egyedül a fórummal való kommunikációt tartom viccesnek Adok-veszek rovaton keresztül. Ennyi. Ha nem beszéltünk volna eddig soha, meg tudnám érteni, hogy megsértődsz egy vadidegenre. Így azonban nem. Az igaz, hogy telefonban, veled soha sem poénkodtunk, de van egy ilyen oldalam is. Elnézésed kérem.
TDI752015-10-14 10:47:19 // 34286
Ez csak a hideg indítási levegőt biztosítja. De ha nem működik és zárva van akkor sem indokolt a motor leállása, max a hideg alapjárat fuldoklik. Ez a 33-asban is benne van.
Tocsa2015-10-14 06:54:34 // 34285
:D Nekem első lenne a fontos de közben találtam elég jó áron újat potom 13500 ért.
A hátsó miatt lehet hogy felhívom. :)
LacUS2015-10-13 22:54:57 // 34284
Igen. De őszintén szólva, ez nem hiszem,hogy okozza, mert akkor kitartott gázzal nem állna le a motor.
meidl2015-10-13 22:35:07 // 34283
Ez adja az extra levegot hideginditaskor nem?
Egyszer mar szetszedtem, mukodik. Bar az 2 eve volt.
Vagy leragadt a "meleg" allapotabam es keves a levego?

Udv
Settantacinque2015-10-13 19:11:56 // 34282
Győzőnek megint a helyén van az eladói vénája :-D
LacUS2015-10-13 17:06:34 // 34281
A gumi szívócső alatt, a szelepfedélre csavarozva. Így néz ki:
meidl2015-10-13 16:38:28 // 34280
Köszi a tippeket mindenkinek.

Az alapjárati motor hol van?


Köszi
Üdv
Tocsa2015-10-12 12:43:48 // 34279
Apropó 75 első /hátsó szélvédő elfogadható áru beszerzési forrást tud valaki ?
Tocsa2015-10-12 12:42:43 // 34278
Csak még egy tipp ! Alapjárati motor nem ragad le ? Esetleg a benzinszűrőd rossz eltömődött nincs elég nyomás a rendszerben. Vagy az egyik benzin csöved rossz belül elvan szakadva és amikor nyomja a szivattyú az anyagor lezár min egy szelep. (kuplungcsőnél szívtam vele rendesen mire kiderült....)
[k i z z o]2015-10-10 15:57:06 // 34277
Van biztosítékuk is,vagy ahogy Fangio írta ki kell egyet venni, ha műszered nincs és megnézni fecskendez e. De ha van egy szkópod akkor sok minden kiderül.
[k i z z o]2015-10-09 18:33:26 // 34276
Mennyi ideig jár?
Fangio2015-10-09 18:05:44 // 34275
A dupla relé adja ki az injektoroknak az áramot, a minuszt vezérli az elektronika. Szerintem ezt kellene megnézni vagy a hidegindító befecskendezőt kivenni, és egy flakonba tartani, ( tűzveszély!!) igy ellenőrizni az üzemanyag nyomást és, hogy így mennyire indul a motor, enélkül a befecskendezés nélkül.
meidl2015-10-09 17:23:54 // 34274
Csak nem akkora baj.
A benzinpumpa mukodik.
Valszeg az injektorok nem kapnak aramot.
De hogy miert? ....
LacUS2015-10-08 20:47:41 // 34273
Nem akarlak ijesztgetni,de nagyon hasonló a tünet ami miatt nálam programozható ecu lett. A felújítás előtt minden fasza volt, motor ki, felújít, vissza beindít, dadog leáll, injektorok beméret kitisztít, dadogás megszűnik,de 1-2 perc és leáll. Mindent kicseréltem, komplett gyújtást, computer, 2 kábelköteg,3 légtömegmérő, minden jeladó, de soha nem lett jó. Kerepesi Jani 2 hónapig küzdött vele, mire én meguntam,hogy egyszerűen minden jó külön-külön együtt viszont nem adta ki. :( Így készült egy teljesen új kábelköteg a Gotechnek és a saját jeladókkal (-LMM) gyakorlatilag az első indításra beindult. :( Egy OT-re pályázó kocsinak sajnos ez nem pálya. :( Ha esetleg valami kéne próbára, (a kábelkötegen kívül) akkor szólj.
meidl2015-10-08 19:26:10 // 34272
Hello

Ismet egy kis segitseget kernek.

Kicsereltem a csovet, visszadugtam a helyere, de a motor tovabbra is leall. Kell esetleg legteleniteni a benzin rendszert, vagy van meg vmi amit csinalni kene?
Help!!!

Koszi
meidl2015-10-07 21:12:31 // 34271
Kozben meglett a nyomasszabalyzora megy alulrol ra.

Koszi
Udv
meidl2015-10-07 11:54:29 // 34270
Az elosztohidra egy masik cso megy. Nalatok nincs benntveletlenul egy az alfariumba amin meg lehetne nezni?
Koszi
pettinke2015-10-07 09:21:38 // 34269
én úgy látom, ez európai szervizkönyv szerint is az a csecs az elosztóhídra kellene menjen.

itt keresgélj:
http://www.gtv6-156gta.be/indexEN.html
meidl2015-10-07 08:23:45 // 34268
Szia

Kösz a segítséget, de ha megnézed az enyém nem úgy van becsövezve, ez az amerikai piacos becsövezése.
Ha esetleg otthon a tiedet meg tudnád nézni azt megköszönném.

Azt az oldalt már sokat néztem és sok különbséget fedeztem fel az amerikai és eu piacos autók között.

Üdv
takip2015-10-06 22:23:23 // 34267
Az az üzemanyag nyomásszabályzójára megy alulról. Lásd alább:




Ez az oldal hasznos lehet még esetleg:

http://www.hiperformancestore.com/ljetronic.htm
meidl2015-10-06 21:54:28 // 34266
Sziasztok

Segítségre lenne szükségem.

A képen pirossal jelölt gumicsőnek hova kéne csatlakoznia?
Nálam most éppen szabadon lóg a másik vége.
Az autó beindul de egyből meg is áll.
Feltételezem ez okozza a problémát.
Az autó egy GTV6 2.5 de 75 Milanoba is ugyanúgy van.
Ha valaki tudna segíteni és fényképpel illusztrálni merre keresgéljek azt megköszönném.

Üdv
Settantacinque2015-09-17 22:44:08 // 34265
Kicsit felfrissítem a topikot :-)
Nagy hiányérzetem van, mert most van a drágaság lakatosnál. Október elejére ígérik, viszont igen szépen dolgoznak és nem csapják össze.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak