Seriff2009-02-03 22:19:03 // 1352
Evo X. vs Brera? :D
Seriff2009-02-03 21:59:36 // 1350
Csak erős idegzetűeknek:
Seriff2009-02-03 21:17:09 // 1349
G-MANN🍀2009-01-29 18:45:04 // 1347
én is :)) lemosattam, most nagyonn szééép! :)))
TarP2009-01-28 15:19:17 // 1346
Oh köszönöm, így már jobban látszik.
Valóban jól állna neki egy kis ültetés :)
Valóban jól állna neki egy kis ültetés :)
Halesz2009-01-28 14:54:56 // 1345
Nagyon szépek :)
A Brerát választanám :)
A Brerát választanám :)
G-MANN🍀2009-01-28 14:50:42 // 1344
G-MANN🍀2009-01-28 14:34:16 // 1342
159 1.8-as motorral....
a Brera alacsonyabb, csak csalóka a kép (csapottabb a teteje, a futómű szerintem azonos lehet) a Ti-k 2cm-t meg vannak ültetve, az alap 159 és Brera nincs, bár jól állna neki :)
a Brera alacsonyabb, csak csalóka a kép (csapottabb a teteje, a futómű szerintem azonos lehet) a Ti-k 2cm-t meg vannak ültetve, az alap 159 és Brera nincs, bár jól állna neki :)
TarP2009-01-28 11:34:18 // 1341
Hali, a 159 TI hogy ennyire egyforma a magaságuk?
G-MANN🍀2009-01-28 11:29:47 // 1340
Putyesz2009-01-19 09:51:01 // 1339
hehe:)!igen....ez is qurva jól néz ki!!!!!
G-MANN🍀2009-01-18 20:50:21 // 1336
Grando2009-01-18 20:27:47 // 1335
Kétségtelenül impozáns jelenség! ;))))
Putyesz2009-01-18 20:19:49 // 1334
bocsi....nem jó topicba raktam:D:D:D!!de azért rem tetszik:D
Grando2009-01-18 20:19:30 // 1333
Kombi Brera? :))))
Putyesz2009-01-18 20:17:54 // 1332
Seriff2009-01-15 15:49:17 // 1331
Seriff2009-01-15 15:49:05 // 1330
Kössz, pont erre gondoltam :DD
Meg még egy kis ilyenre: .,.,.,.,.,.,.,.,
:D
Meg még egy kis ilyenre: .,.,.,.,.,.,.,.,
:D
G-MANN🍀2009-01-12 10:21:17 // 1329
itt az okos mondásom: ::))))))))))))))))))))
Seriff2009-01-11 14:56:23 // 1328
Ellenben az Autodelta... ;)
Seriff2009-01-10 13:27:11 // 1327
Semmi, azaz zéró motortuning, még egy egyedi chipet sem dobnak bele. Hát gratula, a "legjobb britnek" :P
Sporter2009-01-10 13:20:09 // 1326
Jaja, én is nézem 1et, hogy csak ENNYI!!!????
Seriff2009-01-10 13:16:57 // 1325
Hát ez nem egy nagy etwas, szerintem. Kikönnyítették - kb 100 kilóval -, illetve leültették&felkeményítették.
Ez gáz :) És még limitált szériának tervezték... Ha jól sejtem a Prodrive kicsit komolyabban nyúl bele a Subarukba, pölö...
Ez gáz :) És még limitált szériának tervezték... Ha jól sejtem a Prodrive kicsit komolyabban nyúl bele a Subarukba, pölö...
Sporter2009-01-10 13:11:18 // 1324
Nem tudtam h a Prodrive is foglalkozik Alfa tuninggal, de találtam erről egy cikket:
http://www.topgear.com/uk/car-news/prodrive-brera
Olvassátok el! :)
http://www.topgear.com/uk/car-news/prodrive-brera
Olvassátok el! :)
Seriff2009-01-10 12:17:59 // 1323
Csabi!
Erre mondj valami okosat:
Az oké, hogy Best of Italy, de... :)
Erre mondj valami okosat:
Az oké, hogy Best of Italy, de... :)
G-MANN🍀2009-01-07 17:24:52 // 1322
Seriff2008-12-23 13:28:29 // 1321
Arno1662008-12-20 14:06:38 // 1320
:))
Jajjmá egy 645 vagy egy maserati sem eszik kevesebbet...
Viszont ott a nagyobb kotelezo szerviz annyi mint egy brera autodeltas kompresszorosítása. :)
Jajjmá egy 645 vagy egy maserati sem eszik kevesebbet...
Viszont ott a nagyobb kotelezo szerviz annyi mint egy brera autodeltas kompresszorosítása. :)
GTPeti2008-12-20 06:11:13 // 1319
Na arra viszont kötelező a vonóhorog!!
(...a tartályos utánfutó miatt. :)
(...a tartályos utánfutó miatt. :)
Arno1662008-12-20 03:13:08 // 1318
UK-ben egy autodelta tuningos (kompresszoros, 348LE)
2007 Autodelta Spider J6 3.2 C | £39,950 = 11,484,427.12 HUF egyenesen az autodeltától... itthon ez a spider "naturban" 13-15m....
Ha vki 3.2-t venne itthon ujban... gondolja át sztem :)
2007 Autodelta Spider J6 3.2 C | £39,950 = 11,484,427.12 HUF egyenesen az autodeltától... itthon ez a spider "naturban" 13-15m....
Ha vki 3.2-t venne itthon ujban... gondolja át sztem :)
Grando2008-12-16 09:49:03 // 1316
Valld be, hogy csak azért bámultak, mert a váltót recsegtetted. :DDD
Teeee, autamatabolond! ;))))
Teeee, autamatabolond! ;))))
Arno1662008-12-15 22:34:20 // 1314
:) Rendesen megbámulják benne az embert... még az osztrak sipalyakon is, ahol a böszme 30 millas merci terepjarok eleg mindennaposak.... :)
Nagyon szép kis gép annyi szent...
Nagyon szép kis gép annyi szent...
G-MANN🍀2008-12-15 08:54:27 // 1313
Örülök, hogy ennyire bejötta gép!!! :))))) Lehet, hogy nagyon tutin megy, de érzésre nekem nem volt az igazi (így a dízel után), én egy picit többet vártam, de persze ez szubjektív :)))) azért persze elfogadnám!!!! :)))))
Arno1662008-12-15 01:26:32 // 1312
Ugy valtottam en is maskulonben a muszaki enem jajveszekelt bennem....nekem fájt szinte az akadás....
De ettol fuggetlenul...csomo mas dolog miatt sem kene a manual.
Pl a nyomatek nem folyamatos.... automatanal gyakorlatilag mindig zart a hajtaslanc...amitol sokkal stabilabb a kocsi. Nomeg a Q4 miatt elegge erzodik a hajtas holtjateka...
Ez sem tetszett....manualis valtoval 1 / 2 -ben mint a csacsi... allandoan kuplungolni kell.
Nem mert a motor rangat...hanem mert a hajtas holtjatek betesz.
Nekem manualissal tuti nem kene... ha kiprobalod az automatat (szolj ha latsz vhol, 159 is jo....!!!!)tutira veszem jobban be fog jonni. Raadasul ha a kormany mogott is van fulecske kapcsolgatni... nem kell bohockodni es lent a valtonal kotoraszni, hanem lehet fogni a kormanyt rendesen ketkezzel ahogy az kellemes...
De ettol fuggetlenul...csomo mas dolog miatt sem kene a manual.
Pl a nyomatek nem folyamatos.... automatanal gyakorlatilag mindig zart a hajtaslanc...amitol sokkal stabilabb a kocsi. Nomeg a Q4 miatt elegge erzodik a hajtas holtjateka...
Ez sem tetszett....manualis valtoval 1 / 2 -ben mint a csacsi... allandoan kuplungolni kell.
Nem mert a motor rangat...hanem mert a hajtas holtjatek betesz.
Nekem manualissal tuti nem kene... ha kiprobalod az automatat (szolj ha latsz vhol, 159 is jo....!!!!)tutira veszem jobban be fog jonni. Raadasul ha a kormany mogott is van fulecske kapcsolgatni... nem kell bohockodni es lent a valtonal kotoraszni, hanem lehet fogni a kormanyt rendesen ketkezzel ahogy az kellemes...
GTPeti2008-12-14 19:45:30 // 1311
"Az Alfáknál megszokott módon vesz körül az autó, de ami szokatlan, az az utóbbi években a márkánál tapasztalható fejlődést betetőző minőségérzet. Nem csak szépek és kellemes tapintásúak az anyagok, hanem minden rendesen összerakott, mintha egy darabból lenne kifaragva az egész autó."
GTPeti2008-12-14 19:35:03 // 1310
GTPeti2008-12-14 18:36:28 // 1309
Na igen... A hidegen a kettes a JTD-nél sem egy álom, sajnos. Csakúgy, mint az Uno-mnál. Az okosok biztos tudják, miért nem jön össze az olaszoknak a kettes.
Don Gombóc2008-12-14 18:04:22 // 1308
Igen az 1-ből kettőbe az akadós kissé, de oda is és vissza is egy kicsi gázfröccsel sokkal gyorsabbá tehető. Én az első váltás után áttértem erre a módszerre. Valamit ott elbasztak. De ha megszoknád a kézi váltót, és nem lennél ellustulva akkor nem mondanád azt hogy kanyargós úton jobb az automata mint a kézi. :) Én meg is akartam venni de az általam ajánlott árat és feltételt nem fogadták el, pedig az nem lett volna rossz nekik. Amúgy ez egyetlen Alfa amiért most lecserélném a 166-ot húzódozás nélkül.
Arno1662008-12-14 09:31:40 // 1307
Automata manual módban viszont kb ugyan az mint a kéziváltó....
Csak gyorsabb, és lehet fordulaton nyomaték alatt valtani, nem ég le a kuplung stb.
Olaj bírja.... (az meg egy masik tortenet h a nyomatekkonverternek hala a nagy fordulaton porgo motort a turbina egy kisebb fordulatu nagyobb nyomateku forgassa alakítja... par sec-ig...sajna korlatozva van mert szetrobbanna a valto...de altalaban az épp eleg... )
166-nal imadom 90 fokos vagy visszafordító kanyar előtt 2-ből 1-be 5e rpm-nel vissza és ugy kihuz a kanyarból h öröm nézni... gazzal szepen lehet terelgetni a gepet. Brera meg kitolna, de nem lehet normalisan visszarakni. 2-es sajna ugyan ez... Mire visszarakod addigra fordulat leesik, vagy ha fordulaton tartod kuplung ég le könnyen... Plane emelkedő kanyargós úton necces.
166 automatajanal csak jobb lehet.... az 4 sebességes.... tizeneves konstrukcio.
Egyszer kiprobalom mindenkepp...
Fogyasztás: igazabol nem nagyon neztem.
Hazafele egy darabig figyeltem h 170 korul 16-17 liter a pillanatnyi, aztan ennyi... ja meg egy vmi kevert átlag van benne 15.x -el... Normal hasznalatban varoson kivul 13-14-el lehet szamolni. Nalam a 166 eszik 12-13 korul varoson kivul... Brera nehezebb is meg 4 kerek is viszi....
Csak gyorsabb, és lehet fordulaton nyomaték alatt valtani, nem ég le a kuplung stb.
Olaj bírja.... (az meg egy masik tortenet h a nyomatekkonverternek hala a nagy fordulaton porgo motort a turbina egy kisebb fordulatu nagyobb nyomateku forgassa alakítja... par sec-ig...sajna korlatozva van mert szetrobbanna a valto...de altalaban az épp eleg... )
166-nal imadom 90 fokos vagy visszafordító kanyar előtt 2-ből 1-be 5e rpm-nel vissza és ugy kihuz a kanyarból h öröm nézni... gazzal szepen lehet terelgetni a gepet. Brera meg kitolna, de nem lehet normalisan visszarakni. 2-es sajna ugyan ez... Mire visszarakod addigra fordulat leesik, vagy ha fordulaton tartod kuplung ég le könnyen... Plane emelkedő kanyargós úton necces.
166 automatajanal csak jobb lehet.... az 4 sebességes.... tizeneves konstrukcio.
Egyszer kiprobalom mindenkepp...
Fogyasztás: igazabol nem nagyon neztem.
Hazafele egy darabig figyeltem h 170 korul 16-17 liter a pillanatnyi, aztan ennyi... ja meg egy vmi kevert átlag van benne 15.x -el... Normal hasznalatban varoson kivul 13-14-el lehet szamolni. Nalam a 166 eszik 12-13 korul varoson kivul... Brera nehezebb is meg 4 kerek is viszi....
GTPeti2008-12-14 07:11:01 // 1305
Láttam egy (független!) tesztet az egyik német adón. Audi TT 4x4 vs. Brera 4x4. Úgy emlékszem, kizárólag havas, kanyargós pályán tesztelték. Messze a Brera volt a jobb, kezesebb, élvezetesebb.
Az automata dolgot már én is átéltem 2x, bár nem én vezettem. Egyszer, mikor George tesztelte a Selénián a 159 2.4 aut-ot. Kifogástalan volt. A másik az off A5 2.7 TDI volt. Bár szokatlan volt, hogy erős gázadásra felbőg a motor, azért nagyon szépen tette a dolgát. Én is megfontolom majdan... Pont azért, mert manapság már szépen össze van lőve a motorral, tulképpen jobban tudja az aut, hogy mikor érdemes váltani (főleg egy korlátozottabb fordulatszámtartományú dízelnél), mint egy bionikus vezérléssel. :)
Az automata dolgot már én is átéltem 2x, bár nem én vezettem. Egyszer, mikor George tesztelte a Selénián a 159 2.4 aut-ot. Kifogástalan volt. A másik az off A5 2.7 TDI volt. Bár szokatlan volt, hogy erős gázadásra felbőg a motor, azért nagyon szépen tette a dolgát. Én is megfontolom majdan... Pont azért, mert manapság már szépen össze van lőve a motorral, tulképpen jobban tudja az aut, hogy mikor érdemes váltani (főleg egy korlátozottabb fordulatszámtartományú dízelnél), mint egy bionikus vezérléssel. :)