Nemesis2005-11-04 12:39:41 // 54
Tisztában vagy Vele akkor mennyit fog az autód érni és mennyibe fog kerülni a GTA??? Nem 2007-ig kell majd várni, lesz az 2010 v. 2015 is... Persze lehet, hogy kínjában addig eltesz az ember egy két rokont láb alól és már meg is van a pénz... ;))
TarP2005-11-04 12:33:14 // 53
A háromágú szigonyból meg csinálnék nekeg rapper-nyakláncot :)
Visszatérve, tényleg a Brera GTA maradhat A sportautó lehetőség... Várni köll 2007-ig.
Nemesis2005-11-04 12:25:17 // 52
+ ahogy ismernélek eladnád a klímát a lufikat, az övfeszítőket, a pótkereket meg a lelkedet is!!!! :))) végüli az is könnyítés!
TarP2005-11-04 12:21:54 // 51
No jó, de behegeszteném az ajtókat, leszedném a motorháztetőt és kész lenne a pusztító Mad-MAX autó :)
Puhányokat, légzsákarcuakat eltipornám:)
Nemesis2005-11-04 12:08:18 // 50
TarP: az öreguras lenne Neked!!! :))))
TarP2005-11-04 12:03:28 // 49
Én olyan autót nem veszek meg, amiben több pohártartó, meg légzsák, meg digit. hamutartó van, mint ahány hengeres a motorja :)
Egyébként meg Most egy Maserati Ghibli-t vennék inkább, mint egy Mobi-Bálnát!
Nemesis2005-11-04 11:59:36 // 48
Szerintem szóljunk egy tagnak akinek van 159-e meg egynek akinek Brerája, találkozzunk valahol és diskuráljunk a témáról élőben! Mégiscsak úgy hiteles!!! :)
Nemesis2005-11-04 11:57:18 // 47
Akkor mit fogsz mondani a 169-re??? MobyDick??? :))) Názáreti padlólemezzel V8-as biturbóval. Azzal már embelt lehet majd ölni!!! :)
vipex2005-11-04 11:57:03 // 46
Én pont azt mondom, hogy most talán megint felbukkan a 159 Brera GT 8C és talán majd a 169-ben
"Mert a 159 szerintem hibátlan, ráadásul körbe is autózza a Brerát"
ezt nem tudom mert nem vezettem egyiket sem de kétségeim vannak, hiszen a Brera úgyan azzal a felfügesztésel, úgyan azzal a hajtásláncal, ugyan olyan váltóáttételekkel, ugyan olyan motorral hajt kisebb tömeget jobb súlyelosztásban kisebb alaktényezővel. Igaz ezek csak technikai adatok.
TarP2005-11-04 11:54:11 // 45
Ez mind oké lenne a Fiattól, mint döntés, ha a Lancia csinálna könnyű és állat Rallyeautót, a Fiat meg csinálna pici, betontorpadót.
Így viszont butaság egy GT mellé még egy GT-t építeni.
Kár, hogy a Fiat konszernnél sok a manager. Csak olyan cég csinál ekkroa hibát, ahol több a főnök, mint a dolgozó.
TarP2005-11-04 11:50:24 // 44
159 hibátlan, de bálna kategória!
Kari2005-11-04 11:45:30 // 43
Azt azért elismered, hogy ha az Alfa 40 éve olyan autókat gyártott volna mint most, már lehet, hogy nem is létezne? A mostaniak nem azok a modellek, amik a márka nevét öregbítik, és amik megalapoznák azt a tiszteletet ami manapság már kezd megkopni.
Nekem egyékbént nem csak nem kretén sportokocsi az Alfa, de a 145 meg aztán főleg nem sportos akármilyen motor is legyen benne. Nekem az Alfa az a márka amelyik minden modelljébe tudott sportos hangulatot ültetni régebben. Manapság már csak elvétve bukkan fel ilyen, ráadásul pont ott ahol nem várná az ember. Mert a 159 szerintem hibátlan, ráadásul körbe is autózza a Brerát.
TarP2005-11-04 11:41:42 // 42
Tartsd meg a GTV-t, aztán ha jól megynek a dolgok, lehet Fentebb ugrani 3.2V6-ra, de csak kompival, vagy 2 Túróval. Szívó motorral meg járjanak a jólneveltek :)
vipex2005-11-04 11:29:13 // 40
Szerintem az a baj, hogy egész más elképzeléseink vannak az Alfa Romeo-ról, nekem az Alfa egy "luxus" sportos autót jelent (mint ahogy jelentet nagyon sokáig a 10-évektől a 56-60 évekig és talán fog jelenteni pár év múlva) neked meg egy hogy is monta Karotta a saját 145-ére, kretén sport autót. Szerintem nagyon jó, hogy az Alfa Romeo nem opel speedster meg mx5 szerű autókat gyárt, egy Alfában pont az a lényeg hogy nem csak "jól" megy de van stílusa is , és kiszolgálja a magsabb igényeket is. Én egy alfában nem akarok a kockakövön szétrázódni, meg a parkolóba pörögni nemkem az más világ. Tehát valamiben egyetértünk "Aki sportkocsit-versenyautót akart, menjen más márkához"
Kari2005-11-04 11:10:38 // 39
Nem haragszom. De nem is értünk egyet :)
Ollah2005-11-04 11:05:47 // 38
Én csak most olvastam végig. Ez tényleg olyan a leírás alapján, mint a GT. Semmilyen. Szép. Na aztán? Minden Alfa szép.
Megtartom mégis a GTV-t?...
vipex2005-11-04 11:04:17 // 37
Kari
már ne haragudj meg de ilyen alapon minden más autót tudok fikázni mert olyan videókat láttam a F430 vezetésről, hogy innentől minden de minden autó még csak nem is sportos még az RS4 sem, pláne láttam a Ferrari FXX-ről pörgést hát az sem volt semmi akkor még a F430 is ócskavas és nem sportautó mert ez mégjobb videó volt. Nem tudom tényleg mit vártatok lehetett tudni a súly adatokat a gyorsulást stb stb. Egyébként a vezess.hu van egy elég jó videó a teszt pilóta elég jól keresztbe kasba rakosgatja az autót. A több hátrahajtást pedig abszolút nem értem, az általad videóban csodált RS4 a nyomaték maximum 60 százalékát jutattja hátra míg a Brera 70-et szóval nem értem. A totalcar szerin csak a hátsókerékhajtással lehet elképzelni autót, mert azzal lehet ökörködni ezt belátom, csak éppen használni nem lehet szinte semmire, kivéve ha telerakod mindenféle elektronikával ala BMW akkor meg pont ezt az élvezeted veszted el
Ollah2005-11-04 10:51:53 // 35
Aki nem olvassa el Kari cikkét, majd jóóól azt gondolja, hogy ez valami vadállat. Persze amikor beleül, nagyot csalódik, ezért gyorsan el akarja majd adni, ami nekünk, hiénáknak pont tökéletes lesz. Mi meg kidobálunk belőle minden szart, rakunk egy, ööö, két nagy túrót rája az motorra, oszt kész is a menő olasz gép.
Émmeg leszek divatmajom ficsúr lelkiismeretfurdalás nélkül. :PPP
Kari2005-11-04 10:51:33 // 34
ha ez nekem szólt akkor persze, hogy nincs harag. Ülhecc is, ha én is ülök egyáltalán :))
De már mondtam, hogy nem az RS4-hez hasonlítottam, hanem azt az érzést hiányoltam a brera vezetésénl, amit a filmnek a nézése közben is éreztem, pedig nem is láttam élőben azt az autót csak a filmen. És ez a feeling a GTV-ben simán megvolt. A GT-ben már nem, ezért képzeltem a Brerához, hogy na majd abban megint. És ehhez nincs köze sem a teljesítménynek sem az árnak.
Balage2005-11-04 10:42:20 // 33
Nézd:
Azzal egyet tudok érteni, hogy a GT mellé nem volt teljesen okos ötlet egy jellegében hasonló autót építeni.
De szerintem ott rontott először az AR, hogy a 156 megjelenése után túl sokat várt a GT bemutatásával. Azért 1998 és 2003 között elég sok idő eltelt.
Ha időben történik a bevezetés, akkor most a 159 műszaki alapjaira épített Brera sokkal jobban tudna illeszkedni a palettába.
Ennek ellenére szerintem is kicsit elhamarkodott ítélet a 3.2 -es Brerat egy Audi RS4 4.2 V8-hoz hasonlítani, és nem csak motorikusan. Az áráról nem is beszélve.
Másrészt még senki nem tudhatja, hogy milyen lesz (ha lesz egyáltalán) a GTA verzió, az Audi pedig már nem fogja überelni az RS4-et. Tehát van még idő megváltoztatni a véleményedet... :-))
Ülhetek majd melletted, ha vezeted a GTA-t?
Ráérsz 2007-ben szólni... :-))))))))
Azért nincs harag, ugye?
Kari2005-11-04 10:30:16 // 32
Huh... de jó, hogy nem vagyok egyedül. Eddig azt hizttem csak én gondolom így, de most megnyugtattál.
TarP2005-11-04 10:21:25 // 31
Ez bizony gond.
Saját GT-jének csinált konkurrenciát az Alfa.
Mindenki azt várta, hogy lesz egy kis vadállat könnyű és erős gép, erre lett egy -mégegy GT. Ami nagyon jó, de nem okos ötlet.
kertecs2005-11-04 10:11:34 // 30
Igen, nem is értem. Mire számított, hogy mennyi lesz az ára? Olcsóbb lesz, mint a GT? Most egy 2.0 GT a jobbik felszereltséggel 8.3M...
Kari2005-11-04 10:05:51 // 29
Igaz sajnos. Direkt kérdésre volt ez a válasz, nem csak úgy elhangzott.
Kari2005-11-04 10:04:48 // 28
Az újságíró (én) nem az Audihoz hasonlította a Brerát, hanem azt mondta hogy a legendás olasz autógyártó legújabb sportkupéjában semmit nem érezni az annyira szeretett sportszívből... miközben egy másik gyártó sedánjában még filmen keresztül is.
De persze emellett a Brera egy télleg kurva jó autó, és mellesleg a legszebb is a jelenlegi kínálatban, csak éppen ilyen általános kupénak már ott a GT. A Brerától azt vártam ami a GT-ből hiányzik, és nem a négykerékhajtásra gondolok. De aztán kiderült, hogy rossz helyen keresgélek, mert a Brera még mindig nem az ami a GTV volt, csak egy újabb ficsúrverda az Alfától.
Balage2005-11-04 10:03:35 // 27
Pedig elvileg klubtárs a szerző. Talán Kari
Szóval végigolvasva a mai TC-s, és a tegnapi vezess.hu-n a teszteket, igazából nem tudom kinek lehet igaza.
Egy apróságot azért elfelejtett az író. Ez már a XXI.század, lehet, hogy ha ma jönne ki egy hátsókerekes AR, az Alfistik biztos nagyon szeretnék, csak nem biztos, hogy ki tudnák fizetni, és nem biztos, hogy visszahozná a fejlesztés költségeit. Kicsit megváltozott a világ, mások lettek az igények.
Ettől még ez a legszebb kupé jelenleg.
Nekem akkor is kell egy ilyen.
Ami viszont engem jobban meglepett:
"WTCC Alfa nélkül
Mivel a 159-esből nem készültek el a túrakocsi versenyautójukkal, jövőre nem lesz Alfa a WTCC versenysorozatában. Nem is tudok visszaemlékezni, hogy mikor volt versenyévad Alfa nélkül. Sajnálhatjuk ezt is, de legalább reméljük, hogy a visszatérés annál meggyőzőbb lesz. "
Ez igaz?
:-(((
Ollah2005-11-04 09:58:43 // 26
Héééééé! 6 tized van közte! Az qvvasok. Az olyan, mint egy GTA-V6 TB különbség. Bezony. :)
A TB pedig gyárilag is 15-ös időt szalad, 15,5 alatt vagy akörül. Szóval ez a TS.
Inner Circle2005-11-04 09:46:18 // 25
És azt figyelted, hogy az újságíró kétszer-háromszor is panaszkodik hogy a Brera milyen drága és milyen gyenge, és mellétesz bizonyítékképpen egy kétszer olyan erős autóról egy tesztet, hogy na ilyennek kéne lennie - de arra már nem tér ki, hogy az az autó kétszer annyiba is kerül? 22 millió az RS4, lehet hogy a GTA is lesz annyi... de a 40 ezer eurós Brerától elvárni a 420 lóerőt - Totalcar ismét levizsgázott. (Ettől a többiben még lehet hogy igaza van, majd meglátjuk.)
Balage2005-11-04 09:34:08 // 23
Szóval videoletöltéssel bitorlod a sávszélességünket.
Le leszel tiltva Bütyök!
:-)))
kertecs2005-11-04 09:12:18 // 22
Ráadásul a cikkben linkelt vido letöltésével kaptam egy off audi tesztet : ((
kertecs2005-11-04 09:10:24 // 21
A mai reggel szomorúan kezdődött a brera-cikk olvasásával. (www.totalcar.hu) Nekem temetőhangulat erősen...
vipex2005-11-03 22:51:10 // 20
Na szóval a vezess.hu cikke volt a jó
a hivatalos adatok immár az alfa romeo hivatalos oldaláról
2.2JTS 0-100 8.6 Top Speed 222
3.2JTS 0-100 6.8 Top Speed 240
Balage2005-11-03 22:05:54 // 19
Mondjuk az is igaz, hogyha rákeresel, hogy 159/Brera, akkor csak az én topicomat találja meg a kereső. :-)))
Bár ez már lehet, hogy szájtfejlesztés.... :-)))
SERPENTE2005-11-03 15:38:57 // 18
Sziasztok.....Hiányolom a Brera gta verziót:)))a leírásból.....sok-sok adatot gyüjtsetek róla mert 2008-ban azzal megyek Alfa talira:)))
3.2 V6---400 le
Csabee2005-11-03 14:09:01 // 17
ebben van némi igazság!!
Balage2005-11-03 13:45:14 // 15
Ezt kerestem, köszi! :-)))
Valszeg nem a szakmai topicok között volt! :-))))
vipex2005-11-03 13:41:21 // 14
Na ja csak azóta jópár tervezési paraméter is megváltozott pld a hogy a TS az EURO2 a JTS meg EURO4(5) motor csodák itt nincsennek, a másik a fogyasztás, a 2.2JTS jóval kevesebb fogyaszt mint a TS tehát jobb a hatásfoka itt sincsennek csodák ennek ára van, a karosszéria merevség, több passzív biztosnsági elem ezek mint rossz hatással vannak a súlyra ill a súlyelosztásra szerintem meg az a csoda, hogy egyáltalán jobb gyorsulási értékeket produkál, persze minden másban is jobb kezelhetőség, felfüggesztés, aktív biztonság stb.
Cselentano2005-11-03 13:38:46 // 13
KELL :-)))
TarP2005-11-03 13:31:53 // 12
Látszik, hogy nem céljuk kis-gyorsulási autót építeni.
Akkor teljesen máshogy állnának hozzá.
Túragép. Arra jó.
Csabee2005-11-03 13:31:30 // 11
mert a GTV már akko is tökéletes volt:))))
SKrisz2005-11-03 13:20:02 // 10
Csak a gyáraknak kicsit több van fejlesztésre, mint nekem... és azért nézzünk magunkba: 1994 vs. 2005 ... Az nem kevés idő...
TarP2005-11-03 13:18:31 // 9
Logikus: TS, de Te mondtad, hogy minden tized sec sok-sok pénzt ér...
SKrisz2005-11-03 13:14:53 // 8
Ez most a GTV 2.0TS vagy V6TB? Mert ha a TS akkor az elég gyalázatos, hogy "csak" ennyiel jobb a Brera...
vipex2005-11-03 13:12:51 // 7
Még egy érdekesség
Quarter Mile Acceleration and Terminal Speed Comparison
--------------------------------------------------------------------------------
Results
Brera 2.2 JTS
Q mile: 16.208 seconds (*15.61)
Terminal speed: 92.140 mph
GTV 2.0
Q mile: 16.818 seconds (*16.2)
Terminal speed: 88.792 mph
egyébként a Brera 2.2JTS 5Kg al volt csak nehezebb
Bálint332005-11-03 12:59:31 // 5
Ha olyan topicba írok amit utána törölnek, akkor az a hsz.-eim számából is levonódik? :)