A múltkor olvastam egy cikket (pár éves),amiben azt írták, hogy SZERINTÜK a 2.4-es dízel a legjobban autózható, mert 260 paci kevés a 3.2-esben a súlyát tekintve.
Nem tudom elképzelni, hogy 260 LE hogy lehet kevés :-)
F412015-09-22 16:31:34 // 2204
Zsombor2015-09-19 21:53:51 // 2203
Nekem 2007.04. 2,4 jtdm, Belgiumból. Azonnal kormányműcsere, bár lehet, pont átb...tak. Pár alkatrész cseréjével+kormányművel 4 kilóba fájt az első nagyszerviz. Egy ékszíjtárcsa szétesett. Atom para, hogy turbó, de nem... 80 ezer. Egyszer volt EGR csere, de az meg leginkább dízel kín. Imádom. Megy mind a disznó míg el nem fogy a turbószufla :) Ha most vennék, 3.2 V6 lenne, mert szarok a fogyasztásra. A dízel is zabál (város 12-14). Itt mindenki 8-9-eket mér, de a legkevesebben araszolnak a pesti dugóban, azistenszerelmére :) Szóval király verda. Imádom, de nagyon kéne bele egy nagy benzinmotor. Állítólag a 3.2 sem problémamentes, sőt... Vedd meg :)
.......................2015-09-19 15:18:09 // 2202
Csak támogatni tudlak a vételben
Amúgy alu blokk így 1500kg a jts 2,2 ami jó
Amúgy alu blokk így 1500kg a jts 2,2 ami jó
.......................2015-09-19 15:01:34 // 2201
A 2,2 jts egy GM Opel blokk
Minden előnyével hogy van hozzáalkatrész
És minden hátrányával,
Megnyúló vez lánctól nagynyomású benzin szivattyún át egészen a kompresszióvesztésig
Nem rossz motor ha jó,
De a gyár 30ekm es olajcsere betesz neki,mert olajsárra hajnamos motor
Minden előnyével hogy van hozzáalkatrész
És minden hátrányával,
Megnyúló vez lánctól nagynyomású benzin szivattyún át egészen a kompresszióvesztésig
Nem rossz motor ha jó,
De a gyár 30ekm es olajcsere betesz neki,mert olajsárra hajnamos motor
BenGa2015-09-19 13:23:47 // 2200
Sziasztok elvátrsak :)
Épp upgradelni készülök egy Brerara és lenne pár kérdésem az itteni Brera tulajokhoz/hozzáértőkhöz.
A költségvetés csak egy facelift előttit enged meg, így egy 2006-os 2.2 JTS van kinézve, kb. 130.000 Km-el (nem szeretem a dízeleket, főleg ha sokévesek…)
A 145-el 11 év alatt elég sokat megtapasztaltam a mára gyengeségeiből, de szívesen venném ha megosztanátok velem hogy kb. milyen meglepetésekre készüljek - mik a tipus hibák. 159/Brera kapcsán olvastam már kormányműről, szervó és ülés kínokról. Motorrol semmit, főleg mert szinte mindenkinek dízele van, és nem tudom hogy mire kell mondjuk figyelnem akár a vásárlásnál. Mondjuk nekem a TS-nél pont a motor és a váltó volt az egyetlen dolog az autóban amihez 260.000 km alatt nem kellett nyúlni.
Szóval szívesen venném az infókat. köszi.
Épp upgradelni készülök egy Brerara és lenne pár kérdésem az itteni Brera tulajokhoz/hozzáértőkhöz.
A költségvetés csak egy facelift előttit enged meg, így egy 2006-os 2.2 JTS van kinézve, kb. 130.000 Km-el (nem szeretem a dízeleket, főleg ha sokévesek…)
A 145-el 11 év alatt elég sokat megtapasztaltam a mára gyengeségeiből, de szívesen venném ha megosztanátok velem hogy kb. milyen meglepetésekre készüljek - mik a tipus hibák. 159/Brera kapcsán olvastam már kormányműről, szervó és ülés kínokról. Motorrol semmit, főleg mert szinte mindenkinek dízele van, és nem tudom hogy mire kell mondjuk figyelnem akár a vásárlásnál. Mondjuk nekem a TS-nél pont a motor és a váltó volt az egyetlen dolog az autóban amihez 260.000 km alatt nem kellett nyúlni.
Szóval szívesen venném az infókat. köszi.
Haddel2015-09-10 20:24:21 // 2199
Kriszo2015-09-04 23:10:41 // 2198
Dehogy pipultam be:))
Kedves Vm a 166 inkabb volt ribi, a 159 inkabb a baratom:)szerintem annyira nem bonyolult ez:)
Kedves Vm a 166 inkabb volt ribi, a 159 inkabb a baratom:)szerintem annyira nem bonyolult ez:)
F412015-09-04 22:39:29 // 2197
Andy védelmében.Ő a Breraró beszélt.:-)
Csak gondolom nagyrésze tiszta 159....
Csak gondolom nagyrésze tiszta 159....
vm2015-09-04 20:14:57 // 2195
A barátaidba befér a horgászcucc??? ;-)
Kriszo2015-09-04 18:45:40 // 2194
Én azért ezzel nem teljesen értek egyet.a 166 v6 az egy külön világ, de kényelemben nekem az égvilágon semmi bajom nincs az 59-el, pedig nem vagyok egy kis darab ismersz:)Vezetési élmény nekem mindkettőben nagyon jó, van ami az egyikben volt jobb, van ami a másikban.Nekem speciel a váltója a 159-nek sokkal jobban tetszik, a váltás sokkal élvezetesebb mint a 66-ban volt.
persze egy Véhat az számomra egy unikornis, nagyon szeretnék egyszer majd birtokolni egyet, dehát ember tervez..:)A 159 nekem olyan mint egy barát, befér a horgászcuccom,stb:)
persze egy Véhat az számomra egy unikornis, nagyon szeretnék egyszer majd birtokolni egyet, dehát ember tervez..:)A 159 nekem olyan mint egy barát, befér a horgászcuccom,stb:)
F412015-09-04 13:51:03 // 2193
Dehogy vásárolok ott, csak azt mutattam meg, hogy azért van átfedés az árak között :-)
.......................2015-09-04 12:09:12 // 2192
.......................2015-09-04 10:52:23 // 2191
900 euróért szerzek neked kettöstömegüt kuplung szettet kinyomócsapágyat
GYárit!
GYárit!
redbull902015-09-04 09:31:48 // 2190
Ahonnan én szoktam rendelni Reális árakkal:
166 lengőkarok: 12e - 50e ig
Brera lengőkarok: 13-85 ezerig.
lehetne vitatkozni :D
166 lengőkarok: 12e - 50e ig
Brera lengőkarok: 13-85 ezerig.
lehetne vitatkozni :D
redbull902015-09-04 09:17:41 // 2189
Unixnál meg az vásárol akinek annyi esze van mint egy marék molylepkének.. ha csak nincsen ismerős és sok a kedvezmény.. a legdrágább az egész országban sztem...
jól lehúzza az embereket alkatrész terén..
jól lehúzza az embereket alkatrész terén..
Zsombor2015-09-03 23:52:03 // 2188
Kettős tömeg 3-400 euró? Túróst. 3-400-at akartál írni forintban. Kurva drága a gyári alkatrész. Nekem most volt szívósor csere. Semmilyen dílernél nem volt. Elaforgnál 120 kedvességgel. Kormányműcserém anno 3 kila körül fájt. Zsebbe nyúlós mutatvány.
F412015-09-03 21:37:13 // 2186
A lengőkar vitához:
166: 23000-től 97000ig
Brera:28000-től- 132.000-ig
Drága mind a kettő :-D
166: 23000-től 97000ig
Brera:28000-től- 132.000-ig
Drága mind a kettő :-D
F412015-09-03 21:28:26 // 2185
Micsoda védőbeszéd a 166 mellett :-)
Andy2015-09-03 20:13:22 // 2184
Egy szett Brera első lengőkar (TRW) árából a 166 komplett futóművét felújítják. És jó is lesz! :))
Ne nyissunk ebben vitát, mert ez így van. Csak tudom. :)) Alkatrészt pedig mindig onnan veszek ahonnan a legolcsóbb! Ismerek én már Alfa vonalon minden zugárust, gyári beszállítót, meg külföldi partnert.
Ne nyissunk ebben vitát, mert ez így van. Csak tudom. :)) Alkatrészt pedig mindig onnan veszek ahonnan a legolcsóbb! Ismerek én már Alfa vonalon minden zugárust, gyári beszállítót, meg külföldi partnert.
.......................2015-09-03 20:05:25 // 2183
nem tudom honnan szerzitek be az alkatrészt ,
de pont a 166 20V jtdm be a kettöstömegü pont a duplája mint a brera 20V jtdm be való
kormánymü cirka ugyanannyi
lengökarok is cirka egy árban
van TRW lengökar a piacon a Brerához ,ami gyári beszállító ergo ugynaz a mimöség
de pont a 166 20V jtdm be a kettöstömegü pont a duplája mint a brera 20V jtdm be való
kormánymü cirka ugyanannyi
lengökarok is cirka egy árban
van TRW lengökar a piacon a Brerához ,ami gyári beszállító ergo ugynaz a mimöség
Andy2015-09-03 19:42:09 // 2182
Nagyjából a dupláját lehet rákölteni mint a 166-ra.
Első lengőkarok, aranyárban, kormánymű szintén. És a kormánymű minden 159-ben gyenge pont. Mint ahogy a már taglalt szívócsonk is. És saját tapasztalatunk, csak a gyári alkatrészek érnek valamit. A többi általában a kapuig bírja...
Aztán akármilyen szép, meg ritka (bár már megy le az ára, hamarosan tele lesz vele a piac), a 166-nak nem ér a nyomába. Sem kényelem, sem utazási komfort, sem vezetési élmény tekintetében.
Persze ettől jó kocsi, de nem egy 166 után.
Első lengőkarok, aranyárban, kormánymű szintén. És a kormánymű minden 159-ben gyenge pont. Mint ahogy a már taglalt szívócsonk is. És saját tapasztalatunk, csak a gyári alkatrészek érnek valamit. A többi általában a kapuig bírja...
Aztán akármilyen szép, meg ritka (bár már megy le az ára, hamarosan tele lesz vele a piac), a 166-nak nem ér a nyomába. Sem kényelem, sem utazási komfort, sem vezetési élmény tekintetében.
Persze ettől jó kocsi, de nem egy 166 után.
.......................2015-09-03 19:37:31 // 2181
325..400 euró a kettös tömegü
van ennek a duplája is más márkánál
van ennek a duplája is más márkánál
F412015-09-03 19:16:25 // 2180
Köszi a kimerítő választ :-)
Kérdés mi a nyomott ár.Anno a 9 éves 166-omat 1,3-ért vettem.Ez a Brera a duplája ugyanannyi idősen.Bár tény,hogy sokkal ritkább. :-)
A kettőstömegűt megnéztem,hát arany áron van :-(
Kérdés mi a nyomott ár.Anno a 9 éves 166-omat 1,3-ért vettem.Ez a Brera a duplája ugyanannyi idősen.Bár tény,hogy sokkal ritkább. :-)
A kettőstömegűt megnéztem,hát arany áron van :-(
Haddel2015-09-03 18:19:27 // 2179
Gyönyörű!
.......................2015-09-03 15:56:19 // 2178
.......................2015-09-03 15:54:43 // 2177
nagyon szép ha süti a nap ,
159 en láttam már
159 en láttam már
G-MANN🍀2015-09-03 15:42:46 // 2175
ezért is írtam :-)
és éppen ezért ez sem fakul ki:
https://www.google.hu/search?q=alfa+brera+s&biw=1440&bih=783&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CBsQsARqFQoTCJ_O7JX_2scCFSqecgodYdcAew#imgrc=HTZpQSDpgF7VwM%3A
:-)
és éppen ezért ez sem fakul ki:
https://www.google.hu/search?q=alfa+brera+s&biw=1440&bih=783&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CBsQsARqFQoTCJ_O7JX_2scCFSqecgodYdcAew#imgrc=HTZpQSDpgF7VwM%3A
:-)
.......................2015-09-03 12:40:42 // 2174
a brera piros az a 147 es krétásodós kifakulós egyrétegü festéke
a a te Guliettádon meg 3 rétegü van ,az sosem fog kifakulni
a a te Guliettádon meg 3 rétegü van ,az sosem fog kifakulni
G-MANN🍀2015-09-03 12:27:27 // 2173
jó pirosat kell venni, az nem kopik
remélem azért nem minden piros autó lányos :-)
remélem azért nem minden piros autó lányos :-)
Zsombor2015-09-03 10:19:45 // 2172
Na amúgy rájöttem, van a külső tükör nyele külső felén egy kis kipattintós ajtó. Biztos azzal van összefüggésben, csak még nem volt időm/célszerszámom a kiszedéshez. A szűk pesti utcán parkolva nem annyira egészséges nyitva hagyni a tükröt.
.......................2015-09-02 23:30:01 // 2171
fekete
A fekete jobban kiadja a Brera formát
A piros kényes ,krétásodós kifakulós festék,amúgy meg lány szín
A fekete jobban kiadja a Brera formát
A piros kényes ,krétásodós kifakulós festék,amúgy meg lány szín
.......................2015-09-02 23:22:21 // 2170
Szerinted kinek kell egy alfa coupe ami visít minden indításnál?
Alapból is rossz az újságírók által terjesztett baromság,hogy elromlik,meg dögnehéz,
A konkurens merci ,audi sem könnyebb jelentősen
Szóval Jó áron van ,de ugyanilyen nyomott áron kell majd adnod ha később el akarod adni,
Achilles sarka? Igazából nincs
Ami fontos ,hogy hidegindítás legyen akár több is mielőtt megveszed,ha stabilan füst nélkül krehácsolás nélkül indul akkor ok
Ja meg a üzemmeleg alapjárat síma egyenletes legyen
A befecskendezés Bosch ,Abból is a régebbi strapabíró fajta
Igazából a km futás mindegy hogy 100 vagy 200 ezer
Valszeg kettőstömegűt cserélni kell majd ennél a km ernél,130..140eFt
Valszeg a kötelező vezérmüszíj +vízpumpacserén felül beugrik egy két apróság
A dpf et érdemes kicserélni egy egyenes csőre
Szóval valszeg gatyába kell rázni ,erre számítani kell egy 9 éves diesel autónál
Ergo legyen még egy fél milla tartalékba téve ha bármit javítani kell
Pl.generátor 200..220ekm nél szeret megszűnni tölteni az akkut
Plusz érdemes új akkut is venni ,mert az az autó lelke,és sok galibát okoz a döglődő akku
Alapból is rossz az újságírók által terjesztett baromság,hogy elromlik,meg dögnehéz,
A konkurens merci ,audi sem könnyebb jelentősen
Szóval Jó áron van ,de ugyanilyen nyomott áron kell majd adnod ha később el akarod adni,
Achilles sarka? Igazából nincs
Ami fontos ,hogy hidegindítás legyen akár több is mielőtt megveszed,ha stabilan füst nélkül krehácsolás nélkül indul akkor ok
Ja meg a üzemmeleg alapjárat síma egyenletes legyen
A befecskendezés Bosch ,Abból is a régebbi strapabíró fajta
Igazából a km futás mindegy hogy 100 vagy 200 ezer
Valszeg kettőstömegűt cserélni kell majd ennél a km ernél,130..140eFt
Valszeg a kötelező vezérmüszíj +vízpumpacserén felül beugrik egy két apróság
A dpf et érdemes kicserélni egy egyenes csőre
Szóval valszeg gatyába kell rázni ,erre számítani kell egy 9 éves diesel autónál
Ergo legyen még egy fél milla tartalékba téve ha bármit javítani kell
Pl.generátor 200..220ekm nél szeret megszűnni tölteni az akkut
Plusz érdemes új akkut is venni ,mert az az autó lelke,és sok galibát okoz a döglődő akku
F412015-09-02 18:38:52 // 2169
Ha lesz egy kis időd,akkor ezt kifejtenéd?Egy autónál sem jó pont,ha ott a hibakód :-)
Még annyit kérdeznék,hogy van-e Achilles sarka a típusnak?Köszi!
Még annyit kérdeznék,hogy van-e Achilles sarka a típusnak?Köszi!
.......................2015-09-02 17:22:34 // 2168
nyugodtan alkudhatsz pofátlanul ,
a Brera gyakorlatilag eladhatatlan ha hibakód sípol benne
a Brera gyakorlatilag eladhatatlan ha hibakód sípol benne
F412015-09-02 17:16:32 // 2167
Köszönöm :-)
.......................2015-09-02 17:15:59 // 2166
ha csak lekötöd a müködtetö motor kis müanyag karját az egy pár óra munka
ez általában megoldja ,mert többé nem szorul a mechanika ,igy a szervomotor szabadon mozog
jobb lenne kiolasni a hibakódót rendesen ,és a számát felírni
úgy talán többet tudunk segíteni
ez általában megoldja ,mert többé nem szorul a mechanika ,igy a szervomotor szabadon mozog
jobb lenne kiolasni a hibakódót rendesen ,és a számát felírni
úgy talán többet tudunk segíteni
F412015-09-02 17:10:24 // 2165
Köszi a gyors választ. Ha ez lenne a gond, akkor ez mennyire gyorsan orvosolandó hiba?
.......................2015-09-02 17:08:38 // 2164
.......................2015-09-02 17:02:42 // 2163
.......................2015-09-02 16:58:41 // 2162
valszeg a swirl pillangók a szívósórban ,és nem a folytószelep a hiba (a folytószelem sosem romlik el a 2,4 jtdm ben)
le kell dugózni öket ,de lehet elég csak a müködtetö mechanika karját lekötni ,és a kis pimmangókat összekötö rudazatot kifixálni
az kb . 5000 Ft ból megvan
ha nagyon precí akarsz lenni akkor egy szívósor új ára 120eFt + munkadíj ( vagy 5..6 óra)
le kell dugózni öket ,de lehet elég csak a müködtetö mechanika karját lekötni ,és a kis pimmangókat összekötö rudazatot kifixálni
az kb . 5000 Ft ból megvan
ha nagyon precí akarsz lenni akkor egy szívósor új ára 120eFt + munkadíj ( vagy 5..6 óra)
F412015-09-02 16:40:16 // 2161
Sziasztok!
link
A fenti gépkocsinál jelezett fojtószelep vezérlés hiba kód mit takarhat.(tudom, nem lehet ezt a gép elöl eldönteni :- ). Pontosabban mi a legrosszabb verzió?
Itt van a közelben és ha csak nem több százezres javítást jelent, elgondolkodnék rajta. Előre is köszi.
link
A fenti gépkocsinál jelezett fojtószelep vezérlés hiba kód mit takarhat.(tudom, nem lehet ezt a gép elöl eldönteni :- ). Pontosabban mi a legrosszabb verzió?
Itt van a közelben és ha csak nem több százezres javítást jelent, elgondolkodnék rajta. Előre is köszi.
Zsombor2015-08-30 11:45:19 // 2160
Hehe, köszi. Node valami nem tüneti kezelés? Jó szoktál lenni ilyen robbantott ábrákban :) :P
.......................2015-08-29 19:29:49 // 2159
Nekem is,
Én átmenetilek kikapcsoltam
(Hosszan nyomod a tükörbehajtó gombot)
Én átmenetilek kikapcsoltam
(Hosszan nyomod a tükörbehajtó gombot)
Zsombor2015-08-29 18:07:18 // 2158
Sziasztok! Kinyitáskor, becsukáskor marhára nyikorog s tükröm :)) Hogy lehet szétszedni és mit kell vele tenni? Zsír/olaj/szilikonspré? :) Köszi.
G-MANN🍀2015-08-12 23:14:48 // 2157
Csak az 😊
G-MANN🍀2015-08-12 23:14:12 // 2156
Kanyarkövető xenon 😊 sport futómű... 😊 kis túlzások 😊 egyébként újra kellene egy ilyen Brera!!!! 😊
.......................2015-08-12 16:44:08 // 2155
hogy szidták ezt a Brerat a tömege miatt
aztán ma egy 420d is ugyanúgy 1550 kg vezetövel (EU) mit ez a Brera
aztán ma egy 420d is ugyanúgy 1550 kg vezetövel (EU) mit ez a Brera