Megnéztem a regadót. Basszus,potom 720 ezer forint.
Mivel már eldöntttem,hogy egyelőre vége a 166-os korszaknak,kérdeném a Brera tulajokat:mennyire kevés a hátsó ülés előtti lábtér?Átlagos méretű felnőtt elfér( ha kényelmetlenül is)?
F412015-10-07 19:21:14 // 2254
F412015-10-07 19:15:57 // 2253
No ez tényleg remek.....csak ne lenne Németországban.Meg az a 278 ezer km sem túl vonzó :-)
ribipeti2015-10-07 17:14:03 // 2252
Én is erre gondolok.
Sztem simán csak vezműlánc miatti sikítása van a Check Engine-nek. Persze nem láttam, de erősen benne van a pakliban. Ez a hiba pont olyan, hogy eltűnik, és újra előjön, illetve lehet törölni, nem jön azonnal újra elő.
Olvasóval kell elmenni, aztán ha van hiba, ki kellene olvasni. P0016 a megnyúlt lánccal kapcsolatos hibakód elvileg.
Sztem simán csak vezműlánc miatti sikítása van a Check Engine-nek. Persze nem láttam, de erősen benne van a pakliban. Ez a hiba pont olyan, hogy eltűnik, és újra előjön, illetve lehet törölni, nem jön azonnal újra elő.
Olvasóval kell elmenni, aztán ha van hiba, ki kellene olvasni. P0016 a megnyúlt lánccal kapcsolatos hibakód elvileg.
Gabb1822015-10-07 14:04:57 // 2251
Én is gondolkodtam/gondolkodok ezen a kocsin, próbakör alapján műszakilag egyben van, motor, váltó, futómű jónak tűnik (szerintem gumik cserések mondjuk), fényezés is szép. Leszámítva a világító check engine-t, azért vannak olyan kisebb problémák, amik nálam trehány, nem törődöm tulajra utalnak, pl.: hiányzik a ködlámpa burkolata, hangszóró borítása ketté van törve, mintha szétrúgták volna, hiányzik a pótkerék meg az összes szerszám, meg szerintem dohányoztak is rendesen a kocsiban. Tudom, kis dolgok ezek, meg ennyiért ne várjunk csodát, de akkor se jó előjel. Szóval csak óvatosan :)
Forsberg2015-10-07 14:01:25 // 2250
Nincs esetleg lementve a régi hirdetés?
Mert a régi tulaj lelkiismeretesen elmondhatná milyen a kocsi, hiszen neki már mindegy.
Az új tulaj inkább tűnik "üzletembernek", aki gondolta, hogy a nyomott áron vett autóból, csinál pár hét alatt némi nyereséget. Amivel nincs gond. Az autóval sem feltétlen biztos, hogy van. Inkább itt az a kérdés, miért (volt) ilyen olcsó?
Mert a régi tulaj lelkiismeretesen elmondhatná milyen a kocsi, hiszen neki már mindegy.
Az új tulaj inkább tűnik "üzletembernek", aki gondolta, hogy a nyomott áron vett autóból, csinál pár hét alatt némi nyereséget. Amivel nincs gond. Az autóval sem feltétlen biztos, hogy van. Inkább itt az a kérdés, miért (volt) ilyen olcsó?
F412015-10-07 13:56:31 // 2249
Igen, eléggé alap.Előbb-utóbb csak lesz egy normális dízel (számomra) elérhető áron.
.......................2015-10-07 13:54:07 // 2248
.......................2015-10-07 13:53:05 // 2247
meg kell nézni,
persze 2 milla jó ár,de azt is számold bele hogy full alap a piros brera
16 os kerékkel
persze 2 milla jó ár,de azt is számold bele hogy full alap a piros brera
16 os kerékkel
F412015-10-07 13:43:49 // 2246
Semmi bajom a dízellel, most is az van :-) Ezen csak az ára miatt gondolkodtam el.
.......................2015-10-07 13:42:32 // 2245
van itt a fórumon vagy 200 2,4 jtdm tulaj,
de nagyon 1..2 nyúlt mellé
tudom nem akarsz dieselt ,de az a strapabíró
de nagyon 1..2 nyúlt mellé
tudom nem akarsz dieselt ,de az a strapabíró
.......................2015-10-07 13:35:42 // 2244
itt nem a pénz a tét,hanem hogy egy motorhibás kocsit veszel
az előző tulaj miért adta el nyomott áron ha anno kiperkált érte 9 millát vadi újonnan?
én is úgy vettem a Brerát hogy néha nem indult,aztán 2 szer lerobbanás és szívás után nagynehezen találtuk meg a hibát
inkább venném meg ezt:
brera
az előző tulaj miért adta el nyomott áron ha anno kiperkált érte 9 millát vadi újonnan?
én is úgy vettem a Brerát hogy néha nem indult,aztán 2 szer lerobbanás és szívás után nagynehezen találtuk meg a hibát
inkább venném meg ezt:
brera
F412015-10-07 13:18:28 // 2243
Az kb. 100 ezer, ha jól gondolom.Annyit még elbírok.
.......................2015-10-07 12:52:30 // 2242
főleg télen nehéz coupét eladni
.......................2015-10-07 12:51:15 // 2241
szerintem meg az van hogy vezérműlánc csere,és nem akar rá költeni
ne vedd meg
várjál
olyan szinten pang a brera piac hogy keresni tuti nem fog rajta
ne vedd meg
várjál
olyan szinten pang a brera piac hogy keresni tuti nem fog rajta
F412015-10-07 12:49:15 // 2240
Na még egy :-)
Szóval őszintén szólva engem az előző tulaj által megadott 1.8-as vételár gondolkodtatott el.Mert hát látjuk mennyiért mennek ezek az autók és az nagyon-nagyon nyomott volt.
Szóval őszintén szólva engem az előző tulaj által megadott 1.8-as vételár gondolkodtatott el.Mert hát látjuk mennyiért mennek ezek az autók és az nagyon-nagyon nyomott volt.
F412015-10-07 12:46:39 // 2239
Na, ettől tartok én is.Bár nem tudom, hogy pár napa alatt mit kellett produkálni a verdának, hogy azonnal megszabaduljanak tőle (ha ez az ok és nem a haszonszerzés).Az tuti, hogy egy tulaja volt eddig, utána néztem.
F412015-10-07 12:45:15 // 2238
Azt mondja magánszemély, nem kereskedő.(Amúgy szimpatikus volt.)
F412015-10-07 12:44:12 // 2237
Igen!Én is furcsállottam, de azt mondta, hogy pénzt akar belőle csinálni.Ha 1.8-ért vette, akkor nyer rajta 290-et. Bár ha átíratta, akkor csak kettőt.
Végül is, le is tagadhatta volna hibakódot, mert töröltette, de biztos, hogy nem magától gyulladt az ki :-(
Végül is, le is tagadhatta volna hibakódot, mert töröltette, de biztos, hogy nem magától gyulladt az ki :-(
.......................2015-10-07 12:35:21 // 2236
szerintem egyszerűen szar a verda,eszi az olajat stb.
a hibakód sem jó jel
az utóbbi hónapban 2 tulaj is szabadulni akart töle
ne te légy a 3. aki megszívja vele
a hibakód sem jó jel
az utóbbi hónapban 2 tulaj is szabadulni akart töle
ne te légy a 3. aki megszívja vele
ribipeti2015-10-07 12:34:39 // 2235
Sztem max pár napos a tulaj. Lehet át sem írta, vagy kereskedő. 29-én linkeltem az elsőt, és 3-án lett belinkelve a második hirdetés.
ribipeti2015-10-07 12:32:30 // 2234
Én az eladás anyagi okát a gyors haszonszerzésben látom. :)
A hirdetések között eltelt 3 nap és 300 ropival lett drágább, ennyi az egész. Az elsőnél más képek voltak, mint ennél. Megvette aztán haszonnal újra árulja a mostani eladó. Próbáld felkutatni az előző tulajt, annak lesznek információi a kocsiról, esetleges hibakódokról, megbízhatóságról.
A hirdetések között eltelt 3 nap és 300 ropival lett drágább, ennyi az egész. Az elsőnél más képek voltak, mint ennél. Megvette aztán haszonnal újra árulja a mostani eladó. Próbáld felkutatni az előző tulajt, annak lesznek információi a kocsiról, esetleges hibakódokról, megbízhatóságról.
.......................2015-10-07 12:28:45 // 2233
ha jól értem egy pár hetes tulaj adja el?
F412015-10-07 12:22:36 // 2232
No megtörtént a "nyomozás". Azóta már új a tulaj (pár hete) és azt mondja anyagi okokból válik meg tőle.A motort 2007-ben cserélték jelenleg 80.000 km- van a motorban,a kocsiban 110 ezer.Azt mondja, hogy lekérdezték, ez biztosan ennyi.
Egy hibakódot kiírt az elmúlt pár hétben (valamilyen motorra vonatkozó kód volt), de azt töröltette.Az autó viselkedésében nem látott változást..
Na most vakarom a fejem (Sajnos a tető kárbit is fix, bár ez a legkevesebb).
Egy hibakódot kiírt az elmúlt pár hétben (valamilyen motorra vonatkozó kód volt), de azt töröltette.Az autó viselkedésében nem látott változást..
Na most vakarom a fejem (Sajnos a tető kárbit is fix, bár ez a legkevesebb).
ribipeti2015-10-05 20:07:24 // 2231
Thx, éppen Csörinél. Vezműlánc cserén. ;D
.......................2015-10-05 18:16:11 // 2230
Dzsáááá,
Neked véhat Brerád van?
Zsír
Neked véhat Brerád van?
Zsír
ribipeti2015-10-05 17:30:04 // 2229
Az biztos, hogy a JTS-ek vezmű lánca nyúlásra hajlamos, ami nem kis károkat tud okozni, bár elvileg hibakódot dob, és visszaveszi a teljesítményt is. 3.2-nél 2008-tól jött az erősebb lánc, ezzel az infóval biztos találkoztam, de nem tudom, hogy a problémát orvosolták-e mondjuk a 2.2-nél. Feltételezem igen.
.......................2015-10-04 12:54:29 // 2228
Ha egy motor tönkremegy az csak az okozat
A hiba oka általában nincs megkeresve,így a második motor is tönkremegy
Ua. Mint a Dpf túlzott tömődésnél,ott se a dpf a hibás,hanem a sokat kormoló injektorok
A szervizek meg dpf et cserélnek ,meg nyomásszenzort,aztán újra jön a hiba később,a user meg meg lett könnyítve több100eFt al ,és a kocs még mindíg nem ok
A hiba oka általában nincs megkeresve,így a második motor is tönkremegy
Ua. Mint a Dpf túlzott tömődésnél,ott se a dpf a hibás,hanem a sokat kormoló injektorok
A szervizek meg dpf et cserélnek ,meg nyomásszenzort,aztán újra jön a hiba később,a user meg meg lett könnyítve több100eFt al ,és a kocs még mindíg nem ok
.......................2015-10-04 12:48:35 // 2227
Kicsit nyomozz utána
Ha userhiba volt akkor a cseremotor ok,bár ugyanaz a user járatta be..
Ha pedig a 2,2jts konstrukciós hibás,az minden motornál hiba lesz
A direct befecskendezésű benzineseknél ugyanolyan fontos az injektorok szórásjépe mint a dieseleknél
Ha rossz szögben rossz helyre fújja a hengerben a benzint,akkor akár le is mossa a hengerfalról az olajfilmet,ami pl. Audi tfsi blokkokban sokszor motorkárhoz vezetett
Ha userhiba volt akkor a cseremotor ok,bár ugyanaz a user járatta be..
Ha pedig a 2,2jts konstrukciós hibás,az minden motornál hiba lesz
A direct befecskendezésű benzineseknél ugyanolyan fontos az injektorok szórásjépe mint a dieseleknél
Ha rossz szögben rossz helyre fújja a hengerben a benzint,akkor akár le is mossa a hengerfalról az olajfilmet,ami pl. Audi tfsi blokkokban sokszor motorkárhoz vezetett
F412015-10-04 12:01:35 // 2226
Ezt most nem értem.Ismered a kocsit?Mert,ha "új" motor,az remélhetőleg problémamentes (még).
.......................2015-10-04 11:50:18 // 2225
Volt már 159 es tulajnak 2,2jts el kompresszióvesztett hengeres motorgondja
Nem jó jelek ezek
Nem jó jelek ezek
F412015-10-04 09:46:50 // 2224
Motorcsere,hmmmm,bár,ha garanciális....
ribipeti2015-10-03 20:03:59 // 2223
Nagy valószínűséggel ezt linkeltem néhány nappal ezelőtt. Csak akkor 1,8 körüli ára volt. Annál még írták is, hogy motorcsere volt garanciában. Az is 110e km-rel volt meghirdetve. Szóval ha ez is motorcserés volt, akkor ugyanaz.
Árban szerintem rendben van, bár 1,8-ért jobb lett volna. :D
Árban szerintem rendben van, bár 1,8-ért jobb lett volna. :D
F412015-10-03 16:17:16 // 2222
.......................2015-10-01 21:46:03 // 2221
Nekem tökéletes fekvős az üléspozició,183 cm el simán elférek
Rendben van teljesen
ki akar egy Brerában mint a cövek akar ülni ?
Egyedül ami bosszantó hogy a 42 es lábam épphogy elfér a müszerfal alatt,egy bakancs orra már karcol
Rendben van teljesen
ki akar egy Brerában mint a cövek akar ülni ?
Egyedül ami bosszantó hogy a 42 es lábam épphogy elfér a müszerfal alatt,egy bakancs orra már karcol
ribipeti2015-10-01 16:42:58 // 2220
Az ülés kín, az ugyanaz lehet, mint a GTV-ben. Pók-szerű testtartással kell ülni benne, mert kicsit alacsonyra van szabva. Bár lehet, hogy inkább a "sportosan passzentos" jobban hangzik. :)
.......................2015-09-30 10:03:32 // 2219
"szervó és ülés kínokról. "
kiváncsi lennék,mert én még ilyet nem hallottam
hcsak nem az ülésfütésre gondolsz
kiváncsi lennék,mert én még ilyet nem hallottam
hcsak nem az ülésfütésre gondolsz
Zsombor2015-09-30 09:51:22 // 2218
Én városban használom, vegyesben évi 20000-rel kb. Teljesen hétköznapi autó, ami a technikai felépítését illeti. Ja és dízel. Lehet nyugodtan huhogni :)))
BenGa2015-09-30 09:31:49 // 2217
Sziasztok,
köszönöm a hozzászólásokat.
Egyenlőre megmarad a döntésem melette :)
Ha összejön úgy is tudatom a fórum lakókkal :)
Egyébként nekem városi használatra lenne, kb. évi 10.000 Kmt mozgok csak.
G.
köszönöm a hozzászólásokat.
Egyenlőre megmarad a döntésem melette :)
Ha összejön úgy is tudatom a fórum lakókkal :)
Egyébként nekem városi használatra lenne, kb. évi 10.000 Kmt mozgok csak.
G.
ribipeti2015-09-29 16:39:34 // 2216
Ahogy nézem a linkelt Brera gyorsan gazdára lelt, a link már nem él.
.......................2015-09-29 12:16:37 // 2215
tökéletes 1..2 személyes utazóautó
én is mentem tavaly 35 ezret
akitöl vettem cégesautó volt ,ő is ment vele 50 ezret évente
én is mentem tavaly 35 ezret
akitöl vettem cégesautó volt ,ő is ment vele 50 ezret évente
avvocato2015-09-29 12:12:27 // 2214
Valószínű, hogy egy Brerával nem megy senki évi 50-80e km-t, inkább hétvégi kocsikázásra használják.
.......................2015-09-29 09:48:52 // 2213
ja és volt selespeed automatával is
azzal városi lazulós
azzal városi lazulós
.......................2015-09-29 09:47:31 // 2212
szerintem is jó motor a 2.2 jts
van abban erő ,közép európába bőven elég
és 1470 kg !!
egy ekkora dög más márkánál sem könnyebb
2.2 jts adatok
van abban erő ,közép európába bőven elég
és 1470 kg !!
egy ekkora dög más márkánál sem könnyebb
2.2 jts adatok
.......................2015-09-29 09:37:37 // 2211
valahogy igy :)
ribipeti2015-09-29 09:36:45 // 2210
Ha pedig évi 1-2000, akkor 3.2. :D
.......................2015-09-29 09:19:33 // 2209
Ha mész évi 50..80ezret akkor a 2,4 olcsóbb
avvocato2015-09-29 08:27:16 // 2208
Szerintem a Brerába 2.2-es benzinmotor ideális.Nyomatékos, jól megy, olcsóbb a fenntartása mint a 2.4-nek, 10 ezrenként viszont ki kell az olajat cserélni.
ribipeti2015-09-29 07:43:30 // 2207
Szerintem erre érdemes lenne rátekinteni upgrade ügyében :)
Brera:
Brera:
F412015-09-22 20:10:19 // 2206
Egy 350 z-hez hasonlították.Megnéztem itt a fórumon, a 3.2-es motorjára azt írja,hogy 30 kg-vel nehezebb dízelnél, a faceliftesnél meg 55 kg-al.Végül is nekem mindegy :-)
.
.
.......................2015-09-22 18:28:17 // 2205
Mihez képest kevés?
Az tény hpgy összkerekes,így az is többet emészt fel
Ha a 2,4 jtdm et megcsippeled,kb egálban van rugalmasságban a 3,2jts el
A 3.2 még összkerékkel is könnyebb mint a 2,4jtdm Brera,mert a V6 full alu blokk
Az tény hpgy összkerekes,így az is többet emészt fel
Ha a 2,4 jtdm et megcsippeled,kb egálban van rugalmasságban a 3,2jts el
A 3.2 még összkerékkel is könnyebb mint a 2,4jtdm Brera,mert a V6 full alu blokk