Fórum >> Típusok >> Giulietta

Tom122010-03-30 15:19:39 // 314
Ami az illesztési hézagokat illeti, /a múltkor volt egy "tolómérős videó" - MiTo "teszt" - a MiTo topicban/ pl. a VW-nek sem kellene a szomszédba menni egy kis pontatlanságért. Vasárnap láttam egy új Golfot, aminek a jobb oldalon a hátsó ablak és a "pléh" szinte összeért, a bal oldalon meg volt legalább 4 mm hézag. /kár, hogy nem volt nálam fényképezőgép, se telefon/ Ja lehet azzal védekezni, hogy igen, de ezt külföldön rakták össze, de akkor meg ne tized - milliméterezzenek az Alfáknál sem...
Gondolom, a Giuliettát is majd szépen "leméregetik"...:-)))
A hab a tortán az volt, hogy a Gófban egy Ferraris sapka virított a hátsó ablakban...:-) /először csak arra figyeltem fel :-)/
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 15:05:13 // 313
Látod, és mégis a 146-ot választottam, pedig a listámon volt a limó Maresz 20V mocival. :-) Nekem bejön ez a széllel szembe hugyozós "neszebazzeg autó" stílus :-) Nem különösebben praktikus, nem egy kifejezett családi komfortos, és mégis rajong érte az egész család. Persze senkinek nem kéne (szarolasz ugyebár :-)), de mindenki irigyli. És ez még csak a "buta" dízel verzió és már bőven FiatAlfa. Méretesek az illesztési hézagok, és mégis csak azt hallom, hogy "de szép ótó". Nekem így tetszik. Kicsi bevállalósság kelljen egy Alfához, másképp elvész egy nagy kanállal a különcségéből. És a bevállalósság egyáltalán nem abban az értelemben, ahogy a szarolaszozók értelmezik. Nevezem inkább "más jellegű kompromisszumnak" mint amit az egyforma mai autók 99%-a nyújt. Persze biztos kevés ember van, aki lemond a padkára való felparkolásról, ronggyá szakadt úton való pihe puha ringatózásról és hasonló világi dolgokról cserébe egy "érezhető" stabil futóműért. Lehet ezért is nincs olyan sok Alfa :-D
Tom122010-03-30 13:47:13 // 312
Sok szempontból össze lehet hasonlítani a kettőt, de vannak olyan dolgok is, amit hagyományos mértékegységekben nem lehet kifejezni. Pl.: én is próbáltam a Mareát, igaz, csak az 1.6-ost, olyan van az öcsémnek, meg ő is a Ti-t /mikor még "egészben" volt :-//, de valahogy én sem cseréltem volna el a Fiatra, meg őt is elég nehezen tudtam "kituszkolni" a Ti-ből.:-)) Akkor azt mondta, hogy Ti neki valahogy a volt főnöke Porsche-ját juttatta eszébe /azt is vezette/, ami a "vezetési élményt" illeti, persze pár fokkal lejjebb.:-)
Nekem főleg a Marea fékei tűntek túl puhának, meg egyáltalán, olyan "lágyabb", miért is ne lenne, hisz annak tervezték, családi kombinak. Az sem rossz, de nem az igazi - nekem.:-) Tényleg csak a vásárlón múlik, hogy mi a fontosabb neki...
GEORGE2010-03-30 13:18:34 // 311
Igazad van sok dologban.
Miután volt 146ti-m és most van Marea HLX-en, kijelenthetem, hogy anyagminőségben semmivel sem marad el a Marea HLX a 146-tól.
Praktikusságban pedig jobba Marea a 146-tól.
Mit értek ez alatt?
A Mareának van használható kesztyűtartója, a rádió szem elött van, nem lent eldugva mint a 146-ban. Szerintem a könyöklő is komfort növelő, amit a 146-ba nem is lehetett kérni se.
A pakoló rekeszekről meg már ne is beszéljünk, ami szintén a Marea felé borítja a mérleg nyelvét. baromira apróság, de a 146 nem tudja kiírni a külső hőfokot, pedig az aut klímája miatt meg van a külső hőmérő szenzora, tehát "tudja" hány fok van kint.
Nem értem, hogy avval a megoldással amivel a Marea meg tudja jeleníteni miért nem lehet a 146-ban. Az első 156-ba már úgy működik a külső hőfok kijelzés mint a Mareákba.

Persze evvel nem azt mondom, hogy a 146 sz@r autó lenne, csupán csak azt, hogy a mindennapokban egy jobban kihasználható belsővel bír a Marea.
Mivel nekem a 2.0 20V-van így még menetteljesítményben sem tér el a 146ti-től.

Az autók elejét szemlélve nehéz a 146 és Marea közt dönteni, mert szerintem mind kettő egy egyéniség a sok-sok "szürke" OFF közt.
GEORGE2010-03-30 13:08:50 // 310
Nem keveset ültem/vezettem és a páromnak is volt egy 147-s.
Mesélj, mi az a baromira nagy minőség a 147-ben ami nem lesz benne a Giuliettában??? :-o

A Fiat kormányának az anyaga csak azért silányabb szerinted, mert Fiatban volt először??
Szerinted a Fiatokban olyanokat használnak ami nem bír ki ugyan annyit mint egy Alfában használt anyag?
Sokkal jobbak az anyagok a Fiatokban attól, amint itt jó páran vallanak.

Nekem a 2001-es Marea HLX bőrkormányán kevesebb a kopás 130ezres állásnál mint a 146ti-ben 90ezernél volt. Mielőtt azt mondanád, hogy tekergetve volt bármelyik km órája, elárulom, hogy Halesz által újonnan vásárolt 145-ben is hamar megadta magát a bőrkormány.

Én azt mondom, hogy nem az Alfa anyagai az etalonnak számító kategória. Sőt a Lanciák anyag világa lényegesen jobb és minőségibb az Alfa /Fiat párosoktól.
GEORGE2010-03-30 12:43:12 // 309
Ha 147/156 kormány lenne benne, akkor az lenne a baj, hogy "ezeknek" még egy új kormányra se tellett.......
Tibe2010-03-30 12:14:11 // 308
A külső hőmérsékletkijelzsés nem csomagfüggő?
mesa2010-03-30 12:09:31 // 307
Igaz :)
Szabeee2010-03-30 11:51:54 // 306
és ez milyen igaz!
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 11:34:37 // 305
Akkor hasonlísd inkábba 146-hoz a Bravat, mivel azzal közös származék. Megtalálod hamar a közös vonásokat, mégha más stílus is a két kasztni. Az viszont igaz, hogy más műszerek, más kormány, és főleg más motorpaletta dolgozott a két típusban.
A stílus viszont egyértelműen elkülönült az Alfánál a sok éllel ék alakkal, morcossággal, a Fiatnál az extravagáns lekerekített formákkal, sehol máshol nem látott hátsólámpákkal és amúgy szemből szintén morcos (főleg a HLX) pofával. Ugyanígy belül az Alfa berendezése prémiumabb (jó szó, mi?),vagányabb, mégis valahogy spártaibb. Nincs kesztyűtartó, nincs külső hőmérséklet kijelzés, de még a rádió is le van téve a középkonzol aljára. A Bravaban (persze felszereltség függő) gumírozott felületű gombok, rádió fent, nagy kesztyűtartó, könyöklő, és amúgy szintén különleges, de családiasabb dizájn.
Most azt látom, hogy az új Bravo hozza jobban a morcosabb vagányabb formát, a Giulietta pedig aprólékos kidolgozást, sok sok finom részletet de összhatásban semmi sportosat. A sportos spártai vonalról leállt, és ráment egy amolyan SwarowskiFiat vonalra. Gondolom ez az igény, én drukkolok neki azért :-) De legalább motor ügyben rendeződni látszanak a sorok, én azóta sem értem, hogy miért nem volt 146-ban 147-ben, 156-ban 20V benzin, a Bravo Gt-ben meg igen. Most legalább az Alfa kapja (először) a bikamotort.
Halesz2010-03-30 10:06:54 // 304
Ennél lényegesen olcsóbb lesz az alapváltozat.
Tibe2010-03-29 13:06:43 // 303
Nem tapiztam, csak olvastam a teszteket. Persze hogy össze van mosva a két gyár, eddig is így volt, csak nem ennyire észrevehető mint most. Pl. 147 vs akkori Fiat Brava.
Szabeee2010-03-29 12:55:52 // 302
főleg hátulról nem... :)
Tedi2010-03-29 12:49:24 // 301
Az anyagminőség is sokat romlott a 147-eshez képest.

Végigtapogattad már?

Ez a Bravós kormány meg...az én autóm meg ezek szerint egy Fiat Tipo, mert az első szélvédője, egy rahedli futóműalkatrész, kapcsolók, szélvédő is egy az egyben a Fiatból van. És ez is drágább volt a Tipónál anno. Elfelejtettük, hogy réggen is csináltak Fiatból Alfát, vagy mi ez a nagy hiszti? :))
Tibe2010-03-29 12:29:55 // 300
Jaja a kormányát a Bravoból kapta, egy az egyben ugyanaz, csak a jel más rajta. Az anyagminőség is sokat romlott a 147-eshez képest. Ezek mind rendben is lennének ha nem 8-10 milla körül lenne az ára egy jól felszerelt modellnek. Szerintem....
Gegee2010-03-29 12:16:47 // 299
Meg a belsején. Kormánya maradhatott volna olyan, mint 47 -é és 56-é, vagy legalább hasonló. Így az én szemeben kicsit Stilo-s.
Tibe2010-03-29 12:13:16 // 298
Az elején még dolgozhattak volna, de nem rossz :)
mesa2010-03-29 12:09:04 // 297
Nem olyan csúnya ez a kocsi ...
Tom122010-03-28 21:47:33 // 296
Azt hittem, hogy csak nálam nem lehet választani...:-))
Buksi2010-03-28 21:14:48 // 295
Kifejezetten tetszik! :-)
ystuc2010-03-28 19:24:35 // 294
Jó képek. Tetszik ez autó egyre jobban.
GT Ɨ|ѯ2010-03-28 19:23:18 // 293
Így van, hátulra elég egy kistáska:-))

/ jogsi, forgalmi:-D /
Belga2010-03-28 19:12:42 // 292


A tobbi kep itt...
GTPeti2010-03-28 15:58:05 // 291
Fanyalgó Mode ON
Ezt én is nehezményezem. Szép autó, de nehogymár a kárpitoshoz vezessen az első utam, ha egy kis (megszokott) "otthonosságra" vágyom. :)
Fanyalgó Mode OFF
Kazes☻2010-03-27 22:30:05 // 290
Nekem is! :)))
Buksi2010-03-27 15:26:43 // 289
Hátulról nagyon tetszik! :-)

1372010-03-27 02:04:06 // 288
Még rosszabb, hogy az 1.4 120-as full alap 6,1millióra jön ki, itthon ez minimum 6,5 lesz.

Ja, és az egész belső csak full fekete lehet, ez kb. annyira olasz érzés, hogy erre még Müchenben, meg Ingolstadtban is csettintenek a csinovnyikok. Az ülés színcseréjével a többi kárpit színe nem változik.
Belga2010-03-27 00:09:55 // 287
Szabeee2010-03-26 15:42:14 // 286
de jó, ami tetszett 32,000 EUR szinte ingyen van :D
Tom122010-03-26 14:51:50 // 285
Egy GTA-ban a hátsó ülés is csak felesleges luxus - szerintem.:-)
Blade2010-03-26 13:27:48 // 284
Ja, és mekkora feeling autó volt az!:)
mesa2010-03-26 10:53:22 // 283
Úgy valahogy :) Az Integrale-ba is egyszerűen "bedobták" a pótkereket, mert a diffi miatt alul már nem fért el... Ettől meg is szűnt létezni a csomagtér :)
Blade2010-03-26 10:47:03 // 282
Mostanában túl nagy jelentőséget szentelnek a csomagtartó, könnyű-e beszállni, van-e pohártartó hármasnak:) Egy GTA-nál már tényleg ne ez számítson már:)
Tibe2010-03-26 10:37:47 // 281
Én 8 és félből megálltam :) Ez itthon 10 lesz, annyiért pedig már nem éri meg szvsz.
mesa2010-03-26 09:58:15 // 280
Mondjuk Giulietta esetében hol férne el a transaxle azt nem tudom :) Hátulra max busmanok ülhetnének :))
Blade2010-03-26 06:34:49 // 279
Hát ha az elől motor-váltó-hajtás elrendezést nézzük, akkor nehezebb a V6 elől. De vannak erre megoldások, az optimális súlyelosztásra, mégpedig a motor elől hosszában, váltó-difi hátul:)
Buksi2010-03-25 18:58:52 // 278
A határ a csillagos ég! :-)
Kazes☻2010-03-25 16:59:30 // 277
Még szép! :D

kb. az enyém is. :)
GT Ɨ|ѯ2010-03-25 16:55:05 // 276
1enlőre nagyon belelóg:-))
ystuc2010-03-25 16:50:00 // 275
Jól van, az én verzióm 10millába kerül. :-)
Asszem most még nem veszek. :-)
Tedi2010-03-25 15:58:34 // 274
Elkészült a Giulietta konfigurátora is, lehet vele jáccani, meg kezet a bilibe lógatni :)
Tedi2010-03-25 14:55:24 // 273
Hát, ha nem is hófehér, de valami fehér árnyalat. Csak egyfajta fehér színt kreáltak egyelőre a Giuhoz, ice white a neve
Buksi2010-03-25 13:39:32 // 272
Meglátom mit tehetek! ;-)))))
mesa2010-03-25 10:17:34 // 270
egy V6 nem lenne orrnehéz egy sornégy turóshoz képest ? Utóbbival lényegesen magasabb értéket lehet elérni bólyakerülgetéskor ;)

Teddy : ez tuti fehér? Nem gyönygyház? Olyan gyanús

Egy telifehér sokküllős OZ felni jobban állna ennek a TI-nek SZVSZ
BeeGee2010-03-25 09:59:59 // 269
Várhatóan júliusban, Európaszerte.
Tedi2010-03-24 23:10:34 // 268
Na ők meg pont emiatt nem engedik meg maguknak ezt a dolgot, merthogy ott lohol a nyakukon a toyota
GTPeti2010-03-24 22:59:42 // 267
Az utolsó gondolatoddal vitatkoznék egy kicsit: Éppen ezért engedhetné meg magának a Fiat, hogy individualista módon kedvezzen az igazi autómániásoknak.
Tedi2010-03-24 22:52:24 // 266
Ugyanazt tudom erre mondani, amit Bladenek is. Ma már nem divat V6-ost tenni egy hot hatchbe, downsizing van. Már csak azért sem ltesznek, mert nagyobb a károsanyag-kibocsátása és a gyárak mostanság nagyon figyelnek a CO kibocsátásra. Ebben egyébként a Fiat csoport a legjobb, ha a hozzá tartóz márkák egyes típusainak CO kibocsátási átlagát vesszük. Szóval még egy ok...
Kazes☻2010-03-24 21:53:35 // 265
Így is nagyon szép, de ez nem is fehér! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak