GTVili2010-04-03 23:44:36 // 410
Na ja....155 helyett 186 paci.....fincsi! De a Multiairhez még nincs......
GEORGE2010-04-03 23:14:39 // 409
Már kínálja a Novitec a turbó benyásokhoz a dobozkákat :-)
GTVili2010-04-03 21:31:38 // 408
Aztán majd jönnek a Novitec PowerJet-es változatok is........;-D
GEORGE2010-04-03 21:16:30 // 407
120 és 155 lovas verzióban létezik az 1.4 T-jet
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Aztán a Multiair 1.4 T-jet 135 és 170 lóval.
Tibe2010-04-02 10:33:32 // 406
Megakadt a lemez..... :)))
Tibe2010-04-02 10:32:31 // 405
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Tibe2010-04-02 09:18:39 // 403
Kimerítő válasz volt, egyéb kérdés jelenleg nincs! :)
Somez2010-04-02 07:42:47 // 402
Milyen a prosztatamasszírozóval felszerelt ülés? :)
Somez2010-04-02 07:41:38 // 401
120 lovas az 1.4 T-Jet, vagy rosszul tudom?
mesa2010-04-01 22:22:58 // 399
Bssza meg, a múltkor még én szóltam, hogy krvára le kéne állítani, ezt a kbaszottul sehova sem vezető ocsmány sz@r, trágár beszédstílust ;-)))
GEORGE2010-04-01 22:20:13 // 398
na, itt a másik választékos csávó :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
Jó akkor sz@rjuk le, lényeg, hogy jól néz ki :-))))
mesa2010-04-01 22:17:17 // 397
Akkor rosszul fogalmaztam: leszarom, hogy szálcsiszolt, a lényeg, hogy keresztbe van :)))
GEORGE2010-04-01 22:15:06 // 396
Visszaigazolom én is, mert a 159 ti-ben is olyan van :-)
GEORGE2010-04-01 22:14:34 // 395
jaj már ilyen csúnyán nem szabad ám írni :-))))
mesa2010-04-01 22:12:35 // 394
Na, ugye, hogy te sem tucc mindent! :D
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Örülök, hogy a szálcsiszolt alu műszerfalborítást te is vissza igazolod, hogy szééép!
Tedi2010-04-01 22:07:38 // 393
Honnan a faszból tudnám? :D
mesa2010-04-01 22:02:02 // 392
Hogy vált a dupla kuplungos ? :)))
Tedi2010-04-01 21:58:53 // 391
Nem ültem sokat 147-ben, de még emlékszem az érzésre. na kb ugyanolyan volt a Giulietta is. Kényelmes, jó tartású, paszentos az ülése, a kezelőszervek mind közel vannak. Az anyaghasználatróól nem tudok sok mindent mondani, mert nem taperátam végig, ellenbena németekkel, akik még kopogtatták is.
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
A bajuszkapcsolók ugyanazok, mint a MiTóban, a középkonzolon lévő középső kapcsolóknagyon szépen járnak, de - nyilván biztonsági okokból - erősebben kell lenyomni őket, ha működésre akarjuk bírni. Ezt egy halk kattanással jelzik. Ez egyébként a 8C-ben is így volt. A klíma kezelői matt ezüst színű anyaggal bevont műanyagok, egy kicsit nagyobbak, mint a 147-ben, viszont jó tekergetni őket.
Ami nagyon tetszett az a csiszolt alumínium betét a középkonzolon. Az nagyon zseni. Ja és a másik ilyen okos dolog a váltó. Nagyon rövid a kar és rövid úton is jár, a 159-eséhez tudnám leginkább hasonlítani. Nem jár olyan nehezen, nem kattan, amikor beteszed sebességbe, de nagyon kellemes darab és kapcsolgatni is jó volt.
Egyéb kérdés? :)
Tibe2010-04-01 21:00:40 // 390
Teddy, neked mi az véleményed a belsőről? Elvégre Te vagy köztünk aki testközelből is megélhette :)
Tedi2010-04-01 20:55:03 // 389
Teddy minél többet látja élőben, annál jobban kell neki :))
mesa2010-04-01 20:37:54 // 388
Az aranyozott lánc is csak hasonlít az eredetire :P :)))
Somez2010-04-01 20:10:51 // 387
Teddy már unja a gépet, annyit látta :-)
Buksi2010-04-01 19:20:39 // 386
Tök jó! Már alig várom! :-))
GEORGE2010-04-01 19:19:55 // 385
Így jött ki :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Akkor Teddy nyert :-)
Halesz2010-04-01 19:12:47 // 384
Mennyire felvágós vagy :) én is láttam már, mégsem dicsekszem ;) Teddy pedig már harmadszor fogja látni :D
GEORGE2010-04-01 19:07:28 // 383
Király! :-) Végre láthatom másodszorra is élőben :-)
Alfa Amore2010-04-01 19:05:27 // 382
Most már hivatalos! Az AlfaCity100 sztárvendége az Alfa Romeo Giulietta!!! Magyarországon először itt lesz látható a Giulietta!
GEORGE2010-04-01 18:34:58 // 381
Mi bajod van a 159-el?
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
Az hasonlit legjobban a hőn szeretett 156-ra, és sajna azt kell mondjam, hogy szinte minden téren jobb a 156-tól.
A ti futóművel meg egyenesen überállat a 159 :-)
GEORGE2010-04-01 18:33:34 // 380
Felőlem kielemezhetjük a Grande Puntot a MiToval :-)
hol kezdjük? :-)
Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
hol kezdjük? :-)
Motorok megegyeznek illetve a 1,3 jtd talán nincs a MiTo-ban :-)
Somez2010-04-01 17:10:30 // 379
George, én úgy gondolom, hogy a múlttal nem érdemes foglalkozni jelen pillanatban, mert sok minden változott 10 év alatt. Ezért mondtam a mostani Puntót és a MiTót.
mesa2010-04-01 13:32:21 // 378
Dehogy! Nyert a MiTo! Sosem jöttek be az ötajtósok :)))
A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
A 159-es volt az első és egyetlen Alfa, amit nem akartam vezetni, a többi mind érdekel. Felőlem nézhet ki akárhogy
Tom122010-04-01 13:07:15 // 377
Nem olyan rossz, de reklámban jobban nézett ki, a valóságban nem olyam "korszakalkotó"...
GEORGE2010-04-01 13:04:29 // 376
Azért az új Astra se olyan rossz külalakra. ( szerintem)
GEORGE2010-04-01 13:03:54 // 375
Naaaaa mi történt komám?????
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))
Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Még is csak megbarátkoztál a új "dizájnal" :-)))
Amúgy majd egy Mitot és egy Giuliettát egymás mellé kell állítani és úgy megnézni az arányokat :-))
Tom122010-04-01 13:02:59 // 374
Ezzel nem vagy egyedül...;-)
Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
Egyébként meg minél több új Astrát látok, annál inkább /még a képekből ítélve is/ bejön a Giulietta...:-)
mesa2010-04-01 13:01:46 // 373
Most már én is!
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
(Melelsleg a 156 MK I -ben pont nagyon jó a klíma)
GEORGE2010-04-01 13:01:44 // 372
mindennek meg van az előnye is :-)
Tom122010-04-01 13:00:18 // 371
Pont ezért lehet árkon - bokron "nyúzni"...:-)
ON
ON
GEORGE2010-04-01 12:57:21 // 370
Aliig várom már a tesztautókat :-)
GEORGE2010-04-01 12:55:00 // 369
Az europába áthozott Pailokat kicsit "feltuningolták" hogy eladhatóbb legyen.
A szeénységet arra alapozom, hogy az ottani világban a kutyát sem érdekli, hogy mitől megy és miből van összerakva.....szóval külön világ van ott.
A szeénységet arra alapozom, hogy az ottani világban a kutyát sem érdekli, hogy mitől megy és miből van összerakva.....szóval külön világ van ott.
Tom122010-04-01 12:54:51 // 368
Én is, jöhet a Giulietta...:-)
GEORGE2010-04-01 12:52:40 // 366
Igazad van, én csak a fanyalgóknak írtam :-)
Tom122010-04-01 12:52:34 // 365
Na, akkor meg nem csak én trafáltam mellé.:-)
Az szerényebb igény, hogy csak a külső hőmérő, meg a hátsó el. ablak, ami nincs meg a 156-ban? ;-)
...csak ezért mertem hasonlítani, sőt, a klíma még hatásosabb, mint a 156-be, ja Brazíliában melegebb van...:-))
Az szerényebb igény, hogy csak a külső hőmérő, meg a hátsó el. ablak, ami nincs meg a 156-ban? ;-)
...csak ezért mertem hasonlítani, sőt, a klíma még hatásosabb, mint a 156-be, ja Brazíliában melegebb van...:-))
mesa2010-04-01 12:49:16 // 364
Hagyjuk már az OFFolást
Még talán a Jövő Alfái topikban elmenne -szalonnával-, de itt a Giuliettában teljesen felesleges.
GEORGE annyit módosítanék, hogy semmivel sem különb a Giulietta - Bravo - Delta hármas eltérése külsőségben, mint a Golf - Leon - Octaviaé. Az a hármas sem hasonlít jobban egymásra, pedig műszakilag mind a három ugyanarra épült, ugyanazokat az elemeket használja, csak úgy mint az olasz triumvirátus
A bódét (öltönyt) a legegyszerűbb átszabni, és máris három eladási árat írhatsz három papírra
Még talán a Jövő Alfái topikban elmenne -szalonnával-, de itt a Giuliettában teljesen felesleges.
GEORGE annyit módosítanék, hogy semmivel sem különb a Giulietta - Bravo - Delta hármas eltérése külsőségben, mint a Golf - Leon - Octaviaé. Az a hármas sem hasonlít jobban egymásra, pedig műszakilag mind a három ugyanarra épült, ugyanazokat az elemeket használja, csak úgy mint az olasz triumvirátus
A bódét (öltönyt) a legegyszerűbb átszabni, és máris három eladási árat írhatsz három papírra
GEORGE2010-04-01 12:48:15 // 363
De a Pailo is Fiat, csak brazil piaci igényekre igazították, ahol messze szerényebb igények vannak mint erre fele :-)
GEORGE2010-04-01 12:46:57 // 362
értem mit írsz, meg azt is, hogy engem sem zavart, mikor Temprából átültem a 155-be, hogy a fele cucc ismerős volt. Attól még igazi Alfa volt a szememben. De mikor leszarozzák azokat a Fiatokat amikre a gyár más külső kaszni elemeket csavarozott akkor csak mosolyogni tudok ezen embereken akik így próbálják maguknak bizonyítani, hogy ez igen is Alfa és semmi köze a szar Fiatokhoz :-))))))))
Tom122010-04-01 12:45:34 // 361
Tudom, brazil benne minden, de attól még ülnek az állításaim.;-) attól még Fiat, hoppá - hoppá, akkor a Fiat sem Fiat, bakkkker, ki ismeri már ki magát ebben a globalizált világban...:-))
Akasszam fel magam, mert minden kínai, indiai, taiwani, meg brazil, vagy Európában már senki nem akar dolgozni?? /fillérekért/ :-)))
Akasszam fel magam, mert minden kínai, indiai, taiwani, meg brazil, vagy Európában már senki nem akar dolgozni?? /fillérekért/ :-)))