Hagyjuk már az OFFolást
Még talán a Jövő Alfái topikban elmenne -szalonnával-, de itt a Giuliettában teljesen felesleges.
GEORGE annyit módosítanék, hogy semmivel sem különb a Giulietta - Bravo - Delta hármas eltérése külsőségben, mint a Golf - Leon - Octaviaé. Az a hármas sem hasonlít jobban egymásra, pedig műszakilag mind a három ugyanarra épült, ugyanazokat az elemeket használja, csak úgy mint az olasz triumvirátus
A bódét (öltönyt) a legegyszerűbb átszabni, és máris három eladási árat írhatsz három papírra
mesa2010-04-01 12:49:16 // 364
GEORGE2010-04-01 12:48:15 // 363
De a Pailo is Fiat, csak brazil piaci igényekre igazították, ahol messze szerényebb igények vannak mint erre fele :-)
GEORGE2010-04-01 12:46:57 // 362
értem mit írsz, meg azt is, hogy engem sem zavart, mikor Temprából átültem a 155-be, hogy a fele cucc ismerős volt. Attól még igazi Alfa volt a szememben. De mikor leszarozzák azokat a Fiatokat amikre a gyár más külső kaszni elemeket csavarozott akkor csak mosolyogni tudok ezen embereken akik így próbálják maguknak bizonyítani, hogy ez igen is Alfa és semmi köze a szar Fiatokhoz :-))))))))
Tom122010-04-01 12:45:34 // 361
Tudom, brazil benne minden, de attól még ülnek az állításaim.;-) attól még Fiat, hoppá - hoppá, akkor a Fiat sem Fiat, bakkkker, ki ismeri már ki magát ebben a globalizált világban...:-))
Akasszam fel magam, mert minden kínai, indiai, taiwani, meg brazil, vagy Európában már senki nem akar dolgozni?? /fillérekért/ :-)))
Akasszam fel magam, mert minden kínai, indiai, taiwani, meg brazil, vagy Európában már senki nem akar dolgozni?? /fillérekért/ :-)))
Tom122010-04-01 12:41:38 // 360
Tényleg nem folytatni akarom, csak egy kis pontosítás.:-)
Az azért nem teljesen így van, hogy: "nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák".
A Fiat és az Alfa gyár két autógyár volt az elején /jó darabig/, közük nem volt egymáshoz, aztán a Fiat elment "kommersz" irányba, az Alfa meg "exkluzív" irányba, ez a Fiatnak jobban bejött, de ezt már nagyjából leírtam az előző hozzászólásomban.:-)
Egyébként meg a Ferrari 355-ben is vannak "Fiat alkatrészek", de még a Totalcaros srácok is megmondták /teszt/, hogy "kit érdekel"...:-))
Az azért nem teljesen így van, hogy: "nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák".
A Fiat és az Alfa gyár két autógyár volt az elején /jó darabig/, közük nem volt egymáshoz, aztán a Fiat elment "kommersz" irányba, az Alfa meg "exkluzív" irányba, ez a Fiatnak jobban bejött, de ezt már nagyjából leírtam az előző hozzászólásomban.:-)
Egyébként meg a Ferrari 355-ben is vannak "Fiat alkatrészek", de még a Totalcaros srácok is megmondták /teszt/, hogy "kit érdekel"...:-))
GEORGE2010-04-01 12:34:57 // 359
A létező legrosszabb példát hoztad fel :-)
A Pailokat nem europai piacra szánták :-)
Az egy dolog, hogy aztán itt is lehetett kapni :-)
A Pailokat nem europai piacra szánták :-)
Az egy dolog, hogy aztán itt is lehetett kapni :-)
Tom122010-04-01 12:34:33 // 358
Nem is azzal tornázta fel magát a Fiat ilyen szintre, / tőle függ szinte az egész olasz autóipar/, hogy gyönyörű autókat gyárt, hanem azzal, hogy "olasz Golfokat", meg "Polokat", meg "öszvéreket" /Ducato és kistestvérei/, amik részben az egész gazdaságot mozgatják... Sok kicsi sokra megy-re tettek és bejött.
Egyébként meg olyanok vagyunk /tisztelet a kivételnek/, mint egy vak dobbermann, aki a saját gazdájába is beleharap. Nekünk akarnak a "kedvünkben járni" az "olcsósítással", hogy ne kelljen egy tetőtől talpig Alfa fejlesztésért a jelenlegi árak 2 - 3-szorosát kifizetni /pl. Ferrari/, erre elkezdünk Alfákat "lefiatozni".:-) Másod sorban /vagy első/, meg már rég nem is lenne Alfa, vagy talán Ferrari, Maserati, meg Lancia sem, ha nincs "don Fiat". Azok az idők már rég elmúltak, mikor egy lepusztult istállóban 1 - 2 "eszement fiatal" elkezdett "autót gyártani" és az első eladott 5 darabból felszereltek egy komolyabb üzemet.:-) A XXI. században sajnos csak a pénz beszél /és egyre hangosabban/, ennek tükrében nagyon is boldogok lehetünk, hogy egyáltalán még létezik az Alfa és még az "őssejtekből" is tartalmaz /több - kevesebb/ esszenciát.
Egyébként meg olyanok vagyunk /tisztelet a kivételnek/, mint egy vak dobbermann, aki a saját gazdájába is beleharap. Nekünk akarnak a "kedvünkben járni" az "olcsósítással", hogy ne kelljen egy tetőtől talpig Alfa fejlesztésért a jelenlegi árak 2 - 3-szorosát kifizetni /pl. Ferrari/, erre elkezdünk Alfákat "lefiatozni".:-) Másod sorban /vagy első/, meg már rég nem is lenne Alfa, vagy talán Ferrari, Maserati, meg Lancia sem, ha nincs "don Fiat". Azok az idők már rég elmúltak, mikor egy lepusztult istállóban 1 - 2 "eszement fiatal" elkezdett "autót gyártani" és az első eladott 5 darabból felszereltek egy komolyabb üzemet.:-) A XXI. században sajnos csak a pénz beszél /és egyre hangosabban/, ennek tükrében nagyon is boldogok lehetünk, hogy egyáltalán még létezik az Alfa és még az "őssejtekből" is tartalmaz /több - kevesebb/ esszenciát.
GEORGE2010-04-01 12:30:27 // 357
és hogy Giulietta is legyen :-)
Sok teszt kilométert futott az Új Bravo alapjain a Giulietta, minek tették ezt, ha már rég utcán volt a Bravo?
Valószínűleg itt is több dolog egyezhet...
Sok teszt kilométert futott az Új Bravo alapjain a Giulietta, minek tették ezt, ha már rég utcán volt a Bravo?
Valószínűleg itt is több dolog egyezhet...
GEORGE2010-04-01 12:25:47 // 356
Off
Ja és azért 10 évvel előtti modelleket hasonlítok, mert az nem állná a helyét, ha a Mareához 159-et hasonlítanék.
A saját korukban kell összemérni a modelleket.
Vitazáróként annyit írnék még, hogy nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák amit semmilyen szempontból sem tartok szentségtőrésnek.
Egyedül a benzin motorok nem szerepeltek Fiatokban, a dieselekből meg mind Fiat az Alfákban.
A gyár részéről nagyon is érthető döntés, mert így brutálisan tudják csökkenteni a gyártási költségeket.
Amellett se menjünk el szó nélkül, hogy a Fiat Alfa pároson kívül az összes OFF is ezt csinálja, csak ott nincs külalakban akkora eltérés mint az Olaszoknál.
És a fentiekre visszakanyarodva pontosan azért nem szarok a Fiatok.
Ezt itt csak besértődött Alfások kiabálják, akik közt a döntő többségnek még csak nem is volt egy Fiatja sem! Ezért nem tűnik fel neki, hogy Fiat kapcsolókkal indexel, töröl ablakot, hogy Fiat ülésekben ül, a kábelezéstől át ez egyéb apróságuk mind mind Fiat, stb stb. Szerintetek a Fiat ülés vázát direkt más vasból hajlítják meg? vagy a kábelkötegeket a Fiatnál direkt más minőségű kábelekből gyártatják le??
A Tipo-Tempra-145-146-155-Marea-Delta-Dedra fenéklemezei, futómű egységek, fékek mind mind ugyan az,
És hogy mennyire igaz amit írtam arra pl Marklar kolléga átalakítása komoly bizonyíték, amikor a Temprára lazán felcsavarozta a 155-ös elemeket az ajtókkal együtt, vagy amikor berakta a 146-os hátsó üléssorát, majd rögzítette és bekattant a helyére a támla, minden átalakítás nélkül.........és még sorolhatni lehetne oldalakon keresztül az egyezőségeket.
On
Ja és azért 10 évvel előtti modelleket hasonlítok, mert az nem állná a helyét, ha a Mareához 159-et hasonlítanék.
A saját korukban kell összemérni a modelleket.
Vitazáróként annyit írnék még, hogy nyugodtan duzzoghat bárki, ettől még a Fiatokból "nőttek" ki az Alfák amit semmilyen szempontból sem tartok szentségtőrésnek.
Egyedül a benzin motorok nem szerepeltek Fiatokban, a dieselekből meg mind Fiat az Alfákban.
A gyár részéről nagyon is érthető döntés, mert így brutálisan tudják csökkenteni a gyártási költségeket.
Amellett se menjünk el szó nélkül, hogy a Fiat Alfa pároson kívül az összes OFF is ezt csinálja, csak ott nincs külalakban akkora eltérés mint az Olaszoknál.
És a fentiekre visszakanyarodva pontosan azért nem szarok a Fiatok.
Ezt itt csak besértődött Alfások kiabálják, akik közt a döntő többségnek még csak nem is volt egy Fiatja sem! Ezért nem tűnik fel neki, hogy Fiat kapcsolókkal indexel, töröl ablakot, hogy Fiat ülésekben ül, a kábelezéstől át ez egyéb apróságuk mind mind Fiat, stb stb. Szerintetek a Fiat ülés vázát direkt más vasból hajlítják meg? vagy a kábelkötegeket a Fiatnál direkt más minőségű kábelekből gyártatják le??
A Tipo-Tempra-145-146-155-Marea-Delta-Dedra fenéklemezei, futómű egységek, fékek mind mind ugyan az,
És hogy mennyire igaz amit írtam arra pl Marklar kolléga átalakítása komoly bizonyíték, amikor a Temprára lazán felcsavarozta a 155-ös elemeket az ajtókkal együtt, vagy amikor berakta a 146-os hátsó üléssorát, majd rögzítette és bekattant a helyére a támla, minden átalakítás nélkül.........és még sorolhatni lehetne oldalakon keresztül az egyezőségeket.
On
GEORGE2010-04-01 12:02:15 // 355
A MiTot a Grande Puntora építették, ergo 80% Fiat a MiTo :-)
A MiTo is megkapta az 1,4 T motort ugyan úgy 120 lóerővel mint a Grande, sőt van a Puntoban 160 lovas 1,4 T is!!
Gondolom azért irod, hányadék a Marea mert közben rájöttél, hogy a te Alfád szinte detto ugyan az.
nyugodtan hányhatsz tőle, de ettől még te is Tipo-Tempra-Delta Alfában ülsz :-)
A MiTo is megkapta az 1,4 T motort ugyan úgy 120 lóerővel mint a Grande, sőt van a Puntoban 160 lovas 1,4 T is!!
Gondolom azért irod, hányadék a Marea mert közben rájöttél, hogy a te Alfád szinte detto ugyan az.
nyugodtan hányhatsz tőle, de ettől még te is Tipo-Tempra-Delta Alfában ülsz :-)
Somez2010-04-01 11:56:54 // 354
Miért is 10 évvel ezelőtti modellekről beszélünk, amiket már nem forgalmaz a gyártó?
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 lovas volt amikor a MiTo megjelent ugyanazzal a motorral és 155 lóerővel. Én erre gondoltam.
Azt viszont elismerem, hogy a legújabb Punto Evóról nem tudom milyen az 1.4 turbós, lehet, hogy egy az egyben MiTo motorokat kapott?
A Mareáról pedig az a véleményem, hogy hányadék ahogy kinéz. Kívül-belül egyaránt. Lehet benne nekem akármilyen 5 hengeres motor, ha egyszerűen rosszul vagyok tőle.
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 lovas volt amikor a MiTo megjelent ugyanazzal a motorral és 155 lóerővel. Én erre gondoltam.
Azt viszont elismerem, hogy a legújabb Punto Evóról nem tudom milyen az 1.4 turbós, lehet, hogy egy az egyben MiTo motorokat kapott?
A Mareáról pedig az a véleményem, hogy hányadék ahogy kinéz. Kívül-belül egyaránt. Lehet benne nekem akármilyen 5 hengeres motor, ha egyszerűen rosszul vagyok tőle.
Tom122010-04-01 11:25:27 // 353
"Igen kiállok a Fiat mellett, mert van és látom tapasztalom a dolgokat."
Én is:
:-)
Nincs is vele semmi gond tökéletes kiegészítő az Alfa mellé, ami nem fér el benne, az elfér a "tetején"/bőven túl is lehet terhelni/, a közepes terep /egyszer egy töltés oldalán mondott csődöt, mikor már csak 3 keréken billegett, inkább nem eröltettem tovább a dolgot :-)/ sem jelent neki problémát, normális keretek között alig fogyaszt és egy csavarhúzó, meg egy villáskulcs elég a karbantartásához, kell ennél több? :-) Ja, esetleg egy Alfa - mellé.;-)
...de, gondolom, nem nekem szólt a "ne nézzük le" /nem vettem magamra/. Más, praktikus előnyei vannak, az új modellek meg szépek is és a teljesítényük sem rossz. Az egyik haveromnak Bravo 1.4 T-Jet - je van /a 150 lovas/, hát nem igazán lehet belekötni semilyen szempontból. Egyébként szerintem inkább a Fiat belső kezdett az Alfáéhoz közelíteni /úgy általában/, mint fordítva, de lehet, hogy rosszul látom.:-)
A Fiatnak nálam egy rossz pontja van, hogy annak idején nem vették fel Enzo Ferrarit, hiába könyörgött munkáért náluk, az Alfa alkalmazta végül...;-)))) /...de talán jobb is ez így, ahogy alakult...;-))/
Én is:
:-)
Nincs is vele semmi gond tökéletes kiegészítő az Alfa mellé, ami nem fér el benne, az elfér a "tetején"/bőven túl is lehet terhelni/, a közepes terep /egyszer egy töltés oldalán mondott csődöt, mikor már csak 3 keréken billegett, inkább nem eröltettem tovább a dolgot :-)/ sem jelent neki problémát, normális keretek között alig fogyaszt és egy csavarhúzó, meg egy villáskulcs elég a karbantartásához, kell ennél több? :-) Ja, esetleg egy Alfa - mellé.;-)
...de, gondolom, nem nekem szólt a "ne nézzük le" /nem vettem magamra/. Más, praktikus előnyei vannak, az új modellek meg szépek is és a teljesítényük sem rossz. Az egyik haveromnak Bravo 1.4 T-Jet - je van /a 150 lovas/, hát nem igazán lehet belekötni semilyen szempontból. Egyébként szerintem inkább a Fiat belső kezdett az Alfáéhoz közelíteni /úgy általában/, mint fordítva, de lehet, hogy rosszul látom.:-)
A Fiatnak nálam egy rossz pontja van, hogy annak idején nem vették fel Enzo Ferrarit, hiába könyörgött munkáért náluk, az Alfa alkalmazta végül...;-)))) /...de talán jobb is ez így, ahogy alakult...;-))/
GTPeti2010-03-31 21:56:11 // 352
Azt a bőrösöm is mondta a nyáron, hogy egyre hitványabb bőröket használnak autóülésekhez. Szerinte az olaszok még "csak-csak" tartják magukat, míg más márkák katasztrófális anyagokat használnak. A Toyotát és a Volvo-t külön kiemelte, mint rossz példát... Megint egy pont, amiben nem kéne beállni a sorba.
GEORGE2010-03-31 21:34:54 // 351
Igen kiállok a Fiat mellett, mert van és látom tapasztalom a dolgokat.
Nem az első Fiatom.....
Én nagyon szeretem az Alfákat, sőt rajongok érte, de ettől még ne nézzük le a Fiatokat, főleg úgy ne nézzük le, hogy a Fiatokra "építették" az Alfákat....
Nem az első Fiatom.....
Én nagyon szeretem az Alfákat, sőt rajongok érte, de ettől még ne nézzük le a Fiatokat, főleg úgy ne nézzük le, hogy a Fiatokra "építették" az Alfákat....
GEORGE2010-03-31 21:12:10 // 350
Vitatkoznék veled, de csak azért mert 2003-tól 2007-ig használtam egy 98-as 146ti-t.
Most meg van egy 2001-es 2.0 20V HLX SW-m
Még mielőtt mindenki letámadna, hogy fikázom az Alfát, kijelentem, hogy nem!!!
Csak tényeket közlök, ami mellett ne menjünk már el szemellenzővel!
Sajnos el kell hogy keserítselek, mert a Marea igen is lazán ott van a 146ti szintjén, sőt több részletben felül múlja.
A 2001-es Marea motorja 2.0 20V 155 lóerős dettó mint a 32301-es 146ti és ép 5lóerővel erősebb mint az első szériás 146ti ami "csak" 150 lovas.
Marea 155lovas 20V-je 8.6 alatt van 100-on és 210km/h a végsebessége.
A 155 pacis 146 ti pedig 8.4 alatt van 100-on és 215km/h a végsebessége.
Szóval egy vastagabb hajszálnyival jobban gyorsul ( 0,2 mp ) a 146ti és majdnem elméleti jelentőséggel bír a végsebességük közt az az 5km/h.
Szóval miért nincs a Marea teljesítménye ott ahol a 146ti teljesítménye van?????
Az már csak megint egy apró dolog, hogy az 5 hengeres motor szebben "zenél" mint a négyhengeres.
A 146-os hátsó traktusa a Mareához képest puritán, ezt lazán be tudom bizonyítani, ha a két autót egymás mellé állítjuk és megvizsgáljuk.
Felszereltségben pár dologgal felül múlja a Marea a 146ti-et, amit mondjuk fogjunk rá a 3 év korkülönbségre.
Aztán meg szinte 90% megegyeznek a főbb alkatrészek részegységek.
Most olvasnám a te véleményed, hogy mitől nem ugyan az a teljesítmény.
Most meg van egy 2001-es 2.0 20V HLX SW-m
Még mielőtt mindenki letámadna, hogy fikázom az Alfát, kijelentem, hogy nem!!!
Csak tényeket közlök, ami mellett ne menjünk már el szemellenzővel!
Sajnos el kell hogy keserítselek, mert a Marea igen is lazán ott van a 146ti szintjén, sőt több részletben felül múlja.
A 2001-es Marea motorja 2.0 20V 155 lóerős dettó mint a 32301-es 146ti és ép 5lóerővel erősebb mint az első szériás 146ti ami "csak" 150 lovas.
Marea 155lovas 20V-je 8.6 alatt van 100-on és 210km/h a végsebessége.
A 155 pacis 146 ti pedig 8.4 alatt van 100-on és 215km/h a végsebessége.
Szóval egy vastagabb hajszálnyival jobban gyorsul ( 0,2 mp ) a 146ti és majdnem elméleti jelentőséggel bír a végsebességük közt az az 5km/h.
Szóval miért nincs a Marea teljesítménye ott ahol a 146ti teljesítménye van?????
Az már csak megint egy apró dolog, hogy az 5 hengeres motor szebben "zenél" mint a négyhengeres.
A 146-os hátsó traktusa a Mareához képest puritán, ezt lazán be tudom bizonyítani, ha a két autót egymás mellé állítjuk és megvizsgáljuk.
Felszereltségben pár dologgal felül múlja a Marea a 146ti-et, amit mondjuk fogjunk rá a 3 év korkülönbségre.
Aztán meg szinte 90% megegyeznek a főbb alkatrészek részegységek.
Most olvasnám a te véleményed, hogy mitől nem ugyan az a teljesítmény.
Blade2010-03-31 19:36:09 // 349
Az anyagminőség témához: Nem ismerem pontosan a 147-es bőrüléseinek minőségét, csak a GTA-ét. A 147GTA bőrminősége szerintem az autóipar legjobbjai között van, vastag rugalmas bőr aminek illata is van, vastag cérnával varrva. Ehhez képest pl. a 2007-es GT bőranyaga látványosan gyengébb minőségű. Sokkal vékonyabb, és nem is tűnik annyira rugalmasnak. Persze így is jó minőségű, de a GTA-hoz viszonyítva látványos a különbség. Szerintem az sok mindent elárul, hogy egy GTA-ban ugyanolyan csodálatos illat van évek múltán is, mint újkorában.
Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy bár nem ismerjük a Giulietta belterét, mégis lehet alapja Tibe véleményének, miszerint ha nem is lesz rossz, de lehet hogy sokkal jobb is lehetne...
Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy bár nem ismerjük a Giulietta belterét, mégis lehet alapja Tibe véleményének, miszerint ha nem is lesz rossz, de lehet hogy sokkal jobb is lehetne...
Tom122010-03-31 18:32:58 // 348
Tom122010-03-31 16:54:57 // 347
Lehet, bevallom, nem igazán láttam még Kiát belülről - kívülről sem fogott meg.:-)
mesa2010-03-31 16:17:14 // 346
a KIA-n sosem volt ajtó kárpit, az Alfákon eddig - igen
Így nem igaz az az állítás, hogy a KIA-k léptek volna előre. Sajnos
Így nem igaz az az állítás, hogy a KIA-k léptek volna előre. Sajnos
Tibe2010-03-31 15:39:26 // 345
Rátapintottál a lényegre, az új Bravóban a beltérben sok dolog felülmúlja a 147-es belterét, mondjuk a kapcsolók sztem speciel nem. Ezért ha a Júlia beltere nem éri el egy jól felszerelt Bravó belsejét de mégis 40-50%-kal drágább, azért ott nincs minden rendben nem? :) Nem vitatkozni akarok csak egyszerűen ezt látom és nem tetszik.... :)
Tom122010-03-31 14:56:24 // 344
Nem, bizony, én konkrétan a 146 Ti / Marea 2.0 összehasonlításra gondoltam.
/Lejjebb, pl.: "Nekem a MAREA-ban ugyan azok a fékek vannak mint a 146ti-ben, a motorja 2.0 20V 155 paci."
/Lejjebb, pl.: "Nekem a MAREA-ban ugyan azok a fékek vannak mint a 146ti-ben, a motorja 2.0 20V 155 paci."
Somez2010-03-31 14:10:51 // 343
Azért nem ugyanaz a teljesítmény és nem ugyanaz a dizájn sem.
Tom122010-03-31 12:50:47 // 342
Ja, a másik dolog, ami még a múltkori "Kiázás" /:-)/ alkalmával jutott eszembe, az, hogy előfordulhat, hogy nem Alfáék léptek vissza, hanem a Fiat, Kia, stb. lépett nagyot előre...
Szerintem nézze meg először mindenki élőben a Giuliettát, és ha akkor is "fapadosnak" fog tűnni a többiekhez képest, akkor lehet stresszelni, meg kárpitost szervezni...:-))
Szerintem nézze meg először mindenki élőben a Giuliettát, és ha akkor is "fapadosnak" fog tűnni a többiekhez képest, akkor lehet stresszelni, meg kárpitost szervezni...:-))
Tom122010-03-31 12:44:27 // 341
Nem baj, szerintem itt ezt mindenki tudja, még szép, hogy nem a Volvóéval /vagy más/ van rokonság, sőt, némelyik alkatrész a Ferrariéval is "rokon", de ezt annyira nem emlegetik.:-)
...csak azért írtam, mert annyira kiálltál a Fiatok mellett, hogy kezdett olyan érzésem lenni, hogy sokkal logikusabb választás egy Fiat, mert ugyanaz a minőség, ugyanaz a teljesítmény, nagyobb helykínálattal, stb., stb. Ebből következik, hogy "nem normális", aki mégis az Alfát választja - ezt diktálná az ész, de Alfát szívvel szoktak választani, gondolom, pont Neked ezt nem kell magyarázni...;-)
...csak azért írtam, mert annyira kiálltál a Fiatok mellett, hogy kezdett olyan érzésem lenni, hogy sokkal logikusabb választás egy Fiat, mert ugyanaz a minőség, ugyanaz a teljesítmény, nagyobb helykínálattal, stb., stb. Ebből következik, hogy "nem normális", aki mégis az Alfát választja - ezt diktálná az ész, de Alfát szívvel szoktak választani, gondolom, pont Neked ezt nem kell magyarázni...;-)
Szabeee2010-03-31 12:40:21 // 340
ez nem baj :))) a 146ban ez a jó :)) főleg alkatrész szempontjából.... egy egész lengőkar pár fillérbe került, mert Fiatra való, viszont amikor mebentem a márkaszervizbe, egy kis tartórúd kétszer annyiba került, mint az egész lengőkar..... mert az alfa.... szóval nekem nem is annyira unszimpatikus dolog ez
Tom122010-03-31 12:36:09 // 339
Kár, hogy nem volt folytatás...
GTPeti2010-03-31 00:21:20 // 338
A Coupé egy nagyon eltalált autó volt, szerintem. "Kis Ferrari"... írta róla az autómotor.
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 23:39:38 // 337
Mert, nem ugyanúgy fogyasztási/divatcikk? Mellesleg ha minőségi HIFi tornyod van, hasonlísd össze azt az alu lemezvastagságot a ma használatos divat alufóliával :-)
Engem nem vettek meg ezzel az biztos, ettől másoknak tetszhet :-)
Nekem inkább ez:
:-)
Engem nem vettek meg ezzel az biztos, ettől másoknak tetszhet :-)
Nekem inkább ez:
:-)
GEORGE2010-03-30 23:11:15 // 336
Már bánom, hogy elkezdtem írni....
Még1szer az elejétől.
Fikázódnak itt páran, hogy a Giuliettában Fiat kormány van és ez mekkora minőségi visszalépés a 147/156-hoz képest.
Erre írtam én, hogy mitől visszalépés és miért sz@rabb a Fiat kormány minősége egy Alfához képest. majd taglaltam, hogy a Fiatokban használt anyagok messze nem olyan szarok mint ahogy azt páran itt mondják.
Aztán ha tetszik hanem az Alfák törzs részei megegyeznek a Fiatokkal. De miért is baj ez?
Még1szer az elejétől.
Fikázódnak itt páran, hogy a Giuliettában Fiat kormány van és ez mekkora minőségi visszalépés a 147/156-hoz képest.
Erre írtam én, hogy mitől visszalépés és miért sz@rabb a Fiat kormány minősége egy Alfához képest. majd taglaltam, hogy a Fiatokban használt anyagok messze nem olyan szarok mint ahogy azt páran itt mondják.
Aztán ha tetszik hanem az Alfák törzs részei megegyeznek a Fiatokkal. De miért is baj ez?
GEORGE2010-03-30 23:08:01 // 335
Kihagytam, hogy 5000-es fordulaton megy 170-et :-)))
mesa2010-03-30 22:41:10 // 334
mondjuk mobiltelefonhoz hasonlítani egy autót :) nekem meg a '79-es Hifi tornyom! :)
De most komolyan: nem sok személygépjármű műszerfalon találkozni vele jelen idő szerint
De most komolyan: nem sok személygépjármű műszerfalon találkozni vele jelen idő szerint
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 22:37:44 // 333
Azért az se akkora show, minden második mobiltelefon és fényképező szálcsiszolt alu, rosszabb esetben utánzat borítással rendelkezik. Rám a Fiat Coupe színrefújt műszerfala kicsit (nem kicsit) ütősebben hat. A textilborítást pedig én is hiányolom az ajtóról. Vagy lemezeljék be azt is következetesen :-)
mesa2010-03-30 22:27:26 // 332
Az új Júliában keresztbe aluminium a műszerfal - ha hinni lehet nekik, és miért ne?!
Az azért előre lépés, egy kályhaezüst középkonzolhoz képest ;-)
Az azért előre lépés, egy kályhaezüst középkonzolhoz képest ;-)
Tom122010-03-30 22:20:52 // 331
Akkor az Alfa csak a Fiat selejtje, vagy hogy is értsem ezt... ? :-)
:-I
:-I
GEORGE2010-03-30 22:18:02 // 330
Reálisan nézem.
Egyenlőre Giuliettában nem ültem, nem tudom milyenek a kapcsolók benne. Nem tudom milyenek a belső anyagok.
Szerinted olyan nagy "durranás" a 147-es, hogy az már nem tudja felül múlni a gyár egy soron következő modellnél??
Még mindig nem értem mitől visszalépés a G. kormánya 147-hez képest.
nem kerek? vagy szerinted más anyagból van?
nekem olybá tűnik, hogy neked az mind "sz@r" ami Fiatban van......lehet még nem ültél az új Bravóba, szerintem lazán tudja a 147-es minőségi szintjét, hanem jobb nála.
Egyenlőre Giuliettában nem ültem, nem tudom milyenek a kapcsolók benne. Nem tudom milyenek a belső anyagok.
Szerinted olyan nagy "durranás" a 147-es, hogy az már nem tudja felül múlni a gyár egy soron következő modellnél??
Még mindig nem értem mitől visszalépés a G. kormánya 147-hez képest.
nem kerek? vagy szerinted más anyagból van?
nekem olybá tűnik, hogy neked az mind "sz@r" ami Fiatban van......lehet még nem ültél az új Bravóba, szerintem lazán tudja a 147-es minőségi szintjét, hanem jobb nála.
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-30 22:17:42 // 329
170-et a Wartburgom is megy 5.-ben :-P
GEORGE2010-03-30 22:12:55 // 328
Nekem a MAREA-ban ugyan azok a fékek vannak mint a 146ti-ben, a motorja 2.0 20V 155 paci.
Szerintem a váltó is ugyan az, ez is 170-et megy 5.ben mint a 146ti-m.
Szerintem a váltó is ugyan az, ez is 170-et megy 5.ben mint a 146ti-m.
Belga2010-03-30 19:45:49 // 326
Belga2010-03-30 19:42:46 // 325
Ha valaki Giuliettát vesz, akár szobadísznek is használhatja. Csak kell egy jó nagy nappali. :)
klikk...
klikk...
Tom122010-03-30 17:00:24 // 324
Ja, kérem, a mai "laza" rendszer az iskolákban...:-))
Nekem még olyan kemény fizika tanárom volt /szó szerint, boxolt is sportszerűen/, hogy nem volt mese, ami neki tetszett, azzal egyet kellett érteni, mert, ha lekerült az óra és feltolta az ingujját, semmi jóra nem számíthatott az áldozat". /persze, nem egy síma elmulasztott lecke miatt, esetleg + "beszólás", stb.:-)/ Én szerencsére elkerültem az ilyen "fenyítést", mert érdekelt a fizika, de manapság símán a "Fókuszban" lenne már estére egy kis "csetepaté" után...:-)) Na, de nem offolok tovább...:-)
Nekem még olyan kemény fizika tanárom volt /szó szerint, boxolt is sportszerűen/, hogy nem volt mese, ami neki tetszett, azzal egyet kellett érteni, mert, ha lekerült az óra és feltolta az ingujját, semmi jóra nem számíthatott az áldozat". /persze, nem egy síma elmulasztott lecke miatt, esetleg + "beszólás", stb.:-)/ Én szerencsére elkerültem az ilyen "fenyítést", mert érdekelt a fizika, de manapság símán a "Fókuszban" lenne már estére egy kis "csetepaté" után...:-)) Na, de nem offolok tovább...:-)
Szabeee2010-03-30 16:50:02 // 323
érdekes, mi sosem tanultuk alapsulin, hogy mi micsoda, először ipariban láttam rendes sublert (tolómérce) meg mikrométert!
Tom122010-03-30 16:48:06 // 322
Tudom, valami foglakozási ártalom lehet, semmi gond...;-)
/Gondolom, fizika órákra biztos eljárt a nagy többség, ezek a mérő eszközök kb. 8.-os tananyag lehet.:-)/
/Gondolom, fizika órákra biztos eljárt a nagy többség, ezek a mérő eszközök kb. 8.-os tananyag lehet.:-)/
Poló2010-03-30 16:42:32 // 321
Bocsi, csak műszaki ember vagyok :)
Amúgy nekem nagyon bejön az egész autó, kívül-belül, mindenhogyan, még a kormánya is tetszik :))
Amúgy nekem nagyon bejön az egész autó, kívül-belül, mindenhogyan, még a kormánya is tetszik :))
Tom122010-03-30 16:35:45 // 320
Csak "költői túlzás" volt a szőrszálhasogatásra, de látom ebben Nálad sincs hiány.;-)
:P
Ja, ez lemaradt.:-)
:P
Ja, ez lemaradt.:-)
Poló2010-03-30 16:30:30 // 319
A tolómérővel nem csak millimétert lehet mérni, hanem tizedeket, századokat is ;)
De ha pontosabb mérőeszköz kell, akkor ott van a mikrométer, azzal ezredeket is ;)
Mikroszkóppal nem nagyon tudsz mérni :P
De ha pontosabb mérőeszköz kell, akkor ott van a mikrométer, azzal ezredeket is ;)
Mikroszkóppal nem nagyon tudsz mérni :P
mesa2010-03-30 16:22:32 // 318
ha kell, a német egy elektron-mikroszkópot is kerít :D
Tom122010-03-30 16:08:46 // 317
A Giuliettánál már csak fél mm lesz az eltérés, vagy annyi sem, jöhet a mikroszkóp...:-))
mesa2010-03-30 15:52:25 // 316
Közben kiderült, hogy azt az 1 mm eltérést (mert ugye balról 4, jobbról 6 volt, az helyre téve 5-5 mm, oldalanként) pont azért mutatta a német műsorvezető, hogy már csak 1 mm-es hézag eltéréssel dolgoznak az olaszok, jó lesz figyelni rájuk! :)
Tibe2010-03-30 15:48:02 // 315
Nah de azt Te is elismered hogy a 147-es kormányához képest visszalépés a Júlia kormánya, illetve azt is hogy a műszerfalon használt anyagok, és kapcsolók se olyan komfortosak mint a 147-esben, nem beszélve az ajtóról hiányzó kárpitozásról stb... nézzük már reálisan a dolgokat, ne elfogultan! :)