Fórum >> Típusok >> GTV-GTA

SKrisz2005-02-24 15:27:27 // 1964
2 bar-t semmi nem bír az autóban, max a 17"-es kerekek!:))) Ahhoz már cserélni kell a dugókat (very ajánlott a kovácsoltvas megoldás ami már önmagában kész anyagi csőd) tömítéseket (min. réz hengerfej) hengerfejet, ahhoz már cserélni kell az injektor sort és ezzel elérkeztünk 2031-be amikor is mindezt már ki tudnám fizetni, csak addigra az autók vízpárával közlekednek antigravitációs meghajtással. Ááááá... hagyjuk... :DDDD
Ollah2005-02-24 15:22:38 // 1963
Áááá, mindenki így kezdi. :))) Mígnem aztán egy jeges, hideg decemberi napon, amikor az autó a garázsban alussza téli álmát, Krisz úgy dönt, körbenéz turbó-ügyben a nagyvilágban. És mit talál? Na mit? Egy naaaagy T3/T4 hibridet! :DDDDDDD A többit már gondolom tudjátok, kedves gyerekek. Jó éjszakát! :)))))) Jóvanna! Sok mindenre elég a T25 is, tom. De például 2 bar-t nem bír... :DDDDDDDDD
SKrisz2005-02-24 15:19:04 // 1962
Nem is kell itt dobálózni a milliókkal! Amíg nekem a T25-ös turbinyek hiba nélkül teljesít (nincs nyomásvesztés, nincs füstölés, krehácsolás) addig biza én hozzá nem nyúlok a feltöltőhöz!:)
Ollah2005-02-24 15:16:40 // 1961
Szegi! Ezexerint nem... :))) Krisz! Ha frankón felteker 4 tizedet a nyomáson, akkor meglesz a 25-30% plusz teljesítmény. Azé' 250 ló már emberes. Ugyanezt egy GT28-cal... Hmmm... :))) No de ne kezdjünk el dobálózni a milliókkal. :PPP
SKrisz2005-02-24 15:04:35 // 1960
Nem... Az a régi mechanikus feltöltőknél volt opció (pl. nekem is ilyen volt a Dedra) de a GTV már ennél azért egy kicsit okosabb autó! Computer vezérli azt is!:)
Szegi2005-02-24 15:01:34 // 1959
A turbónyomást nem a turbón állítják?
Szilárd2005-02-24 14:59:32 // 1958
Súgok: Még jobb lesz!!:DD
SKrisz2005-02-24 14:55:35 // 1957
Hát ez az... ettől vagyok kiborulva, hogy ha most már ettől jobb az autó akkor mi lesz az emelt nyomás után???:)
Ollah2005-02-24 14:53:42 // 1956
Hmmm... ha el tudok menekülni :)) innen, megcsörrentelek.
Szilárd2005-02-24 14:48:34 // 1955
Terveim szerint 16.15-kor.
Ollah2005-02-24 14:47:54 // 1954
Mikor csíped fel 164TD-t a Blahán?
Szilárd2005-02-24 14:45:49 // 1953
Te most jössz vagy nem jössz?????????
Ollah2005-02-24 14:44:51 // 1952
Akkor ez csak a gyújtást bizergálta meg? Háát, ha már ettől jobban megy, akkor mit művelhet a turbós ECU cseréje után... Nyami! :)))
Szilárd2005-02-24 14:40:22 // 1951
A dolog nem publikus. Nem is lett volna szabad kiderülnie,de te már kiokoskodtad a dolgot.
SKrisz2005-02-24 14:39:22 // 1950
Na akkor mégiscsak jól gondoltam! A másik (középkonzolos) kütyü az "csak" a turbinyeket felügyeli. baxa meg:( Ezért nincs nekem plussz nyomás... suxxx... Na midegy. Szóval a lényeg, hogy megy a verda rendesen (1-ben nem tapad le a kerék még akkor sem ha nem dobom rá a kuplungot hanem gurulóból rúgok egy padlógázt, de igazából ahol nagyon vártam a húbassszamegérzést (3-4-5) ott nem adott annyi plusszt amenyivel elégedett lennék. Szóval lesz ennek még folytatása!:))))
Ollah2005-02-24 14:37:00 // 1949
Baze... Krisz... sorry.
Ollah2005-02-24 14:36:42 // 1948
Az ezüstöt eladom Szilárdnak (tip-top állapotú!), én meg ráhajtok Csabeeéra, aki odadja nekem az övét kerek 3 milláért. Én így tervezem. Ők meg lelőnek, asszem. :DDDDDDDDD
Ollah2005-02-24 14:35:19 // 1947
Krsiz! Infó Angliából: "I think one is like a standard central ignition ECU and the other controls boost e.t.c for the turbo." Hmmm? Ha az ECU csak a turbó dolgait bizergálja, akkor most van jó helyen. A múltkor azért nem nyikkant meg, mert a központi gyújtás és egyéb ketyerék ECU-ja helyére raktátok. Tehát elvileg most jó helyen kell lennie. Ha nem elég meggyőző a gép, akkor elképzelhető, hogy valami lájtosabb Squadra vagy hasonló koppintás, nem? Végülis 35 ló és 45 Nm érezhető, de azért nem annyira nagyon húúúúvazze. Vagy igen? Akkor meg tessék leméretni. Esetleg még rákéredzkedem, ha gondolod, szerintük érdemes -e mindkét kütyüt cserélni. Hmm?
SKrisz2005-02-24 14:34:52 // 1946
Ollah! Na mi van kicsifijjú? Má' nem is kell az újrafényezett verda?:)))))
Ollah2005-02-24 14:30:05 // 1945
Nem-nem, én kérdezem meg, mert kezd érdekelni a dolog. :))) (Szilárd már tisztítgatja a puskát, én érzem...) :)))
Ollah2005-02-24 14:29:23 // 1944
Hát majd most a 156 áll nála. :PP Csabee!!! Én is jelentkezem rá! Nem kell cserében egy másik GTV? :)))
SKrisz2005-02-24 14:29:05 // 1943
OK, csak kérdeztem... Csabee! Ha nem vagyok pofátlan megkérdezhetem mennyi az annyi?? Csak úgy kíváncsiságból!:)
Ollah2005-02-24 14:28:04 // 1942
Kérdezz rá lécci! Hétköznap is jó lehet, de akkor szabit kell kivennem, arról meg kell előre szólnom. Ha hétvége jó neki, mikor?
Szilárd2005-02-24 14:27:30 // 1941
Nem tudod?? A 156 az akadály. Nem használja a vedát,csak ott áll nála.
SKrisz2005-02-24 14:26:08 // 1940
és mi az az akadály??? és miért akarja Csabee eladni?
Szilárd2005-02-24 14:24:42 // 1939
Megvenném én,de van egy nagy akadálya:((
SKrisz2005-02-24 14:17:20 // 1938
NA ájjjjon meg a menet! Te most Szilárdnak felajánlottad az autót megvétel céljából való kisajátításra??? Hmmmm??? Igen? SZILÁRD!!! Azonnal vedd meg!!! :DDDDDD
SKrisz2005-02-24 14:14:46 // 1937
Mert jó lenne, ha megnéznéd te is a computert, hogy mennyi van és az a mennyi hol van!:)))
Csöri2005-02-24 14:13:14 // 1936
Ha megvbeszéljük vele, szerintem bevállalja szombaton is a pucerát.:)
Ollah2005-02-24 14:12:00 // 1935
Szombat. Miért? Apropó! Chek engine Zoli mikor tud puceválni? OJ is érdeklődik, mert jövő héten mennénk. Csak hétközben vagy akár hétvégén is?
SKrisz2005-02-24 14:09:54 // 1934
Ollah! Mikor jutsz hozzá a verdához?
SKrisz2005-02-24 14:08:58 // 1933
Nem publikus, de nem is azért mert bármi gond lenne DCS-vel!!!!
Ollah2005-02-24 14:08:34 // 1932
Talán mert nem az ő cucca? ...
Csabee2005-02-24 12:48:35 // 1931
mért?
SKrisz2005-02-24 12:35:00 // 1930
Aha, csak foglalkozni nem akar vele... hagyjuk...
Szilárd2005-02-24 12:33:21 // 1929
Sürgősnek nekem sem sürgős,de már nagyon, de nagyon szeretném:)))
Csabee2005-02-24 12:28:06 // 1928
öhöm! Nekem sem sürgős a dolog, sőt ez csak ugy kipattant egy rossz pillantomban a buta kis kobakombol:)
Szilárd2005-02-24 12:26:07 // 1927
Mail-t olvastad?
Csabee2005-02-24 12:25:14 // 1926
Domokos csaba a gyógyir kinjaidra! hívd fel és Ő tuti tudja a tutit:))))
Szilárd2005-02-24 12:23:34 // 1925
Ettől függetlenül még lehet jó,de már semmiben sem bízok mostanában. Valahogy nem akar összjönni nekem ez az autócsere:((
Szegi2005-02-24 12:21:14 // 1924
Száz szónak is egy a vége,szerintem fel kell tenni padra és megmérni mit tud!
SKrisz2005-02-24 12:08:31 // 1923
Természetesn nem, de ez hosszú történet. A lényeg, hogy egy mellénézés miatt először oda lett belerakva...
Szegi2005-02-24 12:07:33 // 1922
A chipet belepróbáltátok minden lyukba? :)
SKrisz2005-02-24 12:00:47 // 1921
Mond ami mondani akarsz,mert így nemtom mi a baj!:)))
Szegi2005-02-24 11:55:15 // 1920
????????
Szilárd2005-02-24 11:54:02 // 1919
Ha nemcsak infómorzsákat csepegtetnél,akkor én sem írnék ennyi hülyeséget:)))
SKrisz2005-02-24 11:52:52 // 1918
OK! Biztos, hogy valami motorral kacsolatos dologot vezérel, mert amikor oda lett berakva a chip nem indult az autó!!! Ha simán egy légzsákot vinne, akkor max. hibára futott volna légzsák ügyben, de attól még beindult volna a V6...
SKrisz2005-02-24 11:50:45 // 1917
Most erre mit modjak??? Ez alapján már akkor nem is lehet jó???
SKrisz2005-02-24 11:49:51 // 1916
Hát ezt most fejből meg nem mondom. Talán Csörinél megvan a kód, mert ő lefényképezte a egész dobozt...
Szilárd2005-02-24 11:49:51 // 1915
A méretben igazad van,de nagyon sok autóban oda van felszerelve a légzsákindító. Ja és amit ma nézünk meg,ha mindenigaz abban csak 1 lufi van:((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak