Ollah2005-01-04 13:37:27 // 264
Mijjez, ECO-dízel? :)))
450 km/ 61 liter, ha lámpavillanásig hagyod. Azmegugyebár, nolássukcsak, 2meg2ből3negyedszor27, azúgyvanhogy, hmmmm, tonképpenizé...ööö... óvatos becslés alapján is 13,5. :/ Bazz, nekem 14,5 minima!!! Városon kívül is használod, hogy ilyen ECO? :)))
mszabika2005-01-04 13:34:58 // 263
Ja, különben EPA-760 :))
Ollah2005-01-04 13:32:27 // 262
Nos, mivel a nyáriról tapasztalatom nincs, ezért marad az elmélkedés:
a fűnyíró 1200 kilóval és 225ös gumival nyáron bezabálta a 11-11,5 litert szó nélkül. Namostanugyebár ez ~1450 kg és 2literes, a gumiméret (nálad) azonos, azutánpediglen adott a qrvahideg (na jó, annyira azé nem), oszt itt a 14 litered, ami teljesen korrekt. Véleményem szerint. Főleg, ha a bemelgedés után néha oda is lép az ember, tudod, amikor fütyül a turbó, lesziszeg a BOV, hátbavág az ülés, együtt üvöltesz a motorral, füledig ér a vigyor, nahszóval tudod, mikor?! :))) NOS, ekkor aztán télleg zabál a fenevad, hogy a kakas rúgja meg. :)
Várpalotáról hazafelé 130 és 150 között szvsz 12 körül kajolhatott, elnézve az ilyenkor nagyon utált tank mutatóját. :)
mszabika2005-01-04 13:21:08 // 261
Lobot! Ismerem a 155 Alfás srácot, Ő is paksi! Előfordulhatott, hogy arra járt, mert a spoilert ott csináltatta a gépre.
Don Gombóc2005-01-04 13:01:42 // 260
Kár hogy szarul hallok. Az asszony meg a kölök szokta mondani hogy milyen szépen fütyül a turbo. Én inkább csak surrogásnak hallom. Sajnos.
Don Gombóc2005-01-04 12:55:26 // 259
Ok. Majd csörgök.
SKrisz2005-01-04 12:52:15 // 258
Nincs az olyan messze! Nemsokára lehet majd csapatva hallgatni, lehúzott ablaknál a turbo fütyülését!:))))
András bácsi2005-01-04 12:51:04 // 257
Dolgozom... Csak holnaptól vagyok otthon.
Don Gombóc2005-01-04 12:41:14 // 256
TANULNI!!!!!!! Holnap megyek.
András bácsi2005-01-04 12:36:33 // 255
Csak már ott tartanánk...
SKrisz2005-01-04 12:29:51 // 254
Majd szépen eljön a tavasz, felszáradnak a nyányós utak, bemelegszik üzemihőfokra a nyári papucs és akkor már' nem fog érdekelni a fogyasztás.... Onnantól fogva csak a hegyi szerpentinek fognak érdekelni!:))))
SKrisz2005-01-04 12:28:26 // 253
Jólvan... az is szép!:)))
Don Gombóc2005-01-04 12:25:25 // 252
Na most jöttem meg . Ügyintéztem városi forgalom 14 km 4 indítás = 15,4 lit/100km átlag. Hát ennyi.
András bácsi2005-01-04 10:50:10 // 251
Nem mérvadó adat, de haverom Coupe 20V Turboja sem eszik sokkal 10liter felett, de az legalább súlyban és teljesítményben ott van, mint a GTV.
András bácsi2005-01-04 10:46:57 // 250
Nálam sincs érdemi differencia a nyári és a téli fogyasztás között, hosszú átlag alapján 11.3-11.5 között van. Ez mondjuk 60% városon kívül, a maradék város viszonylag lámpamentesen.
Múltkor jeges úton menten kb. 100 km-t, úgy 70-80km/h között, és lement 8.5-re a fogyasztás... Ilyen sem történt még velem.
Paco2005-01-04 10:10:28 // 249
Igen, Pesten lakozom jelenleg, de nem én voltam :). Messiah-nak van még pont ugyanilyen autója akár Ő is lehetett, talán Hatvanban lakik.
Paco2005-01-04 10:05:16 // 248
Most a V6 van, Lacházán is ott voltam, de le merem mosni :)
Don Gombóc2005-01-04 09:32:05 // 247
Nekem semmi bajom. Bírom a hülyékedést. Na valamelyik nap láttam 2db GTV autót az egyik V6TB volt a Dunaföldvári Shell kúttal szemben a totálkár autókereskedésben A V6TB törött elejű,piros? a másik egy kék az nem törött csak eléggé lelakott. De csak egyben akarják eladni őket.
Azmo2005-01-04 09:25:22 // 246
hogy ne legyünk továbbiakban OFF topic, szerintem morgós tyutyogós, szerintem, szal GTV V6 turbót ide:)
Don Gombóc2005-01-04 09:23:20 // 245
Valszeg BP-n. De egyszer Pécsre menet dettó ugyanilyen 155 után mentem és a Budai vámnál nézegettük egymást a piros lámpánál.
Azmo2005-01-04 09:21:21 // 244
az basztat akinek 6 anyja van:)
nemtom, pesten:)
Don Gombóc2005-01-04 09:19:13 // 243
Jó van na ne basztass. Megnéztem az hát. És hol lakik?
Azmo2005-01-04 09:16:50 // 242
hát az aktuális a V6, az tény, csak szerintem nem kérdezne ilyet pont Paco, há ő professzor, de legalább segédtanár :D
Don Gombóc2005-01-04 09:15:40 // 241
Hát bocsi de ránéztem az oldalára és nem tudom hirtelen eldönteni melyik az aktuális. Na megnézem mégeccer.
Azmo2005-01-04 09:12:33 // 239
szerintem Pace nem kérdezne ilyet:)
Don Gombóc2005-01-04 09:11:48 // 238
Te Paco neked most mellik autód van ? A 155 2.5V6? Nem te kérdezted Lacházán hogy le merd -e mosni a motort?
SKrisz2005-01-04 09:05:05 // 237
Hosszútávú átlagmérés mostanában tutti nem lesz... nem megyek annyit az autóval, hogy az releváns legyen!:)
SKrisz2005-01-04 09:04:18 // 236
Ez a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" effekt? Attól, hogy neked is ennyit eszik még nekem nem lesz jobb!:)))) De thx az infót!:)
Don Gombóc2005-01-04 09:04:15 // 235
Csak cserélni ne keljen. Én is elviszem Szfvárra tavasszal a maszek csávóhoz egy komplett számitógépes átvizsgálásra mert lehet hogy szarozik az overboost 4 ezres fordulat alatt padlógáznál berángat néha egy kicsit.
Paco2005-01-04 08:55:44 // 234
Na akkor az utolsó 10 átlagom, tankolásonként..... Átlagban 380-420 km között szoktam tankolni
14.8 14.9 12.6 16.5 14.1 14.9 13.8 12.6 13.1 13.1 :)
Don Gombóc2005-01-04 08:54:27 // 233
Szerintem mérj egy hosszútávú átlagot és megnyugszol. Az az autópálya adat mármint a 9-10lityi 140-150-ig jó. Az felett 170-200 közti utazónál nekem 12,5-13,5 ig felmegy. a legbaróbb a sima országut mert ott lehet tépni de sokat kell lassítani is illetve motorfékezni így az 9-9,5 között szokott kijönni.
Paco2005-01-04 08:52:24 // 232
Az hagyján de újabban vannak folyamatos üzemű szondák is amelyek 6 vagy 7 vezetékesek :)
Fűtése amúgy még a kétvezetékesnek is van, annál úgy van megoldva, hogy az egyik a jelvezeték, a másik a fűtés, a test pedig közös, és a lambda háza az.
Cseresnyés (Monster)2005-01-04 08:48:42 // 231
Nyugi fiuk. Az én kicsikémet 450 km-enként meg kell itatni most télen. Na ki mondja meg nekem hogy az hány 100km/l egy GTV- nél!! :-)
Don Gombóc2005-01-04 08:43:22 // 230
Igazad van csak az a kérdés melyik fajta lambda szonda az mert a régebbi típusok még fűtetlenek voltak és köztes szabályzást sem adtak hanem csak hideg és meleg értéket. Legalább is én így tudom ,bár lehet hogy én tudom rosszul . Már láttam 2-3-4- drótos lambda szondát is a franc sem igazodik ki rajta. A merci V8-nál pl. 4db van hengersoronként kettő külön van a hideg és külön van a meleg üzemre, hogy ne legyen olyan eccerű.
SKrisz2005-01-04 08:35:11 // 229
Ez engem még mindig nem erősít meg a hitemben!:))) Én nagyon sokallom a saját fogyasztásom. Nyáron autópálya, 140-es átlagtempó 9Liter!!!! Ehhez képest én normál használat mellett elképzelhetőnek tartok 11Litert... de nem 15-öt...
Don Gombóc2005-01-04 08:34:58 // 228
Az is biztos hogy a Magyar üzemanyag jó szar. Én kétszer járta úgy Mol teletankolás után hogy reggel olyan -15 fokban nem indult a kocsi mert befagytak az injektorok. Ez hálisten a fiatnál volt még. Most télen meg állandóan injektor tisztítózom. Próbálkoztam ukrán 98-as benyával is de abból meg 1.5-2 literrel többet nyelt. most OMV-zek. Annak a lambda szondának meg nem hiszem hogy baja lenne mert ha hidegen rögtön indítás után feláll az alapjárat 1100-ra és a melegedéssel arányosan megy vissza az alapjárati fordulat akkor nem igazán van baja. Meg egy V6TB különben is hagy egyen, mert az a dolga.
Paco2005-01-04 08:32:59 // 227
"Hát amíg be nem melegszik a motor addig eszik rendesen, mert a lambadaszonda míg be nem melegszik rendesen addig jó benzindús a keverék."
Remélem ezt a hozzászólásod nem jegyzik meg a többiek :))))
A lambdaszonda kb 2-3 mp alatt bemelegszik, a gyújtás ráadától számítva, ugyanis saját fűtése van ami akkor kapcsol ki, ha a motor elérte az üzemi hőfokot. Amire te gondolsz, az a motor hőfokjeladója, ugyanis a Motronic a motorhőfok függvényében adja a befecskendezésii időket. Tehát hideg motornál több benyát ad hozzá ha egy adott fordulat alatt van a gép még akkor is, ha ezzel felülbírálja a lambda jelét. A lambda hőmérsékletének a hidegüzemi járáshoz köze nincs :)
Ollah2005-01-04 08:31:13 // 226
Nyárról nemtok nyilatkozni, de így télen (no kondi) 14,5-re saccolom a minimum fogyit, mondjuk ez full város. Az előző tulaj aszonta, mondhat bárki bármit, ezzel az autóval 14 alatt Bp-en nem lehet közlekedni. Ebben maradtunk.
SKrisz2005-01-04 08:24:29 // 225
Ezek szerint neked sem releváns a hideg-meleg, fogyasztás szempontjából. Mint írtam én is főleg városon kívül kőszálok vele és megyek alkalmanként min. 30Km-et. A legutóbbi fogyim 55L = 380Km... Ebben mondjuk benne van jónéhány elég erős tesztkör a palotai találkozó alkalmával:)))
Don Gombóc2005-01-04 08:15:11 // 224
Szia! Hát amíg be nem melegszik a motor addig eszik rendesen, mert a lambadaszonda míg be nem melegszik rendesen addig jó benzindús a keverék. Ha én is úgy kezdem a napot hogy lötyögök a városban 4-5 km-t akkor 14-16 lityi, és el kell menni hozzá vagy 30 km-t hogy vissza álljon 10-11 közé. De átlagban nem magasabb mint nyáridőben, bár én 95%-ban városon kívül autózom. Ezt figyelem állandóan mert van a fed.computeren egy olyan üzamérő rész ami két óra állás után lenulláz, így minden reggel lehet látni a hideg üzem brutál fogyasztását. Úgy hogy télen a hosszabb hideg üzem viszi el a nyálat, nyáron meg a légkondi.
SKrisz2005-01-04 08:09:38 // 223
Nekem a Dedra esetében is a téli fogyim min. 1-1.5Literrel magasabb volt, mint a nyári. Szvsz a turbos autó megint egy kicsit spec. helyzet. Persze ettől még lehet neked igazad, csak nem tudom, hogy ez a fogyi növekedésem más is tapasztalja, vagy elszállt valami /lambda LMM/???
Paco2005-01-04 08:01:08 // 222
Hát igen..... Nekem pl visszaesett a fogyim 1.5 literrel amióta a tőlem 100 méterre levő Castrolnál tankolok. (két hónap) De az én lábam nem mérvadó. :) Normál esetben a téli és a nyári fogyasztás meg kell, hogy egyezzen klímás autónál, mert télen a hideg viszi elazt a plusz egy két litert, nyáron meg a klíma.
SKrisz2005-01-04 07:52:44 // 221
Srácok!:) Milyen fogyasztással jártok így télvíz idején? Én nem nagyon koptattam eddig télen az autót, van arra másik, de idén kénytelen is voltam, meg nem is volt semmi szar idő ami visszatartott volna.
Én vagy eddig nem figyeltem, vagy nagyon betesz a tél és a hideg az autónak, de az eddig számolt 10-12L helyett simán benyel 14-15L /100Km... és én nem Pesten közeleked az autóval...
Don Gombóc2005-01-03 08:09:43 // 220
Szia Laci! Hát kár ezért a 155-ért. Menek dolgozni.
Lobot2005-01-02 20:07:37 // 218
Don Gombóc2005-01-01 14:27:29 // 217
BUÉK!!! GT Mindent elolvasok még a szart is mert abból is lehet tanulni. Az a 94-95- ös ha jól emlékszem két példány nekem is meg van, azóta sem vettem. Az ominózus leírásra emlékszem és csak azért nem köptem oda mert ott volt a kocsi képe. Pedig emlékszem a 80-as évek végén minden héten megálltam egy Német Alfa kereskedés előtt és egy 75-V6 Amerikára csorgattam a nyálam és nem emlékszem hogy szarul nézett volna ki.
granturismo2004-12-31 18:29:53 // 216
Gomboc
Te ilyen "sajtótermékeket" még megnézel mint a használtautó hahalógus?
És képzeld hogy nemcsak az Alfáról hanem mindegyik autóról ilyen szinten írnak. Nem tudom most is benne vannak pld. pótalkatrészárak amelyekből abszolut semmire sem lehet következtetni. És képzeld el, hogy van olyan jó szándékú vásárló aki ezen információk alapján vásárol:-(((
A kedvencem egy 90-es évek közepén megjelent példány (akkor még én is olvastam:-)) a 75-ösről ezt írta. "Fölösleges, értelmetlen karosszériavonalak:"
Hát ezt a mondatot azóta sem tudták még Alfa cikkben alulmúlni. Pedig van próbálkozás bőven.
Ez a Fóti dolog mi volt. Beavatnátok?
Lobot2004-12-31 13:48:45 // 215
Nem emlékszik valaki, hogy mi volt az említett 155-nek a rendszáma? Véletlenül nem EPA-XXX? Mert mintha a minap azt láttam volna trélerezni itt a szomszéd faluban (Rácalmás). Kerestem a fényképeim között, de egyiken sem látszik.:(
Online tag
1
Vendég1
404