Csabee2005-01-10 14:44:57 // 414
ami szimpi nekem:ATC + 30-40% telj.növekedés, és egy angol chip +70 le!!
atc :80 E huf, angol 130 E huf
Csabee2005-01-10 14:43:29 // 413
erről eddig csak jókat hallottam, de kis hazánkban nem tom hol lehet hozzájutni?!!:((
SKrisz2005-01-10 14:42:04 // 412
Amit már korábban említettem... Squadra, csak másik forrásból!:)
Csabee2005-01-10 14:40:34 // 411
nem feltételeztem:!!!!
csk pusztán érdeklődök és infokat cserélünk:)))
szóval miféle a bónuszlőerőgyárad?
Csabee2005-01-10 14:39:41 // 410
gratula:)))))))))))))
SKrisz2005-01-10 14:39:06 // 409
Ezzel maximálisan egyet értek... Szerinted én nem adok meg mindent az autókámnak?:)))
SKrisz2005-01-10 14:38:17 // 408
Csabee2005-01-10 14:37:32 // 407
megmondom öszintén én félek a mindenféle sufnituningos megoldásoktól, kb 6 helyről tudnék M.O-on mindenféle chip-et, a 30-80 le+ ig, de egy sem nivós kipróbált dolog:(
az masinának meg csak a legjobb jár:)
SKrisz2005-01-10 14:35:56 // 406
Az más téma... szívó motornál az tényleg szívás...
SKrisz2005-01-10 14:34:54 // 405
Nem ilyenem van és még nincs bennt az autóban!:) A többi stimmel!:)
SKrisz2005-01-10 14:33:54 // 404
Na ja!:)) Látnád a kormányt hogy néz ki! Abba meg a másik kezemmel kapaszkodtam!:)))
Csabee2005-01-10 14:33:27 // 403
és ilyet dobtál bele?
minden ok az autoval????,
Csabee2005-01-10 14:32:45 // 402
ennyi a mutatvány????
egy ismeről a 156 -ba olaszból rendelt csomagküldővel chip-et!
ment is a masina minta veszettfene, kb 2 hétig, aztán szétesett a motor :((((((((((
TtK2005-01-10 14:32:35 // 401
Minek neked chiptuning? Már így is elgörbítetted a váltókart, mikor a legutóbbi gyorsulásnál belekapaszkodtál.. :)))))
SKrisz2005-01-10 14:32:01 // 400
Én nem akarlak semmire sem rábeszélni mielőtt félreérted. Nekem már megvan a chip-em én csak egy lehetőséget mutattam...
SKrisz2005-01-10 14:29:57 // 399
Csabee2005-01-10 14:27:43 // 398
addig stimmel, de itthon is fő kell tolnia masina computerébe!!!
Csabee2005-01-10 14:26:01 // 397
30 sem:)
de tudod:olcsó húsnak ....
gyanús...
bár nem lehetetlen,h nem jó!
utánamentem a témának itthon és odakint is, de az a legolcsóbbnak is a fele!!!!!
SKrisz2005-01-10 14:25:40 // 396
Ez Squadra chip, csak a srác ügyes és ő megvett egyet, a többit meg simán átírja, Nem kell hozzá nagy okosság...
TtK2005-01-10 14:25:06 // 395
furat x löket:
3.0 V6: 93 x 72,6
2.0 V6 TB: 80 x 66,2
Nemigen lehet a V6TB-ből 3,0 lökettérfogatot csinálni. Illetve lehetni, mindent lehet, kérdés megéri-e a szívást. :)
SKrisz2005-01-10 14:24:28 // 394
Sőt mondok jobbat! Ha van németo.-ban kacsolat, akkor ingyenesen elküldi a chip-et és akkor csak 25K!!!
Csabee2005-01-10 14:23:47 // 393
gyanúsan olcsó:???
és saját beépítés??
hát nem is tudom..
van már valakid aki próbálta a cég termékeit??
tudod referencia, vagy egy ismert autó stb??
SKrisz2005-01-10 14:22:55 // 392
vazze... 99eur + posatköltség... még kevesebb is mint 40... ha jól utánaszámolok még 30 sincs, csak jól ráhagytam még ... Szóval nem is 40, hanem csak 30K. Na így jó?:)
SKrisz2005-01-10 14:15:33 // 390
Ahogy mondom!
40K-ra jön ki a chip és ezzel 270Le a 2.0 V6TB moci!:)))
Ha nekem nem hizsel akkor nesze!:))))
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=32094&item=7936285026&rd=1
András bácsi2005-01-10 14:12:14 // 389
Vannak persze áthidaló megoldások, amikor minimális a méretnövekedés, adott marad a löket, és csak a furatot növeljük, de akkor 2.0-ból nem lesz 3.0.
András bácsi2005-01-10 14:09:47 // 388
Magát a hüvelyt is lehet felfúrni, típusa válogatja. A száraz falúakat ált. nem, az öntött, hűtőközeggel közvetlenül érintkezőt igen. Magát a hengertömböt csak akkor lehetne felfúrni, ha nem könnyűfém lenne.
Paco2005-01-10 13:42:26 // 387
Csak hüvelyezéssel 2.0 --> 3.0???
Természetesen nem. Ebben az esetben a hüvelyen kívül a dugókat, gyűrűket, hajtókarokat és nagy valószinűséggel főtengelyt is cserélni kell.
SKrisz2005-01-10 13:28:12 // 383
Jó lesz az 40K-ért is és az ad 270Le-t!:)
Csabee2005-01-10 13:15:47 // 382
hazai DCS tuning group!!
domokos csabi és barátai:)))
az alkatrészek angliából származnak sztem ezért a drága ár!!
Szilárd2005-01-10 13:13:20 // 381
Nem.
Felfúrásról akkor beszélünk amikor magát a hengertömböt fúrjuk nagyobb átmérőre.
Hüvelyezéskor pedig kicseréljük a hüvelyt egy újra,esetleg ha a engedik a paraméterek nagyobb átmérőjűre.Bár ez elég ritka.
Ollah2005-01-10 13:06:51 // 380
Izé... Ez a hüvelyezés tonképpen akkor felfúrás??? Mer' arról jót még nem hallottam. Lehet azt szépen és jól és tartósra is megcsináltatni?
Ollah2005-01-10 13:04:55 // 379
Hmmm, pörög a topik! :)
SKrisz!
Nem akarok én sem 3.0-t, sem 2 turbót, Isten ments!!! Csak elméleti síkon érdekel a 2.0 --> 3.0 conversion, amiről a múltkoriak óta azt hallottam, mégsem lehetetlen. Ha lesz fölös 1 millám, lehet, hogy belevágok, de ez a jelenlegi helyzetemet tekintve úgy 22-23 év múlva lehetséges legkorábban. :)))
Csabee! Mesélj má' lécci ezekről a fantasztikus tunning :))) lehetőségeidről, amik nekem egy kicsit drágának tűnnek. :) Komoly! Hol csináltatod?
Paco, Bandi! Köszönöm a választ. Nem mondom, hogy mindent értek, de legalább halvány sejtelmem van róla. Deviszontésezzelszemben! Csak hüvelyezéssel 2.0 --> 3.0??? Naaa!!! Semmi más? Nem hiszem! Vagy legyek hívő nyugodtan? Térítsetek meg! :)
András bácsi2005-01-10 12:22:39 // 378
A hüvely felfúrásának az a hátulütője, hogy nehéz méretezni a hőterhelésnek való ellenállását. Ha túl vékony lesz a falvastagság, könnyen megrepedhet. Viszont nem tudod a gyári anyagminőség-adatokat, így nagyon rizikós a dolog, és számolni sem sokat lehet. (Feltéve, ha több milliméterrel akarod növelni a henger átmérőjét.)
Paco2005-01-10 11:43:57 // 377
A V6 blokk alumíniumötvözetből van. Ugye belátod, hogy nem egy kopásálló anyag, így a hengerek belső fala acél. Ez úgy néz ki, hogy a blokkban levő furatba egy acél hüvely van betolva és ebben mozog a dugattyú. A hüvelyezés az ennek a hüvelynek a cseréje ha kopott, vagy ha egyéb okból akarod kicserélni :)
Csabee2005-01-10 11:43:44 // 376
de én nem akarok 300 LE-t!
elég a 260, az meg előáll egy chip től is:)))
150 ért!!!
Csabee2005-01-10 11:42:24 // 375
pont , h a nem gyári:))
ja bocs az max 400, futóműtuningal együtt 500:))
sorry
SKrisz2005-01-10 11:41:30 // 374
Másik: Mit akarsz te benzinadagoláson módosítani? Azt megoldod vagy az elektronikával ugye, vagy ha arra gondolsz, hogy nagyob benzinpumpa az zsákutca, mert a 3.0 V6-nak kisebb teljesítményű a benzinpumpálya, mint a a V6TB-nek!!!
SKrisz2005-01-10 11:40:08 // 373
Mi ezen 500K???????? Ez max 250 - 300K és akkor már gyári tengelyt vettél bele!
SKrisz2005-01-10 11:39:09 // 372
Ollah!
Most vagy nem értmem jól ,vagy tényleg hülye vagyok, de mit akarsz? 2.0V6 BiTurbo-t? Vagy 3.0 V6 Turbo-t??? Minek???
Csabee2005-01-10 11:38:38 // 371
amit elítettem 500 ért:
turbonyomás emelés, motorvezérlés módoítás, benzinadagolás módosítás, vezérműtengely, direktszűrő, hengerfejpolírozás =300 LE!!!!!!
nem kö nagyobb turbo és 3 L sem:))))))))))
Ollah2005-01-10 11:33:35 // 370
NOS, a varbói vitaindító helyett ezzel kezdeményeznék konfliktust: :)))
"Nem tudom pontosan elmagyarázni, de a lényeg a következö: +old6Ó hüvelyezéssel a 3,0 lityis lökettérfogat, de ekkor ez a turbo már tul kicsi lenne, és nem birna annyi levegöt nyomni. Meg aztán ki vállalja be 100%-ra az elektronika programozását? A srácok szerint ekkor egy bazi nagy turbo kell mindenképpen, és a hátso oldalra ugyanolyan leömlök, mint elöl. Egyszerübbnek tünik az a lehetöség, hogy ráakasztasz még egy turbot, vagy egy bazi nagyot, de marad a 2,0 lityi.
Eisenstadban van egy srác, aki a 164 V6 turbot megcsinálta 300 pacisra. Elöször ö is 3,0-ra csinálta, de aztán visszaaalakitotta 2,0-ra. Egy kiTSit ért a dolgokhoz. Dr. Alfa :-))"
Az elektronika megírása nem probléma. De mijazhoty "hüvelyezés"?
farki2005-01-09 19:41:06 // 369
Igazad van, mi több egyetértek Veled!
De én spec. Larini kezelését javasoltam. ;-))
András bácsi2005-01-09 19:31:42 // 368
Gyenge film az Amerikai taxi, de jól mondja a néger spiné: "Nem fogom összedaewoozni a kezem". Larini nem látta a filmet, és úgy látszik nem tudja, hogy a Chevy-embléma csak álca...
Paco2005-01-09 19:30:16 // 367
Nem. Én daniról lemondtam, antiszociális elem. Tőlem tiszta kacsát sem kapna, fetrenghetne a saját maga által összehozozz sz*ban :)
farki2005-01-09 19:08:20 // 366
Akkor a Kacsásember, meg valamelyik fődoki bezsuppol6ná az egyik kórterembe. Milyen király lenne esténként az élménybeszámolója... :-))
(persze TSak szigorúan a régmúltból! :-P)
Don Gombóc2005-01-09 18:53:47 // 365
Hali!! Tudom de az a másik csákó aki volt Brit túra autó bajnok, már kijelentette hogy 2006-ban megnyeri a WTCC-t a lacettivel. HÖHÖ. A Larini meg már csak itt kapott lehetőséget, bár az ő és a Giovanardi féle összeállítást jobbnak találtam, illetve talán fegyelmezettebbek voltak együtt. Szerintem.