Fórum >> Típusok >> MiTo

Seriff2008-10-02 09:07:04 // 1688
Hűűű, ez nagyon soknak tűnik, nagyon-nagyon. Vagy ez az ára, ha egy 1.4es turbós kisautót nagyon hajtasz? 160nál majd 16liter?! :S
GT Ɨ|ѯ2008-10-02 09:05:12 // 1687
ekkora km-nél nemcsoda:-DD
Belga2008-10-02 08:11:01 // 1686
Fogyasztás adatok (alfisti.net):

Autobahn-Testverbräuche nach Bordcomputer:
Konstant 140 km/h (Tempomat) 10,0 Liter/100km (Testfahrtstrecke: 50 km)
Konstant 150 km/h (Tempomat) 12,6 Liter/100km (Testfahrtstrecke: 50 km)
Durchschnittsgeschwindigkeit 135 km/h (gefahren bis max. 200 km/h nach Tacho): 13,5 Liter (Testfahrtstrecke: 120 km)
Durchschnittsgeschwindigkeit 161km/h (gefahren bis max. 190 km/h nach Tacho): 15,7 Liter (Testfahrtstrecke: 80km)
Durchschnittsgeschwindigkeit 183 km/h (immer voll auf dem Gas, bis Vmax): 22,7 Liter (Testfahrtstrecke: 60 km)
Somez2008-10-01 23:10:17 // 1685
Tény, hogy egy 159 szebb a fűnyíróknál, de mivel fogsz füvet nyírni? :-)
GT Ɨ|ѯ2008-10-01 19:11:01 // 1684
a sült galamb no flying:-D
Vikking 3112008-10-01 19:01:28 // 1683
Figyelj, ha meg lehet oldani, hogy a fűnyíró helyett jöjjön egy 2.2 JTS 159 esetleg TI, akkor megcsókolom még a lábad nyomát is :D
Alfati2008-09-30 22:03:35 // 1682
...pösze!


otrombán pösze!....:)

Nem foglak győzködni semmiről! Elmondom hogyan lett új autóm! A tények makacs dolgok, és különben is nyugaton a helyzet fokozódik!! :)

Az ugye jó dolog, ha fizetik a havi részleteket (helyetted), akkor ugye Te sem gondolkodnál sokáig, hogy átülj-e a fullus, 4 éves, néhány hónapja vásárolt, TELJESEN rendbeszedett, bekábelezett, behifizett....2.4 JTD 156-osodból egy saját(nem céges) új 159-esbe úgy konfigurálva ahogy Te akarod? Gyakorlatilag ingyen kocsicsere - nem sokat gondolkoztam én sem!
Vikking 3112008-09-30 18:19:39 // 1681
Ez mekkora szöveg :DDD


Akkor még nem is sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni - és ITT izzon a gyűlölet :DDDDDDD
Vikking 3112008-09-30 18:18:43 // 1680
Na én így gondoltam :) Mármint azt amit írtam.

Majd megkereslek esetleg, bár engem nehéz meggyőzni :)
Seriff2008-09-30 16:54:57 // 1679
Belőle élni?:D
Somez2008-09-30 16:34:53 // 1678
Ha pedig élni akarsz, akkor inkább ne keresd meg :-)))
Alfati2008-09-30 14:35:52 // 1677
Nem állt szándékomban, de akár így is lehetett értelmezni! Szóval ne legyünk félreérthetőek! Keress meg telefonon, ha tudni akarod a módját! :)
Alfati2008-09-30 14:33:47 // 1676
Na igen, én is tudok félreérthető lenni!
Tehát ...1945-ben ismertem meg Dániel Zoltánt! Egy közös ismerősünk - név szerint Galván Tivadar mutatott be neki...

Ja bocsi, ez egy másik szöveg ( na ki nem ismeri?) 1998-ban vettem meg a 75 V6 America 1988-as évjáratú személygépkocsit, és 5 éven keresztül volt a tulajdonomban! Én 1967-ben születtem a Gergely naptár szerint!

Ugye így érthető :)
Vikking 3112008-09-30 14:15:18 // 1675
Ajj Te télleg kiforgatod a szavaimat :D


MiTot szvsz (És az ALFA szándéka szerint is) nem elsősorban a régi Alfások fognak venni, hanem azok akiket most kell megfogni valamivel, még mielőtt átpártolnak pl a béjembéhez, rondához, satöbbihez. Erre jó a Mito. Ez a cél vele. Hogy később vegyenek egy 159-est, vagy ilyesmit.

Picsának pedig azokat nevezem, akik 17 évesen hisztiznek otthon apucinak, hogy márpedig neki valami cuki kis autó kell, apuci meg megnézi, hogy hát itt a mini, meg a mito. Melyiket vegyem? elolvassa a cikkeket, mini - német precizitás, sose lesz semmi baja (francokat nem), az Alfát meg kicsit jobb használni. Akkor mit választ? A minit.

Ez a tudod a módját, hogy hogyan válunk fizetőképes közönséggé dolog engem érdekel :D Lennék én fizetőképes közönség szívesen :DDDD
Seriff2008-09-30 13:22:11 // 1674
Pfffffff
Lali752008-09-30 13:06:33 // 1673
nem az alfa volt 10eves?
Tedi2008-09-30 12:44:46 // 1672
Az első Alfámat 10 évesen vettem és 5 évig használtam...

Jó korán kezdted :) Jogsi nélkül 5 évig vezetni, mákod volt, hogy nem kaptak el a zsaruk :D
Competizione2008-09-30 12:39:39 // 1671
Üdv.Amint olvasom megint egy frekvencián mozgunk.Nálunk a szlovák autósújságokban sem kényeztetnek bennünket Alfásokat túl sok dicsérettel,mármint az Alfákat illetően.Bár az uttóbbi időben tapasztalok némi javulást.A MiTo-ról egész kellemes cikket olvastam az egyetlen megjegyzés,hogy alapban nincs benne a hátsó üléstámlák oszhatósága.Különben a cikk írója is a végén rátapintott a tittok nyitjára,ugyanis azzal fejezte be írását: Azt vettem észre,hogy csak úgy örömből autózok a MiTo-val.
Az Amore topicokban engem nagyon zavar ez a vulgáris fogalmazás,de lehet hogy csak én vagyok túl konzervatív.
Első Alfám egy 33-as 8 éves volt és nekem is a 147-sem volt első Újonnan vásárolt Alfám.Még most is elérzékenyülök ha arra gondolok,hogy 1989 előtt álmodni sem mertem volna arról,hogy valamikor Kassán Alfa Romeo szalon lesz és én ott fogok új autót vásárolni.
Seriff2008-09-30 12:32:59 // 1670
Tényleg- sok a pocakos emtéis?:))
Halesz2008-09-30 12:17:09 // 1669
Na de jó, az előbbit is rám tudod majd fogni :):)
Seriff2008-09-30 07:53:43 // 1668
Nem Coupe volt, hanme "sima" For Two, leszámítva, hogy 100lovas volt és tömege meg nem volt szinte:D
Alfati2008-09-29 23:21:03 // 1667
Lehet hogy félreértettelek!

Nekem úgy tűnik, hogy a 159 tesztek sem egyértelműen lehúzzák a kocsit, meg amikor összehasonlítják más hasonló autókkal, akkor összegzésben ilyesmik vannak Használni viszont messze az Alfát a legjobb (http://totalcar.hu/tesztek/159bmw3acc!2)
Az Alfisti nem a firkász (elnézést attól aki műveli ezt a szakmát - vannak bérencek is, itt rájuk gondoltam) véleménye alapján dönt, hanem kipróbálja amint lehet! Max. úgy gondolja hogy nem engedheti meg magának az adott pillanatban!
Nem hiszem, hogy picsáknak kellene neveznünk azon hölgy tagjainkat, akik már szemeznek egy MiTo-val, valószínűleg nem örülnek neki! De vannak urak is akiknek kifejezetten tetszik és nem átallanak majd használni is, mert ennyi pénzért másik Alfa nem ad ilyen élményt!
Egyébként meg egyre többen vagyunk és nő a fizetőképesek tábora is! Nézd meg a 159 tulajok számát! Amikor én vettem (egyébként ez volt életem első új autója - sokat dolgoztam ezért a jutalomért) akkor négyen voltunk ezen az oldalon tulajok! És nem nézem le sem a régi vassal közlekedőket, sem az új autótulajokat, sem azokat akik másik márkát választanak! Az első Alfámat 10 évesen vettem és 5 évig használtam...

Tehát fizetőképes közönséggé válunk! Én már tudom a módját, hogy hogyan!
Tedi2008-09-29 22:30:27 // 1666
ROTFL :DD
zolee1452008-09-29 22:28:27 // 1665
Délután 5 után már nem illik tankolni.:D
Zool2008-09-29 22:26:39 // 1664
Viszont ha így folytatja az Alfa lassan belehízik a hőn áhított USA piacba...

Nyomd a szteroidot ég a zsír! :), és kipottyan egy full size SUV....
Tedi2008-09-29 22:21:38 // 1663
LOL :D

A Norbi Update nem csak a hasát, az autója fogyasztását is csökkenti :D
Attie2008-09-29 22:18:23 // 1662
:-))
És most esett le hogy miért nőtt mostanában a fogyim... :DD
Tedi2008-09-29 22:13:16 // 1661
A munkahelyemre :)) Meg a BKV-ra :) Meg Alfonzra.
Attie2008-09-29 22:08:18 // 1660
Nekem azóta nő a hasam mióta nős vagyok. De Te mire fogod? :-PP
:)))
Attie2008-09-29 22:07:08 // 1659
Ezt rosszul látod. Az alsó közép kategória a 147 (mint a 145 utódja). A Mito kis kategóriában játszik.
Tedi2008-09-29 22:06:26 // 1658
Na végre valaki. Azt hittem egyedül vagyok ezzel a problémámmal :D
Attie2008-09-29 22:01:04 // 1657
Én kb fele-fele arányban autózok és BKV-zok. Mégis nő a hasam :DD
Bár ez inkább szomorú :-/
Kazes☻2008-09-29 21:27:23 // 1656
És mi lesz így a végén, a kis autó már rég nem is lesz kisautó? :)
Zool2008-09-29 21:19:01 // 1655
Nem jó ekkora időeltolódásokkal összevetni autókat. A 147 kb akkora volt, mint egy Golf IV, erre jött a Golf V, és a 147 már törpe lett. Lassan a GPunto is akkora, mint a Golf IV volt. A Mito tehát egy nagyobb kisautóra épít (ami akkorára hízott, mint a régi alsóközepesek), de közben az alsóközépkat is felhízott a 4.4m-re (Bravo, Mazda3), a prémiumközépkatról nem is beszélve ami a 4.6 körül mozog, vagy a tömeg Mondeo ami az 5m felé nyúlik lassan...
Egy szó mint száz, a Mito nem alsóközép, legfeljebb kiasautó...
Zool2008-09-29 21:09:54 // 1654
Csak nem a kis smart kupé volt? Az azért más liga, én is ültem (illetve feküdtem) egyben egyszer. TKP egy középmotoros kiskupé mint a Lotus Elise, nem a hot hatchek kategóriája...
ath2008-09-29 21:01:10 // 1653
a mini azért nem smart méret
Seriff2008-09-29 20:54:44 // 1652
Seriff2008-09-29 20:37:13 // 1651
Mostani "választékból"...
sty2008-09-29 20:35:36 // 1650
Hát ha a méreteket nézzük akkor a 145 -ös alfával vetekszik a mérete ami alsó közékategoriás
Seriff2008-09-29 20:33:24 // 1649
Miért, mivel egy kategória a MiTo szerinted?
sty2008-09-29 20:29:22 // 1648
Na én is azt mondom nem egy kategoria csak furcsa hogy mindenki ugy hasonlitgassa össze a Minivel mintha tényleg egy kategoria lenne
Seriff2008-09-29 20:21:52 // 1647
Nem igazán volt érthető, amit írtál:) Szerinted nem egy kategória a MiTo meg a Mini?

Ha már Smart, akkor elmondanám, h egyik elgjobb autós élményem egy (barátom által frissen vásárolt) Brabus Smart pörgetése volt a hóban:D De persze én hüjje vagyok, állítólag:D
sty2008-09-29 20:14:27 // 1646
Srácok én csak azt nem értem miért hasonlitgassa mindenki a Mitot a Minihez,ok hogy mind a kettö kisauto,de ha a méreteket nézzük akkor szerintem nagyábbol a 145mérete ami ha jol tudom also középkategoria,szóval koránsem egy kategoria ennyi erövel akkor a Smarthoz is hasonlithatnánk ,egyépként én szivesebben látnák egy Mitot a garázsomban mintegy Minit
Vikking 3112008-09-29 19:32:16 // 1644
Ok :) Legyen igazad :)
Seriff2008-09-29 19:14:13 // 1643
Szerintem venni fogják a MiTot, mint a cukrot "úgyis-úgyis" :))
Vikking 3112008-09-29 19:11:33 // 1642
Inkább az a kár, hogy nekem nincs :)))

Majd meglátjuk, hogy az itthoni "németpárti" szakújságírók mit mondanak rá pl a minivel szemben....
Seriff2008-09-29 19:09:13 // 1641
Szép a MiTo, de szép a Mini is, mondjuk nyilván ízlés kérdése, de mind a kettő egy prémium "kisautó", pont olyan ami városi használatra bárkinek tökéletes lehet. Kár, hogy kevés az ilyen autó...
Vikking 3112008-09-29 19:05:12 // 1640
Na ez a különbség két ember stílusa között ugye :)

Mint ahogy van akinek a GTV-Spider eleje nem jön be, vagy a 166-é...

Kép alapján nekem sem volt egyértelmű a Mito, de élőben engem meg tudott győzni.

Sztem is nagyon jó kis gép, bár én nem próbáltam előtte a Spidert : )
Seriff2008-09-29 19:03:04 // 1639
Nekem jobban tetszik a Mini, egységesebben néz ki a külseje szerintem. A MiTo-nak a lámpái furcsák, az orr maga olyan játékautós, de nekem ez is tetszik, a kategória két szép autója a MiTo és a Mini. Utóbbit sajnos még nem vezettem, kiváncsi lennék rá. A MiTo k.rva jó autó vezetési szempontból, nagy gratula az AR-nek érte. Amekkora csalódás volt nekem a 2.2 JTS Spider, amit előtte vezettem, annyira nagyon kellemes élmény volt a MiTo:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak