GEORGE2008-10-06 19:45:10 // 1852
Nézd bizonyos esetekben "muszály" az adott topicban megirni és megvitatni a helyzetet......de igyekszik az ember rövidre fogni.....
Wickey2008-10-06 19:44:18 // 1851
Én spec hatvannál tolom az ötöst. Ugyanis én nem fékezek senki kedvéért. Kikerülöm a gecibe és elkerregek alapjáraton. A városi fogyim sokkal alacsonyabb, mint az autópályás. :-)
Seriff2008-10-06 19:44:00 // 1850
Nem szeretem kikapcsolni, mert érdekelnek a reakciók ugyanúgy, mint a hozzászólások, csak az odaillők persze:)) De felőlem elcsveghettek itt is, ha ragaszkodsz hozzá... Engem nem zavar:)
Seriff2008-10-06 19:42:40 // 1849
GEORGE2008-10-06 19:41:36 // 1848
Szuszaaaa koma :-)
Az 5.-et te is csak a városon kivül használod....és ha 100 alá esik a tempod tuti visszanyulsz a 4,-ért :-))
Az 5.-et te is csak a városon kivül használod....és ha 100 alá esik a tempod tuti visszanyulsz a 4,-ért :-))
GEORGE2008-10-06 19:40:22 // 1847
Nézd koma, 160-as tempomattal haladva hogy lehet nem "óvatosan" taposni???
ott nekem 12,2 öt evett akárki akármit is mond ez nagyon sok......
ott nekem 12,2 öt evett akárki akármit is mond ez nagyon sok......
GTPeti2008-10-06 19:39:30 // 1846
OK, kapcsolgasd. Tudod mit, egy 6 sebességesnél még meg is értem. Ott van a spórolós hatodik fokozat, talán ott tényleg kevesebb az erő. Mint írtam az enyém 140-nél 3000-et pörög és az tulajdonképpen optimális nyomaték szempontból. Részemről téma befejezve. Ha szándékosan kitekeritek amit a másik ír, az a ti bajotok...
GEORGE2008-10-06 19:39:16 // 1845
Oks, de ha kikapcsolod hogy ne lásd a csevegést akkor nem fog zavarni :-))
WarbiRunner (Gyuri)2008-10-06 19:39:12 // 1844
Az egész vita alapja, hogy senki nem tudja, mit mivel hasonlítson. Kezdhetnénk benzines 8v-16v vitát is, vagy karbi/befecskendezés, vagy kompresszor/turbo. Csak semmi értelme, valaki úgyis überel mindíg, mert neki kurvasoklóerőshűdefaszakocsija van, ami lenyomja a kis szart. Magyar mentalitás :-)))
Az egész onnantól lenne korrekt vita, ha azonos súlycsoportba eső verdákat tennénk egymás mellé. Úgy értelmesen el lehet dönteni, hogy egy-egy modellből dízelt, vagy benzinest érdemesebb. De véletlenül sem azt, hogy A dízel jobb, vagy A benzines úgy általában.
Én a 146 megvétele előtt nyomatékgörbéket váltóáttétellel korrigálva pakolgattam egymásra hetekig, és úgy döntöttem. 1.6Ts, vagy JTD? Ezek egy kategória. 120 ló vs 105 ló.
De BMW-ből pl simán venném az új benyás motorokat, mégha híresen jók is a dízeleik. Fordból csak dízelt és 1.8 vagy afelettit. Soroljam? Minden kategóriának és márkának megvan az ésszerű választása.
Az egész onnantól lenne korrekt vita, ha azonos súlycsoportba eső verdákat tennénk egymás mellé. Úgy értelmesen el lehet dönteni, hogy egy-egy modellből dízelt, vagy benzinest érdemesebb. De véletlenül sem azt, hogy A dízel jobb, vagy A benzines úgy általában.
Én a 146 megvétele előtt nyomatékgörbéket váltóáttétellel korrigálva pakolgattam egymásra hetekig, és úgy döntöttem. 1.6Ts, vagy JTD? Ezek egy kategória. 120 ló vs 105 ló.
De BMW-ből pl simán venném az új benyás motorokat, mégha híresen jók is a dízeleik. Fordból csak dízelt és 1.8 vagy afelettit. Soroljam? Minden kategóriának és márkának megvan az ésszerű választása.
147Smz2008-10-06 19:38:01 // 1843
Asszem a 145 topicban kiszámoltuk, hogy a 147 2.0 TS és az 1.9 JTDm között elég hamar visszajön a dízel verziót sújtó árkülönbség.
147Smz2008-10-06 19:36:45 // 1842
Akkor tőled bizonyára félnek a belső sávban rendszeresen villogó X5, Q7, A8, S8, 335i, és társai. :-)
Wickey2008-10-06 19:36:13 // 1841
Látod, fasznak kell a hat fokozat.
Rendes autóban 3 sebességfokozat van, oszt cső.
Rendes autóban 3 sebességfokozat van, oszt cső.
Benőke2008-10-06 19:35:42 // 1840
A traktor kevesebbet fog enni mindig is. Vagy is egy jó darabig még így lesz. Bár a T-jet ha nem taposod neki annyit eszik mint a normál szívó. Mito -ban nem tom mennyit eszik ha lájtosan normál módon használják. Viszont a traktorért jókora felárat kell kifizetni. Hosszú távon visszajön, csak van aki nem tartja meg olyan hosszú távon...
A szuper takarékos motorok azért el vannak túlozva. Lehet alapjáraton kevesebbet fogyaszt :D
A szuper takarékos motorok azért el vannak túlozva. Lehet alapjáraton kevesebbet fogyaszt :D
Seriff2008-10-06 19:34:25 // 1839
Ezt a diesel topicban folytassátok, pls:)
GEORGE2008-10-06 19:33:02 // 1838
Miért?
44ezer mentem egy év alatt a diesellel és bizony kapcsolgatom a váltot rendesen....
44ezer mentem egy év alatt a diesellel és bizony kapcsolgatom a váltot rendesen....
Whiteskull2008-10-06 19:32:44 // 1837
hehe! Így felülről még nem láttam. :))))))
Mondjuk talán jobb is. :DDDDD
Mondjuk talán jobb is. :DDDDD
Seriff2008-10-06 19:31:31 // 1836
GTPeti2008-10-06 19:31:02 // 1835
Reakciód meglepett.
Seriff2008-10-06 19:29:29 // 1834
Wickey2008-10-06 19:27:27 // 1833
Most mit csodálkozol? Tolsz egy ötöst a kivezetőn, és ha csurig van a tank, meg nem sietsz, akkor 130 utazóval elmegy 900km-et az autó. Annyiból meg kinnvagy a célterületen. Én egyszer szoktam megállni az 1300km-es belga etapon: az osztrák/német határon tankolni meg hugyozni. Utána gyite tovább.
Halesz2008-10-06 19:26:14 // 1831
De remélem csak csajokat vittetek :)
Szilárd2008-10-06 19:25:09 // 1830
Ha tudnád mennyit kerestünk...:))))
GEORGE2008-10-06 19:25:01 // 1829
??????? erre azért kiváncsi lennék....
Seriff2008-10-06 19:25:00 // 1828
Benőke2008-10-06 19:24:44 // 1827
Hatodikat kivetted belőlle? :D
Hát bármilyen hihetetlen ez benzinesnél is pontosan ugyan így van.
Hát bármilyen hihetetlen ez benzinesnél is pontosan ugyan így van.
Seriff2008-10-06 19:23:07 // 1826
Szokás szerint lemaradt mögülem a két másik maki, ott vártam őket, meg a mekiben is dobtam egy sárgát, ha mind áron tudni szeretnéd:D
Seriff2008-10-06 19:22:04 // 1825
Halesz2008-10-06 19:21:36 // 1824
Mi ez, taxi? Mit keresnek a Moszkva tér taxisdrosztjában? :)
GEORGE2008-10-06 19:21:20 // 1823
Itt többen nekem estek anno mikor beharangozták, hogy jönnek a szuper erős és szuper takarékos T-jet mocik...én mondtam, hoghy nem hiszem, hogy keveset fognak enni, mert a teljesitményt elő kell állitani valamiből....nos én most a mások álltal reklámozott és állitott takarékos fogyasztást hiányolom :-))
Seriff2008-10-06 19:18:13 // 1822
GTPeti2008-10-06 19:07:22 // 1821
OK, elhiszem. Én nagyon nem szoktam autópályán kapcsolgatni... 140-150-nel nyomom végig, és ott van bőven elég nyomaték. (3000 1/p)
Bocs a flame-ért.
Bocs a flame-ért.
Seriff2008-10-06 18:51:26 // 1820
Hát nemt'om, én a Te kocsid ikertesójával voltam Horvátországban nem oly' rég, és azért kellett kapcsolgatnom emlékeim szerint, pedig van Novityekk is. Párizsba meg Bécsbe menet már kevesebb váltás volt vele, ez tény, de a V6 után kib.szott nyomatékszegéknynek éreztem emelkedőn, alacsony fordulaton- folyamatosan veszítettem a sebességből, ezért visszaváltottam...sokszor:D
GTPeti2008-10-06 18:42:03 // 1819
Émmá látom: Új flame van születőben... :)))
A lényeget akartam érzékeltetni: Az, hogy dízelnél "állandóan" kapcsolgatni kell tévhit...
A lényeget akartam érzékeltetni: Az, hogy dízelnél "állandóan" kapcsolgatni kell tévhit...
Halesz2008-10-06 18:40:06 // 1818
Hajnali 2-kor való induláskor esetleg :)
GTPeti2008-10-06 18:37:28 // 1817
Senkit. Tapasztalat... :P
BeeGee2008-10-06 18:02:38 // 1816
Kit akarsz átverni? :)
GTPeti2008-10-06 17:59:30 // 1815
Cartárs, a dízelt annyit kell kapcsolgatni, hogy Bp-n beteszem 5ösbe, Németországban pedig kiveszem... És ebben benne vannak az előzések is. :PP
WarbiRunner (Gyuri)2008-10-06 16:06:30 // 1814
Nem sok dízelt vezethettél :-))
Kb. ugyanannyit kell kapcsolgatni, mint egy azonos teljesítményű
szívó benzinesnél. A váltó úgy van kiosztva általában, hogy ugyanazt
a tartományt fogják át az azonos fokozatok. A különbség annyi, hogy a
dízel ezen tartomány elején indul meg, míg a benzines a másik felében. Próbálgattuk elég sokat haverommal.
Ezért van az, hogy egy autót előzni dízellel sokkal könnyebb, sorelőzésnél kiegyenlítődik, nincs nagy különbség. Autópályán ugyanez, csak példaként 120-ról 160-ig körbeautózom a szintén 105 lovas Mareát, majd 170-nél megáll a különbség, és szépen zárkózik, végsebességben lehagy. Városi lámpás gyorsulásnál a benzines jött ki jobban, szerpentinen a dízel.
Persze turbos benzines az igazi, de annak is vannak kompromisszumai.
Kb. ugyanannyit kell kapcsolgatni, mint egy azonos teljesítményű
szívó benzinesnél. A váltó úgy van kiosztva általában, hogy ugyanazt
a tartományt fogják át az azonos fokozatok. A különbség annyi, hogy a
dízel ezen tartomány elején indul meg, míg a benzines a másik felében. Próbálgattuk elég sokat haverommal.
Ezért van az, hogy egy autót előzni dízellel sokkal könnyebb, sorelőzésnél kiegyenlítődik, nincs nagy különbség. Autópályán ugyanez, csak példaként 120-ról 160-ig körbeautózom a szintén 105 lovas Mareát, majd 170-nél megáll a különbség, és szépen zárkózik, végsebességben lehagy. Városi lámpás gyorsulásnál a benzines jött ki jobban, szerpentinen a dízel.
Persze turbos benzines az igazi, de annak is vannak kompromisszumai.
Benőke2008-10-06 16:04:34 // 1813
Hát én nem szoktam 110 nél pályán visszalökni 4 - be az autót előzéshez pedig csak 1.4. jó nem horpadok az ülésbe de elégséges. Persze ha F1 -et játszol akkor inkább 3 -ba kéne :) Dizelnél kell kapcsolgatni állandóan mert 4000 nél már elfogy gyorsításnál folyton kapcsolgatni kell. A turbó miatt ugye pályás haladásnál ha megjön a a nyomaték nem kell kapcsolgatni. De ugyan ezt tudja a turós benzines is csak 4000 nél nem fogy el :)
Egyébként kinek a pap kinek a papné. A dizelesek soha nem fogják meggyőzni a benzin pártiakat és fordítva akárhogy pedálozik a másik banda. Illetve nem is látom sok értelmét a győzködésnek :)
Egyébként kinek a pap kinek a papné. A dizelesek soha nem fogják meggyőzni a benzin pártiakat és fordítva akárhogy pedálozik a másik banda. Illetve nem is látom sok értelmét a győzködésnek :)
GTPeti2008-10-06 15:28:52 // 1812
Sztem nem. Erősen ráncolnám a szemöldököm, ha új autóm 10nél többet enne pályán...
2008at írunk, a nafta az Alfásoknak sem kerül kevesebbe, mint másoknak...
2008at írunk, a nafta az Alfásoknak sem kerül kevesebbe, mint másoknak...
mesa2008-10-06 15:22:29 // 1810
Igazi élvezkedéshez a füleket kell 'húzigálni' :)))
Seriff2008-10-06 15:08:17 // 1809
Maximum, ha élvezkedni akar valaki;)
mesa2008-10-06 15:04:42 // 1806
mesa2008-10-06 15:01:43 // 1805
Ez a több nyomaték egy UL. Főleg ha turós benzinest hasonlítunk turós dízelhez :P
A turbodieselek optimális működése 2300-3800 köött van. Úgyhogy igen csak kell kapcsolgatni! Ráadásul a nyomatékggörbéje a turbós benzineseknek a legjobb. Nem mellesleg 1800-6000 ig forgathatók. Szerintem velük sokkal kevesebbszer kell a váltókarhoz nyúlni!
A turbodieselek optimális működése 2300-3800 köött van. Úgyhogy igen csak kell kapcsolgatni! Ráadásul a nyomatékggörbéje a turbós benzineseknek a legjobb. Nem mellesleg 1800-6000 ig forgathatók. Szerintem velük sokkal kevesebbszer kell a váltókarhoz nyúlni!
Tom122008-10-06 15:01:10 // 1804
"nem kell folyton kapcsolgatni a fokozatokat"
Többször kell, mert ugye 4000-nél már követeli a köv. sebességfokozatot, nem lehet 7000-ig pörgetni váltás nélkül, de a többi igaz...;-)
Többször kell, mert ugye 4000-nél már követeli a köv. sebességfokozatot, nem lehet 7000-ig pörgetni váltás nélkül, de a többi igaz...;-)
147Smz2008-10-06 14:42:18 // 1803
Ja, de a kis körúton megyek végig, plusz a bnőmhöz járkálok 3 kilométerre, úgyhogy a motor épp bemelegszik mire odaérek :-)
A lényeg, hogy fogyi szempontjából elég rossz útvonalaim vannak.
A lényeg, hogy fogyi szempontjából elég rossz útvonalaim vannak.
Online tag
0
Vendég0
603
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV