Fórum >> Típusok >> MiTo

Rivers2016-11-22 14:57:53 // 6032
Sziasztok!

155lovas mitora szeretnék alu vagy lemezfelnit 16" méretben télire. Milyen ET szám lenne jó? Próbáltam egy ET38-ast és beleér a nyeregbe. Gondolom azok a kisebb motoros mitokra jó.
BCS2016-11-19 12:37:03 // 6031
https://www.instagram.com/alfamitoclubmilano/
Golyszi2016-11-04 08:40:01 // 6030
Ez valóban nem egyszerü! Mi is "megszívtuk" egy szombathelyi verdával. Na de már rendbe van a verda! ;)
Ez ilyen, használtautó mindig rizikós, ha veszek 2M egyet abban is van hiba, de ha 1,5M akkor még kihozhatod 2ig tutira! ;)
Audrey2016-11-03 21:57:44 // 6029
Valóban nagyon nehéz jó használt autót venni. Sokszor idő-pénz igényes, mire rá lelsz a legmegfelelőbbre.
A Szombathelyi alfa.. nos nem csak egy réteg festék volt rajta, mert sok helyen 5-600 mikron értéket mutatott, rendesen rágitteltek. A festéken is látszott, hogy narancsbőrös. Sajnos, pedig úgy állította be a srác, hogy csak 1-2 elem volt sérülve felületileg, ami ugye nem akkora gond, mert az autók többsége ugyis ilyen. De a nyomasztó jelek sajnos megmutatkoztak. No mind1, remélem az új gazdája azért jól jár vele, és szerkezetileg ép kocsiban ül és tesz meg balesetmentes km-eket.
Kovi2016-11-03 16:32:07 // 6028
Szerintem ma Magyarországon jó áron sérülésmentes autót nem lehet venni!
Akinek hibátlan kell annak meg van az ára!
A miénk is volt fényezve csak nem mind1 mit mutat a mérő gitt hegyeket vagy csak egy +lakk réteget szépészeti beavatkozást!
Be kell menni az Olaszautók házába. Vatta új Gulia (fehér) és ordító hibák! lehet már az is 0km volt sérült!?!?
És azért az árért már elvárnám legalább a fényszóró hézag legyen tökéletes.
droberto2016-11-01 23:14:37 // 6027
Nem volt karambolos. A jobb első sárvédőt cserélték. A hossz és keresztartók épek voltak. A rétegvastagság adatokat nem tudom, de körbe lett mérve és nem volt vele gond.
Audrey2016-11-01 14:32:00 // 6026
Szia!
Mi megnéztük az autót, de ott is hagytuk, mert egy szervizes ismerősöm ahogy meglátta, kiszúrta rajta a hibákat. Vittünk festékvastagság mérőt, ami jelezte, hogy szinte az egész autó festve van, illetve a gittelés nyomai voltak láthatóak, a gyári csavarokat feszegették. Karambolos lehetett az autó, mert a szélvédő illesztése sem passzolt.
droberto2016-10-24 22:14:58 // 6025
Nem én intéztem alapvetően, így ki sem próbáltam.
BCS2016-10-24 20:25:58 // 6024
Amúgy milyennek érződik? Úé. gondolom toltatok neki egy kövéret már? :)
droberto2016-10-23 21:02:03 // 6023
Köszi! :)
Mivel csak 60k van benne, így csak az első max a második lesz cserélve. (A könyve szerint.)
BCS2016-10-23 17:30:20 // 6022
Lassan 2 éve van meg nekem a MiTo, de a tanksapka lezárásával mindig megszenvedek.
Tud vki. egzakt magyarázatot adni, hogyan is kell fölrakni? Kulcs berak, jobbra elfordít, a kis stucnit a helyére passzintva, majd elforgatva a sapkát és a kulcsot is ellenkező irányba, aztán jobbra ismét a kulcsot, a legvégén kivesz a kulcsot...
Nekem eddig autógépész diplomával nem sikerült a 100%-os hatékonyságra a megoldást megfejtenem...mondjuk, aki ezt megtervezte és az a beszállító aki ezt így legyártotta, egy jó nagy faszkorbácsolást érdemelne kifeszítve egy scudettón...
Nincs vmi. használhatóbb aftermarket megoldás erre?
BCS2016-10-23 17:24:11 // 6021
Használjátok egészséggel. :)
Olaj-, gyertya-, vezérléscserét ajánlom. Illetve méressétek be a lengéscsillapítást.
droberto2016-10-23 16:53:10 // 6020
Elhoztuk az autót, a bal első sárvédő lett cserélve. A kereskedő nagyon korrekt volt. Még engedett is. Egyben van az autó.
Egyébként írt közben az importőr. Sajna csak a garanciális és a visszahívásos javításokra "látnak rá". Ezekből nem volt semmilyen.
droberto2016-10-19 20:24:27 // 6019
Az olaszból jött. A képeken nem látok kivetni valót. Még a km-t kéne csekkolni MES-el.
Lekértem most az importőrtől az előéletét.
Az a baj, hogy nagyon nem esik útba...
BCS2016-10-19 18:52:30 // 6018
Ahogy látom ez külföldről behozott darab, mint az itthoni paletta nagy része. Arra figyelj oda, hogy nem-e meg lett hajtogatva. Ha útba esik egy megnézést megér szerintem.
droberto2016-10-18 21:31:56 // 6017
Sziasztok MiTo-sok! :)
Ezt a szombathelyi verdát nézte már valaki?
A család egyik tagját érdekelné.
Gyanús hogy a lista legelején van...
BCS2016-09-24 12:44:53 // 6016
A magyar 2 milláig keres használtat, lehetőleg prémium németet vagy kommersz alsó közepes autót. (Golf, Astra, Focus, Octavia).
A MiTo SE nem kommersz, se nem nagy és nem is annyira praktikus kisautó, nem ezekre a fos utakra való sajnos.
gradvolttomi2016-09-22 10:54:50 // 6015
vagy a kisvad? :)
Golyszi2016-09-22 10:37:18 // 6014
hehe igen, vagy a fehérrel vagy a pirossal :D nekem is felünt már a nagyvad
gradvolttomi2016-09-22 10:29:06 // 6013
Minden reggel fél 7 - 7 körül az Intersparral szemben az XXL-nél állsz? ;)
Golyszi2016-09-22 09:04:09 // 6012
Ez teljesen piros mint az enyim vagy inkább mély vörös?
Gurulóknak tundék helyet :D
Kovi2016-09-22 08:44:59 // 6011
Szerintem elég csajos.
Piros, 144e km, Multiair rendszer más baj nincs. :-)
Kevés csaj van akinek 170le verda kell.
És kevés fiú akinek piros Mito. :-)
gyml2016-09-21 14:57:07 // 6010
Sziasztok,

mi az oka annak hogy a lenti MiTo egyre olcsóbb és mégsem veszi meg senki? Megnézte már valaki?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_multiair_quadrifoglio_verde_sport_dna_kapcsolo-10607307
BCS2016-09-16 18:26:42 // 6009
Winkler az utóbbi időben nagyon fikázza az Alfát úgy összességében jót nem hallottam tőle egyik típusra sem. Pedig anno fél Olaszországot bejárta Alfa sajtó utakon a 2000-es években...még Baloccoba is vitték anno.
Ami meg a TC-t illetti, nos ott sem jobb a helyzet. Lehet nem véletlen, hogy eddig még nem kaptak Giulia tesztautó. ;)
Bár azt is lefikáznák szerintem...szomorú, hogy ők a legolvasottabb magyar autós média.
Golyszi2016-09-14 12:43:31 // 6007
kicsit még kellett alakítani a kartergáz szürön. Elsőre kicsit rendeltem...:)
Ma meg is jött és már fent is van :)
keresztpatrick2016-09-10 13:44:50 // 6006
Sziasztok!
Kis segítségre volna szükségem tempomat kapcsán.

Nemrég lettem boldog gazdája egy 2008-as 1.4-es Mito-nak gyári tempomattal, ami nem működött.
Kisebb keresgélés után jutottam oda, hogy sokszor kuplung érzékelő meghibásodása okozza a gondot.
Csere megtörtént egy újra, de a hiba továbbra is fennáll.

A tempomat kapcsoló on-off állását viszajelzi a műszerfalon, viszont a sebességet nem veszi fel.

Valami tipp?
Jorjie2016-09-09 13:04:36 // 6005
Gratula a K-hoz :-)
Tedi2016-09-09 12:42:06 // 6004
Még emlékszem arra, amikor Magyarországra bejött a MiTo, és Winkler ott volt az Autóház Budaörsnél és szemezgetett az autóval, akkor kurvára tetszett neki.
Oké, meg lehet változtatni a véleményemet, de ez azért kicsit hümm
Golyszi2016-09-08 21:58:02 // 6003

Alakul 😎
Kovi2016-08-29 11:10:04 // 6002
Nem tudom mi a kreténség pl. ebben.
Kovi2016-08-29 11:07:54 // 6001
Igen én is olvastam.
Ahhoz képest ,hogy semmi köze az autókhoz az embernek....
Én sem csipem az embert.
Nem véletlenül nem lehet eladni a műsort komoly csatornáknak.
Relatív kinek mi a komoly.
BCS2016-08-26 07:59:39 // 6000
A mai TC vezércikkben winkler (direkt kisbetűvel) "szerényen" kreténségnek nevezi a MiTot. Mondjuk akinek Toyota 4Runnerje van az micsoda....idióta egy barom az az ember.
Golyszi2016-08-23 21:25:51 // 5999
Nem bírtam ki
Golyszi2016-08-23 11:25:53 // 5998
F@szom a légzsákba.... :D
ott pihen anyóson a másik ;) a hétek kerítek rá időt hogy feltegyem, dobom a képet majd!
Golyszi2016-08-15 21:20:56 // 5997
Receptet küldj vazze!
Azóta ott pihen az új kormány a hátsó ülésen!... Gyüjtőm az erőt!
Tedi2016-08-12 20:54:03 // 5996


Nincs mit :D
Golyszi2016-08-12 06:41:18 // 5995
Tegnap közel voltam az agyvérzéshez kormány csere ügyben...
Kormány összeállt, idő is van hogy kicseréljem és meleg sincs...hát hajrá!
De az idegtől vert a víz rendessen.
Bárcsak olyan könnyen lejönne mint a Youtube-os videókon.... :D
1,5ó kínlódás után feladtam... ha az egyik köröm kiakad, a másik kipattintása közben visszaugrik... egyszer megvolt mind a 2 két köröm kipattintása, na mondom most megvagy a Qv@ @nyád...:) erre mozdul kifele 1,5cm... ott fogyott el a türelem. feladtam.

Hilfe!
Golyszi2016-08-03 08:45:04 // 5994
a hefe tudja...
Ameddig nincs megtalálva a gyökéroka a problémának, addig a véleményem szerint a multi sem kizárható. Mechanikailag nem sok különbség van a két típus közt, kivétel a szelepvezérlést.

én laikus szemmel arra gondolnék, hogy hideg a henger fala igy befecskendezésnél, lecsapódik a falára ezért kimarad az égés. magasabb octánnal ez nem okoz jelenséget.
Gáz üzemen szintén nincs a jelenség... a halmazállapot miatt.

cáfoljatok, vagy erősítsétek meg :)
Jimmi T.2016-08-03 08:11:41 // 5993
Ez a benzinérzékenység csak a sima turbórsa jellemző ? a multiair-em csak és kizárólag kinn ál 6 éve és 100-as benzint nem látott még, néha egy kis V Power-t.. viszont eddig ilyesmit nem produkált ( remélem ezután sem )
AdiArsenal2016-08-02 18:14:02 // 5992
Nekem is volt ilyen, amikor kint állt, 100-as benzinnel nem csinálta, de ha garázsban van jó a 95-ös is :)
Tedi2016-08-02 11:18:41 // 5991
Csillaggarázsban áll egyelőre.
És prosztó vagyok, 95-öst tankolok :DD Bár az előző tualjnak is produkált hasonló tüneteket emlékeim szerint és elmondása alapján 100-ast tankolt. De ettől függetlenül köszi, kipróbálom a 100-asat.
Béci Ɨ|ѯ2016-08-02 10:31:15 // 5990
Lehet, hogy reggeli pára zavar be neki. De az is lehet, hogy a benyára hisztis tényleg. Kint áll egyébként, vagy garázsban?
Gegee2016-08-02 09:31:00 // 5989
Egyébként ebben van valami. Ilyen tüneteim szerencsére nem voltak 95-el, de nem indult úgy hidegen, ahogy ezt a 100-al teszi. Prosztó vagy sem engem hidegen hagy. Szerencsére nem olyan drága most egy liter mint 2-3 éve, így azért belefér.
Golyszi2016-08-02 08:57:42 // 5988
Tedi, mit tankolsz?
Tudom, hogy prosztó...de a 95-az enyém nem szereti. az általad leirtakat produkálja.
100-assal semmi :D

Próba cseresznye
Tedi2016-08-02 08:06:45 // 5987
Nekem is volt egy ilyen gondolatom, csak azt nem értem, hogy a napi első indításnál csinálja, aztán meg nem. Jó, mondjuk olaszok, szóval nem kell mindent érteni :D
Béci Ɨ|ѯ2016-08-02 06:59:16 // 5986
Gyújtókábel hiba ugrik be elsőre. Legalábbis nekem a Puntom anno ugyanezt produkálta és a gyújtókábelek voltak a ludasak.
Tedi2016-08-01 18:18:56 // 5985
Ja, csak hogy egzakt legyek: a semmi alatt azt értem, hogy nem produkálta újra a hibát, és azóta sem, üzemszerűen megy minden.
Tedi2016-08-01 18:17:16 // 5984
Sziasztok,

A tegnap esti durva esős idő után ma reggel a párásabb időben beröffentettem a vasat, és először elkezdett szolidan dadogni, majd villogni a motorellenőrzés lámpa. Leállítottam, újraindítottam, és semmi. Nem először játsza el, hogy hidegebb, és/vagy párásabb időben ezt műveli.

Megnéztem, hogy tárolt-e hibakódot, volt benne négy is, gyújtáskimaradás az 1-2-3-as hengerben és általános gyújtáskimaradás, mindegyik eseti.

Namármost, ez nyilván nem üzemszerű. Tapaszalt már más is hasonlót? Van erre valami gyógyír, vagy szarjam le? :)
Golyszi2016-07-29 14:39:34 // 5983
Alakul az a kormány. Megpucoltam! kapott rendessen bőápolót és 2 réteg méhviaszt. most pihen naptól elzárt területen. A bőr vártnál jobb állapotban van, igy az újrabőrözést megúsztam. De a héjjal kell foglalkozni.

Érkezési állapot:


Pucolás után:


Héj, 1óra csinolás után...


Ennek a kezelését inkább profikra bízom! :) Jövőhéten kész lesz!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak