zgi5212021-05-05 09:09:56 // 6289
igen, azért is veszek 1 litert most, mert említetted, hogy nézegessem a szintet. félig van, kicsit töltenék bele, lássam eszegeti e. ablaktörlő is azonos a Grandéval. du. megyek érte unixhoz.
Giuntini2021-05-05 08:20:11 // 6288
Ez a motor teljesen megegyezik a Punto motorral, Selenia 20K-t szoktam venni húgom autójába. Az is van gyárilag írva.
zgi5212021-05-05 06:46:24 // 6287
GT Ɨ|ѯ2021-04-18 14:56:18 // 6286
a QV-n esetleg, ja:-)
Kazes☻2021-04-18 14:32:38 // 6285
Bp-re tök jó, próbáltam... és a tulaj is szereti, sőt a párja is sokszor azzal járt, mert jó. :)
Kazes☻2021-04-18 14:31:22 // 6284
Kapcsolsz a DNA kapcsolón! :D
Giuntini2021-04-18 14:31:16 // 6283
.....igen és nyugodtabb!!
GT Ɨ|ѯ2021-04-18 14:21:40 // 6282
van élet pesten kívül is, szerencsére:-)
Giuntini2021-04-18 14:16:45 // 6281
Ez így van! De ha van mellette egy 200 lovas autópálya romboló, a budapesti forgalomban tök mindegy a teljesítmény, a méret a lényeg....😊
GT Ɨ|ѯ2021-04-18 14:14:12 // 6280
igen, aztán jön 1 emelkedő...:-)))
Giuntini2021-04-18 14:00:22 // 6279
Ha a GTA realizálódott volna...
Nekem.a MiTo-ban azbis tetszik, hogy a 77 lovas verzió is 17-es felnikkel, ezüst visszapillantó tükör házakkal, fekete scudettóval külsőleg hozza a jóval erősebb változatokat!
Nekem.a MiTo-ban azbis tetszik, hogy a 77 lovas verzió is 17-es felnikkel, ezüst visszapillantó tükör házakkal, fekete scudettóval külsőleg hozza a jóval erősebb változatokat!
GT Ɨ|ѯ2021-04-18 13:40:45 // 6278
teljesen vállalható így:-)
Kazes☻2021-04-18 13:02:20 // 6277
Dehogy... térkövön! ;)
Giuntini2021-04-18 13:00:12 // 6276
Ez nagyon a szeren van!
GT Ɨ|ѯ2021-04-18 12:54:49 // 6275
Prof2021-04-02 23:05:21 // 6274
Prof2021-04-02 22:42:44 // 6273
Sziasztok!
Mito 16"-os dísztárcsát keresek. Sajnos elhagytam az egyiket. Valakinek esetleg lenne eladó?
Mito 16"-os dísztárcsát keresek. Sajnos elhagytam az egyiket. Valakinek esetleg lenne eladó?
zgi5212021-03-16 15:42:31 // 6272
köszönöm, csütörtökön megnézetem. hétvégén próbáltam, illetve ma is 10+ fokban, semmi.
remélem csak gáz és nem kompresszor. előző tulaj állítólag télen, nyáron használta.
közben a másodkulcs is megoldódott köszönöm. Nyugati Skála mellett a Zárkirály; 20 perc volt. Gyári chipes másodkulcs lett. feléért, mint a márkaszervizben.
remélem csak gáz és nem kompresszor. előző tulaj állítólag télen, nyáron használta.
közben a másodkulcs is megoldódott köszönöm. Nyugati Skála mellett a Zárkirály; 20 perc volt. Gyári chipes másodkulcs lett. feléért, mint a márkaszervizben.
Piritu - 1.000.0002021-03-16 11:57:27 // 6271
Hány fok volt kint amikor próbáltátok? Elmékeim szerint 3-4 fok alatt nem indítja el a kompresszort a rendszer.
Ha nem volt télen elindítva sanszos hogy kiszáradtak a tömítések és elillant a gáz. (Nekem a Spider régi tulaja két évig nem használta, kompresszorcsere lett belőle.)
A klímás tudja ellenőrizni.
Ha nem volt télen elindítva sanszos hogy kiszáradtak a tömítések és elillant a gáz. (Nekem a Spider régi tulaja két évig nem használta, kompresszorcsere lett belőle.)
A klímás tudja ellenőrizni.
Giuntini2021-03-16 10:58:05 // 6270
Kevés benne a klímagáz! Ez lehet az első lépés!
zgi5212021-03-16 05:45:06 // 6269
sziasztok, klíma ügyben kérdeznék.. most, hogy az első tavaszi napokon próbáltuk volna a klímát szomorú, hogy nagyon haloványnak tűnik. :( az is lehet csak a kinti levegőt szívja be.
a középkonzolon világít a led. Furcsa, hogy semmilyen reakciót nem érzek/látok bekapcsoláskor sem a ford.szám mérőn egy apró rezzenést, sem egy halk kattanást a kompresszor kuplungja felől. :( mi a tapasztalat ezzel, klímagáz? egyéb? az előző tulaj szerint télen, nyáron használta. :o
a középkonzolon világít a led. Furcsa, hogy semmilyen reakciót nem érzek/látok bekapcsoláskor sem a ford.szám mérőn egy apró rezzenést, sem egy halk kattanást a kompresszor kuplungja felől. :( mi a tapasztalat ezzel, klímagáz? egyéb? az előző tulaj szerint télen, nyáron használta. :o
Piritu - 1.000.0002021-03-06 21:11:13 // 6268
Hm, ma is tanultam valamit. Gondolom a szélzaj miatt van. A Spidernél simán ráfekszik a gumikéderre.
zgi5212021-03-06 20:54:18 // 6267
Piritu - 1.000.0002021-03-06 20:47:52 // 6266
Akkor kinyitható :-)
Piritu - 1.000.0002021-03-06 20:46:56 // 6265
Valami útban van az üvegnek? A lehúzást azért szokták csinálni hogy ne tapadjon rá az üveg a kéderre és nyitáskor keletkező vákum ne feszítse meg az eblakot.
zgi5212021-03-06 20:46:33 // 6264
zgi5212021-03-06 20:44:54 // 6263
arra gondolok, ha lemerül az akksi és az el. ablakot nincs mi mozgassa. így a keret nélküli üveg nem tud lemenni 1-2 centit, ami kell ahhoz, hogy nyíljon az ajtó. hiába van kulcs, amivel, fizikálisan nyitod.
Piritu - 1.000.0002021-03-06 20:11:22 // 6262
"hiszen az ablakot nem tudja kicsit lemozitani a kerettol." - Miért ne lehetne kinyitni? Az első generációs GTV-k és Spiderek sem húzták le az ablakot mégis ki lehetett nyitni az ajtót, a facelifttel jött be ott is a dolog.
zgi5212021-03-06 19:54:16 // 6261
igen, ismertuk. nejem 9 evig hasznalta Grande -ban. ujkora ota volt nalunk, imadta.
az merult meg fel bennem ha lemerul az akksi ki tud nyilni az ajto? hiszen az ablakot nem tudja kicsit lemozitani a kerettol.. van ezzel tapasztalat?
hasonlo izgat ha nagy a hideg, bar azt uzente Teddy nem fagyott be neki sosem😀
az merult meg fel bennem ha lemerul az akksi ki tud nyilni az ajto? hiszen az ablakot nem tudja kicsit lemozitani a kerettol.. van ezzel tapasztalat?
hasonlo izgat ha nagy a hideg, bar azt uzente Teddy nem fagyott be neki sosem😀
zgi5212021-03-06 19:49:23 // 6260
ertem koszi. megvan a kis plasztik, irtam a szerviznek.
Giuntini2021-03-06 13:08:50 // 6259
95 paci? Ugyanaz a motor van a Puntóban. Húgom Puntójában lassan 300 ezer km van, és bírja. Újonnan 0 km-esen vette. Az a motor a világból kimegy, csak az olajra kell figyelni. Az a motor bizony csipegeti az olajat, időnként meg kell nézni a szintet. Iszonyúan megbízható motor.
zgi5212021-03-05 19:42:25 // 6258
koszonom, 1.4 16V
Selmak2021-03-05 12:43:33 // 6257
A 2. csak szervízkulcs. Ha megvan a kulcs kódját tartalmazó kártya akkor azzal bármikor tudsz újat rendelni, csak nem olcsó.
Giuntini2021-03-05 10:42:15 // 6256
Grat hozzá! Milyen motorral?
zgi5212021-03-05 06:08:55 // 6255
sziasztok, vásároltunk a lányomnak egy MiTo -t. Sajnos csak egy kulcs van hozzá, a távirányítós. A 2. kulcs azonos, (egyforma távírányítós lenne) vagy csak a kék szervizkulcs? Szeretném pótolni, milyen lehetőség lenne rá? köszönöm
Dzsozy2021-01-24 10:51:13 // 6254
Szép napot mindenkinek! Kb egy éve alfátlan lettem,igaz olasznál maradtam. Feleségem viszont ragaszkodik a márkához. Szeretne Mitot városi cirkálónak. Benzinest. Tanácsot,segítséget kérnék a vásárláshoz,hogy mit nézzünk meg,mik a típus hibák,mire figyeljünk. Asszonynak friss kocsija van,ezért egyenlőre 1.4 77Le gondolkozom. Segítséget köszönöm!
Satti2020-12-14 10:28:35 // 6253
Még nem volt rá időm, de hamarosan lesz. :)
A kis fekete fotóit viszont most már feltettem az oldalamra! Az időjárás miatt, csak tegnap tudtam lemosni, most legalább szépen fénylik. :)
A kis fekete fotóit viszont most már feltettem az oldalamra! Az időjárás miatt, csak tegnap tudtam lemosni, most legalább szépen fénylik. :)
Giuntini2020-12-11 17:45:03 // 6252
Vinnie2020-12-10 01:33:43 // 6251
Szívesen. Remélem megoldódott a probléma.
Satti2020-12-09 09:22:46 // 6250
Köszi.
Ez valóban "egyszerű" művelet. :)
Ez valóban "egyszerű" művelet. :)
Vinnie2020-12-08 13:10:24 // 6249
Na az igen jó játék lesz... :)
Két lehetőség van.
1.
Én kivettem a kesztyűtartót, aztán a jobb oldali ülésnél lábtérben a középkonzol takaró műanyagot. Még ki kell venni azt a takaró elemet lent a középkonzol alján, a dna kapcsoló felett. Itt tudod majd kibújtatni/kihúzni az égőket a foglalattal, hogy kicserélhesd.
2.
Kiszeded médiaegységet, aztán alatta a blu&me egységet. Felülről/ alulról kicsavarozod a fűtésvezérlőt, aztán égőcsere, és vissza mindent.
Két lehetőség van.
1.
Én kivettem a kesztyűtartót, aztán a jobb oldali ülésnél lábtérben a középkonzol takaró műanyagot. Még ki kell venni azt a takaró elemet lent a középkonzol alján, a dna kapcsoló felett. Itt tudod majd kibújtatni/kihúzni az égőket a foglalattal, hogy kicserélhesd.
2.
Kiszeded médiaegységet, aztán alatta a blu&me egységet. Felülről/ alulról kicsavarozod a fűtésvezérlőt, aztán égőcsere, és vissza mindent.
Satti2020-12-08 12:25:54 // 6248
Sziasztok.
Kis segítség kellene. Vettem egy MiTo-t és minden szép és jó szerencsére, csak egyedül a közép konzolnál a kerek kapcsolók háttér világítása nem megy ( manuál klímás ). Hogy kell, mit kell leszedni, hogy a kis izzókat ki tudjam cserélni? Fiat 500-ban cseréltem, ez is hasonlóan megy? Köszi, ha valaki tud ebben segíteni.
Kis segítség kellene. Vettem egy MiTo-t és minden szép és jó szerencsére, csak egyedül a közép konzolnál a kerek kapcsolók háttér világítása nem megy ( manuál klímás ). Hogy kell, mit kell leszedni, hogy a kis izzókat ki tudjam cserélni? Fiat 500-ban cseréltem, ez is hasonlóan megy? Köszi, ha valaki tud ebben segíteni.
Giuntini2020-10-03 22:50:51 // 6247
Sziasztok!
Ma vezettem Shadin MiTo-ját, eszméletlen jó kis autó! Én meglepődtem rajta mennyire stabil és közvetlen. DNA N állásban viszont nagyon felejtős...
Ma vezettem Shadin MiTo-ját, eszméletlen jó kis autó! Én meglepődtem rajta mennyire stabil és közvetlen. DNA N állásban viszont nagyon felejtős...
Shadin2020-09-13 12:14:13 // 6246
Sziasztok!
Csokira cserélnék pár megmaradt MiTo alkatrészt:
jobb oldali szépséghibás fényszóró
könyöktámasz
egy szellőzőrostély
egy középkonzol teteje, amiben a szivargyújtó van
"A" oszlop burkolat pár, bal oldalin van kis karc
egy bőrkormány kapcsolók nélkül
kormánylégzsák
Csokira cserélnék pár megmaradt MiTo alkatrészt:
jobb oldali szépséghibás fényszóró
könyöktámasz
egy szellőzőrostély
egy középkonzol teteje, amiben a szivargyújtó van
"A" oszlop burkolat pár, bal oldalin van kis karc
egy bőrkormány kapcsolók nélkül
kormánylégzsák
Tocsa2020-09-11 09:14:37 // 6245
https://www.carpdfmanual.com/alfa-romeo/
Selmak2020-08-18 20:59:46 // 6244
Az általad linkelt QVk mind multiair turbók. A legnagyobb probléma velük, hogy nem tudni mikor döglik meg bennük a multiair egység, ami check engine, P1603 hibával és időszakos három hengerezéssel jár, ami véglegesen csak a multiair egység cseréjével orvosolható.
Zadia2020-08-18 20:11:26 // 6243
Közbe már keresgéltem és ez a kettő lenne a befutó csak nem nem tudom melyik.
https://www.autotrader.co.uk/car-details/201909182363924?fromSavedAds=true&advertising-location=at_cars
vagy ő :
https://www.autotrader.co.uk/car-details/202007221541034?fromSavedAds=true&advertising-location=at_cars
Mire kell még figyeljek a tipusnál?
https://www.autotrader.co.uk/car-details/201909182363924?fromSavedAds=true&advertising-location=at_cars
vagy ő :
https://www.autotrader.co.uk/car-details/202007221541034?fromSavedAds=true&advertising-location=at_cars
Mire kell még figyeljek a tipusnál?
Selmak2020-08-18 19:39:40 // 6242
1.4 16V szívó, vagy 1.4 T-Jet, semmi esetre se multiair.
Zadia2020-08-18 18:01:32 // 6241
Sziasztok.
Eljött az idő és szeretnék venni második autónak egy Mito-t. Főleg városban használnám és melóbajárásra használnám ami kb olyan 60km autópálya lenne. Kérlek benneteket,hogy mondjátok meg milyen motorral szereltet nézegessek.Dieselt nem szeretnék,arra ott van a gyönyörűm ( 159 ).
Köszönöm előre is a segítséget.
Eljött az idő és szeretnék venni második autónak egy Mito-t. Főleg városban használnám és melóbajárásra használnám ami kb olyan 60km autópálya lenne. Kérlek benneteket,hogy mondjátok meg milyen motorral szereltet nézegessek.Dieselt nem szeretnék,arra ott van a gyönyörűm ( 159 ).
Köszönöm előre is a segítséget.
Shadin2020-07-10 18:15:56 // 6240