Tedi2010-03-29 15:15:46 // 4543
Na azt nem hiszem, hogy ezt Normal állásban produkálta. A QV is olyan lomha, meg tohonya volt Normal állásban, hogy nagyon.
Belga2010-03-29 14:53:54 // 4542
A QV Nordschelife az valojaban a 135le-s Multiar :)
En ugyan nem neztem vegig, de van aki szerint Normal allasban van a DNA :)
Meg a legelso MiTo tesztek egyikeben (amit csak a MiTo forumosoknak rendeztek) mondta azt a fejlesztomernok, hogy arra torekedtek, hogy a kanyarsebesseg joval tullepje a 147-eset, mindezt minimalis karosszeria dolessel es csavarodassal. Valami 1G korul tud a kisauto...
En ugyan nem neztem vegig, de van aki szerint Normal allasban van a DNA :)
Meg a legelso MiTo tesztek egyikeben (amit csak a MiTo forumosoknak rendeztek) mondta azt a fejlesztomernok, hogy arra torekedtek, hogy a kanyarsebesseg joval tullepje a 147-eset, mindezt minimalis karosszeria dolessel es csavarodassal. Valami 1G korul tud a kisauto...
Vikking 3112010-03-29 13:37:32 // 4541
Ez a +7 mp igaz?
Mert az durva..
Mert az durva..
mesa2010-03-29 12:30:23 // 4540
Köszi BeeGee!
AA FTP-re esetleg? :)))
AA FTP-re esetleg? :)))
BeeGee2010-03-29 11:45:24 // 4539
HDD-n :)
Kézi váltós volt, dupla kuplungos szerintem nincs még az országban.
Kézi váltós volt, dupla kuplungos szerintem nincs még az országban.
mesa2010-03-29 11:07:12 // 4538
De hol vannak a képek "normális" méretben ? :)
QV Nordschleife: azt írja, nedves pályán +7 mp volt az ideje egy Focus ST 225-höz képest, aminek ugye tudjuk milyen überfsza a futóműve !
Jó kis Medve ez a MiTo!!!
Bár csak lenne GTA is.
Egyébként kéziváltós, normál kuplungos a teszt alanya ?
QV Nordschleife: azt írja, nedves pályán +7 mp volt az ideje egy Focus ST 225-höz képest, aminek ugye tudjuk milyen überfsza a futóműve !
Jó kis Medve ez a MiTo!!!
Bár csak lenne GTA is.
Egyébként kéziváltós, normál kuplungos a teszt alanya ?
Tom122010-03-28 21:59:52 // 4537
Ezt én is olvastam, de már immunis vagyok az ilyen "hülyeségekre".:-))
MYSKHA2010-03-28 20:39:17 // 4536
Nah azért egy MiTo QV-vel fellehetne hergelni pár kopasznyaku németautótulajdonost... :-D
Belga2010-03-28 19:22:08 // 4535
mesa2010-03-25 09:50:54 // 4534
Az már késő! Legyen inkább minél előbb! :))))
BeeGee2010-03-25 09:43:53 // 4533
Hát, ezzel vitatkoznék :)
Eleve sosem látott MiTot a szerző:
Az Alfa Mito viszont állítható ESP-vel érkezik – a kormánykeréken kapcsolható, hogy mennyire későn avatkozzon be a rendszer –
Összekeveri a Ferrarival, ami mondjuk nem rossz :)
A héten vittem egy QV Mitot teljesítménymérésre. Az EPS, sem az ASR, sem a VDC, sem semmi nem kapcsolható ki benne. (a kézikönyvben feketén fehéren le van írva) Ezért volt kis macera, mire le lehetett mérni az autót. De azért sikerült és nemsokára olvashatjátok az eredményt :)
Eleve sosem látott MiTot a szerző:
Az Alfa Mito viszont állítható ESP-vel érkezik – a kormánykeréken kapcsolható, hogy mennyire későn avatkozzon be a rendszer –
Összekeveri a Ferrarival, ami mondjuk nem rossz :)
A héten vittem egy QV Mitot teljesítménymérésre. Az EPS, sem az ASR, sem a VDC, sem semmi nem kapcsolható ki benne. (a kézikönyvben feketén fehéren le van írva) Ezért volt kis macera, mire le lehetett mérni az autót. De azért sikerült és nemsokára olvashatjátok az eredményt :)
koz2010-03-25 09:36:21 // 4532
Felháborító, hogy amit kikapcsol az ember, az ki van kapcsolva....áhh
mesa2010-03-25 09:31:25 // 4531
Egy kis Alfa-fika.
Senki ne vegyen Mitót, mert ki lehet rajta kapcsolni az ESP-t. Tyűűű ! :DDD
Érdekes kontraszt azután, hogy a németek szerint a kategória legjobban vezethető autóinak egyike :D
Senki ne vegyen Mitót, mert ki lehet rajta kapcsolni az ESP-t. Tyűűű ! :DDD
Érdekes kontraszt azután, hogy a németek szerint a kategória legjobban vezethető autóinak egyike :D
Tom122010-03-21 11:59:59 // 4530
A látszat néha megtévesztő, nem úgy, mint pl. Gyulai "Savanyú" Balázs esetében, róla lerí, hogy ki nem állhatja az olasz autókat, még csak leplezni sem képes...:-)))
mesa2010-03-20 23:32:49 // 4529
Akkor ez egy jó hangulatú video, annak ellenére, hogy nekem aki nem ért németül, elsőre pont a fordítottja jött át (tolómérő, német zászló) :))
Tom122010-03-20 20:11:16 // 4528
Majdnem, pontosabban azt mondja, hogy kissé alulkormányzott, de a kategóriájában a legjobb vezetési élményt nyújtja.;-)
Aztán kezdődik: hogy minden szép és jó, de - és előkerl a tolómerő, ami nekem valahogy úgy hatott, mintha csak a saját /német precizitás/ paródiája lenne... A zászlót meg felkiáltójel helyett vitte /szerintem/, hogy felhívja a német gyártók figyelmét, hogy még pár apró lépés a minőség terén és utoléri őket.:-) /a dizájnról nem is beszélve - nekik úgy látszik, nem "gülü":-))/ Egyébként a "minőségi kártyán" kívül elég objektív teszt, mindenféle "hátsó gondolat" mentes.
Aztán kezdődik: hogy minden szép és jó, de - és előkerl a tolómerő, ami nekem valahogy úgy hatott, mintha csak a saját /német precizitás/ paródiája lenne... A zászlót meg felkiáltójel helyett vitte /szerintem/, hogy felhívja a német gyártók figyelmét, hogy még pár apró lépés a minőség terén és utoléri őket.:-) /a dizájnról nem is beszélve - nekik úgy látszik, nem "gülü":-))/ Egyébként a "minőségi kártyán" kívül elég objektív teszt, mindenféle "hátsó gondolat" mentes.
Piritu - 1.000.0002010-03-20 19:08:47 // 4527
GEORGE2010-03-09 12:14:56 // 4526
Hát igen, nem mindegy :-) :-D
mesa2010-03-09 11:59:10 // 4524
Ez nagyon jó!!!
Akkor most valaki írja le németül, és hadd menjen a video alá a jutyúbon ;-)
Akkor most valaki írja le németül, és hadd menjen a video alá a jutyúbon ;-)
Somez2010-03-09 11:54:14 // 4522
Hát meg ha választhatnék, inkább párásodjon az a kurva lámpa, minthogy beragadjon a gázpedálom :DDD
GEORGE2010-03-09 11:51:46 // 4521
valóban esztétikailag bosszantó, meg tényleg gáz, hogy párásodik a lámpa, de ettől még jó a gép úgy ahogy van.
érdekes, hogy narancsfényben világit a helyzetjelzője elöl.
érdekes, hogy narancsfényben világit a helyzetjelzője elöl.
GEORGE2010-03-09 11:41:29 // 4520
A Budaörsi Alfa szalonban álló első MiTo QV-nek a jobb első lámpája alatt a lökhárítón van egy "szemét" a fényezésében, egészen a lámpa alatt, de ettől még látszik...
Szerintem erre azért figyelhetnének...
Szerintem erre azért figyelhetnének...
Tedi2010-03-09 11:39:26 // 4519
Emlékszem a legelső MiTonak, ami Magyarországra érkezett (a piros, Mesa, szerintem Te azt vezetted) szintén párásodott a lámpája, igaz csak a csomagtartó ajtaján lévő harmadik féklámpa. Ott volt a Winkler is, ő is látta, de legyintett rá :D
mesa2010-03-09 11:37:40 // 4518
2 mm differenciát aki észrevesz szemmel ... Ha nincs a kezében tolómérő megsaccolni sem tudta volna, hogy egyforma-e. Ellenben egy Opel összehasonlító mérést szívesen megnéznék :D
De a párásodó lámpabúra sajnos tényleg gáz :(
Egyetlen fogás is elég olasz autó esetében, hogy szarnak minősítsék, tudjuk jól
Nekem akkor is tetszik,és kéne! ;)
De a párásodó lámpabúra sajnos tényleg gáz :(
Egyetlen fogás is elég olasz autó esetében, hogy szarnak minősítsék, tudjuk jól
Nekem akkor is tetszik,és kéne! ;)
Somez2010-03-09 11:15:36 // 4517
Én úgy vagyok vele jelen esetben, hogy amit nem látsz, az nincs is. Amit a német csávó kimért a hátsó lámpánál, annak semmi értelme nem volt. Ki veszi azt észre, de komolyan? Ilyen erővel a motortérben is kereshetnének olyan "hibákat", hogy a szerelő nem fér oda rendesen. Ez sem számít senkinek, mert a szerelő majd megoldja valahogy.
Poló2010-03-09 11:07:59 // 4516
Nekem is párásodik a Ducato lámpája, új korától fogva :(
A német hézagokról meg annyit, hogy "hallomásból" tudom, hogy hogy készülnek Győrben az Audik. Null hézag, ez alapelv. Először az autó elejét rakják össze, majd ahogy megy a soron, úgy a hátulja is felépül. Elöl még tudnak játszani, egy kicsit idébb, egy kicsit odébb és már nincs is hézag. Csak mire jön az emberke a két hátsó lámpával, addigra hátul hatalmas hézagok vannak, mert az autó elején és közepén mindenki ide-oda tologatott mindent. Szóval ő meg ott van hátul a hézagjaival és nem tud tologatni semmit, ilyenkor kerül elő a gumikalapács és hasonló célszerszámok ;)
Az olasz meg valószínűleg nem kalapál, hanem elnézegeti azt a 2 mm eltérést.
A német hézagokról meg annyit, hogy "hallomásból" tudom, hogy hogy készülnek Győrben az Audik. Null hézag, ez alapelv. Először az autó elejét rakják össze, majd ahogy megy a soron, úgy a hátulja is felépül. Elöl még tudnak játszani, egy kicsit idébb, egy kicsit odébb és már nincs is hézag. Csak mire jön az emberke a két hátsó lámpával, addigra hátul hatalmas hézagok vannak, mert az autó elején és közepén mindenki ide-oda tologatott mindent. Szóval ő meg ott van hátul a hézagjaival és nem tud tologatni semmit, ilyenkor kerül elő a gumikalapács és hasonló célszerszámok ;)
Az olasz meg valószínűleg nem kalapál, hanem elnézegeti azt a 2 mm eltérést.
Ferke2010-03-09 10:49:39 // 4515
Azért fülig ér a szája rendesen a régi vasban:))
Somez2010-03-09 10:02:52 // 4514
A párásodó lámpabúra tényleg gáz, bár az RX-8-asban is ilyen.
Az, hogy tolómérővel hasonlítja össze a két lámpánál lévő illesztési hézagot, meg nagy marhaság.
A német márkáknak az a szerencséjük, hogy az ízlésnek nincs objektív mércéje, mértékegysége. Mert akkor beülnék a Golfba egy ízlésméterrel és kidobná, hogy elöl agyhalottnak felel meg az ingerszegény környezet, hátul pedig eleve halva kell szülessél.
A BMW-re meg távolról sípolna, hogy nincs bekalibrálva ízléstelen formákra...
Az, hogy tolómérővel hasonlítja össze a két lámpánál lévő illesztési hézagot, meg nagy marhaság.
A német márkáknak az a szerencséjük, hogy az ízlésnek nincs objektív mércéje, mértékegysége. Mert akkor beülnék a Golfba egy ízlésméterrel és kidobná, hogy elöl agyhalottnak felel meg az ingerszegény környezet, hátul pedig eleve halva kell szülessél.
A BMW-re meg távolról sípolna, hogy nincs bekalibrálva ízléstelen formákra...
Xixo2010-03-09 00:37:22 // 4513
Ezeknek tényleg a golf való...
Belga2010-03-08 19:48:15 // 4512
én sem értem, de mikor mutogatja a hibákat és kiböffenti, hogy dojcse presztizs, akkor gondolom nem dícséretet mond
mesa2010-03-08 19:40:25 // 4511
Nem értem a németet, de mintha az elején a bólyasoron azt mondanák, egy vetélytárs sem tudja ugyanezt a kategóriájában ... Már ha jól értem, minden esetre meglepő elismerés egy tolómérős germanoidtól
De most komolyan, ki nézeget be az üléskárpit alá? vagy ki nem szrja le azt a 2 mm eltérést? :P
De most komolyan, ki nézeget be az üléskárpit alá? vagy ki nem szrja le azt a 2 mm eltérést? :P
Gegee2010-03-08 19:32:10 // 4510
Ez van. Illesztési hibák, varrási hiba, mert minek csináljuk ott meg, úgy sem látszik (tipikus olasz felfogás), illetve párásodik a lámpa. Ez van.. ezek tények.. de attól még lehet szeretni. :)
Buksi2010-03-08 19:30:30 // 4509
Az ilyen az nem teszt, hanem hogyan keressünk hibákat!!!! Pfff... :-/
Belga2010-03-08 19:21:07 // 4508
Belga2010-03-04 13:07:30 // 4507
Jah, sajnos nem sokaig volt kinn.
Mikor meglattam az italiaspeed.com-on mar hiaba rohantam shoppingoolni, csak a hult helye fogadott. :(
Mikor meglattam az italiaspeed.com-on mar hiaba rohantam shoppingoolni, csak a hult helye fogadott. :(
mesa2010-03-04 10:01:45 // 4506
Igen volt, Belga leközölte :)
írtam is, hogy mondjuk a Camponába (Westendbe) nálunk is beállíthatnák, lenne meglepetés :)
Nagyon ötletes!
Múltkor az Aréna tele volt pakolva MINI One-nal. Sok pénzbe talán nem kerül de jól néztek ki, apró MINIs szőnyegen ... Gyakorlatilag az összes figyelmet vitték
MiTok sem lennének csúnyák ;-)
írtam is, hogy mondjuk a Camponába (Westendbe) nálunk is beállíthatnák, lenne meglepetés :)
Nagyon ötletes!
Múltkor az Aréna tele volt pakolva MINI One-nal. Sok pénzbe talán nem kerül de jól néztek ki, apró MINIs szőnyegen ... Gyakorlatilag az összes figyelmet vitték
MiTok sem lennének csúnyák ;-)
Rohodi Mihály2010-03-04 09:54:13 // 4505
Buksi2010-03-03 19:55:29 // 4504
Nagyon jól néz ki ebben a színben! :-O
Belga2010-03-03 19:51:48 // 4503
Buksi2010-03-03 19:41:06 // 4502
Ízlések és pofonok! ;-))
GT Ɨ|ѯ2010-03-03 19:40:23 // 4501
annyira azért nem:-)
Buksi2010-02-28 20:30:30 // 4500
Lehet más formával nekem is tetszene! .-)
Somez2010-02-28 20:26:13 // 4499
Szerintem kurvajó, csak a plexi formája lehetne más.
Buksi2010-02-28 18:21:24 // 4498
Wwrrrroooooooommmmmmm... :-))
mesa2010-02-27 17:29:12 // 4497
Ez a 8C rosso, nem ?
Jó ez a géptető! :)
Jó ez a géptető! :)
Buksi2010-02-27 17:16:19 // 4496
De gáz ez a mocitető! :-/
Belga2010-02-25 18:48:32 // 4494
Lehet. Bár az alfaowner.com-on a 4487 harmadik képére irják ezt.