Fórum >> Típusok >> MiTo

Mike.2010-06-10 13:39:10 // 4653
Ez nagyon tetszik! :-) Több ilyen válasz írás kellene a fikázós cikkekre.
147Smz2010-06-10 10:46:20 // 4651
A cikk szerzője az "avagy" szó jelentésével sincsen tisztában. -> "Most azt kellene írni, hogy a konkurensek olcsóbbak, avagy drágábbak ennél, de nem olyan könnyű belőni ezt a szűk kört."

Katasztrófa ez a cikk!
BeeGee2010-06-10 10:25:26 // 4650
Nekem úgy rémlik, hogy működik D-ben is. Magunk közt szólva, furcsálltam is hogy nem figyeli a turbó hőmérsékletet, hanem simán kikapcsol. Viszont tényleg sok minden mást figyel, mikor nem áll le.
GEORGE2010-06-10 00:56:58 // 4649
Ezek az origosok megint égetik magukat.......kár, hogy egy felkészületlen b@lfvsz tesztelte!
Lehet nem a MiTo tehet róla, ha D-állásban nem működik a strat/stop :-)

Lassan el kéne gondolkodni, kit engednek tesztelni....bár, a húzzunk le bármit ami Olasz-hoz, passzol ha így írnak a MiToról....
BeeGee2010-06-09 11:50:28 // 4648
Át kellett volna olvasnia a használati kézikönyvét, és megtudná, hogy ezer indok miatt nem kapcsolt be a S&S rendszer. Alacsony akkufeszültségtől kezdve vízhőfok, stb.

De az a duma h kifejezetten ciki a villamosmegállóban várakozók orra alá pöfögni... Én eddig erről nem tudtam, most zavarban érzem magam :D
mesa2010-06-09 11:39:19 // 4647
Lehet, hogy akkor nem tudjuk jól. De valamilyen összetevőnek még lennie kell, amiért nem engedélyezi a működtetését! Olajhőmérséklet? Vízhőfok?
Lehet nem tette üresbe még, vagy gurult. Sok összetevő lehet, én el nem tudom képzelni, hogy csak úgy "magától" ne működne, véletlenszerűen!
Tedi2010-06-09 11:11:07 // 4646
Ja nem, szorri, az a GSI nevű váltásjelző cucc...a Start@Stopnak minden állásban működnie kell, ha be van kapcsolva.
mesa2010-06-09 11:10:57 // 4645
Ja-ja, Te tudod, én tudom, de Ő ? Csak mert ránézek és látom, D-ben van :P

A FAM helyében helyreigazítást kérnék, amiért ekkora lúzer cikket jelentethetett meg, csak mert tökhülye hozzá
Tedi2010-06-09 11:03:30 // 4644
De, D-ben a Start&Stop rendszer nem működik, csak N-ben és A-ban.
mesa2010-06-09 10:53:23 // 4643
Még valami. Az egész Alfa Romeot fikázza azáltal, hogy szerinte az Alfákban a dolgok vagy működnek, vagy sem.
Ilyen bunkónak se adjon a FAM soha többet autót!

Nem úgy van, hogy a DNA kapcsoló függvénye a Start&Stop rendszer?
mesa2010-06-09 10:45:39 // 4642
Húha! Tud ám az emebrünk! :DDD
"Dynamicban értelmetlenül keményre hangolt futómű"

Dynamic módban talán nem ez lenne a lényege? :P
raga2010-06-08 23:37:37 // 4641
Kazes☻2010-06-03 12:58:03 // 4640
És milyen jók azok az utak és fura, hogy nem kifelé dől! :)))
mesa2010-06-03 12:39:58 // 4639
Nekem tetszik! Most, hogy van Juliska is, még inkább!! :)
De ezt a kanyargós-lejtős-hánytatós utat is szeretném végigvezetni :))
GTPeti2010-06-03 12:37:54 // 4638
Huhh... Milyen ország már, ahol Alfa GT-t vetnek be rendőrautónak? Nem lehet egy rossz hely!! :)
Kazes☻2010-06-03 11:51:55 // 4637
Komolyabbakat, mint ez? :)))
Vikking 3112010-06-03 09:18:11 // 4636
Alfa Romeo Mito az ausztrál bűnmegelőzésben

Nem mindennapi látvány fogadja majd Sydney rose bay-i negyedének gyalogosait a jövőben, ugyanis az ausztrál rend őrei speciális, rendőrségi célokra készített Alfa Romeo Mito-val járják ezentúl az utcákat. Ami azt illeti, esetleges autós üldözésekben nem éppen a Mito a legmegfelelőbb ellenfél a környék temérdek nyolchengeres modellje számára, ám a kis olasz nem is ezt a célt szolgálja majd. A Mitonak az utcai bűnmegelőzésben lesz fontos szerepe, amellyel más, komolyabb modelleket szabadíthat fel ezen feladat alól.

Buksi2010-06-03 03:52:08 // 4635
Így annyira nem tetszik! :-/
Belga2010-06-02 23:42:38 // 4634
mesa2010-06-01 15:30:24 // 4633
Valld be, hogy tulajdonképpen az a csajos szín vonzotta oda tekinteted :))
Tom122010-06-01 15:02:23 // 4632
Áááá, ez csak optikai csalódás...:-)
Béci Ɨ|ѯ2010-06-01 15:00:38 // 4631
Én ugyan ott parkolok most a 145-el, ahol eddig a Grande Puntoval és pont ugyan úgy fér be. Pedig ugye a 145 egy kategóriával nagyobb. Csak a Grande meg Grande...
Halesz2010-06-01 14:57:04 // 4630
Én lehet a mögötte lévőt választanám :) bár az a szín....
mesa2010-06-01 09:31:09 // 4629
Viszont szép a színe!
Így nőnek az autók. A Juliska is -szemre- szélesebb már, mint a 156
Belga2010-05-31 22:02:28 // 4628
egész batár autó ez a MiTo...

mesa2010-05-31 12:31:44 // 4627
Idén sokkal több MiTo volt, mint tavaly! ;-)

Ráadásként most kettő nyereményautóból az egyik jelen is volt (Citibank), míg a másik csak matrica formájában (Agip)
Junior2010-05-29 09:59:36 // 4626
mesa2010-05-20 16:41:03 // 4625
Így a két GTA már egész hasonlít!
Belga2010-05-19 20:22:25 // 4624
Ja, és a 186Le-vel állítólag 6 egykéttized másodperc alatt ugrik 100ra
mesa2010-05-19 20:19:22 // 4623
Matrica nélkül, simán kéne!
Megvan a hétvégén az Ötös, a Giulietta mellé veszek a páromnak egy ilyen kéket :)
Buksi2010-05-19 20:18:17 // 4622
Nagyon komoly! Nekem kellene! ;-))
Belga2010-05-19 20:15:00 // 4621
Az egyik angol dealer "GTA Modifica" kitet kínál a 155Le-s Mitohoz:

- Tornado Blue szín
- Steinbauer chip: 186Le
- GTA első sárvédő rács
- Spax coilover futomű
- Yokohama Parada gumik
- Matricázás
- Ragazzon sportkipuff
- Grafit felni
- Karbon hatású visszapillantó



A kit ára szereléssel áfával 3000GBP, de darabonként is megvásárolható.
Tedi2010-05-19 09:42:25 // 4620
Jah, láttam én is ezt a linket, hátő, érdekes
mesa2010-05-19 09:05:16 // 4619
Úgy néz ki, mintha gittelve lennének a szélesítések!
Remélem nem gondolták komolyan, hogy ilyen kombinációban megjelenjen, bárhol
A WBSK-s Giuliettánál poénból megjegyeztem a tökiylen szoknya toldatról, hogy közben tesztelik a GTA verziót, és lám-lám, a MiToé nagyon hasonló :)


A 200 db-os példányszámot keveslem. Szerintem 10 000 simán elfogyna belőle
Persze szigorúan egy színűben
Belga2010-05-19 08:41:12 // 4618
Vagy mégse?
Seriff2010-05-18 12:52:21 // 4617
Kicsit biciklikerekes feelingje van :)
Szilárd2010-05-18 12:46:13 // 4616
Érdekes,de nekem nem jönnek be ezek a 18-as felnik...
Szilárd2010-05-18 12:45:46 // 4615
Azt szerintem elírták!
De jó lenne,ha csak annyiba kerülne!
Seriff2010-05-18 11:56:06 // 4614
Csodás képek :)

GTVili2010-05-16 23:27:44 // 4613
Ááááááááá....az 1.4 16V 78LE is majdnem 4misi.....
mesa2010-05-16 23:20:57 // 4612
Újságban láttam újautó árakat. Létezik, hogy a 155 lovas MiTo csak 3,5 m ???
Annak idején mikor kérdeztem, 5,2 volt :o
GTPeti2010-05-16 12:55:13 // 4611
Igen, jól mondja a reklám. A németek, svájciak, hollandok és belgák vinni fogják a tüzes Giuliettát, mint a cukrot. Ebben biztos vagyok.
mesa2010-05-16 10:59:51 // 4610
Felesleges meg a kevés az értelme abszolute nem ugyanazt az értelmet takarja
Egy presztizs modellnek kevés az értelme, ráadásul sokszor felesleges is.

De ahogy a nagyszerű Renault reklám is mondja: "De kell" :))
GTPeti2010-05-16 04:23:18 // 4609
Szerintem hagy döntse már el a t. vevő, hogy mi felesleges (számára)... Gondolom a BMW esetén sem teszi szóvá a TG, hogy annyiféle motort lehet választani bármelyik modellhez, mint égen a csillag...
Tom122010-05-15 22:50:13 // 4608
Mondjuk, azt azért hozzá kell tenni, hogy annak idején a konkurrens cégek sem "játszadoztak" 2 - 300+ lóval, mint mostanában...
mesa2010-05-15 18:13:33 // 4607
A TopGear-esek mondták, hogy totál felesleges az 1.75 turó még a Giuliettába is, mert a Multiair 1.4T simán van olyan rugalmas, és kevésbé tolja el vele az orrát a gép, hogy összességében -az árát is figyelembe véve- kevés az értelme a nagyobb létének.
mesa2010-05-15 18:11:05 // 4606
Rajtad kiigazodni?! :) Na most ha kicsi erős motort raknak az Alfákba - ahogy ma divat-, az nem a mában élés?
Szerintem a múlton rágódni (3.2 V6) felesleges. Olyan mint amikor a régi idők magyar focijáról áradozunk.
Buksi2010-05-14 18:28:51 // 4605
Bírnám, ha így lenne, de lehetne bele valami nagyobb mocit is tenni, nem? :-))
Kazes☻2010-05-14 17:33:29 // 4604
Akkor a sok + költség helyett, vágják le a tetejét és dobjanak rá egy vászondarabot és hurrá! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak