Fórum >> Típusok >> Spider

balazsadam2018-02-08 23:00:29 // 5310
Vagy ez volt vagy nagyon hasonló. Céges kocsin persze jobban elfért ár szempontjából.
balazsadam2018-02-08 22:50:42 // 5309
Ez 10 éve volt kb. Talán elő tudom ásni valahonnan. Ha megvan gyárilag mindened csak négy gomb kell akkor nem kell túl sokat költened rá mert szívesen odaadom kb ingyé' max egy sört, akarom mondani kólát elfogadok egy márka találkozón :)
Szerintem nagyon vagányul néz ki.
Ehhez persze az kell hogy kitaláljam hogy hova rakhattam annó.
Piritu - 1.000.0002018-02-08 22:39:26 // 5308
Mondjuk ennek max a tizedét költeném rá...
Piritu - 1.000.0002018-02-08 22:36:20 // 5306
A Spiderben nem kell semmi mókolás. A kapcsolókat a fedélzeti megfelelő csatlakozóira kell rákötni, oda ahol a gyári tempomat is van.
Ellenben egy kép vagy egy link a gombról nem lenne rossz.
balazsadam2018-02-08 22:34:25 // 5305
Ja, és semmi barkács munka, minden csatlakozó stimmelt, csak össze kellett dugdosni meg a régi váltógomb le és az új fel és kész.
balazsadam2018-02-08 22:24:55 // 5304
Váltógombra!. Volt egy oroszlános 307-em céges. Utólag építettem bele. Négy gomb volt rajta ahogy kell, és volt egy központi egység meg egy tipus specifikus interface hogy tudja milyen autóba került. Kellet jel a az összes pedálról és kész aztán zutty rá az ecura. Tökéletesen működött. Mindenki azt hitte hogy katapult :)
Elég univerzális darab szinte bármire jó, csak az kell hogy a gázpedál elektronikus legyen meg a típushoz való interface.
Mikor át akartuk rakni egy Focusra akkor nem ment mert az kőkorszaki módon még bowdennel rángatta a pillangó szelepet, és túl drága lett volna potméteresíteni meg összehangolni meg rángatott volna is valószínűleg úgyhogy nem erőltettem.
Piritu - 1.000.0002018-02-08 20:55:03 // 5303
Sajna a derekam miatt nem jutok ki a garázsba, idebent jár az agyam.
A következő projektem egy tempomat beépítés lenne. A comp tudja, bekábelezni se egy ördöglakat lenne. Az igazi gondot a kapcsoló elhelyezése lenne. A 147/156 gyári karját szerintem esélytelen lenne berakni. Valami más megoldás kellene.
Hová lehetne elrakni egy váltókapcsolót (+/-), egy nyomógombot (set), és egy sima ki-be kapcsolót? A visszajelző LED-ről nem is beszélve...
Már az is felmerült bennem, hogy a tükörállító gombokat beáldoznám erre a célra. A tükörállítást meg a könyöklőbe menne.
Rohodi Mihály2018-02-07 11:07:02 // 5302
Én csak abból vettem, ami az enyémhez való, mert vittem a mintámat, de a másik félét is láttam polcon, szerintem tök más a fogosztása is, egyéb méreteit nem tudom..
Piritu - 1.000.0002018-02-07 09:24:18 // 5301
Mi a különbség kötük?
Az ebay-en látszatra csak egyféle forma van. Bár a magyar címen a képen van fehér, kék és barna színű. Rendelésnél viszont nem láttam, hogy szín szerint választani lehetne.
Rohodi Mihály2018-02-06 20:51:39 // 5300
2017-07-06 17:20:47 // 4783
Most néztem, nekem tavaly júliusban kellett szerelgetnem kicsit.. ez volt akkor a 4783 hsz. itt.
Rohodi Mihály2018-02-06 20:46:15 // 5299
Tehát meg kell nézni, a tiedben melyik fajta van pontosan. A képen is látni, hogy bemarasok vannak benne, oda fekszik be egy gumi-karmos Hardy tárcsa, gondolom hogy ne legyen ütés szerű terhelés a vegallas.
Rohodi Mihály2018-02-06 20:43:47 // 5298
Viszont vigyázz, mert a tetonyito motorok legalább 2 felé fogaskerekkel készültek..
Rohodi Mihály2018-02-06 20:40:53 // 5297
Szia, én csinaltattam bronzból, az ablakemelobe. Teljesen más lett a hangja, fura, élesebb, pedig jó sok zsírral raktam össze - de sok éve semmi baja. Én műanyagot vennék egyébként, ha már veszel. És ki sem cserélném azonnal, mert egy10es csillagvillás kulcs meg egy csillag csavarhúzó kell összesen a művelethez, Te megoldod akár egy benzinkuton is, kb. nettó 30 perc osszesen, ha a kocsiban van az új cseredarab persze :-) egyébként az is megelőző megoldás, ha a meglevo, benne lévő fogaskereket kiveszed, 90 fokkal elforgatva visszateszed, mert mindig csak ennyit fordul, tehát ezen az iven kopnak csak a fogak.
Piritu - 1.000.0002018-02-06 19:46:45 // 5296
Erősen gondolkodom, hogy megelőző jelleggel kicserélném a tetőnyitóban azt a bizonyos fogaskereket. Találtam is az ebay-en két félét:

Szerintetek melyiket?
Rakott már be valaki fémet? (Mintha gyml csináltatott volna.)
Nem lehet, hogy a műanyag egy szándékosan beépített gyenge pont, hogy ne a motor égjen le ha gond van?
balazsadam2018-02-06 17:18:04 // 5294
Biztos a békaszem lámpái miatt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-06 08:32:33 // 5293
sokan azt hiszik porchke :DDD
balazsadam2018-02-06 08:31:05 // 5292
Barátnőm Mito-jával ha megyünk, minden Alfás köszön. Ennek a kis Spidernek vissza se intett egyik se.☹ Csak MX-5 ből 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-06 08:24:45 // 5291
egyébként gratula majd nyomunk egy racingot :D :D :D
balazsadam2018-02-06 08:20:46 // 5290
Köszönöm szépen 😊
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-06 08:16:39 // 5289
amit tudok meghozom, amit nem külföld :)
Forsberg2018-02-06 06:26:06 // 5288
Üdv köztünk! ;)
Nagyon szép autó, gratulálok!
balazsadam2018-02-05 22:44:58 // 5287
Classic Alfa-n és Alfaholics-on találtam jónak tűnő dolgokat. Van tapasztalatod ezekről? Vagy más javaslatod?
Piritu - 1.000.0002018-02-05 21:01:39 // 5286
Bakker, most elültetted a bogarat a fülembe :-)
Milyen lenne már egy jó hangos csengő a kocsin? A hazárd megye lordjai mellett simán elférne :-DD
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:59:05 // 5285
OFF
Tervezgetem a nyarat és egy gyöngyszemre akadtam az olaszoknál: Aril folyó mindössze 175(!) méter hosszú. Azt hiszem végiggyalogolok mellette :-)
45.734110°, 10.789447°
ON
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:35:32 // 5284
nem is kell, azt az ajtón szokás ha nincs csengő :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:33:25 // 5283
ma jöttek meg a sport gátlók meg az első rugók szóval már tényleg minden meg van hozzá...
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:32:38 // 5282
Szövet tetőn nem lehet kopogtatni :-P
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:32:15 // 5281
Üdv a fedél nélküliek közt! :-)
Erhardot is megkérdezheted, mi is sok mindent tőle szerzünk be :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:31:10 // 5280
segíthetek :DDD jó helyen kopgtatsz
'''''2018-02-05 20:30:40 // 5279
ErHardnak megvan szerintem mindene hozzá csak szívjuk kicsit a vérét! :-)
balazsadam2018-02-05 20:29:13 // 5278
Meg tudom erősíteni. Én vagyok az új tag :) Ha nem akarsz kóvályogni a handling kit (sport futómű) kötelező + fékszett. Az első mátrai kanyarok meggyőztek hogy. Már utána néztem hol kapható.
Piritu - 1.000.0002018-02-05 20:09:03 // 5277
Megélhetési OT-s leszel? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-05 20:06:36 // 5276
az enyém is megy már bocs, ráadásul ez nem is lehet még oldtimer mivel kis fiatal kis luvnya :DDDD
Coyote2018-02-05 19:44:19 // 5275
És milyen csodaszép is az a Spider :-)
'''''2018-02-05 19:40:10 // 5274
ErHard,egy új tag beelőzött.Neki már van egy rosso spidere ami megy is! :-)))
Piritu - 1.000.0002018-02-04 18:55:36 // 5273
Gyárilag 72Ah-s van benne. Most is azt tettem bele. Jász akku, 18 ropi.
Korábban is 72-essel jártam a Pókkal, nem volt vele gond.
Télen viszont nem árt csepptölteni, ezért vettem anno egy C-Tek töltőt.
Zselé2018-02-04 18:39:28 // 5272
Urak, úgy döntöttem veszek egy új akksit, kicsi az amit kaptam hozzá - meg lenne helye máshova. Milyet, mekkorát ajánlotok? Átlag 2 hetente kerül beindításra a vas szezonba, ezt hosszu távon is tolerálnia kellene
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-31 08:12:21 // 5271
előre mindenképp a sport gátlót ajánlották, mert akkor nem lesz olyan himbilimbi nagyobb fékezésnél leért a vonószem :DDD
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:02:49 // 5270
Tuningolunk? Tuningolunk? A normál gátló már nem is jó bele? :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-30 21:58:20 // 5269
Nem ilyen egyszerű a dolog...
Nyitáshoz-záráshoz folyamatosan nyomni kell a kapcsolót. Ha elengedem, akkor leáll. Külön gomb kell a távirányítón is a ki-be funkcióra.
A retesz viszont nem fog működni. Kézzel is elég nehéz rázárni, meg közben jó erősen húzni is kell a helyére. Valami olyasmi kellene, ami a hátsó fedelet is zárja. Az meg nem fér bele a felső ablakkeretbe. Ma délután még egyszer megnéztem és letettem a projektről.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-30 20:09:36 // 5268
Végre találtam első rugókat meg jóárasított Bilstein B6 sportgátlókat előre, teljes a futómű :)
berobbantam2018-01-30 20:04:40 // 5267
Szia
Keresd meg hova megy le a kábelezés.Lehet ott több a hely.Tető nyitás zárás lehet egy gombon.Van olyan relé ami minden impulzusra lép egyet.Ha nyitva van akkor zár.Ha zárva akkor nyit.De amugy is meg lehet oldani.Egy relé a nyitás egy a zárás és segédérintkezőn megoldani a vezérlést.A retesz is megoldható talán.Nem láttam még ilyet,de csomagtér nyitó mágnes szerintem elbirna vele.Kérdés ér-e ennyi vesződséget.
Piritu - 1.000.0002018-01-30 15:14:57 // 5266
Még a Pókhoz nézegettem anno csipogós riasztót, ami csak nekem jelez. Aztán semmi se lett belőle.
Forsberg2018-01-30 11:00:30 // 5265
Én sem hiszek benne, pontosan azért amit írtál, senki nem figyel rá, csak saját magad.
Mondjuk nyitott tetőnél jelez, ha valaki belenyúl, így amikor közelben vagy hallod, ha nem is látod.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 23:09:26 // 5264
Jó 8 mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:46:51 // 5263
Személy szerint nem nagyon hiszek a riasztókban. Annyi autó hujjogat mindenfelé, hogy már oda se néznek a népek.
Ellenben elgondolkodtató egy utólagos távirányító szettel kivitelezni egy rejtett kapcsolót, ami valamit letilt. Mondjuk a benzinpumpát. Csak akkor nem lehet a kulcs mellett a kulcstartón a távirányító.
Piritu - 1.000.0002018-01-29 22:29:37 // 5262
A 147-ben (vagy 156?) a gyári riasztó úgy volt megoldva, ha kulccsal nyitottad elkezdett hujjogatni, de ha elindítottad a motort abbahagyta. Ha lemerült az elem így lehetett használni az autót.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak