Fórum >> Típusok >> Sprint

pb_2007-12-19 09:33:28 // 16423
Csak melyik délután?))))
pb_2007-12-18 13:43:37 // 16422
Akkor nyomjad, azokat a képeket.))
pb_2007-12-18 13:43:16 // 16421
Jaja.)))
Ferke2007-12-18 13:09:14 // 16420
Mlg nem. Két ünnep között majd.:)
Ferke2007-12-18 13:08:39 // 16419
Azon bizony semmilyen fog nm látszik, sokkal szebb, mint új korában.:)
Whiteskull2007-12-18 13:04:09 // 16418
Maximum aluminium foga. :))))
pb_2007-12-18 12:59:58 // 16417
Á, az sem, mert azon + már látszik az idő vasfoga.)))
Whiteskull2007-12-18 12:55:30 // 16416
Hát akkor még nem egészen gyári állapotú. :)))))

Maximum a sebváltó ház az. :))))
pb_2007-12-18 12:46:18 // 16415
Ott még nem tart.)))
Whiteskull2007-12-18 12:33:20 // 16414
Már össze is raktad? :)))
Ferke2007-12-18 12:27:42 // 16413
Na, ha senki nem akktíva, kkor majd én összeszedem magam, és rakok fel délután képet a gyári állapotú váltómról.:)))
Ferke2007-12-13 15:21:13 // 16412
PIcit csendben vagytok..:) Mindenki karira készül??:)
pb_2007-12-11 19:39:29 // 16411
Na, na, nem kell a duma.))
Ferke2007-12-11 17:29:09 // 16410
Tényleg nem tudtam.:))
pb_2007-12-11 16:13:25 // 16409
1-3 oldalra való.
Vizsgáztatsz?)
Ferke2007-12-11 16:04:34 // 16408
A sárgán pont a stift lyukkal egyvonalban (sugárirányban) van a jel. Akkor ez melyik oldal?:)
pb_2007-12-11 15:48:57 // 16407
A jel alapján +állapí6ó, hogy hova való.
Ferke2007-12-11 15:47:10 // 16406
Az arany színű itt van előttem, az asztalon (még egyenlőre papírnehezék és dísz), de nem látok rajta se Ds-t, sem SN-t.
pb_2007-12-11 15:44:35 // 16405
Az, még hozzá 1.7-es.)) Azért kuriózum, mert a gyár történetében, először ezekbe a motorokba szereltek hidraulikus szelepemelőket. Bár a korai példányok, pl Scotté, még a hagyományos korongos technológiával készültek.
pb_2007-12-11 15:39:50 // 16404
Nem ugyanaz a 2 tárcsa, külön van bal, és jobb is. Elvileg DS, SN a jelölés.
Ferke2007-12-11 15:22:57 // 16403
Miért is? Ez egy sima karbis, hidrotőkés motor, nem??
Ferke2007-12-11 15:21:15 // 16402
Bizony! Így legalább hibátlan lesz a kép! Két gyönyörű arany tárcsa :)) Már csak arra leszek kiváncsi,hogy vajon ugyanaz-e a két tárcsa, vagy nem?!:)
pb_2007-12-11 15:19:28 // 16401
Látod, ma is érdemes volt felkelni.))
pb_2007-12-11 15:18:56 // 16400
Jaja, most már látom.
pb_2007-12-11 15:17:38 // 16399
Ja és az 1. kép, 1 igazi kuriózumnak számít.)
Ferke2007-12-11 15:15:20 // 16398
Bocs, igazad van. Tényleg ez a korongos hf. És tényelg két tömör tárcsás. No, akkor ilyen tárcsát kell előkutatnom. Nem is foglalkoztam eddig ezzel, mert azt gondoltam,hogy ez gyárilag van így. Bakker, hihetetlen, hogy emberek mit össze nem tudnak gányoni...:(( Bár nem is értem, miért lepődöm meg ezen..
Ferke2007-12-11 15:13:19 // 16397
A második képen, a tárcsa legfelső részén van a jel.
pb_2007-12-11 15:01:02 // 16396
Azért, a 3. képet nézd + 1 kicsit jobban.))
pb_2007-12-11 14:58:58 // 16395
A lyuggatotton nem látom a jelet, de lehet csak szimplán vak vagyok.
Ferke2007-12-11 14:45:51 // 16394
Ezeken a képeken nincs 8v-s blokk, ami korongos lenne. De ettől még simán igazad lehet, mert most egy sud manualban azt látom, hogy mindkét tárcsa teli...
Ferke2007-12-11 14:39:42 // 16393
Íme a lyuggatott tárcsa, közelről. Mellette a sima tárcsa. Szerintem ezek annyira eltérőek, hogy tuti gyárilag mások:
pb_2007-12-11 14:32:59 // 16392
1-2 kép a témában)))

Ferke2007-12-11 13:13:31 // 16391
Gyárilag nem ugyanolyan a 8V-s két tárcsája szerintem. Az egyik oldalon lyukas, másikon teli. Eddig az öszes motoron így voltak párban, amiket leszedtem.
pb_2007-12-11 12:59:49 // 16390
A teli a régebbi, a másik az újabb.
pb_2007-12-11 12:58:52 // 16389
Ok, nem írtam, hogy hagyd rozsdásan.) De, ha már a tökéletességre törekszel, akkor 1formának is kéne lennie, mert akkor ez így +int félmunka.))
Ferke2007-12-11 12:58:06 // 16388
Az még hagyján, hogy más a két tárcsa, de ezek szerint más az anyaguk is. A Teli tárcsát simán szépen megfogta az elox, 1 hiba nélkül. A másik nem tudom, milyen anyagból lehet...
Ferke2007-12-11 12:54:41 // 16387
Tudom, hogy különbözőek. Ha úgy csinálnám a dolgokat, hogy hagynám rozsdásan, ami nem látszik, akkor az felületesség lenne...nem szeretnék felületes lenni...:))
pb_2007-12-11 12:30:32 // 16386
Te, a 2 tárcsa különböző.)) Amúgy + qtyát nem érdekes a színe, mert úgysem látszik.)
pb_2007-12-11 12:28:23 // 16385
Na, akkor okosabbak nem lettünk.)) Nézd már + légyszíves, hofy pontosan milyen cucc, és mi a neve. Innen ilyen szórógittszerűnek nézem, 1 ilyet mutattak nekem is, azt szeretném kideríteni, hogy hol, és mennyiért lehetne kapni.
Ferke2007-12-11 11:48:41 // 16384
Tök röhej, ezt az egyveztengely tárcsát egyszerűen nem fogta meg az arany elox. Nem is tudom, hogy most mi legyen, mert most az egyik ilyen:

A másik meg olyan, amilyen. De muszáj voltam lealapozni, mert már 2x vittem el eloxra, és mindkétszer több rozsdát rakott rá az eljárás, mint valaha is volt rajta.:)
Ferke2007-12-11 11:37:05 // 16383
Hűha, nem tudom a nevét. De ez csak egy próba volt, ami nem jött be, mert nem túl gazdaságos. Nem akartam ecsetes alapozót, tehát spray-vel akartam, ez viszont marhadrága. Kb 1300huf/flakon, és 1 flakon rá is ment a gólyalábak elemeire + a 3db lengőkarra.
Nemsoká megvan a kompresszorom, és fújhatom azzal végre.:)
A pontos nevét nem is tudom az alapozónak, de valami jófajta.
Whiteskull2007-12-11 11:20:07 // 16382
Azért látom haladsz a projekttel. :))))
pb_2007-12-11 11:17:31 // 16381
Azért, majd a vezműkereket ne a gólyalábba építsd be.))
Végül mivel fújtad?
Ferke2007-12-11 10:59:33 // 16380
Na sprinyósok, haladtam a gólyalábakkal is. Nagyon xar állapotban voltak..:)
Ferke2007-12-11 10:37:03 // 16379
Mire gondolsz? Taposólemezek pl? Azt még talán könnyebb. Más egyebet nem hiszem, hogy könnyű/olcsó lenne.:(
kesa2007-12-10 20:06:05 // 16378
Esetleg váz elemeket?
Ferke2007-12-10 13:42:37 // 16377
Külszöb esetén pl legjobb mintát venni egy másikról. Most a Tiedről, ami nálam van, mintát veszek, és elvileg majd valamikor, amikor ismerősöm jó kedvében lesz, talán megnézi, és kiszámolha, hogy mennyiért tudná legyártani.
A küszöb egyszerű, egy sárvédőt így nem lehet sajna megcsinálni...:((
kesa2007-12-09 12:25:45 // 16376
Elsősorban karosszéria-elemeket lenne jó, de akármi más is jó lenne, egy-két fejlesztést elvégezni a kocsin.
Vagy gyári eredeti alkatrészt pótolni. Amit az autón megcsináltak anno gagyi anyagból és esetleg minőségben, azt lehetne pótolni újra gyártott alkatrésszel.
Eredményes lehet nyomozni?
Face2007-12-09 12:24:42 // 16375
Azok nem gumidugók.Ilyen kis műanyag tányérkák,amik nem türemkednek ki felfelé, csak lefelé. Ha egyszer kiszedi az ember őket, nem lehet tökéletesen visszatenni valszeg.Én valszeg kitömném karosszériatömítő masszával aztán hello., az bontható is...
Face2007-12-09 12:21:29 // 16374
Nem tudok ilyesmi létezéséről.... :( Mit akarsz gyártatni?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak