Olasz2005-04-19 09:48:06 // 223
Olasz2005-04-19 09:47:22 // 222
Olasz2005-04-19 09:37:47 // 221
Olasz2005-04-15 14:48:35 // 220
NordAuto - Gado - 0630-2104498
lezsi2005-04-14 19:44:15 // 219
Ezek tok jo tippek! :)
Csonkokban nincs hiany a karbin , ahogy nezem, de a fordszammeros dolog se hulyeseg, foleg, hogyha meguszom egy multimeterrel a pontos merest. (Viszont igy nyilvan tovabb tart bejatszani)
Szelephezag, elogyujtas es gyertyak rendben vannak, meg a motor is franko, szoval remelem, hogy be lehet jol loni. Egyetlen problemam, hogy nem nagyon tudok vele sehova elmenni egyelore.
bb182005-04-14 18:27:01 // 218
nekem van depresszio ( sziváserősség ) mérőm csak nem tudom pontosan hol van hely a bekötésre. vagy a másik lehetőség ( inkább alapjárat ill. terhletlen állitásra ) a hengerteljesitmény-különbség mérés. egyenként ki kell oltani a hengereket és a fordulatszám esést mérni, ennek alapján össze lehet hangolni őket, hogy mind egyforma legyen ( csak jó motornál működik jól ). elötte természetesen korrekt szelep gyujtás stb. állitás!
Gery832005-04-14 17:31:03 // 217
Gery832005-04-14 17:14:59 // 216
Szasztok!!
Hűűű... El tudnád esetleg nekem is küldeni ezt a címescskét??? :)
Felettébb hálás lennék! Köszi!
Olasz2005-04-14 13:05:43 // 215
A folyamat:
1. Benzinszint beállítása (úszóház) - már ha szükséges
2. Szívotorkokon a vákum beállítása (megfelelően nyíljanak)
Lehet fülre is, meg rángásra is, meg úgy hogy durrogjon, de a vákumóra mégis csak pontosabb. Tudok egy helyet, ahol kb. 10e-ért pöpecül beállítják...
Olasz2005-04-14 12:08:54 // 214
Olasz2005-04-14 12:06:19 // 213
lezsi2005-04-13 18:54:05 // 212
Szinkronmuszerre gondolsz?
Az is tok jo, viszont eloszor alapbol kene behangolni a karbikat, es utana szinkronizalni, ha jol sejtem (valojaban fogalmam sincs :).
Talaltam par leirast, hogy hogyan is szokas ezt fulre csinalni, lehet, hogy megprobalkozom vele, ha mar nincs nagy tolongas a sorert :)
Koszi,
lezsi
Olasz2005-04-12 08:38:33 // 211
Csak vákumórát tudnék ajánlani..... Ha tucc syereyni, akkor még Te is be tudod lőni.
lezsi2005-04-11 13:14:43 // 210
Karbis a fenevad, de azota megoldodott az ugy, szetszedtem az AC-t, sajnos szetmentek benne a szelepek. (futott vagy 5e km-t...)
Kapott uj pumpat, es szinte poccre beindult a macchina, mentem is vele gyorsan egy kort (esoben, sotetben, persze lampat es ablaktorlot lusta voltam visszatenni :).
Mar csak a karbikat kene beallitani, mert ki lettek cserelve.
Tudtok ehhez receptet? Vagy meginkabb olyan embert keresnek, aki be tudja loni nagyjabol erzesre (vagy van nala zseb-gazelemzo :), es hajlando is eljonni nehany sorert, vagy hasonlo kompenzacioert cserebe :) Del Budan van a joszag.
Koszi,
lezsi
Olasz2005-04-09 23:07:06 // 208
...de miért is??? (ha szabad megkérdezni)
sprint832005-04-09 16:05:39 // 207
Hali eladnám az autómat ha valakit érdekel hívjon!TELJESEN HIÁNYTALAN A MOTOR IS KIFOGÁSTALAN AZ EGÉSZ FÉKRENDSZER KIVAN CSERÉLVE. Hívjon akit érdekel sürgős lenne!
Olasz2005-04-08 20:44:26 // 205
Ezek megvannak Nekem is, van még másmilyen kép róla???
Halesz2005-04-08 16:51:52 // 204
Esetleg megvan 800x600-ban? Ha igen, küldd el! :)
a2005-04-08 16:23:01 // 203
a2005-04-08 16:18:58 // 202
Halesz2005-04-08 15:37:34 // 201
Jó ez a kép, lehetne akár hét képe is, csak kár hogy négyzet alakú, nem pedig téglalap :(
Olasz2005-04-08 14:19:40 // 200
lezsi2005-04-08 13:19:47 // 199
Udv,
Sikerult beszereznem egy Marelli elektronikat, ra is mutottem gyorsan a jarganyra, azota izmos szikrak ropkodnek :)
Koszi megegyszer a segitseget.
A kovetkezo napirendi pont: AC-pumpa :)
Valamiert nem sziv/nyom, meg akkor se, ha feltoltom benzinnel a csovet felulrol. (Benzin amugy atfolyt rajta, mint jofele kozlekedoedenyen.) Sokat allt szarazon, gondolom ez nem tesz jot neki, de amugy nem regi darab, 3-4 eve vettem ra. Vannak tippek, vagy leszerel, szetszed, nezeget, stb..?
thx
a2005-04-08 13:05:13 // 198
Inner Circle2005-04-08 08:02:25 // 197
Tévedni teccik gyakorlatilag mindenben :D Ez egy úgynevezett Giocattolo, Alfa Sprint vázra épített ausztrál szupersportkocsi. Bővebben: http://alfasud.alfisti.net/gioe.html
Olasz2005-04-07 10:52:45 // 196
Kösz Gery a képet!!!!!!!!!
Olasz2005-04-07 10:50:48 // 195
Olasz2005-04-07 10:49:43 // 194
Olasz2005-04-07 10:45:24 // 193
:-)))) Ez jó... Maffia.. ha tudnád.... :-P
a2005-04-07 09:40:21 // 192
Üvegtigris2005-04-06 16:43:58 // 191
Jaja, kicsit késnek a válaszok néha Vannak olyan fránya válaszok amelyek meg sem érkeznek... : )))
több szálon is futnak az események... Mint valami Olasz maffiózó :)
Olasz2005-04-06 16:38:08 // 190
:-)))) Jaja, kicsit késnek a válaszok néha, mert több szálon is futnak az események... de igyekszem!!!!!
És sorry a késésekért.. :-((((
Inner Circle2005-04-06 12:42:04 // 189
Miért, te el szoktad olvasni amit arra a címre kapsz? :PPP
Olasz2005-04-06 12:13:17 // 188
Lökjétek már el ezt nekem is jó minőségben pls...
mail@zoltanstudio.hu
thx
Gery832005-04-05 17:55:08 // 187
ÁdidiGaga!
Nagyon szívesen!
Örülök, hogy segíthettem!
bb182005-04-05 15:34:54 // 185
ilyen a hall, a ,,vödrön " annyi bevágás van ahány hengeres a paciens. ahogy a kivágás elhalad az érzékelő előtt megváltozik az indukált mágneses tér és ezt érzékeli.
bb182005-04-05 15:21:57 // 184
először is köszönöm a bizalmat! nna: indukcios jeladós az eloszto, a trafon lévő csati lehet az elektronikáé, de akár mehet pl. a fordszámmérőre is. igazából ha megvan az elektronika akkor derül ki. az én motoromon az elosztón van közvetlenül az elektronika. a trafonak meg tökmindegy. amugy meg külön örülök ha meghalgatnak mindenkinek lehet jo ötlete hátha az a 6 év tanulás meg 21 év gyakorlat az autóiparban nem volt fölösleges.
lezsi2005-04-05 14:03:57 // 183
Bizzunk BB sorstarsban, hatha megmondja a frankot! :)
(-Marmint hogy ez most HALL, vagy tenyleg tekercses.)
Mindenesetre kerestetik egy 33/Sprint (83-tol) gyujtasdoboz jutanyos aron :)
Olasz2005-04-05 14:03:25 // 182
Ja és ha a karosszériáshoz lábon ment, akkor ott kéne lennie valahol nála!!!
Olasz2005-04-05 14:00:45 // 181
No ja... Oda kell a kis "fekete doboz" :-) Addig az el nem indul onnan... Pl. ami ott a levegőben lóg csati, az is rá való (ha jól látom)...
A 3. képről lövésem sincs.... :-((((
lezsi2005-04-05 12:18:04 // 180
Koszi a hozzaszolast, ezek szerint majdnem mindegy, hogy milyet szerzek? :) -Az elektronikus tekercs egyebkent miben kulonbozik a tranzisztorostol?
Ime az igert kepek:
1. Osszerakva igy nez ki. Lathato a 4 szabad csati a levegoben :-0
2. Szetszedve. Ugy latom, a hely tenyleg ott van, ahol Olasz mondta, de csak a hely...
3. Ilyen az elosztoban levo szenzor. Ranezesre 2 egyforma, a manual szerint ez egy tekercses lehet, es talan a ket tekercs egy pontja kozositve van, igy lehet kifele 3 drot a lathato 4-bol.
koszi
Ime az igert kepek:
1. Osszerakva igy nez ki. Lathato a 4 szabad csati a levegoben :-0
2. Szetszedve. Ugy latom, a hely tenyleg ott van, ahol Olasz mondta, de csak a hely...
3. Ilyen az elosztoban levo szenzor. Ranezesre 2 egyforma, a manual szerint ez egy tekercses lehet, es talan a ket tekercs egy pontja kozositve van, igy lehet kifele 3 drot a lathato 4-bol.
koszi
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-04-05 12:15:40 // 179
Gery83
köszi még1x, úgy néz ki hasznos volt átböngésznem a gyertya-elszínkódokat!
megkerestem a megfelelő képet,és az én problémámhoz (száraz fekete korom) elég egyértelmű magyarázat - túl dús keverék - tartozott.
tegnap kicsit beljebb tekertem az ominózus henger kev.csavarját
és úgy néz ki rendbejött a dolog addig,amíg lesz időm felrakni és beállíttatni a 40-es rendbetett és tökéletesen párba való karbikat!
Olasz2005-04-05 10:22:23 // 178
Megvan már minden oldal a MANUAL-ból Dark????
:-)))
Olasz2005-04-05 10:14:17 // 177
Lezsi!
bb18 naon jó dolgokat írkál ám. Érdemes átgondolni őket. Tényleg mindegy hogy marelli vagy bosh, nekem vmi noname van, amit talán még skoda favoritba is nyomatnak (kisebb is mint a bilincs ami odafogja...).
Várom ide a fotókat...
bb182005-04-04 17:31:29 // 176
hagyományos trafobol három féle van:
1. normál, megszakitóshoz
2. elektronikához ( rá kell hogy irva legyen, de ez az altalános )
3. tranzisztoros gyujtáshoz ( ezeken mindig rajta van a talpán, és inkább régi orosz gépeken)
az hogy a trafo bosch vagy épp marelli mindegy ha a teljesitményük ugyanaz. tööbbelektrodás vagy kuszoszikrás gyertyához nagyobb telj. kell.
mégegy hibalehetőség: elektronikus ( kivéve tranzisztoros) gyujtáshoz növelt ellenállásu kábel kell tehát nem jo a sima réz gyujtókábel!
bb182005-04-04 16:59:14 // 175
hali! tulképp csak azt kell tudni, hogy HALL, vagy INDUKCIOS jeladó. nekem az 1.7 i motoron indukcios jelado van az elosztora épitett elektronikával. ha HALL, akkor bármilyen hozzávaló jeladó rámehet mert szabványos.