Inter156 (il mascalzone)2010-02-12 20:21:42 // 976
De jól esik ez a sok olasz név:)
GT Ɨ|ѯ2010-02-11 14:33:41 // 975
Alfa Romeo Drivers
YEAR Driver
1985 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1984 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1983 Andrea de Cesaris, Mauro Baldi
1982 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli
1981 Bruno Giacomelli, Mario Andretti
1980 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli, Patrick Depailler, Vittorio Brambilla
1979 Bruno Giacomelli, Vittorio Brambilla
1951 Consalvo Sanesi, Emmanuel de Graffenried, Felice Bonetto, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Paul Pietsch
1950 Consalvo Sanesi, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Piero Taruffi, Reg Parnell
YEAR Driver
1985 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1984 Eddie Cheever, Riccardo Patrese
1983 Andrea de Cesaris, Mauro Baldi
1982 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli
1981 Bruno Giacomelli, Mario Andretti
1980 Andrea de Cesaris, Bruno Giacomelli, Patrick Depailler, Vittorio Brambilla
1979 Bruno Giacomelli, Vittorio Brambilla
1951 Consalvo Sanesi, Emmanuel de Graffenried, Felice Bonetto, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Paul Pietsch
1950 Consalvo Sanesi, Giuseppe Farina, Juan Manuel Fangio, Luigi Fagioli, Piero Taruffi, Reg Parnell
GT Ɨ|ѯ2010-02-11 14:33:07 // 974
Alfa Romeo Formula 1 Team
FirstRace 1950-05-13 Silverstone
Last Race 1985-11-03 Adelaide
Alfa Romeo Statistics in Formula1
Cars 240
Victories 11
Podium 27
Pole Position 13
Fastest Lap 14
Finish in points 48
Points 210.00
Seasons 9
Tracks 29
Drivers 17
FirstRace 1950-05-13 Silverstone
Last Race 1985-11-03 Adelaide
Alfa Romeo Statistics in Formula1
Cars 240
Victories 11
Podium 27
Pole Position 13
Fastest Lap 14
Finish in points 48
Points 210.00
Seasons 9
Tracks 29
Drivers 17
Kazes☻2010-02-11 14:08:28 // 973
Giacomelli a 81-es Las Vegasi versenyen a dobogón végzett
Bruno Giacomelli - a Las Vegasi dobogós 1952-ben született Olaszországban. 1976 és 1978 között a Formula-2 és a Formula-3 mezőnyében szerepelt, miközben 1977-ben már bemutatkozott az F1-ben is. 1978-ban már 5 futamon kapott lehetőséget a McLarentől, de pontot nem tudott szerezni. 1979 és 1982 között az Alfa Romeo színeiben versenyzett, de csak 6 alkalommal tudott pontszerző lenni a négy év során, igaz a 81-es Las Vegasi versenyen harmadik lett. 1983-ban a Toleman-hoz került, de itt sem mutatkozott meg igazi tehetsége. Hét év szünet után 1990-ben a Life csapatában versenyzett, de soha nem sikerült kvalifikálnia magát a versenyekre.
GT Ɨ|ѯ2010-02-11 13:50:33 // 972
micsoda súlypont áthelyezés..:-D
Kazes☻2010-02-11 13:43:35 // 969
1933, Monacói GP - Nuvolari vezet Alfájával Varzi Bugattija előtt
Tommi2010-02-11 13:25:53 // 968
Ez de jó, hol találtad? :)
GT Ɨ|ѯ2010-02-11 13:10:47 // 967
Az is!:-)
Inter156 (il mascalzone)2010-02-10 19:17:20 // 966
Olyan mint egy mese ország:))
Kazes☻2010-02-10 10:39:48 // 965
Csudálatos, nagyon! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-10 05:40:59 // 964
Inter156 (il mascalzone)2010-02-09 20:56:00 // 963
Remélem csak jót a főnökről:))
GT Ɨ|ѯ2010-02-08 20:37:19 // 962
Emlegetjük idén párx:-D
Inter156 (il mascalzone)2010-02-08 20:14:17 // 961
GT Ɨ|ѯ2010-02-08 17:45:52 // 960
Retroba
nosztlaGhia:-)
nosztlaGhia:-)
Kazes☻2010-02-08 12:15:44 // 959
Csak már nem ezeken a pályákon, sajna. :(
Kazes☻2010-02-07 22:40:54 // 957
GT Ɨ|ѯ2010-02-07 05:36:06 // 956
mindkettő aktív még:-DDD
Inter156 (il mascalzone)2010-02-06 20:17:18 // 955
De finom kis összeállítás...hmmm:-)))))))
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 16:27:36 // 954
számold meg lábujjakat, ha stimmel, akkor igen:-D
Kazes☻2010-02-05 14:54:33 // 953
Bőven sok neki a csajos topic is! :)))
Buksi2010-02-05 13:44:44 // 952
Övé a lábikó a tuningosban? :-))
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 13:42:34 // 951
Buksinak ( is )
1 kis AR történelem...
1 kis AR történelem...
Kazes☻2010-02-05 12:25:24 // 950
Okés, ha bejön egy két bolt, be is szerzem. :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 12:16:14 // 949
Persze 2 Giuliettára gondoltam:-D
Kazes☻2010-02-05 12:08:15 // 948
Igaz, igaz, Ványat, Ványatovics, Vinyov! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-05 08:20:36 // 947
kettőt!
verseny lesz,nem?:-)
verseny lesz,nem?:-)
Kazes☻2010-02-04 10:28:26 // 946
Akkor majd be kell egyet szereznem. :)
GT Ɨ|ѯ2010-02-03 08:42:29 // 945
Minden mennyiségben:-)
Kazes☻2010-02-02 17:28:50 // 944
De jó! Lehet ilyen kis Alfákat kapni az autópályákhoz?! Király! :)))
GT Ɨ|ѯ2010-02-02 17:27:39 // 943
Grando2010-01-28 19:32:01 // 940
Az melyik? A kifakult? :DDD
GT Ɨ|ѯ2010-01-28 19:29:20 // 939
a legújabb meg hiányzik...:-)
Kazes☻2010-01-26 10:50:55 // 938
GT Ɨ|ѯ2009-12-20 16:16:25 // 937
ez tarolt!:-)))
mekkora visszhangja volt....
mekkora visszhangja volt....
imi1562009-12-11 22:29:13 // 936
Rendben:))!Tényleg kicsit elkalandoztam:P!
Grando2009-12-11 22:27:44 // 935
Na jó, hagyjuk szegény nyomorultakat. Térjünk inkább vissza a technikai csodákra és az Alfákra. ;)))
imi1562009-12-11 22:19:31 // 934
Hmm......érdekes történetek:))!
Bizony-az orosz technika egyszerűsége vitathatatlan:DD!
Mint az a bizonyos történet-ami vagy igaz vagy nem-mikor az amerikaiak évekig dolgoztak annak a tollnak a kifejlesztésén,amivel lehet írni a világűrben.Dollármilliókat költöttek rá:P!
Mit csináltak az oroszok???
Írtak ceruzával:DD!
Bizony-az orosz technika egyszerűsége vitathatatlan:DD!
Mint az a bizonyos történet-ami vagy igaz vagy nem-mikor az amerikaiak évekig dolgoztak annak a tollnak a kifejlesztésén,amivel lehet írni a világűrben.Dollármilliókat költöttek rá:P!
Mit csináltak az oroszok???
Írtak ceruzával:DD!
Grando2009-12-11 22:13:26 // 933
Ők az ilyen ötleteket sokkal inkább lopni szeretik. Na mondjuk viszont az egyszerűsítés az tagadhatatlanul megy nekik. Valszeg nagyszerű faékeket és kalapácsokat is gyártanak - már amíg meg nem eszi őket a rozsda.
(Egyébként az olasz autók a rozsdásodásra való hajlam bélyegét akkoriban kapták, amikor a fiat-lada(zsiguli) üzlet fejében "jófajta" orosz acélt kaptak.
Másik sztori: a Balatonból kihalászott IL-2-nek mindene sárrá rohadt, kivéve asszem a motort. Az amerikai volt. :DDD )
(Egyébként az olasz autók a rozsdásodásra való hajlam bélyegét akkoriban kapták, amikor a fiat-lada(zsiguli) üzlet fejében "jófajta" orosz acélt kaptak.
Másik sztori: a Balatonból kihalászott IL-2-nek mindene sárrá rohadt, kivéve asszem a motort. Az amerikai volt. :DDD )
Grando2009-12-11 22:04:38 // 932
Döbbenet! Micsoda űrhajónak számíthatott egy ilyen versenyautó akkoriban. Ma sem piskóták, de ma mégiscsak körül vagyunk véve mindenféle csúcstechnológiával. Na de akkoriban? :)))
Na meg méghogy a Ferrari nem Alfa... :DD ;)))))
Na meg méghogy a Ferrari nem Alfa... :DD ;)))))
imi1562009-12-11 22:03:41 // 931
Hehe:)))!Ezt jól kitalálták:-O!
Az oroszoknak szoktak ilyen furmányos ötleteik lenni:DDDD!
Az oroszoknak szoktak ilyen furmányos ötleteik lenni:DDDD!
Grando2009-12-11 21:56:02 // 930
Hivatalosan a motort hűtötte. Na csak amellett, hogy ezt a feladatot ellátta, egészen véletlenül az autót is odaszívta az aszfalthoz, ami így olyan tapadást nyert, mint az állat. :DDD
imi1562009-12-11 21:50:35 // 928
Mi is volt a lényege ennek a "porszívónak"?
Grando2009-12-11 21:46:25 // 927
Hmmm.... De fincsi! :)))
Edzéskörök Laudával. ;)))
Ez pedig egy kis összefoglaló a "porszívó" Brabham Alfáról '78-ból.
A végén a szöveg:
"Ez volt az Alfa Romeo első sikere az '50-es évek óta. Azonban ennek sportpolitikai visszhangja óriási volt. Az FIA elfogadta Niki Lauda győzelmét, ám a "porszívó" Brabham-et azonnal betiltották. Különben a további indulók teljes mezőnye már csak ócskavasnak számított volna."
Edzéskörök Laudával. ;)))
Ez pedig egy kis összefoglaló a "porszívó" Brabham Alfáról '78-ból.
A végén a szöveg:
"Ez volt az Alfa Romeo első sikere az '50-es évek óta. Azonban ennek sportpolitikai visszhangja óriási volt. Az FIA elfogadta Niki Lauda győzelmét, ám a "porszívó" Brabham-et azonnal betiltották. Különben a további indulók teljes mezőnye már csak ócskavasnak számított volna."