Fórum >> Egyebek >> Forma-1

12009-03-28 15:02:19 // 59184
Azt hiszem Gyulánknak meg van az idei szezonra is a kedvence!!! :-((( És kíváncsi vagyok, amikor "megérkezik" SzakértőPalikLaci, neki ki lesz a favorit?! :-((((
Ferko2009-03-28 15:01:28 // 59183
Azokat így is tudunk!.-DD
12009-03-28 14:59:21 // 59182
Pedig milyen jó lenne ha már most megmutatnák! Lehetne jó kis elméleteket gyártani :-))))
Ferko2009-03-28 14:54:55 // 59181
Én úgy emléxem, hogy holnap a rajt előtt hozzák nyilvánosságra.
Ferko2009-03-28 14:54:30 // 59180
Én bízom benne, hogy holnap Kimi átgázl a mezőnyön!.-DDDD

Kicsit utópisztikus a mai nap után. No de mit tegyek? Kimista vagyok!.-DDDDD


Más. milyen ronda az összes autó.:-))))
12009-03-28 14:53:29 // 59179
De most komolyan! Nem arról volt szó, hogy az időmérő után? Na de mikor? A holnapi rajt előtti pillanatokban???
Ferko2009-03-28 14:53:23 // 59178
jaja. Míg Dév Ricsárdsz volt a csapatfőnök, addig mutattak is valamit. tána naon szar lett, hogy ő elment.
Monnyuk az is érdekes, hogy egy nam gyári csapatból RB mit hozott ki idén, tavaly, meg sehol nem voltak.
Ferko2009-03-28 14:52:22 // 59177
Rájövünk, hogy a Ferka nem is annyira kaki!:-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2009-03-28 14:51:17 // 59176
Buttont amikor először láttam belsőkamerás felvételen vezetni, na onnantól tiszta, hogy csak egy rendes autó kell alá. Szerintem nagyon jól vezet!
12009-03-28 14:49:15 // 59175
Egy kérdés?!

Mikor is van az, hogy nyilvánosságra hozzák, melyik verdában mennyi benya van?!
12009-03-28 14:47:24 // 59174
Ferko barátom! Nem vagy te egy kicsit elrugaszkodott??!!! :-)

Szerintem egyenlőre a Ferrari nem nagyon álmodozhat a dobogó tetejéről...illetve CSAK álmodozhat :-((( :-)))
Ferko2009-03-28 14:45:12 // 59173
Sziszatok!:-)

Nos, igen meglepő volt az időmérő. Én is scak skubiztam, hogy mi van?:-)) A két Ferka nem nagyon muzsikált, kiváncsi leszek az üzemanyag mennyiségre. Viszont Button és Vettel sikerének örülök. Talán eljött Button ideje is; megérdemelné. :-))))))

Remélem holnap a dobodó legtetején kimit látom azért.:-))))
Longman2009-03-28 13:59:40 // 59172
No, a Toyotától elvették a helyezését, az utolsó 2 helyről indulnak. Nem volt szabályos a hátsó légterelő (vagy diffúzor?)..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-28 13:31:56 // 59171
na látod pont ezt nem hiszem el hogy jön egy csapat a semmiből berakja a merci blokkot aztán mindenkit szarrá ver ....nem lepődnék meg ha náluk is találnának valami csalást...
Kiskalap2009-03-28 13:16:27 // 59170
szégyen ez az f1
Andy2009-03-28 12:24:35 // 59167
Persze! Majd meglátjuk! :))
raga2009-03-28 12:20:18 // 59166
El is utasították, már nem is egyszer.
Andy2009-03-28 12:12:20 // 59165
Pedig gépátvételkor még teccett nekik! :))
Andy2009-03-28 12:10:39 // 59164
Ez igaz! Nem szegték meg a szabályokat, de mégis van valami különben nem kapálózna a többi csapat.
diffuzor
raga2009-03-28 12:05:37 // 59163
Én nem látok esélyt rá, bár előfordulhat. Ugyanis nem szegték meg a szabályokat.
Grando2009-03-28 12:05:21 // 59162
Még a lovakról meg a +lovakról jut eszembe:
Mekkora dolog, hogy ugyanaz a merga motor a Brawnokban mindenféle plusz nélkül ott vitézlik az első sorban, míg a "gyári" csapat a +lovaival együtt a mezőny hátsófelében (>:)) ) szerencsétlenkedik. Paff! Jó nagy pofáraesés!
Aerodinamika fejlesztés vs. kers fejlesztés = 1:0 vagy lehet, hogy sakk-matt.
Andy2009-03-28 11:58:41 // 59160
Ha addig ki nem találják, hogy mégsem szabályos! Ugyanis még ez is előfordulhat! Ne felejtsük el nem lesz hivatalos a végeredmény, mert gondolom tovább viszik az óvást. És azért pont a domináns "nagy csapatok" nem nagyon szeretnek szívni!
raga2009-03-28 11:55:10 // 59159
Hát az első felében nem várhatunk semmi jót, a másodikra talán már összejön a trükkös diffuzor.
Grando2009-03-28 11:51:17 // 59158
Na igen. Gyanítom, hogy a Ferrarinál sem alszanak, és nagy erőkkel tervezik átfele az autó alját-hátulját - persze ha ez lehetséges egyáltalán, végülis nem kis átalakítás lehet. Viszont az tény(nek látszik egyelőre), hogy a kers-t most baszhatják, a béemvével meg a retyóval egyetemben. Mert akármeddig és akárhány ló, akár tombolára is tehetnék. Mellékszál lett a padlóhoz képest. Jó nagy erőlködés volt vele, aztán most itt a gatyábaszarás.
Nyilván várnunk kell még pár versenyt, meg jónéhány nyilatkozatot, de ez gyászos évnek néz ki az eddigiek alapján.
Andy2009-03-28 11:49:16 // 59157
Raikkonen

Elpuffant egy laza közhelyet!
raga2009-03-28 11:38:29 // 59156
Hát persze, de cserébe 6.5mp ig + 80Le. Ez pályánként változóan hol előny, hol hátrány , de mivel a Brawn autókat eleve kers nélkül tervezték még helyet sem hagytak neki, szvsz ez az év 2.felében már hátrány lesz.
Jövőre meg már nem kérdés akkor már a +130Le megéri.
Grando2009-03-28 11:34:31 // 59155
De a súlyelosztás mégiscsak szarabb.
BMW forever!!!!!!!!2009-03-28 11:34:22 // 59154
hát a csoki papa azt nyilatkozta tavaly miután a kis csoki megnyerte a VB-t hogy "fogadok önnel egy nagyobb összegben,hogy a fiam 8 szoros VB lesz".Ezt mondta egy riportenek.hát..........ahogy a dolog indul erre azért sztem csak ő egyedül merne fogadni.Bár még az elején vagyunk,de sztem a vért fog hugyozni itt bárki aki VB-akar lenni,nemhogy 8X-os:-))))))))))))))))))
raga2009-03-28 11:19:17 // 59153
Nincs plusz súly!
Minden autó egyforma súlyú.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-28 11:02:05 // 59152
mondjuk egy biztos a mai nap után ki lehet jelenteni hogy azok a versenyzők akik az F1-ben szerepelnek kivétel nélkül tehetségek (kivéve Piké meg a hasonlóan odatolt bénák) s a nagy manifesztálások és önmaszturbálások (lásd Hamilton) ennyit érnek ... annak akinek jó autót építenek tud nyerni...
TarP2009-03-28 10:16:19 // 59151
Jól beszélsz. Az a fasság benne, hogy korlátozák a használati időt, holott a plusz súlyt egyész futam alatt cipeli magával a bevállalós pilóta.

Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)

De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.

Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!

Szóval hülye szabály.
TarP2009-03-28 10:16:05 // 59150
Jól beszélsz. Az a fasság benne, hogy korlátozák a használati időt, holott a plusz súlyt egyész futam alatt cipeli magával a bevállalós pilóta.

Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)

De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.

Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!

Szóval hülye szabály.
Grando2009-03-28 10:02:17 // 59149
Massa nyilatkozat. Semmi jót nem ígér. :(((
Don Gombóc2009-03-28 09:26:02 // 59148
De majd jön a vodkazabáló Finn és véget vet ennek a csúfos kezdésnek mi? :)
A sokak által leírt Bari meg véletlenül magára talált? Azért nem annyira szar a kis öreg Brazil, mint itt néhányan fikázták ugye?
Grando2009-03-28 09:20:32 // 59147
Az biztos, hogy vannak még itt kérdőjelek bőven. És hogy a motorokon is sok múlik majd, hogy hogy bírják.
De azért az már most látszik, hogy szarban a banda (már amelyik persze).
Grando2009-03-28 09:18:25 // 59146
Csak vigyázz, nehogy szíjjelvágjál vele vmit. ;)))
Satti2009-03-28 09:14:52 // 59145
Nem jó a kép, egy kis lámpás villan fel a fejekben ilyenkor, amikor az éles elmémet megvillantom.:-))
Grando2009-03-28 09:10:12 // 59144
;))))
Satti2009-03-28 09:07:45 // 59143
Nekóstógassámán vazze, én csak barátilag akartam segíteni.:-)))
Satti2009-03-28 09:06:56 // 59142
Elég érdekesen alakul eddig a dolog, de azért még túl sok következtetést nem kell sztem levonni, mert majd kiderül, hogy hosszú távon, és most nemcsak erre a futamra gondolok, hanem több futamra egymás után, no akkor majd elválik, mennyire lesznek megbízhatóak a Brawn GP gépei a Merci motorral, vagy épp a Williams a Toyota motorral, mindenesetre az kétségkívűl láccik most, hogy vmit nagyon betaláltak, az, hogy ennyit számít-e az a bizonyos diffúzor, nem lehet tudni, bár egyenlőre úgy néz ki, hogy igen.
Grando2009-03-28 09:01:22 // 59141
Na de jó, hogy megjöttél Satti bácsi. Végre vki világosságot hozott itt a sötétségbe! :DDDD
Satti2009-03-28 09:00:24 // 59140
Fékezéseknél töltődik folyamatosan újra, az akkor keletkező hatalmas energiát tárolja el a rendszer.
Grando2009-03-28 09:00:22 // 59139
Akkor igen. De amúgy lúfax. Legalábbis a látottak alapján, és a "jófajta" padlólemezhez (vagy mi a fene ez pontosan) nagyon úgy néz ki.

Attól tartok, hogy hiába lesz esetleg jobb a Ferrari gumikopása hosszú távon, a trükkös csapatok kimehetnek majd akár 3x is kereket cserélni, amíg a Ferrari 2x. Mint anno a Schumi-Brawn-Todt fénykorban.
12009-03-28 08:55:46 // 59138
Hát ez elég érdekes :-))) No majd meglátjuk!! :-)
szasza(SW)2009-03-28 08:54:41 // 59137
Legtöbbször Kimi kigyorsításnál használta,akkor csak ér valamit:)
12009-03-28 08:54:27 // 59136
Én nem egészen ezt írtam, de meghagylak ebben a tudatban :-))))
Willy2009-03-28 08:54:24 // 59135
Szerintem folyamatosan tölt újra. Csak egy körön belül 6,5 mp-ig használhatják. Amikor Kiminél mutatták akkor is ahogy áthaladt a célvonalon már FULL-on volt, szóval valószínű a kör közben töltött a cucc.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak