12009-03-28 15:02:19 // 59184
Azt hiszem Gyulánknak meg van az idei szezonra is a kedvence!!! :-((( És kíváncsi vagyok, amikor "megérkezik" SzakértőPalikLaci, neki ki lesz a favorit?! :-((((
Ferko2009-03-28 15:01:28 // 59183
Azokat így is tudunk!.-DD
12009-03-28 14:59:21 // 59182
Pedig milyen jó lenne ha már most megmutatnák! Lehetne jó kis elméleteket gyártani :-))))
Ferko2009-03-28 14:54:55 // 59181
Én úgy emléxem, hogy holnap a rajt előtt hozzák nyilvánosságra.
Ferko2009-03-28 14:54:30 // 59180
Én bízom benne, hogy holnap Kimi átgázl a mezőnyön!.-DDDD
Kicsit utópisztikus a mai nap után. No de mit tegyek? Kimista vagyok!.-DDDDD
Más. milyen ronda az összes autó.:-))))
Kicsit utópisztikus a mai nap után. No de mit tegyek? Kimista vagyok!.-DDDDD
Más. milyen ronda az összes autó.:-))))
12009-03-28 14:53:29 // 59179
De most komolyan! Nem arról volt szó, hogy az időmérő után? Na de mikor? A holnapi rajt előtti pillanatokban???
Ferko2009-03-28 14:53:23 // 59178
jaja. Míg Dév Ricsárdsz volt a csapatfőnök, addig mutattak is valamit. tána naon szar lett, hogy ő elment.
Monnyuk az is érdekes, hogy egy nam gyári csapatból RB mit hozott ki idén, tavaly, meg sehol nem voltak.
Monnyuk az is érdekes, hogy egy nam gyári csapatból RB mit hozott ki idén, tavaly, meg sehol nem voltak.
Ferko2009-03-28 14:52:22 // 59177
Rájövünk, hogy a Ferka nem is annyira kaki!:-DDD
WarbiRunner (Gyuri)2009-03-28 14:51:17 // 59176
Buttont amikor először láttam belsőkamerás felvételen vezetni, na onnantól tiszta, hogy csak egy rendes autó kell alá. Szerintem nagyon jól vezet!
12009-03-28 14:49:15 // 59175
Egy kérdés?!
Mikor is van az, hogy nyilvánosságra hozzák, melyik verdában mennyi benya van?!
Mikor is van az, hogy nyilvánosságra hozzák, melyik verdában mennyi benya van?!
12009-03-28 14:47:24 // 59174
Ferko barátom! Nem vagy te egy kicsit elrugaszkodott??!!! :-)
Szerintem egyenlőre a Ferrari nem nagyon álmodozhat a dobogó tetejéről...illetve CSAK álmodozhat :-((( :-)))
Szerintem egyenlőre a Ferrari nem nagyon álmodozhat a dobogó tetejéről...illetve CSAK álmodozhat :-((( :-)))
Ferko2009-03-28 14:45:12 // 59173
Sziszatok!:-)
Nos, igen meglepő volt az időmérő. Én is scak skubiztam, hogy mi van?:-)) A két Ferka nem nagyon muzsikált, kiváncsi leszek az üzemanyag mennyiségre. Viszont Button és Vettel sikerének örülök. Talán eljött Button ideje is; megérdemelné. :-))))))
Remélem holnap a dobodó legtetején kimit látom azért.:-))))
Nos, igen meglepő volt az időmérő. Én is scak skubiztam, hogy mi van?:-)) A két Ferka nem nagyon muzsikált, kiváncsi leszek az üzemanyag mennyiségre. Viszont Button és Vettel sikerének örülök. Talán eljött Button ideje is; megérdemelné. :-))))))
Remélem holnap a dobodó legtetején kimit látom azért.:-))))
Longman2009-03-28 13:59:40 // 59172
No, a Toyotától elvették a helyezését, az utolsó 2 helyről indulnak. Nem volt szabályos a hátsó légterelő (vagy diffúzor?)..
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-28 13:31:56 // 59171
na látod pont ezt nem hiszem el hogy jön egy csapat a semmiből berakja a merci blokkot aztán mindenkit szarrá ver ....nem lepődnék meg ha náluk is találnának valami csalást...
raga2009-03-28 13:04:02 // 59169
raga2009-03-28 12:54:51 // 59168
Andy2009-03-28 12:24:35 // 59167
Persze! Majd meglátjuk! :))
raga2009-03-28 12:20:18 // 59166
El is utasították, már nem is egyszer.
Andy2009-03-28 12:12:20 // 59165
Pedig gépátvételkor még teccett nekik! :))
Andy2009-03-28 12:10:39 // 59164
Ez igaz! Nem szegték meg a szabályokat, de mégis van valami különben nem kapálózna a többi csapat.
diffuzor
diffuzor
raga2009-03-28 12:05:37 // 59163
Én nem látok esélyt rá, bár előfordulhat. Ugyanis nem szegték meg a szabályokat.
Grando2009-03-28 12:05:21 // 59162
Még a lovakról meg a +lovakról jut eszembe:
Mekkora dolog, hogy ugyanaz a merga motor a Brawnokban mindenféle plusz nélkül ott vitézlik az első sorban, míg a "gyári" csapat a +lovaival együtt a mezőny hátsófelében (>:)) ) szerencsétlenkedik. Paff! Jó nagy pofáraesés!
Aerodinamika fejlesztés vs. kers fejlesztés = 1:0 vagy lehet, hogy sakk-matt.
Mekkora dolog, hogy ugyanaz a merga motor a Brawnokban mindenféle plusz nélkül ott vitézlik az első sorban, míg a "gyári" csapat a +lovaival együtt a mezőny hátsófelében (>:)) ) szerencsétlenkedik. Paff! Jó nagy pofáraesés!
Aerodinamika fejlesztés vs. kers fejlesztés = 1:0 vagy lehet, hogy sakk-matt.
raga2009-03-28 12:04:37 // 59161
Andy2009-03-28 11:58:41 // 59160
Ha addig ki nem találják, hogy mégsem szabályos! Ugyanis még ez is előfordulhat! Ne felejtsük el nem lesz hivatalos a végeredmény, mert gondolom tovább viszik az óvást. És azért pont a domináns "nagy csapatok" nem nagyon szeretnek szívni!
raga2009-03-28 11:55:10 // 59159
Hát az első felében nem várhatunk semmi jót, a másodikra talán már összejön a trükkös diffuzor.
Grando2009-03-28 11:51:17 // 59158
Na igen. Gyanítom, hogy a Ferrarinál sem alszanak, és nagy erőkkel tervezik átfele az autó alját-hátulját - persze ha ez lehetséges egyáltalán, végülis nem kis átalakítás lehet. Viszont az tény(nek látszik egyelőre), hogy a kers-t most baszhatják, a béemvével meg a retyóval egyetemben. Mert akármeddig és akárhány ló, akár tombolára is tehetnék. Mellékszál lett a padlóhoz képest. Jó nagy erőlködés volt vele, aztán most itt a gatyábaszarás.
Nyilván várnunk kell még pár versenyt, meg jónéhány nyilatkozatot, de ez gyászos évnek néz ki az eddigiek alapján.
Nyilván várnunk kell még pár versenyt, meg jónéhány nyilatkozatot, de ez gyászos évnek néz ki az eddigiek alapján.
raga2009-03-28 11:38:29 // 59156
Hát persze, de cserébe 6.5mp ig + 80Le. Ez pályánként változóan hol előny, hol hátrány , de mivel a Brawn autókat eleve kers nélkül tervezték még helyet sem hagytak neki, szvsz ez az év 2.felében már hátrány lesz.
Jövőre meg már nem kérdés akkor már a +130Le megéri.
Jövőre meg már nem kérdés akkor már a +130Le megéri.
Grando2009-03-28 11:34:31 // 59155
De a súlyelosztás mégiscsak szarabb.
BMW forever!!!!!!!!2009-03-28 11:34:22 // 59154
hát a csoki papa azt nyilatkozta tavaly miután a kis csoki megnyerte a VB-t hogy "fogadok önnel egy nagyobb összegben,hogy a fiam 8 szoros VB lesz".Ezt mondta egy riportenek.hát..........ahogy a dolog indul erre azért sztem csak ő egyedül merne fogadni.Bár még az elején vagyunk,de sztem a vért fog hugyozni itt bárki aki VB-akar lenni,nemhogy 8X-os:-))))))))))))))))))
raga2009-03-28 11:19:17 // 59153
Nincs plusz súly!
Minden autó egyforma súlyú.
Minden autó egyforma súlyú.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-28 11:02:05 // 59152
mondjuk egy biztos a mai nap után ki lehet jelenteni hogy azok a versenyzők akik az F1-ben szerepelnek kivétel nélkül tehetségek (kivéve Piké meg a hasonlóan odatolt bénák) s a nagy manifesztálások és önmaszturbálások (lásd Hamilton) ennyit érnek ... annak akinek jó autót építenek tud nyerni...
TarP2009-03-28 10:16:19 // 59151
Jól beszélsz. Az a fasság benne, hogy korlátozák a használati időt, holott a plusz súlyt egyész futam alatt cipeli magával a bevállalós pilóta.
Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)
De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.
Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!
Szóval hülye szabály.
Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)
De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.
Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!
Szóval hülye szabály.
TarP2009-03-28 10:16:05 // 59150
Jól beszélsz. Az a fasság benne, hogy korlátozák a használati időt, holott a plusz súlyt egyész futam alatt cipeli magával a bevállalós pilóta.
Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)
De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.
Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!
Szóval hülye szabály.
Persze, ha nem korlátoznák, valamelyik sapat biztos előállna egy kis fúziós atomerőművel és agyonverné a többieket :)
De jelen állapotban hátrányt okoz a KERS.
Tényleg, mi lenne, ha valaki üzemanyag spórolásra akarná használni? arra is kevés a 6 sec!
Szóval hülye szabály.
Grando2009-03-28 10:02:17 // 59149
Massa nyilatkozat. Semmi jót nem ígér. :(((
Don Gombóc2009-03-28 09:26:02 // 59148
De majd jön a vodkazabáló Finn és véget vet ennek a csúfos kezdésnek mi? :)
A sokak által leírt Bari meg véletlenül magára talált? Azért nem annyira szar a kis öreg Brazil, mint itt néhányan fikázták ugye?
A sokak által leírt Bari meg véletlenül magára talált? Azért nem annyira szar a kis öreg Brazil, mint itt néhányan fikázták ugye?
Grando2009-03-28 09:20:32 // 59147
Az biztos, hogy vannak még itt kérdőjelek bőven. És hogy a motorokon is sok múlik majd, hogy hogy bírják.
De azért az már most látszik, hogy szarban a banda (már amelyik persze).
De azért az már most látszik, hogy szarban a banda (már amelyik persze).
Grando2009-03-28 09:18:25 // 59146
Csak vigyázz, nehogy szíjjelvágjál vele vmit. ;)))
Satti2009-03-28 09:14:52 // 59145
Nem jó a kép, egy kis lámpás villan fel a fejekben ilyenkor, amikor az éles elmémet megvillantom.:-))
Satti2009-03-28 09:07:45 // 59143
Nekóstógassámán vazze, én csak barátilag akartam segíteni.:-)))
Satti2009-03-28 09:06:56 // 59142
Elég érdekesen alakul eddig a dolog, de azért még túl sok következtetést nem kell sztem levonni, mert majd kiderül, hogy hosszú távon, és most nemcsak erre a futamra gondolok, hanem több futamra egymás után, no akkor majd elválik, mennyire lesznek megbízhatóak a Brawn GP gépei a Merci motorral, vagy épp a Williams a Toyota motorral, mindenesetre az kétségkívűl láccik most, hogy vmit nagyon betaláltak, az, hogy ennyit számít-e az a bizonyos diffúzor, nem lehet tudni, bár egyenlőre úgy néz ki, hogy igen.
Grando2009-03-28 09:01:22 // 59141
Na de jó, hogy megjöttél Satti bácsi. Végre vki világosságot hozott itt a sötétségbe! :DDDD
Satti2009-03-28 09:00:24 // 59140
Fékezéseknél töltődik folyamatosan újra, az akkor keletkező hatalmas energiát tárolja el a rendszer.
Grando2009-03-28 09:00:22 // 59139
Akkor igen. De amúgy lúfax. Legalábbis a látottak alapján, és a "jófajta" padlólemezhez (vagy mi a fene ez pontosan) nagyon úgy néz ki.
Attól tartok, hogy hiába lesz esetleg jobb a Ferrari gumikopása hosszú távon, a trükkös csapatok kimehetnek majd akár 3x is kereket cserélni, amíg a Ferrari 2x. Mint anno a Schumi-Brawn-Todt fénykorban.
Attól tartok, hogy hiába lesz esetleg jobb a Ferrari gumikopása hosszú távon, a trükkös csapatok kimehetnek majd akár 3x is kereket cserélni, amíg a Ferrari 2x. Mint anno a Schumi-Brawn-Todt fénykorban.
12009-03-28 08:55:46 // 59138
Hát ez elég érdekes :-))) No majd meglátjuk!! :-)
szasza(SW)2009-03-28 08:54:41 // 59137
Legtöbbször Kimi kigyorsításnál használta,akkor csak ér valamit:)
12009-03-28 08:54:27 // 59136
Én nem egészen ezt írtam, de meghagylak ebben a tudatban :-))))
Willy2009-03-28 08:54:24 // 59135
Szerintem folyamatosan tölt újra. Csak egy körön belül 6,5 mp-ig használhatják. Amikor Kiminél mutatták akkor is ahogy áthaladt a célvonalon már FULL-on volt, szóval valószínű a kör közben töltött a cucc.