12009-03-28 08:51:26 // 59132
Én azt hittem, hogy ha elhasználták belőle a kraftot, akkor folyamatosan újra tölt! De így hogy csak az új köt megkezdésekor, van újra feltöltve, nem sok értelmét látom a fene nagy energia visszanyerésnek!!
Willy2009-03-28 08:49:44 // 59131
Arról pont lemaradtam. Egy kicsit kómás voltam még a hajnali 6:40-es kelés miatt. :)
12009-03-28 08:49:37 // 59130
Mondjuk nem lennék meglepődve, ha Brawn papa, kizsugázta volna, hogy mennyi benya kell a pole-hoz, és mennyi kell még az első kerékcseréig?! :-) Mer ugye nagy taktikus ám! :-)
Kiskalap2009-03-28 08:49:23 // 59129
A Super Aguri áll a vitatott diffúzor mögött?
Érdekes információ került elő, ugyanis a grandprix.com úgy tudja, hogy az ötlet még a tavalyi évben pattant ki az azóta már megszűnt Super Aguri istálló mérnökeinek a fejéből, akik a csapat feloszlatása után a Honda Racing istállónál kaptak állást, és míg az állandó személyzet az akkori autót fejlesztette, ők már az idei modellen kezdték meg a munkát, és többek között az új diffúzorral is foglalkoztak.
Egyikük azonban a Toyotához igazolt, és természetesen magával vitte az ötletet, amit végül meg is valósítottak. A Williams pedig úgy került képbe, hogy a japánok szállítják nekik a motorokat, így az autó hátsó részéhez is közük van…
Érdekes információ került elő, ugyanis a grandprix.com úgy tudja, hogy az ötlet még a tavalyi évben pattant ki az azóta már megszűnt Super Aguri istálló mérnökeinek a fejéből, akik a csapat feloszlatása után a Honda Racing istállónál kaptak állást, és míg az állandó személyzet az akkori autót fejlesztette, ők már az idei modellen kezdték meg a munkát, és többek között az új diffúzorral is foglalkoztak.
Egyikük azonban a Toyotához igazolt, és természetesen magával vitte az ötletet, amit végül meg is valósítottak. A Williams pedig úgy került képbe, hogy a japánok szállítják nekik a motorokat, így az autó hátsó részéhez is közük van…
Grando2009-03-28 08:48:41 // 59128
Na igen. 6,5 mp-ig egy körön. Az 1:25-ös köröknél a teljes kör 7,8%-a. Megtankolt köröknél még kevesebb. Ez a kers egy baromságnak tűnik. Főleg így, hogy nem mindenkinek kötelező. Akkor mi a faxnak fejlesztették??? Asszem Briós is erre panaszkodott (na mondjuk ő aztán raplis pali, de igaza van).
szasza(SW)2009-03-28 08:48:12 // 59127
Azt meghagyják vész esetre,ha a többiek feljavulnak:))
12009-03-28 08:48:07 // 59126
Lágy gummával, nyomták a mért kört, de ezt gyulánk mondta is:-)
Willy2009-03-28 08:47:15 // 59125
Még az lesz izgalmas amikor a verseny előtt kiderül ki mennyi üzemanyaggal futotta a gyors körét. :)
Azt látta valaki, hogy a Ferrarisok a második mért körükön melyik gumival mentek? Mert az első kört a Q3-ban még a kemény keverékkel.
Azt látta valaki, hogy a Ferrarisok a második mért körükön melyik gumival mentek? Mert az első kört a Q3-ban még a kemény keverékkel.
12009-03-28 08:45:40 // 59124
Azért az akkor sem mindegy, hogy tudsz a súlyokkal játszani, vagy úgy kell az autó egyensúlyát megtalálni, megtartani, hogy az autó "középpontjába" oda kell biggyesztened a 30 kilós kerst.
raga2009-03-28 08:43:20 // 59123
Nincs +30kg csak egy helyen van ahelyett, hogy szétszorva lenne balance sulyokban.
Tom122009-03-28 08:42:07 // 59122
Az hiányzik még! :-/
raga2009-03-28 08:40:12 // 59121
Nincs +30kg csak egy helyen van ahelyett, hogy szétszorva lenne balance sulyokban.
szasza(SW)2009-03-28 08:39:15 // 59120
Ott használták a kis gombot a Ferrarin is ,az is +80 ló.Majd ha még azt is berakják a Brawn-ba akkor még párt tizeddel gyorsul:)
12009-03-28 08:36:14 // 59118
Természetesen azt el kell ismerni, hogy egyenlőre a BRAWNGP autói a legjobbak!
Ebben nincs semmi rossz, hiszen előtte meg a Ferrari épített sorozatosan jó autókat, meg a Meeedzsóóó! Ezek tények! Bár igaz, hogy azt soha sem fogjuk megtudni, hogy az ominózus "tolvajbiznisz" során, milyen adatok, leírások kerültek át a Mergához!
Ebben nincs semmi rossz, hiszen előtte meg a Ferrari épített sorozatosan jó autókat, meg a Meeedzsóóó! Ezek tények! Bár igaz, hogy azt soha sem fogjuk megtudni, hogy az ominózus "tolvajbiznisz" során, milyen adatok, leírások kerültek át a Mergához!
12009-03-28 08:32:47 // 59117
Miről beszélsz Te?! Azért azt ismerd el, hogy nem mindegy a slick guminál sem, hogy mennyi a rá ható leszorító erő! Főleg kigyorsításkor, a kanyarból kijövet, amikor számít az aszfaltra átvitt lóerő "mennyiség"!
szasza(SW)2009-03-28 08:29:14 // 59116
Tapasztalatuk akkor is volt, nem most láttak először ilyet.
12009-03-28 08:28:18 // 59115
Jaaa! Igen, igen! :-)))
Tom122009-03-28 08:27:24 // 59114
...hogy már akkor nem gondolt arra Brawn, hogy "na ez így jó lesz, én meg majd úgy csinálom, mert az is szabályos"...:-)
12009-03-28 08:25:55 // 59113
Azért az utcai diffúzor egy egészen más karakterisztikájú autóra készül, más fehasználású környezetben!!!
szasza(SW)2009-03-28 08:24:41 // 59112
A Ferrari már ezer éve használja a diffúzort utcai autóin.Miért nem fejlesztette F1-es autójában?
12009-03-28 08:18:50 // 59109
Persze, persze, ebben igazad van, de azért nem mindegy, lássuk be. Is ez a diffúzoros téma sem teljesen tiszta. Valóban van benne igazság amit valamelyik CARtárs írt itt korábban, hogy az F-1 arról szól, hogy ki hogyan tudja kijátszani a szabálykönyvet! Ez is tény! De az azért furcsa, hogy Brawn papa részt vett a szabályok kidolgozásában, és ebben a diffúzor is benne van! Na nehogy már a kidolgozás alatt már nem járt az agya, hogy ezt hogyan is lehet "félre" értelmezni :-)))
Tom122009-03-28 08:17:20 // 59108
Ott van az a pár tized...
Tom122009-03-28 08:16:32 // 59107
Így van, megkóstolta, mehet...:-D
Sanyi2009-03-28 08:16:07 // 59106
Figyeltétek milyen sima volt Button köre??? :-O
Elfordította a kormányt és fordult, semmi ellenkormányzás kényszeredett gázelvétel, semmi...
Ehhez képest Ferrarisoknak sokszor kellett "gépészkedni".
:-S
Elfordította a kormányt és fordult, semmi ellenkormányzás kényszeredett gázelvétel, semmi...
Ehhez képest Ferrarisoknak sokszor kellett "gépészkedni".
:-S
Tom122009-03-28 08:15:41 // 59105
Szegény Barri autója alulkormányzott volt...:-)
...amúgy 1. lett volna. ;-)) /kezdődik...:-)/
...amúgy 1. lett volna. ;-)) /kezdődik...:-)/
Grando2009-03-28 08:14:57 // 59104
Igaz, hogy nem neki szurkolok, de Button minimum ezerszer tisztelhetőbb ellenfél, mint pl. lajos. Úgyhogy grat neki!
(De azért ne maradjon így sokáig... :DDD ;))) )
(De azért ne maradjon így sokáig... :DDD ;))) )
Tom122009-03-28 08:14:40 // 59103
...hát többet ér, mint egy Lottó főnyeremény...:-)
Zsolt1552009-03-28 08:13:05 // 59101
Főleg úgy hogy Schumacher is ott van Ausztráliában, és Brawn a csapatfőnök.
Tom122009-03-28 08:12:53 // 59100
1950-ben, mikor elindult az egész...;-))
Andy2009-03-28 08:12:21 // 59099
Ez az elégedett vigyor Rubinho arcán... kicsit bosszant ! (nem kicsit)
tipoatti2009-03-28 08:12:16 // 59098
ja, és Brawn ászt húzott szvsz. a Virgin-nel is. Annyi pénz van, sose' fogy el... A Virgin-es szöszi milliárdos is ritka jó érzékkel rakta a lét jó helyre.
Tom122009-03-28 08:12:11 // 59097
Ausztráliában a szárnyakba is építhettek voilna napelemeket, napfény van bármennyi...:-)
Mike.2009-03-28 08:11:59 // 59096
Főleg az ilyen már meghalt csapat feltámadása a szokatlan.
Zsolt1552009-03-28 08:11:54 // 59095
Szegény "Rubinyo" most ki lehet akadva! :-)))
tipoatti2009-03-28 08:10:32 // 59094
Igen, tényleg...
Tom122009-03-28 08:10:32 // 59093
Ezzel én is így vagyok... :-/
Mike.2009-03-28 08:10:18 // 59092
Gumiból is van két féle, ott sincs megszabva mikor melyiket használod. Légterelők is vannak az autókon mégsem egyformák.
Zsolt1552009-03-28 08:09:37 // 59091
Akkor lett volna nagyobb fricska, ha Barricello nyert volna.
tipoatti2009-03-28 08:09:12 // 59090
Mikor lehetett ilyen utoljára, hogy egy debütáló csapat rögtön az első 2 helyen nyit???
Andy2009-03-28 08:09:12 // 59089
Akkor már megérte felkelni!! :DD
Tom122009-03-28 08:08:56 // 59088
Button megkapta az első "fekete pontját" Barritól...:-)))
Aztán majd elsírja egy könyvben, hogy a Brawn-nál is hátrányos helyzetben volt...:-)))))
Aztán majd elsírja egy könyvben, hogy a Brawn-nál is hátrányos helyzetben volt...:-)))))
szasza(SW)2009-03-28 08:08:27 // 59087
Majd,ha egyforma autóval mennek akkor kiderül tényleg ki a jobb.Addig az autó viszi a pálmát.Ott se kéne szégyenkeznie Buttonak!
Zsolt1552009-03-28 08:08:26 // 59086
Egy-két verseny még lehet ilyen sajnos. Ha elfogadják az óvást, akkor kevesebb, ha az új fejlesztésre kell várni, akkor legalább egy verseny még.
12009-03-28 08:07:45 // 59085
Én azért furcsállom ezt a KERS témát is! Egyik autóban van, a másikban nincs?! :-( Most akkor legyen egy szabály érvényes mindenkire, vagy nem. Azért sokat jelent az a + kb. 30 kg!
Mike.2009-03-28 08:07:38 // 59084
:-DDD
Ez így még nem hallottam! :-)))
Ez így még nem hallottam! :-)))