Azt nem fogják előhúzni, az tuti. Az a legnagyobb gebax, hogy pont most lehetne pontokat kaszálni, amíg a meki szenved. Erre meg ott vagyunk a 8. hely mögött.
Talán a kers hoz majd kicsit, meg a hosszú etapon talán jobb a Ferrari. És talán kihullanak a gyengébbek elölről...ááá, túl sok a talán.:))
Ferke2009-03-27 08:55:24 // 58882
Ferke2009-03-27 08:53:41 // 58881
Hűű, ez a második tényleg gáz volt. Bár biztos mást is próbálgattak, mert az elsőn Rai 1.26.7-et ment, a másodikon csak 1.27.2-t. Azért ez 5 tized, szóval más is lehetett itt....Igaz, hogy az első idővel is csak 9. lehett volna a másodikon....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-27 08:50:46 // 58880
ja tényleg vasárnapra előhúznak 1mp-et ahogy ez már csak lenni szokott :DDD
Mike.2009-03-27 08:43:31 // 58879
Azért nem hiszem, hogy jobb autót épített volna. :-)) Persze pár nap és kiderül, hogy ki mennyit és milyen sikeresen fejlesztett.
Tom122009-03-27 08:41:45 // 58878
Ez még csak egy szabadedzés volt...;-)
Tom122009-03-27 08:40:31 // 58877
További kellemes napot mindenkinek, mentem, mert már olvad a telefon...:-))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-03-27 08:39:58 // 58876
nem tudom mi van de el nem hiszem hogy a force india jobb autót épített mint a ferrari pl sajnos ez a f1-is arról szól hogyan hágjuk át a szabályokat legálisan idén sem fogok sok futamot megnézni :DDD
Tom122009-03-27 08:37:23 // 58875
Vegyél mellé valami Tescotronic filléres műholdvevőt egy mosdólavorral, a DSF-nek azzal is be kéne jönni.;-))
Tom122009-03-27 08:34:46 // 58874
Rendben, azon ne múljon! ;-))
Mike.2009-03-27 08:33:45 // 58873
Csak nyomjad a friss infókat! :-))
Tom122009-03-27 08:33:00 // 58872
Ami tetszik, hogy az egész edzés alatt látható a bal oldalon /képernyő/ a sorrend.
Tom122009-03-27 08:31:33 // 58871
Nagyon úgy néz ki a dolog... Bármikor jön "egy" Sutil, vagy Nakajima és lőtek a hagyományoknak, meg a papírformának.
Mike.2009-03-27 08:30:07 // 58870
Szerintem most még fontosabb lesz az egyenletes jó teljesítmény. Az idén sokat bakizni nem lehet majd mert elég kiegyenlített a mezőny.
Tom122009-03-27 08:25:31 // 58869
Remélem, tudatosítják a srácok, hogy MÁR MOST a VB cím a tét, nem elég az utolsó 3 - 4 futamon belehúzni...
Tom122009-03-27 08:23:38 // 58868
A füvet nyírta szinte mindenki rendesen...:-)
Tom122009-03-27 08:22:27 // 58867
Miért nem jön, nincs kódolva...
Tom122009-03-27 08:21:43 // 58866
Valami hasonló is lehetett...;-))
Grando2009-03-27 08:19:37 // 58865
A qrva életbe! A dsf ott virít a műholdvevőmön, de nem jön... ÁÁÁH! Sikítok! Ahogy tavaly is. :'(((((
Tom122009-03-27 08:18:23 // 58864
Az autók súlyáról "be kéne számolniuk".
Grando2009-03-27 08:17:15 // 58863
Tényleg érdekes. Ha lehet ilyet egyáltalán mondani, idén még inkább áttekinthetetlen a dolog, mint tavaly.
Vajon a szabadedzésen rányomják a kers-t (már akinek van egyáltalán)? Vagy most "csak" kb. beállítják a cuccot, aztán majd az időmérőre tartogatják a plusz povert?
Vagy kérdezzek könnyebbet? :DDDD
Viszont az időmérő után nyilvánosságra hozzák a súlyokat, amiből majd gondolom kikalkulálják nekünk a benyamennyiségeket. Kééééváncsi lészek. :)))
Vajon a szabadedzésen rányomják a kers-t (már akinek van egyáltalán)? Vagy most "csak" kb. beállítják a cuccot, aztán majd az időmérőre tartogatják a plusz povert?
Vagy kérdezzek könnyebbet? :DDDD
Viszont az időmérő után nyilvánosságra hozzák a súlyokat, amiből majd gondolom kikalkulálják nekünk a benyamennyiségeket. Kééééváncsi lészek. :)))
Tom122009-03-27 08:17:13 // 58862
Nem tudom, mit tesztelhetnek, de felborult az egész rendszer:

Kimi szinte kint sem volt, Massa meg esett - kelt...
A végeredmény is ez lett:


A Brawn "diffúzora" tényleg egész más, mint a többieké, de szerintem már mindenkinél készül a mása...:-)) Az autók kegyetlen esetlenek, talán a "legcirkuszosabb" a Brawn a sárga keréktárcsáival...

Kimi szinte kint sem volt, Massa meg esett - kelt...
A végeredmény is ez lett:


A Brawn "diffúzora" tényleg egész más, mint a többieké, de szerintem már mindenkinél készül a mása...:-)) Az autók kegyetlen esetlenek, talán a "legcirkuszosabb" a Brawn a sárga keréktárcsáival...
Grando2009-03-27 08:09:13 // 58861
Ezt már nekem is sikerült kiderítenem. De nézni nem tudom. :(((
Shane2009-03-27 08:08:17 // 58860
Satti2009-03-27 08:03:18 // 58859
Nem tudom, most mit tezstelhetnek, mert ekkora kavarodás már rég volt, hogy ennyire mások legyenek a pillanatnyi eredmények.
Satti2009-03-27 08:00:38 // 58858
Nem kell ez a sok kérdés, a lényeg, hogy Kimi ott van az elején, a többi lényegtelen.:-))
Satti2009-03-27 07:58:51 // 58857
Ezt nagyon szépen írtad le, mit egy jó szexélményt, egy bomba nővel, vagy inkább kettővel! :-))
Satti2009-03-27 07:55:42 // 58856
Igazi kersztapa megjelenés! :-))
Nem véletlenül ő volt a Commandattore! :-)
Nem véletlenül ő volt a Commandattore! :-)
Satti2009-03-27 07:54:08 // 58855
Akkpr majd lesz más, aki kedvencé válik, ezt nem lehet irányítani, ez magától jön. Amikor elkezdtem rendesen nézni, követni a Forma1-et, akkor Hakkinen lett a kedvenc és ez csak puszta véletlen, hogy ő is finn, egyszerűen tetszett a stílusa.
Tom122009-03-27 07:52:55 // 58854
Íííí, de komolyat csúszott Massa /újra kiment/, de szépen korrigálta, ez tetszik, úgy lehet korrigálni ezekkel az autókkal, mint a gokartokkal, mondjuk, úgy is néznek ki - egy kis jóindulattal...:-)
Tom122009-03-27 07:49:40 // 58853
Arra még nem volt időm, de, ha jól tudom, a BBC- nél van valami ilyesmi... /?/
Tom122009-03-27 07:48:36 // 58852
...hááát, jelenleg Hami volt a leggyorsabb az egyenesben, utána Massa, aztán Fisi...
A sorrend:
ROS
TRU
BAR
WEB
BUT
GLO
NAK
VET
SUT
MAS
...
RAI 17.
A sorrend:
ROS
TRU
BAR
WEB
BUT
GLO
NAK
VET
SUT
MAS
...
RAI 17.
Grando2009-03-27 07:43:24 // 58851
Valami online közvetítést nem találtál véletlenül? Én nem jártam sikerrel sajnos. Minden oldal még az itv streamjére mutat, ami idén már nem játszik. :(((
Mondjuk ahogy látom az eredményeket, lehet hogy jobb is így........ :((((
Mondjuk ahogy látom az eredményeket, lehet hogy jobb is így........ :((((
Tom122009-03-27 07:42:06 // 58850
A DSF-ről az időmérő és a futam délután / este lesz. /kb. 17.00/
Tom122009-03-27 07:17:42 // 58849
Massa 9., Rai 16. :-I
Tom122009-03-27 07:14:15 // 58848
...ha valakit élőben érdekel:
A NOVA SPORT /cseh, 3:4 képarány/ és a DSF /német, 16:9/ közvetíti élőben a szabadedzéseket is.
Förtelmesek az autók, de sokkal jobban megdolgoznak velük a pilóták, mint pl. tavaly. Jelenleg Rosberg az első, a Toyota és a Brawn sem rossz, de még csak az elején vagyunk...:-)
A NOVA SPORT /cseh, 3:4 képarány/ és a DSF /német, 16:9/ közvetíti élőben a szabadedzéseket is.
Förtelmesek az autók, de sokkal jobban megdolgoznak velük a pilóták, mint pl. tavaly. Jelenleg Rosberg az első, a Toyota és a Brawn sem rossz, de még csak az elején vagyunk...:-)
Mike.2009-03-27 07:03:50 // 58847
Nagyon nagy végkövetkeztetést nem kell levonni ebből. Majd a mai, de inkább a hivatalos időmérő lesz a mérvadó inkább.
Én eddig is mondtam, hogy a merci csak altat. A változtatás nélküli tavalyi gép is jobb mint némelyiknek az ideire fejlesztett.
Kíváncsi leszek a difuzoros gépek tényleg tarolnak e, vagy az annyira nem lesz extra? Na meg, hogy ha hivatalosan is rábólintanak, meddig tart a többi csapatnak is lemásolni?! Szóval hosszútávon nem egy extra előny.
Én eddig is mondtam, hogy a merci csak altat. A változtatás nélküli tavalyi gép is jobb mint némelyiknek az ideire fejlesztett.
Kíváncsi leszek a difuzoros gépek tényleg tarolnak e, vagy az annyira nem lesz extra? Na meg, hogy ha hivatalosan is rábólintanak, meddig tart a többi csapatnak is lemásolni?! Szóval hosszútávon nem egy extra előny.
Ferke2009-03-27 06:00:09 // 58846
Túl sokat kérdezel!:)))
A Williams tényleg furi, de szerintem ennyire nem jók...bér ott is ott van a faxa diffúzor ugye..... ettől függetlenül a 2. edzésre sztem eltűnnek.
Azért tényleg érdekes Kovi és Hami egymáshoz viszonyítva....lehet, hogy tényleg ekklesztrónnak volt igaza, és rájátszott kicsit a betegeskedésre a meki.
A brávngp nem vlt meglepi, maradhatott a diffúzor, de megkönnyebbültem, szerencsére nem verték agyon a mezőnyt....én azt hittem, megint tarolnak...bár etttől még mindig félek kicsit..
Redbull tényleg durván gyenge, a rönyó sztem még bőven feljebb fog jönni, legalábbis Alonso tuti.
A Williams tényleg furi, de szerintem ennyire nem jók...bér ott is ott van a faxa diffúzor ugye..... ettől függetlenül a 2. edzésre sztem eltűnnek.
Azért tényleg érdekes Kovi és Hami egymáshoz viszonyítva....lehet, hogy tényleg ekklesztrónnak volt igaza, és rájátszott kicsit a betegeskedésre a meki.
A brávngp nem vlt meglepi, maradhatott a diffúzor, de megkönnyebbültem, szerencsére nem verték agyon a mezőnyt....én azt hittem, megint tarolnak...bár etttől még mindig félek kicsit..
Redbull tényleg durván gyenge, a rönyó sztem még bőven feljebb fog jönni, legalábbis Alonso tuti.
Xixo2009-03-27 04:23:17 // 58845
Mit keres az élen a két williams?
A merci mégse olyan szar?
A BrownGP mégis olyan jó?
Massa mér csak a 7.?
A redbull mér állt meg?
A rönyó is beteges?
.................
A merci mégse olyan szar?
A BrownGP mégis olyan jó?
Massa mér csak a 7.?
A redbull mér állt meg?
A rönyó is beteges?
.................
Xixo2009-03-27 04:16:44 // 58844
Na az első edzéstől se lehetünk sokkal okosabbak:
1 N. Rosberg Williams 1:26.687 19
2 K. Nakajima Williams 1:26.736 21
3 K. Räikkönen Ferrari 1:26.750 24
4 R. Barrichello Brawn GP 1:27.226 21
5 H. Kovalainen McLaren 1:27.453 15
6 J. Button Brawn GP 1:27.467 12
7 F. Massa Ferrari 1:27.642 24
8 T. Glock Toyota 1:27.710 24
9 A. Sutil Force India F1 1:27.993 20
10 F. Alonso Renault 1:28.123 16
11 N. Heidfeld BMW 1:28.137 20
12 J. Trulli Toyota 1:28.142 21
13 R. Kubica BMW 1:28.511 22
14 G. Fisichella Force India F1 1:28.603 16
15 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:28.785 27
16 L. Hamilton McLaren 1:29.042 18
17 M. Webber Red Bull 1:29.081 7
18 N. Piquet jr. Renault 1:29.461 25
19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:29.499 21
20 S. Vettel Red Bull 1:32.784 4
1 N. Rosberg Williams 1:26.687 19
2 K. Nakajima Williams 1:26.736 21
3 K. Räikkönen Ferrari 1:26.750 24
4 R. Barrichello Brawn GP 1:27.226 21
5 H. Kovalainen McLaren 1:27.453 15
6 J. Button Brawn GP 1:27.467 12
7 F. Massa Ferrari 1:27.642 24
8 T. Glock Toyota 1:27.710 24
9 A. Sutil Force India F1 1:27.993 20
10 F. Alonso Renault 1:28.123 16
11 N. Heidfeld BMW 1:28.137 20
12 J. Trulli Toyota 1:28.142 21
13 R. Kubica BMW 1:28.511 22
14 G. Fisichella Force India F1 1:28.603 16
15 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:28.785 27
16 L. Hamilton McLaren 1:29.042 18
17 M. Webber Red Bull 1:29.081 7
18 N. Piquet jr. Renault 1:29.461 25
19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:29.499 21
20 S. Vettel Red Bull 1:32.784 4
Tom122009-03-27 01:03:03 // 58843
...habár a 0 - 100-at eléggé elszúrta...:-)
Tom122009-03-27 01:00:58 // 58842
0 - 363 km/ó :-)
Nem is tudom, mihez lehetne ezt hasonlítani...
Nem is tudom, mihez lehetne ezt hasonlítani...
Tommi2009-03-27 00:53:19 // 58840
Évente többször is van, kb kéthavonta. De zárt körű, engem Pidap kolléga szokott bevinni, mert neki a Ferrari szalon kereskedelmi igazgatójaként munkaköri kötelessége ott lenni :)
Tom122009-03-27 00:53:17 // 58839
Tom122009-03-27 00:38:18 // 58838
Erről a filmről nem tudsz valamit? Még sehol nem "találkoztam vele"...
Tom122009-03-27 00:31:15 // 58837
Megfogta a lényeget.:-)
Az idén is lesz iylen Warm Up Day? :-)
Az idén is lesz iylen Warm Up Day? :-)
Tommi2009-03-27 00:25:29 // 58836
Olvastam ezt is annak idején, ez sem rossz. De a TC-s azért tetszik jobban, mert sokkal részletesebb és szerteágazóbb.
Tommi2009-03-27 00:19:39 // 58834
Ha már (már megint :)) Ferrari :)
Tavaly Áki eljött velem az egyik Warm Up Day-re a Hungaroringre. Ezt a Ferrari szalon szokta rendezni az ügyfeleknek, egy napra kibérelik a Ringet és lehet játszani :))) Hihetetlen élmény, pláne úgy, hogy nemcsak a pálya széléről nézhettük, hanem az élményt is megtapasztalhattuk :)
Ezt utána írta nekem Áki :) A helyesírási hibákat lusta vagyok kiszedni, de hát ő így ír, így kell elviselnünk őt :))))))))))))))) Hozzáteszem, hogy 2 üveg jófajta whiskey után írta :)
Az ember alapvetően egy logikus lény.Gondolkozik,mérlegel,döntéseket hoz. Van egy másik fele is,nem gondolkozik,nem mérlegel viszont döntéseket hoz.Ekkor fordúl elő olyan,hogy vesz magának egy Ferrarit.Nem túl logikus mert sokba kerűl,nagyon sokba,nem mérlegel előtte mert tudja,hogy rámegy a családi kassza egy jelentős része és valahonnan elkell vennie, hogy az olasz szépségnek jusson mindenből. Viszont tudja,hogy olyan élmény forrást tett magáénak amit minden pénzt megér és soha nem fogja elfelejteni. Ami szinte bármikor képes felvidítani és egy apró de annál tartósabb mosolyt tud csalni az arcára.
Életed során 3 fontos élménnyel gazdagodsz! Az első és legfontosabb az amikor megtudsz kapaszkodni az asztal sarkában,ilyenkor királynak érzed magad és azt hiszed,hogy tied a világ.Aztán jön az első sexuális élmény,megbeszéled a haverokkal,egy új öröm forrás lát napvilágot az életedben aminek nagyon örűlsz.Ez után következik,hogy beűlsz egy Ferrariba a Hungaroringen, rájössz,hogy a világnak egy olyan részét fedezted fel ami eddig testközelből ismeretlen volt a számodra.Folyamatosan vágysz rá és újra és újra akarod,olyan mint a második élmény!:-) Bent vagy egy viszonylag szűk helyen,nem hallasz semmit,olyan erők hatnak rád amit eddig nem tapasztaltál még a körhintán sem.Az egész egy kicsit nyomasztó és hosszú távon fárasztó,nagy koncentrációt igényel.Viszont olyan élményben részesít ez a pár perc,hogy úgy érzed,hogy ezt meg kell ismételni. Rájössz,hogy autót lehet így is gyártani és ezek után más szemmel nézzel az utcai "sport" kocsikra,minden szappan tartónak meg gyúfás stakutájnak tünik és fokozottan nő a vágy,hogy Te is birtokolj egy ilyet!!!
Most hajnali 3 óra van. Kb 12órával ezelőtt egy Ferrari 512M-be űltem és úgy éreztem,hogy most kezdődik életem azon része amikor megtudom,hogy mi van a színfalak mögött. Eddig csak sejtettem, olvastam róla meg mesélték,de talán az utolsó ki is maradt ennél a tipusnál. Vad volt, álati, közvetlen, nyers, de nem tolakodó, kezes bárány de egy ordító sakál. Volt benne ABS és kész. A kormányba izom szervó volt a váltó kézi kapcsolású, a motor átszakította a dophárlyádat a tapadás leírhatatlan, a lassúlás meg fizikát meghazuttoló. Tehát kiszállsz és nem érted, hogy mit csinálsz abban a világban ahol nem ez a munkában járásnak az eszköze. Magával ragad, soha el nem ereszt,vágysz utána, olyan mint egy szerelem. Felébreszti benned a hülye gyereket, rájössz,hogy az első legó autó összerakásától a Ferrarig eltelt X év pusztán maszlag még mindig az a kisgyerek vagy aki erre az élményre vágyik. Olyan mint egy jó nő: gyönyörű,drága,imádni való,fantasztikus élmény,érzed minden rezdülését,néha hisztis,foglalkozni kell vele viszont ezekkel együtt lehet szeretni!!
Nehéz szavakkal leírni az élményt, egyszer ezt megkell tapasztalni!
Tavaly Áki eljött velem az egyik Warm Up Day-re a Hungaroringre. Ezt a Ferrari szalon szokta rendezni az ügyfeleknek, egy napra kibérelik a Ringet és lehet játszani :))) Hihetetlen élmény, pláne úgy, hogy nemcsak a pálya széléről nézhettük, hanem az élményt is megtapasztalhattuk :)
Ezt utána írta nekem Áki :) A helyesírási hibákat lusta vagyok kiszedni, de hát ő így ír, így kell elviselnünk őt :))))))))))))))) Hozzáteszem, hogy 2 üveg jófajta whiskey után írta :)
Az ember alapvetően egy logikus lény.Gondolkozik,mérlegel,döntéseket hoz. Van egy másik fele is,nem gondolkozik,nem mérlegel viszont döntéseket hoz.Ekkor fordúl elő olyan,hogy vesz magának egy Ferrarit.Nem túl logikus mert sokba kerűl,nagyon sokba,nem mérlegel előtte mert tudja,hogy rámegy a családi kassza egy jelentős része és valahonnan elkell vennie, hogy az olasz szépségnek jusson mindenből. Viszont tudja,hogy olyan élmény forrást tett magáénak amit minden pénzt megér és soha nem fogja elfelejteni. Ami szinte bármikor képes felvidítani és egy apró de annál tartósabb mosolyt tud csalni az arcára.
Életed során 3 fontos élménnyel gazdagodsz! Az első és legfontosabb az amikor megtudsz kapaszkodni az asztal sarkában,ilyenkor királynak érzed magad és azt hiszed,hogy tied a világ.Aztán jön az első sexuális élmény,megbeszéled a haverokkal,egy új öröm forrás lát napvilágot az életedben aminek nagyon örűlsz.Ez után következik,hogy beűlsz egy Ferrariba a Hungaroringen, rájössz,hogy a világnak egy olyan részét fedezted fel ami eddig testközelből ismeretlen volt a számodra.Folyamatosan vágysz rá és újra és újra akarod,olyan mint a második élmény!:-) Bent vagy egy viszonylag szűk helyen,nem hallasz semmit,olyan erők hatnak rád amit eddig nem tapasztaltál még a körhintán sem.Az egész egy kicsit nyomasztó és hosszú távon fárasztó,nagy koncentrációt igényel.Viszont olyan élményben részesít ez a pár perc,hogy úgy érzed,hogy ezt meg kell ismételni. Rájössz,hogy autót lehet így is gyártani és ezek után más szemmel nézzel az utcai "sport" kocsikra,minden szappan tartónak meg gyúfás stakutájnak tünik és fokozottan nő a vágy,hogy Te is birtokolj egy ilyet!!!
Most hajnali 3 óra van. Kb 12órával ezelőtt egy Ferrari 512M-be űltem és úgy éreztem,hogy most kezdődik életem azon része amikor megtudom,hogy mi van a színfalak mögött. Eddig csak sejtettem, olvastam róla meg mesélték,de talán az utolsó ki is maradt ennél a tipusnál. Vad volt, álati, közvetlen, nyers, de nem tolakodó, kezes bárány de egy ordító sakál. Volt benne ABS és kész. A kormányba izom szervó volt a váltó kézi kapcsolású, a motor átszakította a dophárlyádat a tapadás leírhatatlan, a lassúlás meg fizikát meghazuttoló. Tehát kiszállsz és nem érted, hogy mit csinálsz abban a világban ahol nem ez a munkában járásnak az eszköze. Magával ragad, soha el nem ereszt,vágysz utána, olyan mint egy szerelem. Felébreszti benned a hülye gyereket, rájössz,hogy az első legó autó összerakásától a Ferrarig eltelt X év pusztán maszlag még mindig az a kisgyerek vagy aki erre az élményre vágyik. Olyan mint egy jó nő: gyönyörű,drága,imádni való,fantasztikus élmény,érzed minden rezdülését,néha hisztis,foglalkozni kell vele viszont ezekkel együtt lehet szeretni!!
Nehéz szavakkal leírni az élményt, egyszer ezt megkell tapasztalni!
Tommi2009-03-27 00:16:47 // 58833
Szoktam figyelni, de még semmi...