Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Grando2008-03-20 14:30:26 // 38524
Ez egyenesen sértés! :DDDD ;))
Songokou2008-03-20 14:15:07 // 38523
Sokat gondolkodtam, mire meglett a megoldas. Egyertelmuen kiderult szamomra, hogy mi hozta fel ennyire a Mekit elozo evben es miert megy ugy "Hami" ahogy megy. Biztosra vettem h Alo egyedul nem lett volna kepes ilyen verdat fabrikalni.



(Katt ra, nagyban jobban mutat...)

Igy mar nem csoda h ki vltak ehezve a Ferrari adatokra...
Mike.2008-03-20 12:07:19 // 38522
Igen, arról volt szó, hogy nem megy más csapathoz. Arról is volt tárgyalás, hogy Todt feljebb lép és átveszi a helyét. Aztán inkább "felvettek" egy újat mint megtartották volna a már tapasztalt Rosst aki már bizonyított. Nem csodálom, hogy nem akart visszamenni sokadiknak, ha már első embernek nem kell.
Igaz, hogy csak egy futam telt el, de már többet villantott a honda mint tavaly egész évben. Biztos tud valamit Brawn ha már mostanra így "felhúzta" a csapatot.
Mike.2008-03-20 11:47:39 // 38521
Biztos sok múlik a vezetőkön is. Ki tudja az újak miként gondolják a sikert!? Na aztán nehogy mélyrepülés legyen a vége.
Satti2008-03-20 11:45:20 // 38520
Láttad úgye a Kelly hőseit?:-)) Ne gyere a negatív hullámaiddal!:-))
Mike.2008-03-20 11:44:37 // 38519
Rossz omen. Ahová megy ott bexarik a technika? :-)
Satti2008-03-20 11:44:19 // 38518
Semmi nem elég, több kell, több kell, még, még....!:-))
Grando2008-03-20 11:44:00 // 38517
És ehhez qrva sokat kellett melózni. Nemcsak neki, hanem a csapatnak is. Ezért huhogtak tavaly év elején, hogy mi lesz most a Ferrarival. Na meg azt is mondták, hogy ha gáz lesz, szétesik a banda, az még nem 2007-ben fog meglátszani...
Satti2008-03-20 11:43:33 // 38516
Ez igaz, de Kimi helyette előtte 5 évig szívott a Mclarennel!:-) Ott bepótolta a szívásadagot, nem lenne jó, ha most folytatni kéne a másik csapatnál ezt.
Ferke2008-03-20 11:37:47 // 38515
Igen, ez volt a kucsszó. A Mekivel...:)) Szerintem egyetlen pilótának sem lehet egy szava sem, ha odakerül egy csapathoz, és első évében VB lesz. Sumi a Ferrarinál erre sok évet várt...
Selmak2008-03-20 11:26:56 // 38514
Azért nem volt a tavalyi év se gyalog galopp Kimi számára, előtte meg nagyon sokat szopott a mekivel.
Ferke2008-03-20 10:38:29 // 38513
Sumi sok éven át szívott a Ferrarinál, mire összejött. Azért Kiminek nem rossz, hogy odament, és máris VB lett. Így igazából a Ferrari miatt aggódom csak...xar lenne, ha nem lenne kettős vb cím a vége...:(
Erhard 242 (Pure Energy)2008-03-20 10:25:53 // 38512
max akkor nem érdemelné, ha nem hibázott volna 2x....
Charlie 1662008-03-20 10:17:42 // 38511
Most mi ez a "citromos" hanglat ? Van egy VB címe és egy konstruktőri arany is !!
A végén kell a tabella elején lenni !!!
Apám, Kimmi már volt a világ csúcsán, mi az hogy nem ezt érdemelné ???????
Satti2008-03-20 10:11:46 // 38510
Az kizárt dolog , mert nem tudom, de mégis!:-))
Satti2008-03-20 10:10:52 // 38509
Remélem nem lesz az, hogy idén a Ferrari kezd el szarakodni egész évben, a meki, meg full megbízhatóan, tőkéletesen müxik, mert akkor tényleg sajnálni fogom, hogy Kimi nem ott maradt, mert nem ezt érdemelné!
Grando2008-03-20 10:10:07 // 38508
Igazság szeriiint? Há hogy? :DDD
Satti2008-03-20 10:09:29 // 38507
Nem biztos, hogy ez volt, csak találgatnak, bízzunk benne, hogy nem lesz baj, sőt, igazság szerint, most kettős Ferrari győzelemnek kell jönnie!:-))
Grando2008-03-20 10:03:29 // 38506
Na most akkor kipuf, vagy szívószelep? Túl sok üzemagyag, vagy túl kevés? Filléres alkatrész, vagy tervezési fiaskó, vagy meki ECU? Vagy most akkor mi a fax van? :DDD
Ferke2008-03-20 09:58:29 // 38505
Szelep problémák a Ferrarinál
Marhára jól hangzik..:(((
Charlie 1662008-03-20 09:48:43 // 38504
HOgy őszinte legyek, nem bánnám ha felhozná a Hondát az élcsapatok közé.
Én többek közt azért sem vagyok oda annyira az F1-ért, mert kb 5-6 szereplősnek tartom, és jobban vajazom azt amikor több csapat is nagyobb esélyel indul a győzelemért.
Ilyen Pl a NASCAR, ami bár nem egy technikai csimborasszó, de ritka a duplázás, még futamok közt is.
Szvsz jót tenne az F1-nek még egy erős csapat. (Vagy inkább kettő.)
Tommi2008-03-20 09:32:20 // 38503
Ross Brawn-témához:

Egyrészt valahol én is "árulásnak" tartom, mert hosszú évekig dolgozott a Ferrarinál és megmondta, hogy ha a Sumák nyugdíjba megy, akkor ő is és nem fog más csapathoz igazolni. Egy évet ugye pihent (teljesen megérdemelten), de másrészt viszont megértem a döntését, új kihívást keresett. Nem hiszem, hogy a pénz elsődleges szerepet játszott volna a döntésében, mert hülyére kereste már magát a Ferrarinál és nem gondolom, hogy a Honda vagy bármelyik csapat több fizut adna neki. és ezért csábult volna el.

Itt már gyakorlatilag csak arról lehet szó, hogy újabb szakmai kihívást, újabb megoldandó "nagy feladatot" keresett. Annak idején a Ferrarit is a sírból hozták fel és gondolom most valami hasonlót akar(nak) a Hondánál is.
Satti2008-03-20 09:30:28 // 38502
A5 Szubjektív - Melbourne-i Görbe Tükör
Az úgy kezdődött, hogy a másik visszaütött
Klikk
Satti2008-03-20 09:23:43 // 38501
A Ferrari elnöke megköszönte Todt munkáját

Klikk
Grando2008-03-19 20:51:12 // 38500
Ha már a Ferka nem akarta használni az öreg mágust, teljesen érthető, hogy odébbállt. Hozzáteszem: sajnos!
Mike.2008-03-19 20:45:36 // 38499
Brawn nem hiszem, hogy árulónak mondható. Nem a Ferraritól lépett le.
Ferke2008-03-19 20:39:59 // 38498
A pilótákkal kapcsolatban teljesen egyetértek...az utóbbi futamot érdemes megnéznie annak, aki Sumival akarná összehasonlítani bármelyik srácot is...egszerűen sehol nincsenek hozzá képest...:(
Az új technikához való idomulás miatt viszont 1000%, hogy a meki előnyben van a többiekhez képest....
bubble2008-03-19 20:33:29 // 38497
Uraim,
azért még kardbadőlésnek és a lemondásnak még javábnan nincs itt az ideje.

Mivel merőben új technikát kell használniuk a versenyzőknek, még van mit tanulniuk versenykörülmények között. legtöbbjük sosem használt kipörgésagátló nélküli járgányt.
Ugyanez vonatkozik a technikára is. Versenykörülmények közt teljesen másként viselkedik a gép, mint teszteléskor. Szvsz olyan körülményeket sehogy sem lehet teremteni, mint egy-egy verseny esetén. No para, szerintem hamar megoldják a fiúk.

Viszont Ross Brawn távozását egyszerű árulásnak vélem, persze értem én, hogy a Hondánál még ennél is több a pénz, no meg a kihívás.

Jean Todt felmerült távozása is erősen aggaszt. Bár maradt még a csapatnak egy öreg Sumija, aki azért nagyon sokat ér! Csak verné végre a két pilóta fejébe, hogy hogyan kell hidegvérrel versenyezni. Nem függöny le és tolom neki...
Ferke2008-03-19 20:29:22 // 38496
Lehet, hogy Sumi is erre utal....mindenesetre mondja már meg nekem valaki, hogy miért lett olyan nagy a csönd azután, hogy Hondáék rájöttek a multibutton-os trükkre?! Érdekes dolgok ezek...egy biztos: a meki profitál ebből a meki-MS kényszerelektronikából..:(((
Ferke2008-03-19 20:24:00 // 38495
Nem tudom, volt-e már Sumi nyilatkozata a motorhibáról:
Schumacher: „Megértettük, hogy mi volt a probléma: filléres alkatrészről van szó. Ez a probléma a teszteken nem lépett fel és nincs köze a motor strapabírásához sem. Nem motorhiba volt, hanem a motor környezetével függ össze. További részletekbe azonban nem szeretnék belemenni."
GT Ɨ|ѯ2008-03-19 19:50:33 // 38494
80%-ban 1-et értek:-)
Satti2008-03-19 19:28:46 // 38493
Igen, ezt a ckket én is olvastam, nem tudom, menny lehet az igaz belőle, az biztos, hogy nagy technikaii változások vannak az idén, és ez az egységes elektronkai szabályozás, vagy mi a franc egy jó nagy faszság, vagy legalábbis egy kűlső független céggel kellett volna csináltatni, vagy nem is tudom......kéremkapcsojjaki...:-))
Grando2008-03-19 18:04:52 // 38492
Jól látja.
Ami xar volt Melbourne-ben:
- versenyzők
- csapat (Todt nem véletlenül jön)
- motor - ezt mondjuk nem említette. De van itt erről egy érdekes felvetés. Semmi konkrét, lehet hogy csak ködösítenek.
Satti2008-03-19 17:30:53 // 38491
Érdekes részlet Dávid Sándor írásából:
"Ugyanígy, a Ferrarival is megtörtént mindaz, amire józan ésszel nem számíthatott senki, különösen azok után a himnuszok után, amelyeket a vörösök teszteredményei nyomán sugároztak szerte a világba. Ehhez képest, mint Kimi Raikkönen mondta a verseny után: "Mi már az edzéseken elveszítettük a versenyt, mielőtt a rajtkockába álltunk volna." És neki alighanem hihetünk. Nekem ráadásul nem is csak az autóikkal van bajom, hanem azzal az elsősorban mentális felkészületlenséggel, amellyel, legalábbis szerintem, a két versenyző, Kimi és Massa, az idénynyitó rajtjához állt. Ellenkező esetben ugyanis megmagyarázhatatlan, hogy a tapasztalt Massa, a negyedik helyről indulva, kétszáz méter után már orral a falba állt, és amíg egyáltalán versenyben volt úgy közlekedett, mint egy tétova őszi légy. Vajon mitől volt ideges?



Mert Kiminek volt oka rá, de neki nem. Kimi viszont, egészen addig, amíg hirtelen elhatározásból nem követte el pályafutása egyik igen súlyos hibáját, nagyszerű teljesítményt nyújtott. A káoszba fulladt rajt után alig néhány száz méterrel már a nyolcadik helyen autózott (a tizenötödikről indulva), és amikor Kovalainent megelőzte, akkor már, igaz, csak egyetlen pillanatig, de a harmadik helyre ért.

Az nem vitatható, hogy ennél a meggondolatlan előzésnél ő követte el a hibát, az viszont igen, hogy a csapat miért engedte kialakulni ezt a helyzetet?! Raikkönen bal első kereke már a végét járta ugyanis, és Kimi már befordult volna a boxutcába (ez jól látszott is), de miután az zárva volt nem ment be, amikor viszont az utca kinyitott, a csapat nem vitte be, hanem kint hagyta a pályán, mire Kimi tette a dolgát, ment támadott, előzött - vesztére! Azzal a kerékkel már nem lehetett befordulni!..."
Satti2008-03-19 17:24:49 // 38490
Räikkönen: Meglátjuk, mennyire lesz fontos ez az egy pontKlikk
Satti2008-03-19 17:22:40 // 38489
Jean Todt a Ferrari vezérigazgatói tisztségéről is lemondott Klikk
Satti2008-03-18 21:28:04 // 38488
A DTM-be is csak a lóvé miatt ment sztem, meg persze a németeknek jó, hogy egy ismert német versenyző szerepel a sorozatban, nőveli a nézettséget, hooza a lóvettát:-)
Grando2008-03-18 21:23:39 // 38487
Azt a boxban hagyja, teeee... :DDD ;))

A mmúlt héten volt vele egy rövid interjú. Az öccséről volt szó, hogy majdnem a - mittoménmánmelyik - csapathoz ment az F1-ben. Mondta az öreg, hogy "nem sok értelmét láttam volna, hogy a mezőny egyik legrosszabb autóval körbevánszorogjon a pályákon. Mondtam is neki, hogy sokkal több örömteli dolog van a világon ezen kívül." - és milyen igaza van... :DDD
Satti2008-03-18 21:17:10 // 38486
Arról nem is beszélve, hogy a járókeretnek is kéne nézni vmi helyet a gépben:-))
Grando2008-03-18 20:20:12 // 38485
Nem. ;))) De komolyan nem, nem lenne értelme most, és egyre kevésbé most már. Bár eleinte biztosan örülnék neki, de könnyen pofáraesés lenne belőle. Mire megtalálná magát az autóban...
GT Ɨ|ѯ2008-03-18 19:33:29 // 38484
Vasárnap csak vigyorgás lesz!!:-))
Shane2008-03-18 18:03:08 // 38483
Nem ezt akartad idézni?

"Schumachert is visszatrombitálják?"

:))
Grando2008-03-18 16:56:51 // 38482
Hát a hétvégén Domenicali télleg elég xarul "csücsörített"... :DD
Satti2008-03-18 16:52:45 // 38481
Az a gond, hogy még nincs megfeleően csűcsörítő helyettes, most vannak a jelőltek a csűcsörítő edzőtáborban, és majd utána lehet a remeklésre számítani!:-))
Buksi2008-03-18 16:36:32 // 38480
Kíváncsian várom! :-)
De egyenlőre sztem a motor és váltó meghibásodást kellene konvergálni a 0-hoz! :-)
Grando2008-03-18 16:25:20 // 38479
Nem nyugalomról vagy idegeskedésről van itt szó. Dolgoznak, a fejmosást gondolom megkapták (remélem nem csak az olasz médiától). Ez rendben is van.

Az idézett rész sokkal érdekesebb. ;))
Satti2008-03-18 16:10:26 // 38478
Nem kell aggódni, fő a nyugalom, ha idegeskednének, attól még nem lenne jobb a helyzet!:-))
Grando2008-03-18 15:26:15 // 38477
Kimi nem aggódik (nem is szokása nekije)...

De:
"A csapat azért nagyon igyekszik összeszedni magát, és hogy Malajziában jobban menjenek a dolgok, még a nagyágyút, Jean Todtot is bevetik." - Mondom én, hogy a csapat"vezetéssel" is gondok vannak itt. Nincs otthon a macska, cincognak az egerek...
Satti2008-03-18 11:03:17 // 38476
Jaja...:-))
Grando2008-03-18 10:50:47 // 38475
Nem is olyan sokára... ;)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak