mesa2006-06-12 18:21:57 // 11648
Pontosan azért, mert ezen a pályán nincsenek lassú kanyarok hosszú gyors egyenesek után.
De ha nyomában lehetett volna Alfonsónak MS, akkor egy időközben jobb taktikával esélyük lehett volna. Talán, ki tudja.
Az viszont bizonyos, hogy Kimi lassabb volt, mint Schumi, lassabb mint Fisico stb.
Brawn csak erre utalt, nem állította, hogy feltartotta volna a Sithet, csak hogy elment rajta a sansz, hogy bárki tartsa a lépést Alfonsóval.
Mike.2006-06-12 17:57:23 // 11647
Azt azért tudjuk mindannyian, hogy ha valaki gyorsabb a másiknál az nem azt jelenti, hogy le is lehet előzni. Körönkénti pár tizedes gyorsasággal ilyet nem lehet megtenni.
Inner Circle2006-06-12 17:54:05 // 11646
Ja, minek akartak "élharcot", ha addig a második helyezettel se tudtak elbánni? :-) Ugyanezt Trulli és Montoya is mondhatná.
count M2006-06-12 16:51:30 // 11645
Ha "Raikkönen meglehetősen lassan ment a pálya középső szakaszán", kérdem én, miért nem előzték le? Ez csak kifogás, nem Brawn stílusa... bajban vannak?
mesa2006-06-12 16:07:26 // 11644
Zsák Vilnőv autóján tnyleg szerepelt "Just married" felirat ? Látta valaki ?
mesa2006-06-12 12:47:18 // 11643
"Kimi elénk került, tudtuk, ez gond lehet. Elöl Fernando nagyon gyors volt, sajnos nem mehettünk elég közel hozzá, hogy kiderüljön, mire lennénk képesek. Raikkönen meglehetősen lassan ment a pálya középső szakaszán, és ez megfosztott minket az élharctól"
Ross Brawn
mesa2006-06-12 10:42:50 // 11642
Mózliék csont hülyék. Mert azzal, hogy kisebbre vetették idén a hűtődobozokat, de nem határozták meg pontosan a helyzetet, idén +35%-kal nagyobb diffúzorokat használhatnak a mérnökök, amik a kisebb szekrény helyén keletkeztek.
Szóval átgondolatlan, látszat intézkedéseket hoz az FIA, amiket könnyen saját céljaikra használhatnak fel a csapatok, és szerintem ezt már ők látták az érdekegyeztető szabálymódosítás megvitatásokon is...
Teljesen morbid, hogy a szabáylváltoztatásokba a csapatok is beleszólhatnak.
Mike.2006-06-12 10:11:40 // 11641
Azt Mozli nem fogja bántani. Majd kitalál helyette valami agyament változtatási javaslatot.
Inner Circle2006-06-12 10:02:59 // 11640
http://formula1.com/race/technical_analysis/758/291.html
"Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny."
Túlnyomórészt a diffúzor adja a leszorítóerőt, elég ha az jobb nekik. Ki kéne tiltani a p.csába.
mesa2006-06-12 09:55:55 // 11639
Szimpatikus srác ez a Coulthard !
Egyre jobban tetszik ! :))))
mesa2006-06-12 09:54:29 // 11638
Erről hol hallottál ?
Egyébként biztos hogy valamiben 'más' az autójuk. Az a +20 km/h kanyarvételi sebesség nagyon-nagyon durva !
Főként így visszatekintve, hogy MS a barcelonai teszteken pályacsúcsot autózott, aztán a hétvégén a melegben is elmaradt a Renyóktól ...
Motorban, fékben jobb a Ferraro, marad a kaszni, vagy a balanszírozás amiben (sokkal) jobb a Dácsia.
Vagy egy trükk...
Én benzinátszívásra, vagy flexelő kocsiszekrényre gondoltam eddig.
És ami nagyon furcsa, hogy a többségnek a hátsó szárnya a közepén szélesedik, a Renaulté viszont ott szűkül.
Ezzel több levegőt 'átengednek' a kocsin, magyarán sokkal jobb a cw-je. Viszont kisebb a leszorító erő. Csakhogy ezt mint látjuk az esetükben, nem igaz. Valahonnan még szednek össze légáramlatokat, vagy sokkal jobban van balaszírozva kocsi, hogy felesleges a nagyobb szárny.
Ha már itt járunk, a Toyota hátsó szárny aszerintetek szabályos ???
Az egy dolog hogy lehajlik a közepe vagy 10 centit a széleihez képest, de elől-hátul majdnem egy szintben van, azaz olyn mint egy hatalmas kanál!
Inner Circle2006-06-12 09:50:25 // 11637
Miután Coulthard szerint Montoya feltartotta őt az időmérőn, a skót megpróbálta tisztázni a dolgot. Utána viszont azt mondta: "Montoyával beszélni olyan, mintha az ember egy csimpánzzal próbálná megértetni magát."
Vasárnap elnézést kért :-)
Inner Circle2006-06-12 08:28:07 // 11636
Állítólag a Renault orrkúpjában van egy rugó-lengéscsillapító-szerűség, ami segít kiegyensúlyozni az autót a gyors és a lassú szakaszokon egyaránt. Magyarul arról lehet szó, hogy nem a szárny flexel, hanem az egész orrkúp fel-le hajlik egy kicsit. Ügyes!
Satti2006-06-11 15:36:57 // 11635
Nem vitatkozom,a végeredmény úgyis az,hogy Alonso a vb.akkor meg nem mindegy,az összetettben MS lesz a2. Kimi meg a 3. és kész,Ez van.
mesa2006-06-11 15:36:39 // 11634
Ha később ment ki, akkor ugyan minek kellet többet tankolni bele ? Némi ellentmondás, nem ? :)))
Vagy ennyivel több benya volt még MS autójában, aki Kimi sarkában autózva amint elkerült előle a szélárnyék (csak erre várt) autózott egy elégséges előnyt.
Nagyobb a valószínűsége.
Mike.2006-06-11 15:36:26 // 11633
De nem Kimin múlt, hogy most 23 pont MS hátránya.
Xixo2006-06-11 15:36:10 // 11632
Lehet, hogy egyszer piássan hallotta Sumi nyilatkozatát, hogy jó lenne, ha mások is besegítenének a pontrablásba, csak mire magáhoztért már azt hitte, hogy alfonzó kért ilyet... :-)))))
mesa2006-06-11 15:34:03 // 11631
Raikönnen is azért versenyzik, persze. De hát ilyen alapon lehetett volna övé a 3. rajtkocka, és azt meg is őrizte volna, miközben a két élharcos kemény csatát vív...
Neki az a 2 pont nem oszt nem szoroiz, lássuk be, sanysza sincs az idén.
Mike.2006-06-11 15:34:01 // 11630
Na akkor újra.
Én ezt mondtam:Én is azt mondom Kimire, hogy mehetett volna a kerék csere előtt 1-2 gyors kört és akkor nem kap ki a box ban.
Erre írtad, hogy marhaságokat beszélek.
utána magyarázkodsz egy sort.
Most pedig elismered, hogy kimi nem tolta neki mert kímélte a vasat.
Most akkor mi van??? Marhaságokat beszélsz?? Be vagy te is rugva mint Kimi??:-)))
Satti2006-06-11 15:31:26 // 11629
Azért nem mindenki,éppen Fisca a legjobb példa,hogy egy nagyon jó megbízható vb géppel sehol sincsen a csap.társhoz képest,de még a többi élversenyzőhöz képest sem,mert Ő középszerű,enyyit tud csak.
Satti2006-06-11 15:27:46 // 11628
Éppen azt mondtam,hogy visszavettek,hogy ne esen szét a verda!!!A 3.hely biztosan megvolt,ebben a helyzetben ez volt a legjobb amit tehettek.
Mike.2006-06-11 15:26:23 // 11627
Visszaelőzniii??? :-DDDD
A lépést sem tudta tartani! :-))
Inner Circle2006-06-11 15:25:36 // 11626
Ja, hát elég gyors és megbízható géppel mindenki elöl lehet :-)
Sajnos túl keveset számít a pilóta és túl sokat a technika.
Satti2006-06-11 15:23:18 // 11625
Az nem Kimi hibája,ezért gondolom,hogy elég gyors és megbízható géppel mindig elől lehet.
Satti2006-06-11 15:21:57 // 11624
A meki nem olyan gyors mint a Ferrari,meg sajnos a boxkiállása is 2 mp.-el több volt,ez MS-nej pont elég volt,utána meg már nem volt értelme nyomni annyira neki,mert nem tudta volna visszaelőzni,inkább vigyáztaka gépre,nehogy bexarjon mint monacoban.
Mike.2006-06-11 15:20:16 // 11623
Erős az, csak nem megbízható! :-D
Mike.2006-06-11 15:18:47 // 11622
Az is tény, hogy piás, de látom erre már nem is reagáltál. :-))))
GEORGE2006-06-11 15:18:44 // 11621
Néha elöl van így pontos igazán, mert a mai naptól eltekintve nem nagyon szokta végig kibirni a merga a futamokat......
GEORGE2006-06-11 15:17:46 // 11620
Csak keményen apám, csak keményen!!!! :-DDDD
Mike.2006-06-11 15:17:26 // 11619
Akkor nem mondtam marhaságot! Sőt te beszélsz félre. :-P
Miért nem ment a kerék csere előtt gyors kört? A legjobb körideje elmaradt a csere előtti időtőktől.
Satti2006-06-11 15:14:27 // 11618
Egy jó Ferrariban csak elől menne,hisz most ezzel a gyengélkedő mekivel is általában elől van.
Satti2006-06-11 15:12:39 // 11617
Az hogy Fisca a végére odaért,nem jelent semmit,akkor már vigyázni kellett a vasra,leelőzni az életben nem tudná,ahhoz kevés,hiszen tavaly is simán lealázta Kimi suzukában az úcsó körben,ott sem tudott mit csinálni a kis buta.Ettől gyorsabb kört meg evvel a xarral nem tudna menni még a "nagy"MS sem sztem,ez a gép max erre képes.
Xixo2006-06-11 15:11:34 // 11616
Még szép! Velem ne sz.rozzanak!! :-)))))))))))))))
GEORGE2006-06-11 15:11:26 // 11615
Remélem is, hogy ha egy KÍVÁLLÓ FERRARI-ban ülhet nem hátul, vagy a közép mezönyben fog körözni!!! :-)))
Tedi2006-06-11 15:10:18 // 11614
Aha, aztán beperled az FIA-t, meg a Börnit és követeled, hogy fizessék meg a hajfestékeid árát, valamint a pszichiátriai kezelésedet :P :)
Satti2006-06-11 15:09:05 // 11613
Mit fog felmutatni,hát a hüvelykujját felfelé,minden futam végén,mert az elsők ugye azt szokták:-))
Mike.2006-06-11 15:08:13 // 11612
Ebben mi volt a marhaság??
Hogy nem ment gyors kört és nem sok hiányzott, hogy fisico is utol érje?
Vagy, hogy piázik?
Ez mind a kettő tény! :-)))
Tedi2006-06-11 15:08:05 // 11611
Igen, így van! De hát vannak bizonyos műfajbeli eltérések, amik miatt a MotoGP mindigis élvezetesebb lesz, mint az F1.
Egyébként elgondolkodtam én már azon is, hogy az FIA, látva, hogy a szintén hozzájuk tartozó WTCC-ben milyen küzdelmek vannak, lehet, hogy az F1-et is arra a szintre akarnák felhozni. Csakhogy ezt beszabályozással tudják csak elérni, ami meg nem igazán nyerő.
Nem értem egyébként, hogy a Börni miért nem pofázik bele néha abba, hogy mit találnak ki az FIA-nál, mégiscsak ő az egésznek a fővezére és a nézők mellett ő fog veszíteni a legtöbbet, ha az F1 nem arról fog szólni, mint most.
Xixo2006-06-11 15:07:57 // 11610
Ezt akartam írni én is, de így tényleg érthetőbb!!! :-)))
Persze én is jobban örülnék, ha szoros versenyben nyernénk állandóan, csak nyernénk már végre!! Max öregednék néhány évet futamonként... :-))
GEORGE2006-06-11 15:07:00 // 11609
Felölem jöhet Kimi!
Lényeg a Ferrari legyen elöl!! :-))
Nagyon kíváncsi vagyok mit fog tudni felmutatni!
Satti2006-06-11 15:06:17 // 11608
Nem Te vagy egy picit másnapos,hogy ilyen marhaságokat írsz?:-))))
GEORGE2006-06-11 15:05:37 // 11607
Én csak azt mondom 7VB !
Lehet bizonyítani a többieknek is! :-)
Tedi2006-06-11 15:05:22 // 11606
Azért valljuk be, az is dögunalom volt, amikor a Ferrari picsázta el a mezőnyt, más kérdés, hogy a végén azért örült a fejünk :)))
Satti2006-06-11 15:04:22 // 11605
Talán ezért is egyre népszerűbb látványosabb a motogp,ott igazi test-test ellni harc van,nem a taktika számít,hanem a tudás.
Xixo2006-06-11 15:03:48 // 11604
Tényleg egyre unalmasabbak a versenyek és ráadásul már nem is miattunk. Én azért sokkal jobban örültem, amikor a Ferrari p.csázta el a mezőnyt egy percekkel...
A mai futam meg sima kudarc, esélyünk sem volt... :-((((
És egyre kevésbé értem, hogy mit keres nálunk Massza. Remélem jövőre tényleg jön kimi!! Még ha el is veri Sumit! Csak Ferka legyen az élen!!!!
Mike.2006-06-11 15:02:33 // 11603
Én is azt mondom Kimire, hogy mehetett volna a kerék csere előtt 1-2 gyors kört és akkor nem kap ki a box ban.
De biztos megint másnapos volt az alkesz feje és nem ment neki a gondolkodás. :-)
GEORGE2006-06-11 15:02:16 // 11602
Teljesen egyetértek veled!
Sajnos ez van :-(((
Satti2006-06-11 15:02:15 // 11601
Egy biztos,ma a dobogón a három,kiemelkedően legjobb versenyző állhatott,ebből 2 a jövő,egy a múlt,és még talán a jelen.A tippem is jó volt,csak sajnos pont fordítva találtam el a sorrendet:-)
Tedi2006-06-11 15:00:31 // 11600
Igen, pont erre próbáltam célozni a max Mosley-féle agymenéssel. Én megértem, hogy a többieket akarják felhozni, meg csökkenteni a kiadásokat, de könyörgöm...az a csapat, amelyiknek nincs elég pénze, hogy bekereüljön az F1-be és ott ütőképes legyen, illetve ha valaki nem tudd értelmes motort fejleszteni, az ne nevezzen az F1-be. Ha már királykategóriának hívják, akkor maradjon is meg annak, nem egy végletekig beszabályozott, lassan autóversenynek sem mondható izének.
Mike.2006-06-11 14:59:38 // 11599
Azért csak a boxban nem lehet versenyt nyerni és jó helyezést elérni. Oda kell azért a jó autó, jó pilóta stb...és a mai világban szerencse is kell.
És nem árt jóban lenni a pálya bírókkal, hogy ne utolsó helyes büntit osszanak ki. :-))
Online tag
1
Vendég1
738
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Spider
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV