Tom122010-03-30 11:01:09 // 82905
Ja, igen, ha választani kéne, akkor inkább ő, mert Laci olyan /elég gyakran/, mint egy piaci kofa /szint/, "Gyulám", meg a segédje...:-)))))
Tom122010-03-30 10:55:33 // 82904
Remélem, rajtunk kívül feltűnik azért majd azok közül is valakinek, akik a "tűznél vannak".
Nem is tudom, miért eröltetik ezt az osztrák "sztóóórépítészt"...:-)
Egy pálya "megalkotása" nem pár egyenes, meg pár vonal öszehozásából áll - szerintem. Kit érdekel, hogy pl. milyen kínai betűt, vagy kifelezést takar a vonalvezetés? Monza sem egy "bonyolult" pálya, mégis szinte páratlan. Ez kb. ugyanolyan dolog, mint az autó tervezés, lehet egy autó arányos, erős, gyors, kényelmes, ha nincs lelke...
Először úgy voltam ezekkel a pályákkal, hogy majd csak "megszokom", vagy "bejárják", de azóta se semmi érzelmi reakció...
Abu Dhabi-ban is jobban tetszene valami oázisok körül, homokdűnéken fel - le /nem feltétlenül a Párizs - Dakar szerűekre gondolok :-)/ kígyózó pálya /még, ha mű oázisok is lennének/, mint a színeket játszó gigantikus ledes "parasztvakítás". Szerintem nem is várható izgalmas futam egy 6 autó széles, "gondos tereprendezéssel" /billiárdasztal/ elkészített "steril" pályától, ami, igaz, hogy a nézők érdekeit tartja szem előtt /minél nagyobb rész legyen belátható/, de nem jó szempontból, úgy, hogy az izgalom esélye is csírájában el van fojtva...
Nem is tudom, miért eröltetik ezt az osztrák "sztóóórépítészt"...:-)
Egy pálya "megalkotása" nem pár egyenes, meg pár vonal öszehozásából áll - szerintem. Kit érdekel, hogy pl. milyen kínai betűt, vagy kifelezést takar a vonalvezetés? Monza sem egy "bonyolult" pálya, mégis szinte páratlan. Ez kb. ugyanolyan dolog, mint az autó tervezés, lehet egy autó arányos, erős, gyors, kényelmes, ha nincs lelke...
Először úgy voltam ezekkel a pályákkal, hogy majd csak "megszokom", vagy "bejárják", de azóta se semmi érzelmi reakció...
Abu Dhabi-ban is jobban tetszene valami oázisok körül, homokdűnéken fel - le /nem feltétlenül a Párizs - Dakar szerűekre gondolok :-)/ kígyózó pálya /még, ha mű oázisok is lennének/, mint a színeket játszó gigantikus ledes "parasztvakítás". Szerintem nem is várható izgalmas futam egy 6 autó széles, "gondos tereprendezéssel" /billiárdasztal/ elkészített "steril" pályától, ami, igaz, hogy a nézők érdekeit tartja szem előtt /minél nagyobb rész legyen belátható/, de nem jó szempontból, úgy, hogy az izgalom esélye is csírájában el van fojtva...
tipoatti2010-03-30 10:30:13 // 82903
Én is így gondolom. :)
tipoatti2010-03-30 10:27:32 // 82902
Tommi írta itt nemrég, hogy a versenyzése és egyéb dolgok miatt kell neki rönyózni, egyebezni, ezért nem lehet csak Alfája, de a szíve az maradt!
Mike.2010-03-30 10:21:04 // 82901
Ha választani kellene Wéber , Gyulus és Palik közt akkor mindenképpen Wéber nálam a befutó. Az összes közt ő az aki értelmes dolgokat mond, viszonylag jól lát a pályán. Én kimondottan szeretem, ha ő közvetíti a versenyt. A mostanitól csak rosszabbak szoktak lenni.
A rajtbalesetnél amúgy Gyula volt aki azt hangoztatta, hogy Schumi rontott, aztán az ismétlésnél Wéber megcáfolta ezt és Gyulám beismerte a tévedését.
A rajtbalesetnél amúgy Gyula volt aki azt hangoztatta, hogy Schumi rontott, aztán az ismétlésnél Wéber megcáfolta ezt és Gyulám beismerte a tévedését.
Grando2010-03-30 09:35:19 // 82899
Na igen. Ők erre már csak akkor jöttek rá, amikor teljesen egyértelművé vált. De ugyanilyen homály volt számukra a rajtbaleset. Érdekes, hogy azt gabi nem tudta felmérni két pillanat alatt. Illetve bocsánat - felmérte ő, azonnal ki is mondta a téves ítéletet, de aztán háromszor kijavította magát az ismétlések alkalmával. Ez még a jobbik eset. Vettelt viszont szintén elkönyvelte magában balféknek, és ehhez ragaszkodik is, jöhetnek neki rádióadások, hivatalos nyilatkozatok, ismétlések - az mindegy. :DDD
Ez egészen egyszerűen nem közvetítés, hanem két félamatőr szurkoló-riporter baromkodása. Tudom, hogy ez nem újdonság, de most vasárnap rémesen zavaró volt, és az eseménydús futam miatt még azokat is teljesen megkavarhatta, akik eleve kritikusan kezelik a kommentátorokat. ;)))
Ez egészen egyszerűen nem közvetítés, hanem két félamatőr szurkoló-riporter baromkodása. Tudom, hogy ez nem újdonság, de most vasárnap rémesen zavaró volt, és az eseménydús futam miatt még azokat is teljesen megkavarhatta, akik eleve kritikusan kezelik a kommentátorokat. ;)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-30 09:25:43 // 82898
látom röpdogát írtál :DDD egyébként nem igazán szoktam figyelembe venni a két blfsz kommentátort tisztán látszódott hogy nem fognak kijönni gumit cserélni az élenjárók....főleg hogy eső is volt :P
Grando2010-03-30 09:18:08 // 82897
Egy kicsit tényleg rákattantam a témára. :DD
GT Ɨ|ѯ2010-03-30 06:01:44 // 82896
így van, az nem most volt:-))
10-12 éve...
10-12 éve...
Xixo2010-03-30 03:23:44 // 82895
Mi ez vazze, házi dolgozat? :)))
(Amúgy én egyetértek, de nem is engem kell meggyőznöd. :) )
(Amúgy én egyetértek, de nem is engem kell meggyőznöd. :) )
Grando2010-03-30 00:23:57 // 82894
Na akkor legalább van mit kiírnom neked DVD-re a Ferrari filmért cserébe Esztergomra. ;)))
Grando2010-03-30 00:16:00 // 82893
Ej, hát pont ezért mondom, hogy érdemes még egyszer megnézni az egész futamot úgy, hogy az ember pontosan követi az eseményeket, és próbálja visszaellenőrizni azt, amit kommentál ez a két krumplibogár. :DD
Alonso jobban elkapta a fonalat a két Ferrari pilóta közül, ez nem is vitás. De a felzárkózása kb. 4-5 közepes-gyenge autó megelőzését jelentette. Olyanokét, mint egy Williams Barichello-val, egy Sauber DeLaRosa-val, DiGrassi, stb. Igazán "harapós" ellenfélbe talán nem is akadt, akin komolyan át kellett volna rágnia magát. Az első ilyen Massa volt, akivel már nem tudott mit kezdeni (nem volt meg a kellő különbség az addig keményebben használt gumik és az addi gmegtett távolság miatt). Ez csöppnyit sem von le az érdemeiből, de azért a benyomásunk a futam után nem ez volt. Tényleg vmi hősies hajrá volt a fejünkben, amit a mezőny legeslegvégéről vitt véghez. Ez bizonyos fokig így is van, de a kerékcserékkel (az előle/körülötte kiálló autókkal) sokat nyert.
A futam két csodacsatára - Webber és Hamilton, akik a legkeményebben mentek - meg pont Massára esett rá, majd rajta át, és vissza ismét. A Massa előtt sokáig tanyázó Rosberg pl. még csak visszatámadni sem tudott Hamiltonra. Massától az is hiba volt, sokáig taglalta is gabi. Kubica meg már pont kimaradt mindenből, mert mire őt elérte Laja, addigra gatyára hajtotta a gumijait.
Kb. a verseny feléig Massa körül folyt a harc - aki most tényleg nem volt a topon, ennek ellenére mégis helytállt vhogy, hiszen harmadik lett végül. :DD Az egészet tényleg az fűszerezi, hogy wéber folyamatosan nyomta az écát gyulusnak (meg nekünk). Tényleg mindent negatívan állított be, akármi is történt.
Kubicát meg a végén egyenesen piedesztálra emelték. De ismét megnézve a futamot egyértelmű, hogy - amellett, hogy nem láttuk hibázni (pedig mondta, hogy csúszkált ő is) - egyszerűen odaesett a 2. helyre. Talán még a verseny elején volt vmi csatája, de semmi több. A rajtnál kettőt jött előre, kiestek előle hárman, Massa kerékcseréjét elbuszták, illetve mire utolérte vki, addigra már lekukázott gumikkal nem is tudta rendesen támadni. Igazi teknőc stratégiája volt (vagy inkább lett). Amihez persze ember is kell, hogy végrehajtsa, na de ezek után az egekbe magasztalni... még csak említést sem téve a hatalmas malacról, amit a zsebében hordott... hát.... legalábbis túlzás.
Hibái pedig Alonsonak is voltak. Előzni is próbált, de ezekre csak Massa hibái alkalmával volt lehetősége, akkor is csak külső, sőt külső ÉS vizes íven, amin nyilván nem fog ökörködni.
Tévedés ne essék, nem azt mondom, hogy Massa jobb lett volna ezúttal akár Alonsónál, pláne nem Hamiltonnál vagy Webbernél. De ahányszor képernyőre került - márpedig a futam nagy részében így volt - gabika folyamatosan nyomta alá az aljas megjegyzéseket. A kisöreg pedig küzdött a helyéért, mint disznó a jégen. Kapott a jóból rendesen, az biztos.
Ezzel együtt az erősorrend sztem körülbelül ez lehetett a versenyen:
Hamilton és Webber óriási szakaszokat mentek a "nyúl taktikával".
Alonso nagyon elkapta a fonalat, de ahogy ő is mondta, ez elöl már kevés volt az előzéshez.
Massa nem volt a helyzet magaslatán, de küzdött szegénykém, ahogy tudott.
Buttont és Vettelt nem tudom megítélni, mert jószerivel nyugi volt körülöttük.
Kubica meg az igazi szerencsefia az én szememben, aki pont megúszta az alulról a bokája felé csapkodó hullámokat.
Mondom: nagyon érdemes megnézni újra a futamot. Nagyon nagy volt a káosz főleg az elején, nagyon sok minden történt, és nagyon sok minden csak második vagy sokadik nekifutásra vehető ki rendesen - gondolok itt a pozíciók alakulására a verseny első felében. A bosszantóan dilettáns és eszméletlenül részrehajló kommentár pedig csak tovább növeli a káoszt.
Szóval mielőtt bárki kötözködni kezdene, előbb kövesse végig a futamot a leírtak tudatában. Biztos vagyok benne, hogy változni fog benne a kialakult kép. :)))
A barátodnak meg üzenem, hogy nem volt ez annyira gáz, mint amennyire látszott. ;)))
Alonso jobban elkapta a fonalat a két Ferrari pilóta közül, ez nem is vitás. De a felzárkózása kb. 4-5 közepes-gyenge autó megelőzését jelentette. Olyanokét, mint egy Williams Barichello-val, egy Sauber DeLaRosa-val, DiGrassi, stb. Igazán "harapós" ellenfélbe talán nem is akadt, akin komolyan át kellett volna rágnia magát. Az első ilyen Massa volt, akivel már nem tudott mit kezdeni (nem volt meg a kellő különbség az addig keményebben használt gumik és az addi gmegtett távolság miatt). Ez csöppnyit sem von le az érdemeiből, de azért a benyomásunk a futam után nem ez volt. Tényleg vmi hősies hajrá volt a fejünkben, amit a mezőny legeslegvégéről vitt véghez. Ez bizonyos fokig így is van, de a kerékcserékkel (az előle/körülötte kiálló autókkal) sokat nyert.
A futam két csodacsatára - Webber és Hamilton, akik a legkeményebben mentek - meg pont Massára esett rá, majd rajta át, és vissza ismét. A Massa előtt sokáig tanyázó Rosberg pl. még csak visszatámadni sem tudott Hamiltonra. Massától az is hiba volt, sokáig taglalta is gabi. Kubica meg már pont kimaradt mindenből, mert mire őt elérte Laja, addigra gatyára hajtotta a gumijait.
Kb. a verseny feléig Massa körül folyt a harc - aki most tényleg nem volt a topon, ennek ellenére mégis helytállt vhogy, hiszen harmadik lett végül. :DD Az egészet tényleg az fűszerezi, hogy wéber folyamatosan nyomta az écát gyulusnak (meg nekünk). Tényleg mindent negatívan állított be, akármi is történt.
Kubicát meg a végén egyenesen piedesztálra emelték. De ismét megnézve a futamot egyértelmű, hogy - amellett, hogy nem láttuk hibázni (pedig mondta, hogy csúszkált ő is) - egyszerűen odaesett a 2. helyre. Talán még a verseny elején volt vmi csatája, de semmi több. A rajtnál kettőt jött előre, kiestek előle hárman, Massa kerékcseréjét elbuszták, illetve mire utolérte vki, addigra már lekukázott gumikkal nem is tudta rendesen támadni. Igazi teknőc stratégiája volt (vagy inkább lett). Amihez persze ember is kell, hogy végrehajtsa, na de ezek után az egekbe magasztalni... még csak említést sem téve a hatalmas malacról, amit a zsebében hordott... hát.... legalábbis túlzás.
Hibái pedig Alonsonak is voltak. Előzni is próbált, de ezekre csak Massa hibái alkalmával volt lehetősége, akkor is csak külső, sőt külső ÉS vizes íven, amin nyilván nem fog ökörködni.
Tévedés ne essék, nem azt mondom, hogy Massa jobb lett volna ezúttal akár Alonsónál, pláne nem Hamiltonnál vagy Webbernél. De ahányszor képernyőre került - márpedig a futam nagy részében így volt - gabika folyamatosan nyomta alá az aljas megjegyzéseket. A kisöreg pedig küzdött a helyéért, mint disznó a jégen. Kapott a jóból rendesen, az biztos.
Ezzel együtt az erősorrend sztem körülbelül ez lehetett a versenyen:
Hamilton és Webber óriási szakaszokat mentek a "nyúl taktikával".
Alonso nagyon elkapta a fonalat, de ahogy ő is mondta, ez elöl már kevés volt az előzéshez.
Massa nem volt a helyzet magaslatán, de küzdött szegénykém, ahogy tudott.
Buttont és Vettelt nem tudom megítélni, mert jószerivel nyugi volt körülöttük.
Kubica meg az igazi szerencsefia az én szememben, aki pont megúszta az alulról a bokája felé csapkodó hullámokat.
Mondom: nagyon érdemes megnézni újra a futamot. Nagyon nagy volt a káosz főleg az elején, nagyon sok minden történt, és nagyon sok minden csak második vagy sokadik nekifutásra vehető ki rendesen - gondolok itt a pozíciók alakulására a verseny első felében. A bosszantóan dilettáns és eszméletlenül részrehajló kommentár pedig csak tovább növeli a káoszt.
Szóval mielőtt bárki kötözködni kezdene, előbb kövesse végig a futamot a leírtak tudatában. Biztos vagyok benne, hogy változni fog benne a kialakult kép. :)))
A barátodnak meg üzenem, hogy nem volt ez annyira gáz, mint amennyire látszott. ;)))
Xixo2010-03-29 23:46:24 // 82892
Azt nem értem, hogy senkinek se tűnik fel (akiknek kéne), hogy ezek a Tilke pályák szarok? Értem én, hogy ide meg oda kell vinni a pénz miatt, de attól még lehetne oda is rendes pályákat csinálni, nem?!?
Xixo2010-03-29 23:43:35 // 82891
Amíg Palik a Hring feje, addig nem valószínű, hogy keresni fognak alkalmasabb embereket...
Tom122010-03-29 22:34:21 // 82890
Érdekes, hogy a TV soha nem adja vissza azt a hangulatot /hangokat, stb., még közeli felvételeknél sem/, mint egy egyszerű amatőr kamera...
Tom122010-03-29 22:32:52 // 82889
Nem befolyásolod, csak "rávilágítasz a helyes irányra".;-))
Satti2010-03-29 22:30:50 // 82888
Nem akarok én senkit befolyásolni, eszemben sincs, mindenki azt gondol, ami jól esik neki.:-))
Tom122010-03-29 22:25:13 // 82887
Milyen jó, hogy néha "helyrerázod" őket.;-)))))
Tom122010-03-29 22:23:54 // 82886
Meg a Ferrari sem a szíve csücske...
Satti2010-03-29 22:23:15 // 82885
Nem mindenki, csak akik nem tudják a jó irányt, vagy tévedésben vannak. :-))
Tom122010-03-29 22:22:51 // 82884
Hát igen, most egy ideig lehet, hogy nem lesz hasonlóan izgalmas futam, egy újabb billiárdasztal típusú pálya jön... :-/
mesa2010-03-29 22:16:07 // 82883
WéGé csak addig volt Alfa rajongó, amíg olyannal járt. Azóta ahol csak lehet, bele rúg. Objektíven erről ennyit...
Tom122010-03-29 22:12:58 // 82882
Erről az a vicc jutott eszembe, mikor a csóka menetiránnyal szemben megy és felhívja a rendőrséget, hogy valami gond van, mert mindenki szemben jön neki az autópályán...:-)))
Tom122010-03-29 22:10:19 // 82881
Talán többet vártál tőlük? :-)) Én örülök, hogy egyáltalán közvetíti valamelyik csatorna /a külföldieken kívül/, azon meg csak "szórakozni" lehet, amiket összehordanak. Lehet, hogy majd egyszer találnak erre a funkcióra is megfelelő embert.
Megnézni sajnos nem tudom, illetve csak germán kommentárral, mert én a németektől szoktam felvenni a futamokat a 16:9, jobb minőség + értelmesebb hozzászólások miatt...:-) ...de tényleg jó kis futam volt.:-)
Megnézni sajnos nem tudom, illetve csak germán kommentárral, mert én a németektől szoktam felvenni a futamokat a 16:9, jobb minőség + értelmesebb hozzászólások miatt...:-) ...de tényleg jó kis futam volt.:-)
Satti2010-03-29 21:47:03 // 82880
Mindenki marhaságokat beszél itt, csak én vagyok teljesen objektív minden esetben. :-))
Xixo2010-03-29 21:42:40 // 82879
És ha Kimit utálná és Massát szeretné, akkor is így lenne? :))
Andy2010-03-29 21:40:48 // 82878
Szerintem meg szimplán egy kis pöTS! :)))
De hogy a témához szóljak, egy kommentátor legyen már pártatlan. Egyébként meg maximálisan alkalmatlan az egész rtl bagázs. Még Sattitól is nagyobb marhaságokat tudnak mondani! :))))
De hogy a témához szóljak, egy kommentátor legyen már pártatlan. Egyébként meg maximálisan alkalmatlan az egész rtl bagázs. Még Sattitól is nagyobb marhaságokat tudnak mondani! :))))
Xixo2010-03-29 21:37:51 // 82877
A Ferrari már 3 motort használt idén.... ez nem túl jó hír...
Satti2010-03-29 21:35:17 // 82876
Ezzel egyet kell értsek maximálisan. :-))
tipoatti2010-03-29 21:26:23 // 82875
"Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja." Nos, igen. Tényleg észrevehető nála, a Kimi-rajongását is érzékeltette valóban 1-2x már. Fentieken kívül pedig Alfa-rajongó. Ergo részemről teljesen szimpatikus gyerek, szívemnek NAGYON kedves, a kommentálásával sincs semmi bajom. :P ;)
Satti2010-03-29 21:19:09 // 82874
Kubica pedig valóban brutálisat rajtolt és végig hiba nélkül vezetett, megelőzni sem tudták, pedig próbálkoztak vele keményen.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-03-29 21:14:22 // 82873
vazz elhiszem hogy kedveled Massat de ne legyél már Satti :P a végén mártírt csinálsz Massaból ...mint ha Alonso nem ugyan olyan gumikon ment volna még sem csúszkált mint egy balfék na meg nem is tudták megelőzni...a barátom nagy Massa fan volt de azt mondta a verseny után hogy mit keres ott egyáltalán még a neve nincs pilóták sem bénáztak annyit mint ő...a többivel egyet értek :P
Satti2010-03-29 20:40:59 // 82872
Hogyne, persze, csakis....:-)
Grando2010-03-29 18:18:50 // 82871
Megnéztem a futamot újra. Hatalmas jó menet volt! Tudom, hogy minden topic-lakónak tetszett, éppen ezért csak bíztatni tudok mindenkit, hogy nézze meg legalább még egyszer. ;)))
Az izgalmas csetepaték mellett pedig külön parádé, amit a két kommentátor művel. Teljesen elvesztették a fonalat - ami talán elnézhető lenne itt-ott egy ilyen eseménydús futamon. De amit például a wéber összehord a köridőkről és egyebekről, attól néha égnek áll a hajam. Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja. A köridejeit lekicsinyli, másoknál ugyanazt jónak mondja. Ha védekezik az a baj, ha megelőzik, akkor meg az. Már a 2006-os Japán nagydíjon is azon élcelődött, hogy Räikkönen hogy le fogja majd alázni a következő szezontól kezdve. Egy rajongó mondhat ilyet. Na de egy kommentátor-szakújságíró??? Na szóval nem is csoda, hogy még én magam is nagyon gyengének láttam a kisöreg teljesítményét. Persze nem is volt erős, de nagyon kemény versenyt futott. Nem véletlenül volt félholt a végére. :DD Az összes komoly ellenfelet kifogta, akit csak lehetett. Úgy, hogy nem szereti ezt a pályát, és küszködött a gumik felmelegítésével (akárcsak Button - ez még egyébként kifejezetten érdekes lehet majd a további versenyek szempontjából). Tehát azokkal a gumikkal, amikkel végig kellett vinnie még az egész versenyt.
A rajt interpretálása meg hát egy külön tanulmány - különösen Kubicát tekintve. Méltatják, hogy mekkorát rajtolt. Totálisan megfeledkeznek róla, hogy hárman kipotyogtak előle. Azaz "csak" két helyet ugrott előre, majd kapott még egy több mint 4 mp-es előnyt a Ferrari szervizcsapatától. Ennek ellenére nem hallani tőlük, hogy mekkora szerencséje volt egy, a Q3-ba éppen csak hogy beférő rötyivel. Az, hogy Schumacher a negyedik helyről esett ki, abszolút nem téma nekik. A rajtbalesetet "csupán" háromszor háromféleképpen magyarázzák. Vettel kiesésével kapcsolatban wébergabi még a ma reggeli rádióriportban is flegmán azt sugallja, hogy az szerinte márpedig vezetői hiba volt. Csak mert ő azt úgy kitalálta 2 másodperc alatt.
Na szóval aki felvette a futamot, és teheti, az nézze meg újra, mert hála a rengeteg történésnek, télleg bohózatnyi hülyeséget összehordott ez a két gyagyás. A verseny pedig amúgy is nagyon jó volt! ;)))
Az izgalmas csetepaték mellett pedig külön parádé, amit a két kommentátor művel. Teljesen elvesztették a fonalat - ami talán elnézhető lenne itt-ott egy ilyen eseménydús futamon. De amit például a wéber összehord a köridőkről és egyebekről, attól néha égnek áll a hajam. Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja. A köridejeit lekicsinyli, másoknál ugyanazt jónak mondja. Ha védekezik az a baj, ha megelőzik, akkor meg az. Már a 2006-os Japán nagydíjon is azon élcelődött, hogy Räikkönen hogy le fogja majd alázni a következő szezontól kezdve. Egy rajongó mondhat ilyet. Na de egy kommentátor-szakújságíró??? Na szóval nem is csoda, hogy még én magam is nagyon gyengének láttam a kisöreg teljesítményét. Persze nem is volt erős, de nagyon kemény versenyt futott. Nem véletlenül volt félholt a végére. :DD Az összes komoly ellenfelet kifogta, akit csak lehetett. Úgy, hogy nem szereti ezt a pályát, és küszködött a gumik felmelegítésével (akárcsak Button - ez még egyébként kifejezetten érdekes lehet majd a további versenyek szempontjából). Tehát azokkal a gumikkal, amikkel végig kellett vinnie még az egész versenyt.
A rajt interpretálása meg hát egy külön tanulmány - különösen Kubicát tekintve. Méltatják, hogy mekkorát rajtolt. Totálisan megfeledkeznek róla, hogy hárman kipotyogtak előle. Azaz "csak" két helyet ugrott előre, majd kapott még egy több mint 4 mp-es előnyt a Ferrari szervizcsapatától. Ennek ellenére nem hallani tőlük, hogy mekkora szerencséje volt egy, a Q3-ba éppen csak hogy beférő rötyivel. Az, hogy Schumacher a negyedik helyről esett ki, abszolút nem téma nekik. A rajtbalesetet "csupán" háromszor háromféleképpen magyarázzák. Vettel kiesésével kapcsolatban wébergabi még a ma reggeli rádióriportban is flegmán azt sugallja, hogy az szerinte márpedig vezetői hiba volt. Csak mert ő azt úgy kitalálta 2 másodperc alatt.
Na szóval aki felvette a futamot, és teheti, az nézze meg újra, mert hála a rengeteg történésnek, télleg bohózatnyi hülyeséget összehordott ez a két gyagyás. A verseny pedig amúgy is nagyon jó volt! ;)))
Xixo2010-03-29 17:12:25 // 82870
Andy2010-03-29 16:51:25 // 82869
Köszönjük vagy nem köszönjük, Mesa minden sora fedi a valót! :)) Még is mintha mar is mint a wasabi. :)))
Satti2010-03-29 16:38:13 // 82868
Köszönjük Emese......:-))
mesa2010-03-29 14:39:50 // 82867
"a 2007-es F1-bajnok felemás ralis szereplése"
Felemás? Ezt hogy kell érteni? Az egyik verenyen kiesik, de a másikon nyer?
Igen messze van a felemástól is. :P Egyszerűen nulla az eredménye.
Mert ugye "csak a pont számít!" :DD
(Raikkönen az ideiglenes megoldás Schumacher és Alonso közt)
Felemás? Ezt hogy kell érteni? Az egyik verenyen kiesik, de a másikon nyer?
Igen messze van a felemástól is. :P Egyszerűen nulla az eredménye.
Mert ugye "csak a pont számít!" :DD
(Raikkönen az ideiglenes megoldás Schumacher és Alonso közt)
Xixo2010-03-29 14:24:36 // 82866
Akkor biztos hátvédnek hozták Alonzót! :) Vagy esetleg annyira jóságos ember, hogy nem előzte meg Massát, csak hogy védhesse a hátsóját! :)))
(Meg Hemi se rádiózta le, hogy sikerült lekukáznia a gumijait a felzárkózás alatt...)
(Meg Hemi se rádiózta le, hogy sikerült lekukáznia a gumijait a felzárkózás alatt...)
Kazes☻2010-03-29 14:22:17 // 82865
Ostobaság! Ezért is írtam jó pár hsz.-el ez előtt, hogy hagyjuk, bocs! :)
Selmak2010-03-29 14:20:13 // 82864
Mike.2010-03-29 13:44:13 // 82862
Összetört pár wrc-t, most alakítani kellene az F1 es Red Bullokat is? :-))))
Mike.2010-03-29 13:41:41 // 82861
Nem gondoltam volna hogy ilyent írok, de szimpatikus nyilatkozat ez Alonsotól.
Satti2010-03-29 13:37:20 // 82860
Újabb pletykaszintű hír, bár nem zörög a haraszt.......:-)
F1: Räikkönen még idén visszajön? Klikk
F1: Räikkönen még idén visszajön? Klikk
Grando2010-03-29 13:15:11 // 82859
zolee1452010-03-29 13:00:49 // 82858
Nagyjából teszek rá, hogy ki a bajnok. A díjátadó ceremónia a bajnokság után nem szórakoztat. Sok öltönyös fickó ünnepel egy másikat, átad neki egy nagy serleget...unalmas.
Annál inkább szórakoztat a pályán a csata, szóval nem kell az elengedés soha semmilyen helyzetben.:) De ez csak egy vélemény.;)
Annál inkább szórakoztat a pályán a csata, szóval nem kell az elengedés soha semmilyen helyzetben.:) De ez csak egy vélemény.;)
Mike.2010-03-29 12:46:54 // 82856
Ha a csapatbajnokságot el is törölnék , attól a csapatutasítások megmaradnának. Mondjuk így az év elején nem látom értelmét, viszont a futam vége felé, ha a csapattársnak azon múlik a Vb címért való küzdelme, akkor jogosnak, pontosabban, elvárhatónak tartok egy elengedést.
Online tag
3
Vendég3
637
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth