Fórum >> Egyebek >> Forma-1

joe752005-08-01 10:46:38 // 3357
Valóság: A Sauber-Mercedes már akkor F1-es volt, amikor MS még rövidnadrágban szaladgált. Már megbocsáss de ez melyik Igazság? Problámáid lehetnek az évszámokkal! :))
Inner Circle2005-08-01 10:45:57 // 3356
Te, honnan veszed hogy én McLarenes vagyok? Én a McLarent az idei évben kifejezetten megutáltam (eddig is rezgett a léc). Raikkönennek csak azért szurkolok, mert Alonsót 2003 óta nem szeretem (ezért drukkolok Rajkónak, egyébként jobban örülnék ha Montoya nyerne kettejük közül). Rám sok mindent mondhatsz, de a szürke köd nem igazán passzol .D
GEORGE2005-08-01 10:45:04 // 3355
Minden hozzáértő szerint, a merga lényegesen többet fejlesztett mint a Ferrári! Nem rosszabb a tavalyinál a Ferrári csak a Ferrári gyilkos szabályok miatt hátrányba került! Mert gondolom a te oldalad szerint a gumis szabály se Ferrári ellenes igaz???
Inner Circle2005-08-01 10:43:38 // 3354
Nem figyeltél: akkor 1998-ban miért fikázhatta a Goodyear-t?
joe752005-08-01 10:43:02 // 3353
Így van! Kimi nagyszerű pilóta minden győzelmét megérdemelten szerzi. Sajnos nincs alatta megbízható technika, emiatt tart ott ahol. Ha megbízhatóságban hoznák a Ferrari vagy a Renault formáját akkor ezt a VB-t már Kimi vezetné 20 ponttal minimum. csak az a helyzet hogy a McLaren bár baromi erős autót épített az idén, jók az aerodinamikai képességei, kiegyensúlyozottsága, és jók a gumijaik, ugyanakkor nekem az az érzésem hogy beáldozták a megbízhatóságot a sebességért. És lehet Kimi akár milyen jó pilóta ha 10 versenyből 5 alkalommal kiesik alóla a technika.
Inner Circle2005-08-01 10:42:39 // 3352
Ezt már nem bírom szó nélkül: GEORGE: "a McLaren túl nagy "pofával" tért vissza az F1-be valamiért azthitték ők itt a profik!!! Miértis azt persze nem tudom de azt hitték!" Valóság: a McLaren egy Forma 1-es csapat, ami sosem "tért vissza" az F1-be. A Mercedes a Sauberrel tért vissza, az "azt hitték ők itt a profik"-at nem is minősítem, éveken át voltak középcsapat. (A Mercedesnek az Ilmor gyártotta a motort, akik régebben is F1-es szereplők voltak, ám semmi komoly eredményük nem volt - ezt csak azért modnom, mert az is nagy legenda, hogy a McLaren-Mercedes mögött az Ilmor volt a siker kovácsa.) GEORGE: "Ők akarták MS pilotájuknak ugye német autó német pilóta" Valóság: MS, Frentzen és Wendlinger Mercedes-pilóták is voltak. Ugyanolyanok, mint Heidfeld. GEORGE: "de valamiért a német pilóta nem akart német autóba hanem a jó kis olaszba akart ülniiiiiii:-))))))) és milyen igaza van!!!" Valóság: A Sauber-Mercedes már akkor F1-es volt, amikor MS még rövidnadrágban szaladgált. A McLaren-Mercedeshez idején MS Jordan és Benetton versenyző volt. Később sem hívták, legfeljebb utaltak rá hogy jó pilóta - de akkor meg már valóban nem ment. GEORGE: "A McLaren pedig látja ,hogy milyen jó pilóta MS és most látja azt is ,hogy ha MS a mergát vezette volna tuti jobban szerepeltek volna eddig" Valóság: A Mercedesnek megbízhatósági gondjai voltak, amin MS nem tudott volna segíteni. GEORGE: "tehát most a McLarenből csak az irigység beszél mikor fikázza a Ferrárit!!" Talán mutass egy nyilatkozatot, amiben a McLaren most fikázza a Ferrarit. GEORGE: "De ahogy elnézem vannak még német piloták böven az F1-be de a jobbak nem tolonganak a merga ülés elött ,hogy ebbe akarok versenyeznii!!!!! Miért is??.................hát azért amit mindenki lát a pályán....a féltávon leáll stb, stb megbizhatatlan autóval nem akar senki sem versenyezni.." Valóság: A "bőven az F1-be" német pilóták: MS, RS, Heidfeld. MS foglalt, RS-nek és Heidfeldnek pedig Ron Dennis a csapattársát hívta a McLarenhez. Heidfeld nagyon csalódott is volt. Ja és a McLarenek jelenleg mindőjük csapatánál jobb autók.
Tedi2005-08-01 10:42:34 // 3351
Szerintem nem vagyunk mi elvakultak, csak egyszerű, sima, mezei Ferrari fanok. :)) És más dicsőségét el kell ismerni. Kivéve ha azt Alonso produkálja :))))) Kimi tényleg szép győzelmet aratott a H.ringen, abszolút megérdemelte. Már csak a vasnak kéne pöppet megbízhatóbbnak lennie.
GEORGE2005-08-01 10:41:52 // 3350
Sőt!, már a merga is felveszi a vöröst csak ök tényleg köd formátumban, lásd a ruháikon meg annyit mentek a vörös gépek után hogy kicsit összekente a mergák elejét egy kis vörössel :-DDDDDDDD
zolee1452005-08-01 10:41:03 // 3349
"Az a baj veletek McLarenesekkel hogy csak fikázni tudjátok a Ferrárit amikor jól szerepel, mikor rosszabb akkor örömtáncot lejtetek és egyből a McLaren érdemének könyvelitek el!! Pedig csak lassab volt a Ferrári a McLaren meg ugyan azt tudta mint eddig csak a Ferrári alá lassukt!" George! Ugye ez csak vicc volt?:))) ezek szerint a Mclaren-en csináltak egy facelift-et a Ferrari meg összehozott egy rosszabb autót a tavalyinál???:)))
GEORGE2005-08-01 10:36:58 // 3348
Szép volt Kimi!!! Ezt mondom én is mert, a győzelmet el kell ismerni mert megdolgozott érte a srác!!!!!! De akkor sincs jelenleg a McLaren a Ferrári felett ez sajna tény amit a McLaren-es rajongó tábor nem ismer el! Inkább ezen megy itt a vita! Az hogy ki ajobb azt nem 1 vagy 2 meccs dönti el igaz? Mégegyszer tiszteletem a McLaren-nek de a Ferrári az Ferrári :-)
joe752005-08-01 10:36:42 // 3347
Semmivel sem nagyobb a szemünk elött a vörös köd, mint nektek a szemeteken a szürke hályog!!
joe752005-08-01 10:35:14 // 3346
Ez tény! A gumikat nem lehet versenyről versenyre cserélgetni, Mivel méretük sem azonos. A Michlein első gumijai pl. szélesebbek nem is kicsit. Ők a mérethatár felső részét használják míg a Bridge, az alsó felét.
joe752005-08-01 10:30:56 // 3345
Talán mert mihály az overalján a Bridgeston-os felirattal nem fikázhatja a gumikat főleg amikor épp nyer.
count M2005-08-01 10:30:44 // 3344
Én meg világéletemben McLaren szurkoló voltam. Megmondom a frankót, kicsit zavar ez a totálvörös köd a szemetek előtt, ami a "merkázás"-ban, meg a "német csapat"-ozásban nyilvánul meg, de mivel nem akarok flame-t, megtartom a véleményemet magamnak. Azért csak annyit, hogy: szép volt Kimi, csak így tovább! :)
GEORGE2005-08-01 10:30:23 // 3343
Amiért a McLaren most nem használja a másik gumát! Szerződés köti öket!! Ilyen egyszerű! Az a baj veletek McLarenesekkel hogy csak fikázni tudjátok a Ferrárit amikor jól szerepel, mikor rosszabb akkor örömtáncot lejtetek és egyből a McLaren érdemének könyvelitek el!! Pedig csak lassab volt a Ferrári a McLaren meg ugyan azt tudta mint eddig csak a Ferrári alá lassukt! De ettől még egy picivel sem jobb a merga, amit Mogyoródon is láthattál tegnap!! Tudod csak megint az egyik merga ért be...... ...amúgy ezt a már számomra is bosszantó dolgot, hogy miért áll le a merga és miért megy végig Minárdi egyszer elmagyarázhatnád!! Ezek szerint a Minárdi annyival megbizhatobb a mergánál!!!?????
joe752005-08-01 10:29:12 // 3342
Talán azért mert a Bridgestonnal élő szerződésük van 2006.-ig. És talán nem két fillér lenne ezt felmondani.
Inner Circle2005-08-01 10:28:57 // 3341
(A McLaren és a BAR, mikor átálltak Michelinre, mondták is az első évben hogy ezeket a felfüggesztéseket még a Bridge-hez tervezték, így nagy eredményeket nem várnak. Ezért viccesek az olyan állítások, hogy a Ferrari Michelinnel világverő lenne, meg hogy miért nem mentek Indyben Bridge-dzsel a többiek.)
Inner Circle2005-08-01 10:27:31 // 3340
Ez sajnos nem kivitelezhető, pedig vicces lenne :-) (De a gumikat és az autókat együtt tervezik, pl. az első szárny, a légbeömlő meg a bargeboard kialakítása szoros összefüggésben van a gumival. Szabványméretű gumik esetében esetleg meg lehetne oldani.)
András bácsi2005-08-01 10:25:08 // 3339
Sajnos az Alfanatizmus vonzza a Ferrari-fanatizmust is, így ezen a fórumon tárgyilagos véleményt formálni nehéz lesz. :-)
TarP2005-08-01 10:24:27 // 3338
Nem volt mindenkor rosszabb. Megvoltak a M pályák és a B pályák. Ez belefér a verseny-hangulatba. Legyen több gumiszállító, de a csapatok az edzéseken dönthessék el, melyikkel mennek a versenyen. (?)
GEORGE2005-08-01 10:23:48 // 3337
Ez így igaz a McLaren túl nagy "pofával" tért vissza az F1-be valamiért azthitték ők itt a profik!!! Miértis azt persze nem tudom de azt hitték! Ők akarták MS pilotájuknak ugye német autó német pilóta de valamiért a német pilóta nem akart német autóba hanem a jó kis olaszba akart ülniiiiiii:-))))))) és milyen igaza van!!! A McLaren pedig látja ,hogy milyen jó pilóta MS és most látja azt is ,hogy ha MS a mergát vezette volna tuti jobban szerepeltek volna eddig, tehát most a McLarenből csak az irigység beszél mikor fikázza a Ferrárit!! De ahogy elnézem vannak még német piloták böven az F1-be de a jobbak nem tolonganak a merga ülés elött ,hogy ebbe akarok versenyeznii!!!!! Miért is??.................hát azért amit mindenki lát a pályán....a féltávon leáll stb, stb megbizhatatlan autóval nem akar senki sem versenyezni..
Inner Circle2005-08-01 10:22:49 // 3336
Ja és 1998-ban egy bizonyos Michael Schumacher azt mondta, hogy álljanak át Bridgestone-ra, az annyival jobb. 2001-től 2004-ig, amikor ÁLLÍTÓLAG a Bridge végig rosszabb volt és a Ferrari ezt kompenzálta, miért nem mondott ilyet? Gondoljátok hogy jobban értetek a gumihoz Mihálynál? :D
zolee1452005-08-01 10:21:18 // 3335
egy dologban tévedsz! akkoriban tényleg egy beszállító volt, és tényleg jó versenyek voltak, mert akkoriban pl Prost-Senna ügyben nem volt megegyezés. 16 ból 15 futamot a Mclaren nyert, de volt harc az első helyért!!! a "Ferrari-korszakban" sokminden volt, de verseny nem. régebben legalább az az egy csapat szórakoztatta a közönséget!
Inner Circle2005-08-01 10:20:41 // 3334
Szép mese, de ha egész eddig ennyivel rosszabb volt a Bridge, akkor miért nem váltott a Ferrari Michelinre?
TarP2005-08-01 10:20:22 // 3333
Ez, hogy nem Suhamért kell megdönteni, hanem két fiatal küzd egymással, feldobta az F1-et, így nem kell ezzel az olaj/gumi izével annyit pöcsölni. 6vb cím után most jött egy halványabb év, de a Pirosnál nem olyan idióták, hogy ha tudják, melyik a gyenge része az autónak, akkor ne változtatnának rajta. (Még a tradícionális V12-től is képesek voltak megválni) Lehet taktika is, azaz már a V8-ast fejlesztik teljes erővel, cserében ezt az évet "beáldozták", monván most elég lesz a 2. hely is, csak a többiek kicsit feljöttek...A Bridzssztón meg gyatra lett...ezt nem számolták bele.
joe752005-08-01 10:19:05 // 3332
Állítólag az elmúlt években azért nyerhetett a Ferrari mert jobb volt a Bridgeston, és most hogy fordúlt a kocka, azért sápítozik minden ferrari Fan az azonos gumikért, mert most hátrányba került a csapat. Pedig az igazság az, hogy a Bridgeston az elmúlt 4-5 évben sosem volt jobb mint a Michlein, egyszerűen a Ferrari volt annyival jobb a többieknél hogy így is nyerni tudott. 2003-ban még így is necces volt az ügy. A Michleines főnök pedig nyilatkozta, hogy ha a Ferrari is Michlein gumikon futna többé nem lehetne VB-ről beszélni annyival erősebbek lennének a többi csapatnál.
Inner Circle2005-08-01 10:19:03 // 3331
Ja, 4. Trulli 23 ponttal és utána jön JPM.
Inner Circle2005-08-01 10:18:22 // 3330
Én támogatom a mostani helyzetben, csak sajnálom hogy ez a helyzet előállt.
zolee1452005-08-01 10:17:39 // 3329
fére értettél! teljesen nyilvánvaló, hogy normális ember annak drukkol aki szimpatikus, nem annak aki épp elöl megy, ez így van jól! arra reagáltam, hogy nem lehet az alapján istenné nyilvánítani valakit, hogy hány vb címe van, mert sok Schumák drukkerrel beszéltem akiknek már akkor ő volt az isten amikor még fangionak több vb címe volt. Szerintem nem csak a számokon múlik! Az eredményesség nem egyenlő a legjobb pilóta fogalmával. Ettől függetlenül elfogadom, hogy Neked MS a legjobb, mert nekem meg Senna volt, és abból sem lehetett volna kiállítani engem. Az hogy itt megy a vita az csak egy dolog, mindenki elmondja a véleményét és kész, nem hiszem hogy holnaptól bárki is másnak szurkolna. A mai mezőnyből nekem a legszimpatikusabb Montoya, így ha mondjuk hátulról felökleli MS-t, aztán még a kavicságyban jól meg is veri akkor sem azt mondom, hogy ő volt a hibás, hanem MS ment lassan, és meg is érdemli a verést! :)))) Persze ez ki van sarkítva, talán objektíven is meg tudnék vizsgálni egy ilyen szitut...
GEORGE2005-08-01 10:15:11 // 3328
Dehogynem lesz jó!!! A legjobb megoldás lesz az egy gumi beszállító!!!!! Csak McLaren-sek félnek ettől mert akkor tényleg oda lesz az a halvány esélyük is a győzelemre amit most a Bridgestone miatt van nekik :-)))) Részemről nagyon jó ötletnek tartom az egy fajta gumit! Mindenkinek legyen a gumik végett egyforma tapadásuk a többit oldja meg a csapat! :-)
Inner Circle2005-08-01 10:15:02 // 3327
Ha valakit érdekel, a régi pontszámítás szerint a VB állása (ha minden igaz): 79 Alonso 54 Raikkönen 37 M Schumacher 22 Montoya SZVSZ jobb lenne.
joe752005-08-01 10:11:56 // 3326
Ismerem a McLarenes mentalitást, jó pár helyen belebotlottam már. ŐK. MS-t helyből utálják, túl sok győzelemtől fosztotta meg kedvenc csapatukat. Így Ők sosem ismernék el a Ferrari és MS dominanciáját, inkább beszélnek csalásról, feket mágiáról, meg mindenféléról.
joe752005-08-01 10:08:08 // 3325
Ugyan már fiuk. Miért ne lenne jó ötlet az egy beszállító? Évtizedekig nyomta a Good Year egyedül és milyen király versenyek voltak akkor is? A ferrari meg úgy is gumigyilkos, ( ugye IC? ) vagyis a Michlein gumikkal sem lennének előrébb ( szerintetek ) vagyis emiatt nem lenne veszélyben a McLaren elsőbbsége......Akkor miért nem támogatjátok az öteletet???
GEORGE2005-08-01 10:05:19 // 3324
... a kezdetektől fogva Ferráris voltam, akkor is amikor nem ment a "talicska" és ha az eljövendőben se fog menni akkor is Ferráris leszek! Nem fogok csapatot "váltani" azért mert másoknak jobban megy!! A FERRÁRI egy mitosz is egyben, a Merga ezt sose fogja elérni az csak egy autógyártó fog maradni mindig is!!!!!! MS-el kapcsolatban: mint ember nem igazán szimpi, de hogy mocskosul tud vezetni ahoz senkinek nem lehet kétsége!
zolee1452005-08-01 10:03:02 // 3323
Így van!! Egy olajszállítót az F1-be! Mellesleg én már vázoltam pár hete ennek a végeredményét, ami egy F1 márkakupa lett, ahol eldőlhet ki csinál jobb bukósisakot! :))) Mindenki kitalálhat egy olyan alkatrészt ami ha azonos lenne akkor ő lenne a legjobb csapat, mondjuk a Minardi meg a Jordan nem, de a többiek igen.
joe752005-08-01 10:02:02 // 3322
A BAR azért nem azért tart ott ahol mert olyan gyenge lenne. Hanem ugye kizárták őket két futamról elvették az addig megszerzett pontjaikat, magyarul az idény felénél még pont nélkül áltak. Azóta button azért domborított párszor, volt pole pozició, dobogó meg jópár pontszerzése. Azt hiszem a BAR csapot elérte minden negatí dolog ami az F-1-ben előfordúlhat. Gyakorlatilag a Francia nagydíj óta számíthatjuk az idényüket. És a Honda motor meghibásodása miatt is jópárszor ki kellett állniuk. Válkeményem szerint a BAR. a 4. legjobb csapat a Renault, McLaren, Ferrari mögött, de ha nem lett volna a kizárásuk simán lehetnének akár 3.- helyen is.
Inner Circle2005-08-01 10:00:09 // 3321
Jó, persze. Hagyjuk.
GEORGE2005-08-01 09:56:12 // 3320
Nekem nem kell hogy nyaljál de azért tudd, hogy mit irsz!! az "egyszerűt" pedig kikérném magamnak! Végig olvastam a mostani hsz -det mégsem irtam rád semmi sértöt! pedig lehetne a te látásmodód miatt is! Csak én tisztelem mások nézőpontját még akkor is baromságot ír!
Inner Circle2005-08-01 09:47:10 // 3319
Érdekes hogy évtizedeken át milyen jól elvoltunk több gumiszállítóval, most meg ugyanez tönkreteszi a versenyeket :-(
Inner Circle2005-08-01 09:46:21 // 3318
Nem gondolom hogy képtelenek lennének beállítani az autót, csak azt, hogy az autó tervezési paradigmái GYÖKERESEN megváltoztak 2004-től 2005-re, és ehhez a Ferrari nem tudott olyan jól alkalmazkodni, mint a többi csapat. (Nyilván azért is, mert sokáig a Bridge sem tudott normális gumit csinálni, és egy nemlétező gumihoz nehéz jó autót csinálni. És a BAR is ugyanúgy eltűnt a süllyesztőben tavalyhoz képest, mint a Ferrari, pedig ők Michelinen mennek. Viszont az tavaly is köztudott volt, hogy a Honda bivalyerős motor, viszont a kaszni hulladék...) Eddig megtehették hogy 20 kör alatt leőrlik a gumikat, most már nem. Az ilyen alapvető újításokon rendszeresen az addigi legjobb csapat szokott elvérezni, ez ugyanolyan nagyságrendű mint a turbókorszak vége, a tankolás engedélyezése vagy a '98-as méret-módosítások. De van közelebbi példa is: a motornak is két hétvégét kell kibírnia, és a Mercedesek rendszeresen csak egyet bírnak. Enélkül Kimi messze vezetné a VB-t. Ugyanúgy nem tudtak alkalmazkodni a megváltozott követelményekhez, mint a Ferrari. Ahogy te a gumira fogod a Ferrari minden baját, mondhatnánk azt is hogy a Mercedes kizárólag az olaj miatt nem bír ki két hétvégét.
joe752005-08-01 09:23:59 // 3317
IC. Ezzel az állításoddal egyszerűen nem értek egyet. És sajnos nem tudom semmi mással alátámasztani mivel arra semmi esély hogy idén a Ferrari legalább egy versenyt Michlein gumikkal tegyen meg. A Farrari évek óta a legjobb konstrukcióju autó volt, lehet hogy még ma is az. Etalonnak számít az F-1-ben. Gondolod hogy képtelenek normálisan beállítani a hátsó futóművet? Nem hinném. Egyszerűen csak lágy keverékkel tudják tartani a lépést a Michlein keményebb keverékével, de ez csak a táv első harmadáig, max. a feléig elég. Sajnos idén ez van. remélem minnél elöbb bevezetik az egy gumiszállítós szabályt, mert az hogy ki tud jobb gumit gyártani sokkal kevégbé érdekel, mint az autók és a pilóták valós tudása.
zolee1452005-08-01 09:13:50 // 3316
akkor mégrosszabb a helyzet...
Inner Circle2005-08-01 09:06:34 // 3315
Ez csak egy lehetőség volt, végül viszont felmentették őket.
Inner Circle2005-08-01 09:06:02 // 3314
Úgy látom mindenki hörög a gumik miatt, pedig a Bridge óriási lépést tett előre. "eddig a verseny felénél melegedtek be viszont nem koptak annyira tehát használhatatlan volt most gyorsan bemelegszik és a verseny felére elkopik viszont legalább igy is használhatatlan" - egyáltalán nem használhatatlan. A régi Bridge-dzsel itt sehol se lettek volna, itt nem csinálhatta volna meg MS ugyanazt, mint Imolában. A Bridge teljesen a jó irányba megy, jó a kvali és a versenytempó is, csak nem elég tartós. Ami viszont már a Ferrari, mint autó problémája, legalább ugyanakkora részben mint a gumié. Év eleje óta mondom hogy a Ferrari kaszni zabálja a gumikat, ez most is látszott. Joe, hiába mondod hogy "ismét meggyőzött azon állításom helyességéről, hogy a Ferrarival mint autóval semmi baj". Éppen ezen a versenyen látszott eddig a legtisztábban, hogy ez az állítás helytelen. A Bridge önmagában nem lehet tökéletes, ahhoz egy gumikímélő kaszni is kell - mint amilyen a McLaren. Tavalyig teljesen jól működött, hogy sz.rrá koptatják a gumit 20 kör alatt, aztán cserélnek. De ennek vége, és tessék csapatszimpátiától függetlenül tekintetbe venni, hogy ha ezután a guminak 70 kört kell teljesítenie, az nem csak a gumin múlik, ahhoz az autót is változtatni kell.
zolee1452005-08-01 09:02:52 // 3313
annyiban sántít ez a dolog, hogy sztem te már akkor is azt mondtad hogy Schumák az isten amikor még csak négyszeres vb volt, pedig akkor még Fangio volt az isten. :)))
Inner Circle2005-08-01 08:50:54 // 3312
Jó, te egy egyszerű srác vagy, de ezen nem fogunk összeveszni, hajrá Schumi :-)
Inner Circle2005-08-01 08:49:16 // 3311
Hali! Jó kis futam volt, a Hungaroringhez képest egyenesen fantasztikus. Gratula Májkölnek és a Ferrarinak, láthatóan a jó irányban haladnak, habár bejött az előre borítékolható belassulás féltávtól - a kompromisszum a kvali és a racepace között továbbra is megkerülhetetlen, de bemutatták hogy a csapat még mindig képes veszett jól kihozni mindent a csomagból. (Gondolom egy új Bridge is volt a pakliban.) Kimi félelmetes győzelmet aratott a szombati elsőnek kvalizás után, ennek a jelentőségét nehéz lenne túlhangsúlyozni a McLaren nyugodtan levehetne 50 lóerőt a motorból, még így is elsők lennének, és odaadhatná... hát, mondjuk a Ferrarinak, akik így garantáltan beelőznék a Renault-t. Lehet hogy a valóságban is ez lesz... könnyen el tudom képzelni, hogy Todt és Dennis megegyeznek hogy amennyire lehet, támogatják egymást a Renault ellenében. A McLarennek létfontosságú hogy Schumacher elszedje Alonso pontjait, amennyit csak lehet, a Ferrari meg biztosan szívesebben kap ki a McLarentől. Meg aztán Ron és Jean amúgyis olyan régi jó haverok :DDD Na elolvasom, mit írtatok...
SKrisz2005-08-01 08:48:07 // 3310
Teljesen egyet ertek. Ha a kocsog Bridge gumit nem lennenek ilyen vilagraszoloan szarok, a Ferrari mar reg az elen lenne megint...
zolee1452005-08-01 08:37:35 // 3309
köszi a választ, akkor most már én sem tudom:)))))))))))
joe752005-08-01 08:35:43 // 3308
Az első kiállásig egyáltalán nem tartotta fel Kimi-t, ha így lett volna akkor már ez első kiállások után Kimi vezetett volna. Ahogy a Gumi kopott úgy lassult MS. Ő nagy taktikus. A 2. kiállás után már csak annyira nyomta hogy épp elég legyen. A biztosra ment. Tudta hogy Kimi-vel nem tud mit kezdeni, és hogy számára tök mindegy hogy 10 vagy 40 mp.-el 2. Vigyázott a gumikra, nehogy defektet kapjon, és így simán bezsebelte a 8 pontot. Pontosan az történt amire számolni lehetett. A verseny elején összeszedett annyi előnyt a Toyota, Bar, stb . csapatok ellen ami a végéig kitartott. Azt pontosan tudták hogy féltávtól hanyatlás kezdődik. Fasz kivan a gumiszabálytól.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak