Xixo2009-04-19 23:37:19 // 61635
Én már Montiban sem bízok. Rég rendet kellett volna tennie, kb egy éve... :((
Grando2009-04-19 23:37:16 // 61634
Ehhh... Galuskaképű #@&xxx>đ$..... :((((
Xixo2009-04-19 23:35:31 // 61633
Na jah.
Azért arra kíváncsi lettem volna, Massa versenyét mennyire bírták volna elbaxni innen...
Azért arra kíváncsi lettem volna, Massa versenyét mennyire bírták volna elbaxni innen...
Tommi2009-04-19 23:35:05 // 61632
Egyébként az olasz tipikusan az a fajta ember, aki vagy nagyon odateszi magát és rendesen megcsinál valamit, vagy szarik az egészre. És az esetek nagy részében kell valaki, aki ugrál a fején, hogy csinálja a dolgát és ne lazsáljon. Domenicaliban nem látom ezt a keménységet. Az egy dolog, hogy Montezemolo egy (ahogy Pákó mondaná) kokemény ember, de hiába, ha a szavának és az akaratának nem tud érvényt szerezni Stefano a csapatban.
Xixo2009-04-19 23:33:52 // 61631
Két futamunk van a javulásra, utána beáldozzuk az idei évet!!
Fasza. Eddig se volt az igazi a futamnézés, de ha már tudni fogom, hogy meg se próbálunk nyerni, akkor még jobb lesz... :((
Fasza. Eddig se volt az igazi a futamnézés, de ha már tudni fogom, hogy meg se próbálunk nyerni, akkor még jobb lesz... :((
Tom122009-04-19 23:31:57 // 61630
Ez tőlük már nem meglepő...:-/
Tom122009-04-19 23:31:02 // 61629
Lassan ott lesznek így, mint a 90-es évek közepén, hogy szó szerint szétesett az autó a boxba érkezéskor. Minden felé gurultak az alkatrészek.../azt hiszem, Silverstone-ban/
Xixo2009-04-19 23:29:55 // 61628
Sumi kb vendég szinten van jelen a Ferrarinál, NEM HOZ DÖNTÉSEKET!!!
Grando2009-04-19 23:29:32 // 61627
Biztos, hogy allergiás is vagyok rá, de én azon idegeltem magam, ahogy lajos minden elxarásánál a "zsenialitását" ecsetelgették.
Azt meg, hogy Massa a 13 helyről indulva a 3.-ról esett ki, nagyjából a kutya se xarta le... :((
Azt meg, hogy Massa a 13 helyről indulva a 3.-ról esett ki, nagyjából a kutya se xarta le... :((
Xixo2009-04-19 23:25:29 // 61626
Kivételesen van igazság abban, amit írsz. :))
Sumit kár mondjuk belekeverni ebbe az egészbe, szerintem nem sok szava van a csapatnál. Vagy adjanak neki rendes melót, hozzon döntéseket és lássuk meg, hogy mit tud vagy köszönjenek el egymástól, mert ennek semmi értelme.
A fő probléma itt az szerintem, hogy ugye az idei autó teljesen más, mint a tavalyi. Ott még tartott a Todt féle lendület, de abból már nem volt mit átmenteni idénre. Sajna ez a mostani vezetés pedig ahhoz, hogy kisajtolja azt a teljesítményt ebből a gárdából, amit kellene. Pedig a csapatban nincsenek akkora változások.
Tróger egy brigád ez, na...
Sumit kár mondjuk belekeverni ebbe az egészbe, szerintem nem sok szava van a csapatnál. Vagy adjanak neki rendes melót, hozzon döntéseket és lássuk meg, hogy mit tud vagy köszönjenek el egymástól, mert ennek semmi értelme.
A fő probléma itt az szerintem, hogy ugye az idei autó teljesen más, mint a tavalyi. Ott még tartott a Todt féle lendület, de abból már nem volt mit átmenteni idénre. Sajna ez a mostani vezetés pedig ahhoz, hogy kisajtolja azt a teljesítményt ebből a gárdából, amit kellene. Pedig a csapatban nincsenek akkora változások.
Tróger egy brigád ez, na...
Tommi2009-04-19 23:23:36 // 61625
A Ferrari bénázásától eltekintve jó kis futam volt, Vettel és Webber asszolút megérdemelték, hogy odaértek. Viszont ahogy a két okos kommentátor is mondta, Hamilton kissé forrófejűen és agresszívan ment, úgy látszik még nem nőtt fel teljesen a feladathoz és nem tud higgadt lenni :)
Palik meg no comment, nem értem hogy van még ott ez az ember és miért nem lőtte le valaki a stábtagok közül :) Remélem évközben, ha tereprali versenyek lesznek meg indul a Ringen is az élet, akkor kevesebbet fog közvetíteni.
Palik meg no comment, nem értem hogy van még ott ez az ember és miért nem lőtte le valaki a stábtagok közül :) Remélem évközben, ha tereprali versenyek lesznek meg indul a Ringen is az élet, akkor kevesebbet fog közvetíteni.
Grando2009-04-19 23:22:05 // 61624
De jó neked! :DDD
Tom122009-04-19 23:20:21 // 61623
Meg van DVD-n. ;-)
...ha... :-)
...ha... :-)
HátvédRomeo2009-04-19 23:18:04 // 61622
Én meg elaludtam a futamot. :-(
Xixo2009-04-19 23:14:52 // 61621
Mit kéne csinálnunk?? Örülnünk kéne???
Ha balfaxok, akkor azt is le lehet írni. Vagy gyűjtögessük a magyarázatokat??
Ha balfaxok, akkor azt is le lehet írni. Vagy gyűjtögessük a magyarázatokat??
Buksi2009-04-19 22:04:32 // 61620
Mindkettő egy idióta! :-DD
EngineCoffeeTables2009-04-19 22:03:02 // 61619
Az Álom jövőre: Vettelt szerződteti az idény végére hihetetlenül feljavuló Ferrari és évközben Gyula leüti a Palikot és kb1,5 millió ember jelenik meg a tárgyaláson tanuskodni hogy őnvédelem volt:DDDDD
Tom122009-04-19 22:01:40 // 61618
Én már sajnáltam Gyulát, min. bokán rúgtam volna Lacit...;-DDD
Ferko2009-04-19 21:59:53 // 61617
No megnéztem felvételről a futamot.
Vettel győzelme nagy öröm. Remélem mihamarab VB lesz a kis németből. NAgyon odatette magát.:-)
A Ferrarinál ami folyik az katasztrófa. Massa gépe beáll, Kimi meg közli a futam elején, hogy gáz van a mocival. Ne mááár.:-((((( Örülhetünk, ha egyszer majd pontot szerez a csapat.
JA igen: Gyula egy nagy farok. Lackó agyon alázta, gyakorlatilag lehülyézte, de ez a marha mégsem tudja megvédeni magát.:-))))
Vettel győzelme nagy öröm. Remélem mihamarab VB lesz a kis németből. NAgyon odatette magát.:-)
A Ferrarinál ami folyik az katasztrófa. Massa gépe beáll, Kimi meg közli a futam elején, hogy gáz van a mocival. Ne mááár.:-((((( Örülhetünk, ha egyszer majd pontot szerez a csapat.
JA igen: Gyula egy nagy farok. Lackó agyon alázta, gyakorlatilag lehülyézte, de ez a marha mégsem tudja megvédeni magát.:-))))
Buksi2009-04-19 21:15:11 // 61616
Gyerekek, ezt már nem hiszem el! A harmadik futam és még mindig nincs pontja a Ferrarinak! :-((((((((( Gyalázat! :-((((
Azon viszont jót röhögtem, ahogy Palik egyfolytában osztotta a Gyulánkat! :-DD
Azon viszont jót röhögtem, ahogy Palik egyfolytában osztotta a Gyulánkat! :-DD
HátvédRomeo2009-04-19 20:09:53 // 61615
Én is azt monodom, hogy vezetői ostobaság és trehányság lett úrrá.
Kérem, Adotte egy új évad, új szabályoknak megfelelő autók, technika, stratégia esetleg, stb.
Akkor annak fejében kell fegyelmezetten dolgozni, tesztelni, szerelni, kalapálni, csavart meghuzni kiprobálni egyeztetni stb, ahogy Satti mondta.
De ha nincs, aki összefogja a bandát, vezesse őket a képességiknek megfelelően, akkor hiába van jó kezű csapat, ez lesz a vége. NNa ehhez értetd Todt és Braun.
Ez olyan mint ha van egy ügyes autószrelő, nagyon tehetséges, de trehány kapkod, lot fut rohan, azt a vas meg széthullik félutón alattad Kanizsa és Egom között,mert egy tetves ventilátort nem birt bekötni. Azt forr a motor és lohogó víz bemos egy hengert.
Aztán egy nyugodt szisztematikus lelkiismetes szerelő elmagyarázza néhány varázs mondattal, most mi a teendő, hogyan pöccintsd be majd újra, száradás után a megállt henger azt Go tovább. (Volt mindez velem 2007.)
Én biztam Schumi iránti szeretet és tiszteletbe, hogy majd Ő jelenléte fegyelmet és percizitást hoz, eddig nem azt hozott.
Schumi vagy csináld rendesen, vagy mennyé motorozni!!
Kérem, Adotte egy új évad, új szabályoknak megfelelő autók, technika, stratégia esetleg, stb.
Akkor annak fejében kell fegyelmezetten dolgozni, tesztelni, szerelni, kalapálni, csavart meghuzni kiprobálni egyeztetni stb, ahogy Satti mondta.
De ha nincs, aki összefogja a bandát, vezesse őket a képességiknek megfelelően, akkor hiába van jó kezű csapat, ez lesz a vége. NNa ehhez értetd Todt és Braun.
Ez olyan mint ha van egy ügyes autószrelő, nagyon tehetséges, de trehány kapkod, lot fut rohan, azt a vas meg széthullik félutón alattad Kanizsa és Egom között,mert egy tetves ventilátort nem birt bekötni. Azt forr a motor és lohogó víz bemos egy hengert.
Aztán egy nyugodt szisztematikus lelkiismetes szerelő elmagyarázza néhány varázs mondattal, most mi a teendő, hogyan pöccintsd be majd újra, száradás után a megállt henger azt Go tovább. (Volt mindez velem 2007.)
Én biztam Schumi iránti szeretet és tiszteletbe, hogy majd Ő jelenléte fegyelmet és percizitást hoz, eddig nem azt hozott.
Schumi vagy csináld rendesen, vagy mennyé motorozni!!
EngineCoffeeTables2009-04-19 20:09:41 // 61614
A qrva anyját a Sportklubnak!!!! Egész délután nem néztem be se ide se olyan oldalra ahol kiirhatják az eredmény mert majd megnézem az ismétlést, erre müsorváltozás:((((((((( Ráadásul a Man.U.-miatt....
Satti2009-04-19 19:58:44 // 61613
Az csak amolyan bulvárhír volt.:-)) MS néha max. a saját szórakozása miatt ül esetleg F1 gépbe egy kis kocsikázásra.:-))
bilon2009-04-19 19:54:41 // 61612
jaja..tényleg...bár az is fura, hogy anno felvetődött schumi mint tesztpilóta a visszavonulás után...:DDDD
Satti2009-04-19 19:51:57 // 61611
Két tesztpilóta van, az ősidök óta már, Luca Badoer és Marc Gene.
Satti2009-04-19 19:49:03 // 61610
Valóban nehezen hihető, de egyenlőre így áll a helyzet. Persze, hogy az egyszerű szerelők szintjén nem nagyon történtek valószínűleg változások, de sztem hiányzik egy olyan személy, aki összefogta a csapat egészét, nem tűrt ellentmondást, végigvitte az akaratát, keményen, határozottam vezette a csapatát, céltudatosan, mindig előre tekintve. Ez az ami most hiányzik nagy valószínűséggel.
bilon2009-04-19 19:48:51 // 61609
volt már ilyen a történelemben :))
ugye 1979 és 2000 között sok víz lefolyt a dunán, pedig akkor is mindent megtettek. volt, hogy szerződtették az akkori sztártervezőt (john barnard), aki a verhetetlen mekiket tervezte, aztán jött schumi...de akkor is vakvágányra futottak...nem tudom todt mikor érkezett, de ő ugye a pözsóból is vb rallye csapatot csinált, aztán helyretette a ferkát is...
most változás van..ezt sínyli meg a csapat...de ez természetes szerintem. emellett, még mindig kitartok amellett, hogy a kimi+massa páros nem ideális a fejlesztéshez...és hiába a tesztpilóta (amúgy most ki gene?) mert a versenytapasztalatok kiba sokat számítanak. ettől még talpra fog állni a ferrari, de most egy-két szezon nem a vb-ről fog szólni...
persze ez csak az én véleményem...mint ahogy az is, hogy a brawn, és a red bull sem lesz hosszútávon jó...kiegyenlített mezőny lesz...
ugye 1979 és 2000 között sok víz lefolyt a dunán, pedig akkor is mindent megtettek. volt, hogy szerződtették az akkori sztártervezőt (john barnard), aki a verhetetlen mekiket tervezte, aztán jött schumi...de akkor is vakvágányra futottak...nem tudom todt mikor érkezett, de ő ugye a pözsóból is vb rallye csapatot csinált, aztán helyretette a ferkát is...
most változás van..ezt sínyli meg a csapat...de ez természetes szerintem. emellett, még mindig kitartok amellett, hogy a kimi+massa páros nem ideális a fejlesztéshez...és hiába a tesztpilóta (amúgy most ki gene?) mert a versenytapasztalatok kiba sokat számítanak. ettől még talpra fog állni a ferrari, de most egy-két szezon nem a vb-ről fog szólni...
persze ez csak az én véleményem...mint ahogy az is, hogy a brawn, és a red bull sem lesz hosszútávon jó...kiegyenlített mezőny lesz...
Grando2009-04-19 19:41:12 // 61608
Az adódó lehetőségek közül is tudni kell kiválasztani a megfelelőt. Na meg nem árt egy kis terror sem. Vagy leginkább tisztelet. Hierarchia vs. anarchia. ;))
Tommi2009-04-19 19:34:22 // 61607
Nagyjából egyetértek, de azért néhány gondolat:
Oké, hogy más a csapatfőnök meg hogy nincs Ross Brawn, de könyörgöm: a mérnökök, akik eddig is tervezték az autókat, a csapat, a személyzet, a szerelők, hirtelen mindenki elfelejtett dolgozni-kalapálni-csavart meghúzni-szélcsatornában tesztelni stb... "csak" azért, mert a vezetőségben változások történtek? Azt meg nem nagyon hiszem, hogy az úgymond "egyszerű" emberek szintjén komoly változás lett volna a csapatban (értsd: szerelők, tervezők). Értem én, hogy fontos a jó vezetői gárda, de nem hinném, hogy akár Todt, akár Domenicali konyítana az áramlástanhoz vagy a hőtanhoz, hogy hogyan kell megtervezni egy F1-es autót. Az is oké, hogy idén új szabályok vannak és az alapoktól kezdve kellett új autót építeni. De könyörgöm: ennyire nem sikerült 60 évnyi versenytapasztalattal a hátuk mögött egy épkézláb autót kerékre állítaniuk erre a szezonra? Ezt egyszerűen nem akarom elhinni...
Oké, hogy más a csapatfőnök meg hogy nincs Ross Brawn, de könyörgöm: a mérnökök, akik eddig is tervezték az autókat, a csapat, a személyzet, a szerelők, hirtelen mindenki elfelejtett dolgozni-kalapálni-csavart meghúzni-szélcsatornában tesztelni stb... "csak" azért, mert a vezetőségben változások történtek? Azt meg nem nagyon hiszem, hogy az úgymond "egyszerű" emberek szintjén komoly változás lett volna a csapatban (értsd: szerelők, tervezők). Értem én, hogy fontos a jó vezetői gárda, de nem hinném, hogy akár Todt, akár Domenicali konyítana az áramlástanhoz vagy a hőtanhoz, hogy hogyan kell megtervezni egy F1-es autót. Az is oké, hogy idén új szabályok vannak és az alapoktól kezdve kellett új autót építeni. De könyörgöm: ennyire nem sikerült 60 évnyi versenytapasztalattal a hátuk mögött egy épkézláb autót kerékre állítaniuk erre a szezonra? Ezt egyszerűen nem akarom elhinni...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-04-19 18:58:21 // 61606
reggel volt időm nézni az F1-et 40 percig szánalmas a ferrari sajnos remélem javítanak valamit de az hogy nincs olyan versenyük hogy a technika ne menjen tönkre ez vicc...Sebastian nagyon ügyes gratula neki...Button kezd nagyarc lenni Bari meg ezt tudja vén pöts....:D
Mike.2009-04-19 18:58:05 // 61605
Massa csalódott .... én is.
Satti2009-04-19 18:53:53 // 61604
Néhány gondolat felmerült bennem ezzel az egész cirkusszal kapcsolatban. Igen, ez a teljesítmény a Ferraritól egyenlőre semmi sajnos, de azért talán abban lehet bízni, hogy nem akarják annyiban hagyni az egész évet, mert valószínűleg a nyomás is nagy rajtuk. Mindenesetre mikor az ember, még egy átlagos polgár is meghallja azt, hogy Ferrari, egyből a szupersportkocsival, egy legendával, egy álomgéppel azonosítja és ezt az álmot nem lehet, nem szabad szétpukkantani, olyan nevetséges taktikai melléfogásokkal, amiket mostanában a csapatnál elkövetnek, mint pl. a rossz gumiválasztás, vagy az, mint ahogy most egyszerűen nem maradt a Q3-ra új szett lágy gumija Kiminek, ill. a megbízhatóság kérdése, mert az elmúlt 3 futam alatt, mindkét géppel voltak gondok, vagy a Kers hiba miatt ráz az egész autó, mint a múltkor Kimi gépe, vagy egyszerűen megáll a motor, mint most Massa alatt. Sajnos be kell látni, hogy Todt és Brawn nélkül ez a csapat már nem ugyanaz és Schumi önmagában kevés ahhoz, hogy bármit is hozzátegyen az egészhez, mert egy kiváló versenyzőből nem feltétlenül lesz jó tanácsadó, munkatárs, most tul.képpen inkább egy kirakat figura a Ferrarinál, hozzátenni nem fog tudni semmit. A versenyzőpárost egyáltalán nem hibáztatnám, mert persze az a legkönnyebb, azonnal kritizálni, de lássuk be ezzel a mostani géppel, ami szonte teljességgel versenyképtelen, nem tudnak csodát tenni, ugyanúgy mnt 2005-ben MS sem tudott sok mindent elérni az akkori Ferrarival, pedig akkor nem is volt akkora a baj, mint most. Sok esély a látványos javulásra nincs, örülhetünk, ha skerül végre pontokat szerezni, esetleg elcsípni 1-2 dobogós helyezést, és ez elég frusztráló lehet a pilótáknak is, hisz ha jól belegondolunk, tavaly a VB címért harcolhattak, Kimi Spa-ig, Massa egészen a végéig, tavaly előtt meg ugyancsak szorosan, de Kimi VB lett, a legtöbb futamgyőzelemmel abban az évben, ehhez képest, most szembesülnek azzal a ténnyel, hogy a gépük nem tudja felvenni a versenyt az eddigi középmezőnyben lévő csapatokkal.
Van egy mondás, miszerint a remény hal meg útoljára, talán csak ebben bízhatunk!
Van egy mondás, miszerint a remény hal meg útoljára, talán csak ebben bízhatunk!
GT Ɨ|ѯ2009-04-19 15:05:21 // 61603
és érthetőbben beszél:-))
na azé'ez nem mind1...:-D
na azé'ez nem mind1...:-D
Sanyi2009-04-19 11:59:23 // 61602
No igen. Kicsit értelmesebben fordít az új srác.
:):)
:):)
Sanyi2009-04-19 11:53:37 // 61600
Valószínű!
:D
:D
HátvédRomeo2009-04-19 11:51:04 // 61599
Hoppá. Akkor rosszul hallatszott be Fater TV-jéről. :D
TIbor2009-04-19 11:48:10 // 61598
A Ferrari-nál mindenki monnyon le !!
:-d
:-d
Sanyi2009-04-19 11:40:12 // 61597
Már nem Pozsgai a szinkronos.
:)
:)
HátvédRomeo2009-04-19 11:38:12 // 61596
Én Pozsgai szavaira ébredtem fel nem láttambelöle semmit. Erőd tegnap olyan egészségesen elfárasztott. :))
Grat Vettelnek, ügyes Kölök.
Ferrari! Hát bizom benne összejön.
goodboy Cari jól megfogalmazta. Rosszban is mellettük kell állni. Bizni, hogy minden ok lesz. :)
Grat Vettelnek, ügyes Kölök.
Ferrari! Hát bizom benne összejön.
goodboy Cari jól megfogalmazta. Rosszban is mellettük kell állni. Bizni, hogy minden ok lesz. :)
Tom122009-04-19 11:21:32 // 61595
A F1-ben minden a pénz körül forog...:-))
Attie2009-04-19 11:15:11 // 61594
Hajrá Vettel :)
Nyert nekem egy kis pénzt a bwin-en :)
Nyert nekem egy kis pénzt a bwin-en :)
szasza(SW)2009-04-19 11:12:57 // 61593
Okosan azt arra értettem nem kell kakaskodni,ha a másik gyorsabb had mennyen.A biztosra kell menni.Érted Apú?!:)
Átok79146TD2009-04-19 11:12:06 // 61592
ide is jöhetsz...:)))
massa autójával mi történt van valami info?
massa autójával mi történt van valami info?
Tom122009-04-19 11:11:24 // 61591
A Red Bull megfogadta Enzo Ferrari szavait: Nem kell ide aerodinamika, meg turbo, rendes autót kell építeni és kész.:-))
12009-04-19 11:10:48 // 61590
OKOSAAAN?! Hol volt most a nagy taktika???!!! :-)))
Tom122009-04-19 11:09:29 // 61589
Ideje volna már felébredniük, mert "el fognak veszni" így...
szasza(SW)2009-04-19 11:08:32 // 61588
Gratula Button öcsémnek.Elég ez ,nem kell mindig nyerni,csak okosan:)
Tom122009-04-19 11:08:12 // 61587
Kösz a meghívást, de örülök, ha ezzel végzek...:-))
Tom122009-04-19 11:07:34 // 61586
Nincs fujjogás, de volna mit /kit/ cserélni...