szasza(SW)2009-05-10 21:20:57 // 63705
Egy szar autón a kers se segít,de nem gyengébb az mint a Ferrarié.Ezt honnan szedted?
szasza(SW)2009-05-10 21:18:53 // 63704
Ez így van normális csapatott kell csinálni.Brawn úgy kezdte 100ról 50re csökkentette a csapat létszámát és a költségeit szinte az egészet a szélcsatornás tesztekre költi.Ezért tartanak ott ahol vannak.
mesa2009-05-10 21:13:26 // 63703
Bolíviai, Kolumbiai, vagy megfelel egy "f*ckin' german" is ? :))
Kazes☻2009-05-10 21:12:50 // 63702
Igen, ami csak a merciben van, de szvsz totálisan fölös az egész, rendes autót kell építeni és összeszedni a bandát. :)
mesa2009-05-10 21:11:53 // 63701
Ezzel csak két bibi van : csak Merci motorosok vehetik meg, a másik, hogy nézd meg hol van a Merci a megbízható, ám de híg kaka hatásfokú KERS-szel ? :D
Grando2009-05-10 21:08:43 // 63700
Pedig télleg jó lesz ez, csak kéne vmi terrorista a csapat élére. ;)))
szasza(SW)2009-05-10 21:08:36 // 63699
Azt azért tegyük hozzá,hogy a Ferrarinál majdnem mindig gond van a kersel.Evvel se lesznek megbízhatok,ha csak cipelik a plusz kilókat.A többiek meg ha meg is veszik akkor a merciét veszik mert avval nincs gond:)Sokat kell még ott dolgozni:)
Satti2009-05-10 21:04:38 // 63698
Attól nem félek.:-))
Grando2009-05-10 21:03:33 // 63697
El ne sodorjanak vazze! :DD ;)))
Satti2009-05-10 21:03:30 // 63696
Azért van még min dolgozn és akkor s a legjobb esetben a végén az össz.-ben a 3.-4. helyen végezhet a csapat. Lehet, hogy lesz némi javulás, de 5 futam után, 3-3 pont a két versenyzőnél az eléh karcsú, nem kicsit....nagyon!
Satti2009-05-10 21:00:57 // 63695
Ezek ám a pozitív hullámok! :-))
mesa2009-05-10 20:57:47 // 63694
Sziasztok!
jó verseny volt! :))
Két dolog az előző futamról: akkor megmondtam, hogy jó lesz a Ferrari, visszakerül a legjobbak közé a kettős diffúzorral, és azt is mondtam, hogy a McLaren nagyon nagy bajban van, mert nekik már benn volt a kERS-szel együtt is fényévre voltak az elejétől.
Beigazolódott, mint az is, amit a második verseny után mondtam, hogy a Brawn-okat leszámítva (a kettős diffi miatt) a Red Bull a legerősebb csapat.
Sajnos ez egy peches nap, de!
Szomorú, hogy megint nem jutott be mindkét vörös autó a Top10-be az időmérőn, szomorú, hogy elektronikai hiba miatt ki kellett álljon az egyébként nagyszerűt rajtoló Kimi, szomorú, hogy a tankolóberendezés hibája miatt két pozíciót fel kellett áldozni.
Ellenben :
Bíztató, hogy Massa kevesebb benzinnel akár az első sorból is indulhatott volna, bíztató, hogy a KERS-szel jól startol, és jól védhet pozíciót, bíztató, hogy jók a versenyben futott köridők is.
Van még egy bonus is: most láthatta mindenki, hogy KELL a KERS! Vettel esetében sokadszor igazolódott be, hogy az ilyen rendszerrel szerelt autó szinte megelőzhetetlen. És ezt miért tartom fordulópontnak? Mert kénytelen lesz nekilátni a többi csapat is, hogy foglalkozzon a KERS-szel. A Red Bull és szerintem a Brawn is már tesztel. Ezzel pedig idő, pénz és egyéb fejlesztés lehetősége úszik el.
Non plus ultra: remélem Michael váltja az idény felétől Stefanot.
jó verseny volt! :))
Két dolog az előző futamról: akkor megmondtam, hogy jó lesz a Ferrari, visszakerül a legjobbak közé a kettős diffúzorral, és azt is mondtam, hogy a McLaren nagyon nagy bajban van, mert nekik már benn volt a kERS-szel együtt is fényévre voltak az elejétől.
Beigazolódott, mint az is, amit a második verseny után mondtam, hogy a Brawn-okat leszámítva (a kettős diffi miatt) a Red Bull a legerősebb csapat.
Sajnos ez egy peches nap, de!
Szomorú, hogy megint nem jutott be mindkét vörös autó a Top10-be az időmérőn, szomorú, hogy elektronikai hiba miatt ki kellett álljon az egyébként nagyszerűt rajtoló Kimi, szomorú, hogy a tankolóberendezés hibája miatt két pozíciót fel kellett áldozni.
Ellenben :
Bíztató, hogy Massa kevesebb benzinnel akár az első sorból is indulhatott volna, bíztató, hogy a KERS-szel jól startol, és jól védhet pozíciót, bíztató, hogy jók a versenyben futott köridők is.
Van még egy bonus is: most láthatta mindenki, hogy KELL a KERS! Vettel esetében sokadszor igazolódott be, hogy az ilyen rendszerrel szerelt autó szinte megelőzhetetlen. És ezt miért tartom fordulópontnak? Mert kénytelen lesz nekilátni a többi csapat is, hogy foglalkozzon a KERS-szel. A Red Bull és szerintem a Brawn is már tesztel. Ezzel pedig idő, pénz és egyéb fejlesztés lehetősége úszik el.
Non plus ultra: remélem Michael váltja az idény felétől Stefanot.
Vili2009-05-10 20:56:26 // 63693
Nem csoda,hogy ez a Brawn gyerek kirúgta a a Ferrarit:-))
Kazes☻2009-05-10 20:54:19 // 63692
Fognak ezek még ott bukdácsolni sajna.
Satti2009-05-10 20:52:57 // 63691
Már annak is örülhetünk majd tényleg, ha mindketten beérnek pontszerző helyen végre egy futamon.
Xixo2009-05-10 20:50:13 // 63690
....már most olyan... :((
Satti2009-05-10 20:48:50 // 63689
Majd most jön a dolce vita időszaka.:-))
Xixo2009-05-10 20:47:21 // 63688
Ezt szerintem senki se érti. Egy ideig szörnyen megható ez az egy csapat vagyunk duma, meg hogy 4ből 3at megnyertünk, de már inkább unalmas...
Nézhetnék úgy is, hogy eddig idén 10 pontszerzési lehetőségből 2 sikerült. (pl)
Nézhetnék úgy is, hogy eddig idén 10 pontszerzési lehetőségből 2 sikerült. (pl)
Kazes☻2009-05-10 20:45:51 // 63687
Mi? Egy rendes FŐNÖK, de ez nem feltétlenül jelenti a nyakazásokat. :)
Kazes☻2009-05-10 20:43:53 // 63686
Domi most már tényleg elmehet a búsba. A végén olyan lesz a ferka mint régen. Keresgélnek majd mindent, még a kerekeket is, majd néha ki is gurulnak a box utcába, kicsit elalszanak, stb. Botrány! :(
szasza(SW)2009-05-10 20:43:43 // 63685
Lehet,hogy már ezért nincsenek fejek ,akik gondolkodnának:)
Kazes☻2009-05-10 20:41:09 // 63684
Köszi! De inkább akkor vedd át Te is emme formáját a dühöngésnek, mert még kiírtod a macsekokat a környéken még idén, ahogy ezek nyomják! :DDD
Satti2009-05-10 20:40:22 // 63683
Aha, csak ennyi, azaz összefoglalva: Massa gépéről elszállt egy darab, nem müködött rendesen a tankoló, Kimi gépében nem müködött a kers, már az elejétől fogva és a technika is megadta magát.......gratula, csak így tovább, pfffffff........
Nem is értem, mi kell még hozzá, hogy komolyan a sarkukra álljanak, úgy látszik, már Montezemolo sem a régi, máskor lyenkor már fejek hullottak.
Nem is értem, mi kell még hozzá, hogy komolyan a sarkukra álljanak, úgy látszik, már Montezemolo sem a régi, máskor lyenkor már fejek hullottak.
szasza(SW)2009-05-10 20:38:33 // 63682
Ezért kellett volna ijesztegetni Massát.Tud ő hibázni,de itt nem volt igazából semmi erőszakoskodás:(
Whiteskull2009-05-10 20:35:43 // 63681
Szerinted? :DDDD
GT Ɨ|ѯ2009-05-10 20:35:29 // 63680
túlélte?:-DDDD
Satti2009-05-10 20:34:36 // 63679
Ennyire nem lehecc gonosz még te sem! :-))
Xixo2009-05-10 20:33:01 // 63678
Pedig jobb volna ha legalább nagy csatákat látnánk az élen!! Mert eddig semmi extra nem történt még idén az első helyért...
Ugyan azt csinálja most a barna és a rosso, amit tavaly a ferka meg a meki....
Ugyan azt csinálja most a barna és a rosso, amit tavaly a ferka meg a meki....
Satti2009-05-10 20:32:38 // 63677
A kers-nek sok szerepe volt most abban, hogy Massa Vettel előtt tudott maradni, az egyenesben pont annyi előnyt adott a gépnek, ami miatt nem lehetett leelőzni, de amint Vettel elé került, egyből lehetett látni, hogy mennyivel gyorsabb kötöket tudott menni.
GT Ɨ|ѯ2009-05-10 20:32:16 // 63676
Monaco-ig van még pár napjuk...:-)
Whiteskull2009-05-10 20:31:20 // 63675
Semmi gond! Valahogy le kell vezetni. :))))))
Én a macskába rúgtam bele. :DDDD
Én a macskába rúgtam bele. :DDDD
Xixo2009-05-10 20:30:54 // 63674
Massának és Räikkönennek mindössze öt forduló után már 38 pont a hátránya a vb-t vezető Buttonhoz képest, ami a Ferrari vezetői szerint is "elfogadhatatlan." "Láthattuk, hogy az elmúlt hetekben tett erőfeszítéseink kifizetődtek, ami az autó teljesítményét illeti. Felipe mind a tegnapi időmérőn, mind a mai versenyen a legjobbakkal küzdött" - mondta a csapatfőnök Stefano Domenicali. - "Gondjaink ismét a megbízhatósággal voltak." Az istálló vezető versenymérnöke, Chris Dyer elárulta, hogy Massa tankoló-berendezése egyik kiállásánál sem működött megfelelően. "Felipe autójáról letört a bal első kerékfedő, aztán mindkét kerékcseréjénél problémánk volt a tankolásával, aminek még rá kell jönnünk az okára" - magyarázta. - "Nyilvánvaló, hogy sok munkánk van."
klikk
klikk
Kazes☻2009-05-10 20:30:08 // 63673
Buzi Ferka, Buzi Ferka, Buzi Ferka!!!
Nagyon haragszom rájuk.
Bocs.
Nagyon haragszom rájuk.
Bocs.
GT Ɨ|ѯ2009-05-10 20:28:54 // 63672
Miről beszél?
'"Több alkalommal is megpróbáltam megelőzni őt, de sosem kerültem elég közel a manőver megkezdéséhez."
Akkor meg miről beszél?...:-))
'"Több alkalommal is megpróbáltam megelőzni őt, de sosem kerültem elég közel a manőver megkezdéséhez."
Akkor meg miről beszél?...:-))
szasza(SW)2009-05-10 20:28:21 // 63671
Jó Vettel,de még nem annyira,hogy valódi test-test elleni csatában nyerjen.Vannak a mezőnybe olyanok akik nem vonatoztak volna,hanem ütötték vágták volna Massát,ha ilyen szituban vannak ilyen autóval.Ez még hiányzik belőle.
GT Ɨ|ѯ2009-05-10 20:26:54 // 63670
mert ( már sajnos ) nem Ross Brawn ül a karmesteri székben....
Xixo2009-05-10 20:26:41 // 63669
Xixo2009-05-10 20:24:49 // 63668
Amit még nem értek:
Gondolom egyből észrevették, hogy nem sikerült a tankolás. No de akkor miért nem hívták be egyből egy pár liter benzinért + lágy gumikért???
2másodpercet jelentettek körönként. Simán visszajött volna a boxban eltöltött idő...
Gondolom egyből észrevették, hogy nem sikerült a tankolás. No de akkor miért nem hívták be egyből egy pár liter benzinért + lágy gumikért???
2másodpercet jelentettek körönként. Simán visszajött volna a boxban eltöltött idő...
Xixo2009-05-10 20:22:06 // 63667
Vettel mögüle ment be a boxba. Ha ugyan annyi ideig tankolnak, akkor nem tud elé visszajönni szerintem. De mindegy is már.... :((
Xixo2009-05-10 20:20:30 // 63666
Nekem meg az, hogy a csúnya Massa elrontotta a versenyét, pedig ő gyors volt....
Whiteskull2009-05-10 20:20:27 // 63665
Ilyen az F1. Ha nem hibáznak előtted, akkor sokkal gyorsabbnak kell lenned, hogy előzni tudjál.
Satti2009-05-10 20:19:40 // 63664
Nem kellett volna símán elengednie, de a 2. boxkiállás után csak azért tudott előtte maradni Massa, mert kevesebb ideig tankolták a gépét, de ezért nem is maradt elég benyája a végére, így tul.képpen öngólt lőttek. Na mindegy is már, gáz ez az egész, úgy ahogy van.
szasza(SW)2009-05-10 20:19:18 // 63663
Detto!Bár hozzá teszem valóban nem igen próbálkozott,hogy megelőzze Massát:(
Whiteskull2009-05-10 20:19:15 // 63662
Esateleg tényleg lehet, hogy a tankoló berendezés romlott el, vagy valamelyik kezelő hibázott. :))))
Xixo2009-05-10 20:18:39 // 63660
Xixo2009-05-10 20:17:38 // 63659
Az meg passz, hogy miért kapott kevesebb benzint. A 2. kiállásnál elvileg már nem igen tudtak volna mit variálni, szal sejtehették, hogy Vettel is annyi ideig lesz, mint ők...
Nem is értem ezt.
Nem is értem ezt.
Whiteskull2009-05-10 20:16:50 // 63658
Szerintem nem hisztizett. Egyszerűen elmondta mi történt. Sőt, dícsérte is Massát. Nekem legalábbis ez jött le a cikkből. :)))
Satti2009-05-10 20:16:32 // 63657
Tul.képpen ezek után már nem kell semmit várnunk a csapattól, sok csodát nem fognak már tudni véghezvinni, igaz van még 12 futam, de azért valljuk be, sok jóra nem lehet számítani.
Xixo2009-05-10 20:14:30 // 63656
Miért el kellett volna engednie??? Ne viccelj már!! :)
Amúgy Vettel is ezen siránkozott. Tán meg kellett volna előzni vagy más taktikát alkalmazni, mint Webbernél. Egy fekete pont most ezért a hisztiért Vettelnek is....
Amúgy Vettel is ezen siránkozott. Tán meg kellett volna előzni vagy más taktikát alkalmazni, mint Webbernél. Egy fekete pont most ezért a hisztiért Vettelnek is....
Online tag
3
Vendég3
629
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth