Satti2009-11-07 20:17:45 // 75792
Egy régi mondás szerint, csak a szépre emlékezzünk! :-) F1 2007
Satti2009-11-07 18:48:19 // 75791
Be szoktad járni a Ferrari bázisát?? :-))
Whiteskull2009-11-07 15:06:00 // 75789
Nekem ez megy minden reggel. :)))))
Még se írják meg az újságok.:)))))
Még se írják meg az újságok.:)))))
Buksi2009-11-07 14:49:41 // 75788
A 458-ast én is szívesen kipróbálnám! ;-))
Satti2009-11-07 14:36:32 // 75787
Satti2009-11-06 19:31:26 // 75785
Buksi2009-11-06 18:44:41 // 75784
Úgy is írnak még róla! :-)
Grando2009-11-06 18:39:24 // 75783
Azzal vágom le a nyelvedet, ha sokat öltögeted. :DDD
GT Ɨ|ѯ2009-11-06 18:39:04 // 75782
márciusig jó lenne:-)))
Buksi2009-11-06 18:28:30 // 75781
Nyugi, kiderül úgy is! :-))
GT Ɨ|ѯ2009-11-06 18:22:42 // 75780
jövőre leverik őket:-DD
Tommi2009-11-06 18:09:37 // 75779
Hogyjönideaolló? :)))
Grando2009-11-06 18:05:08 // 75778
Annyira nem érdekel, hogy bárkit is hibáztassak érte. Még viccből sem. ;)))
(Vigyázz, mert olló van nálam.)
(Vigyázz, mert olló van nálam.)
Buksi2009-11-06 18:02:10 // 75777
Egy kis sikerélmény a jövő évi indulás előtt! :-D
Tommi2009-11-06 18:00:44 // 75776
Persze, a végén még azért is én leszek a hibás, amiért Kiminek nem ment idén :PPP
GT Ɨ|ѯ2009-11-06 17:58:17 // 75775
legalább ebben:-DDD
mesa2009-11-06 16:32:38 // 75774
Jujj. Ez nagyon sejtelmes volt :))))
Buksi2009-11-06 16:24:53 // 75773
Legalább az elsők voltak! :-)))))
GT Ɨ|ѯ2009-11-06 14:09:51 // 75772
kicsit korai még,nem?:-)
Junior2009-11-06 13:57:43 // 75771
Hivatalos nyilatkozat kell? Lapozd fel a Blikket! :-DDDD
2.oldal, bal széle. Az ám a hiteles hírforrás ;-)
2.oldal, bal széle. Az ám a hiteles hírforrás ;-)
Grando2009-11-06 13:52:28 // 75770
Tommi visz a rosszba látod. :DD
Buksi2009-11-06 13:09:05 // 75769
Jobb előbb, mint soha! :-D
mesa2009-11-06 12:54:32 // 75768
ne fogalkozzá' bukott emberekkel, vazze. :)))
Xixo2009-11-06 12:48:38 // 75767
Nem hiszem, akkor már az összes oldalon fent lenne.
Grando2009-11-06 12:46:27 // 75766
Hivatalos nyilatkozat biztosan nincs. Ha lenne, tuti, hogy minden F1-es híroldalon az virítana legelöl. Vmi olyasmit olvastam, hogy "finn lapértesülések szerint" már csak alá kéne írnia a szerződést. Csak nem engednék ralizni, blablabla. De most nem találom a cikket.
Egy ilyet találtam róla. Ez mai. Bár a németek már az Abu Dhabi futamon is mondták ezt, szóval csak az itthoni újságírókhoz jutott el ilyen hamar...
A lényeg, hogy még hezitál. Vagy inkább a meki hezitál, mert van jelentkező bőven. (...és sztem úgyis csak egy fullajtár kell nekik a nyárimikulás mellé, arra meg minek sok pénzt kidobni... na meg Räikónak se hiányzik, hogy immáron egy létező csapatsorrend miatt is leaprítsák az arcát...)
Egy ilyet találtam róla. Ez mai. Bár a németek már az Abu Dhabi futamon is mondták ezt, szóval csak az itthoni újságírókhoz jutott el ilyen hamar...
A lényeg, hogy még hezitál. Vagy inkább a meki hezitál, mert van jelentkező bőven. (...és sztem úgyis csak egy fullajtár kell nekik a nyárimikulás mellé, arra meg minek sok pénzt kidobni... na meg Räikónak se hiányzik, hogy immáron egy létező csapatsorrend miatt is leaprítsák az arcát...)
Blade2009-11-06 12:43:47 // 75765
Na akkor tényleg fejlődök:DD Minő ritka pillanat ez, hogy egyetértesz velem, meg is jegyzem:D
Tommi2009-11-06 12:30:41 // 75764
Apám mondta délelőtt, hogy a reggeli hírekben bemondták: Kimi megy a Mekihez. Ez most végre végleges, vagy megint csak egy találgatás? Hivatalos hírt nem találtam róla.
mesa2009-11-06 12:04:08 // 75763
Ezt a hozzászólásod maximális mértékben helyeslem ! :)
GT Ɨ|ѯ2009-11-06 11:09:42 // 75762
Xixo2009-11-06 01:06:09 // 75761
Még egy hely elkelt: Algeszuari is marad a helyén a TRossonál
Tom122009-11-05 22:30:04 // 75760
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Pontosan, vagyis "szakszóval": realizálták a veszteséget. Nekem pl. tegnap az USD /CHF egy meggondolatlan megbízás miatt éjjel mínusz 900 felé járt /Dollár/, de ma délután 14.00 körül már + 69 volt, akkor zártam le. Ezt már nem volt türelmük kivárni, meg ahogy a gazdasági jelentéseikből láttam, nincsenek valami rózsás helyzetben és biztos nem akartak tovább kockáztatni, így döntöttek, ők tudják, nekik mi a az előnyösebb...
Elvileg jövőre már egész jó esélyekkel indulhattak volna, de kb. annyira "kiszámítható" 2010, mint az idei év volt, semennyire... Szerintem eladják, vagy kiadják valakinek az egészet /F1 részleg/, amit összehoztak, szemétdombra biztos nem fog kerülni - hogy legalább valami megtérüljön a sok befektetésből. Gondolom, a Honda példájából tanulva nem "ingyen" adnak majd túl rajta, vagy már meg is van az új tulaj, a "fű alatt".:-))
Pontosan, vagyis "szakszóval": realizálták a veszteséget. Nekem pl. tegnap az USD /CHF egy meggondolatlan megbízás miatt éjjel mínusz 900 felé járt /Dollár/, de ma délután 14.00 körül már + 69 volt, akkor zártam le. Ezt már nem volt türelmük kivárni, meg ahogy a gazdasági jelentéseikből láttam, nincsenek valami rózsás helyzetben és biztos nem akartak tovább kockáztatni, így döntöttek, ők tudják, nekik mi a az előnyösebb...
Elvileg jövőre már egész jó esélyekkel indulhattak volna, de kb. annyira "kiszámítható" 2010, mint az idei év volt, semennyire... Szerintem eladják, vagy kiadják valakinek az egészet /F1 részleg/, amit összehoztak, szemétdombra biztos nem fog kerülni - hogy legalább valami megtérüljön a sok befektetésből. Gondolom, a Honda példájából tanulva nem "ingyen" adnak majd túl rajta, vagy már meg is van az új tulaj, a "fű alatt".:-))
Tom122009-11-05 22:12:48 // 75759
Nem úgy értettem.:-))
...csak, hogy nagyjából az én véleményem is ez a dologról.:-)
...csak, hogy nagyjából az én véleményem is ez a dologról.:-)
Satti2009-11-05 21:58:51 // 75758
Mérlegelniük kellett és erre a dömtésre jutottak. Talán, ha lett volna 1-2 futamgyőzelem ebben az évben, akkor nem szállnak ki, ill., ha nem lenne ez a válság, ami az autóipart különősen érzékenyen érinti, akkor sem lépnek ki a játékból, de a jelenlegi helyzetben ez volt a legmegfelelőbb megoldás. Ettől függetlenűl utcai autókat még rengeteget eladnak, ez nem befolyásolja egyáltalán.
GTPeti2009-11-05 21:21:47 // 75757
(Az utolsó mondatom így találóbb: Aki a mélyponton kiszállt, elbukta a befektetett pénz nagyrészét. Mint a Toyota.)
GTPeti2009-11-05 21:19:32 // 75756
Hír az indexen
Én viszont nagyon tisztelem emiatt a Toyota főnökét. Szerintem ő egy rossz döntést hozott. Hogy most kiszállnak.
Az F1-ben egy darab igazi luxusautógyártó szerepel, ez a Ferrari. A BMW-nek és a Mercedesnek is van "Toyota kategóriájú" autója, nem is egy. Sőt, ha a Lexus-t is nézzük, akkor fordítva is igaz. A Toyota modellpalettája is megy olyan "magasra", mint a másik két németé. Szóval szerintem, nem baj, hogy ilymódon próbálták meg felpolírozni az imázsukat. Maradni kellett volna.
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Én viszont nagyon tisztelem emiatt a Toyota főnökét. Szerintem ő egy rossz döntést hozott. Hogy most kiszállnak.
Az F1-ben egy darab igazi luxusautógyártó szerepel, ez a Ferrari. A BMW-nek és a Mercedesnek is van "Toyota kategóriájú" autója, nem is egy. Sőt, ha a Lexus-t is nézzük, akkor fordítva is igaz. A Toyota modellpalettája is megy olyan "magasra", mint a másik két németé. Szóval szerintem, nem baj, hogy ilymódon próbálták meg felpolírozni az imázsukat. Maradni kellett volna.
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Satti2009-11-05 19:53:39 // 75755
Bocs, hogy nem címeztem senkinek, mivel este volt időm írni, mint most is, napközben néha be-beolvasok és csak emlékeztem a felvetésre és arra reagáltam, vissza nem kerestem, de sztem jelentődége nincs. :-)
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Grando2009-11-05 19:34:00 // 75754
(Arról nem is beszélve, hogy inkább a Lexus minősíthető sznobériának, nem pedig az, ha vki leszólja. Na de ki figyel oda egy ilyen apróságra?)
GT Ɨ|ѯ2009-11-05 19:28:36 // 75753
jólbeszéltél:-)
UFF
UFF
Blade2009-11-05 18:32:27 // 75752
Akkor fejlődök ezek szerint:DD
Tom122009-11-05 13:53:48 // 75751
Na, jó, abból még biztos lehet alkudni...;-DDDD
Grando2009-11-05 13:32:29 // 75750
Olyan drágán? Ne viccelj, annyit nem ad érte. :DDD
Tom122009-11-05 13:16:26 // 75749
Vagy ennyire naívak a japánok?
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Tom122009-11-05 13:07:09 // 75748
...mintha én írtam volna...:-))))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
Xixo2009-11-05 12:31:08 // 75746
Blade2009-11-05 11:36:47 // 75745
Talán nekem szántad ezt a választ?:) Mert akkor miért nem mered címezni a hszt?
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Buksi2009-11-05 10:15:21 // 75744
Most melózom, de délután ráérek tanítani téged! :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2009-11-05 10:10:19 // 75743
tőled nem ezt a véleményt vártuk Satti.... inkább ezt :a Toyota azért szállt ki mert Kimi nem szerződött le hozzájuk s mivel nincs más épkézláb versenyző ezért úgy döntöttek hogy vége :DDD
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...